sebekian Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Dotyczy Forester 2006. Problem przejawia się tym że nie ma reguły kiedy zaskoczy a kiedy nie zaskoczy sterowanie z pilota. Blokowanie manualne z kabiny oczywiście działa , ale trzeba najpierw przyciskiem z drzwi zamknąć wszystkie drzwi a potem kluczykiem kierowcy. Nie wiem czy to jest prawidłowe bo w innych autach kluczykiem zamykały/otwierały się wszystkie drzwi. Ale przede wszystkim nie wiem co sprawia że raz pilot zadziała a raz nie, nie wiem też gdzie jest odbiornik sygnału, centralka centralnego zamka. Posiadam 2 kluczyki i sytuacja jest podobna przy jednym i drugim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Bateryja? U mnie jest ostatnio tak: w pilocie, w którym mam już dość przechodzoną baterię gdy wychodze na parking z domu (pilot ciepły) - auto otwiera się bez problemu. Jadę 5-10km (pilot ochładza się do powiedzmy 0st C), wysiadam, i klops. Pilot mryga, auto się nie zamyka. Zamykam więc manualnie. Wchodzę do ciepłego pomieszczenia (market itp.) - baterie się ogrzewają i po powrocie otwieram auto bez problemu. Sprawdź baterie najpierw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Ja w roczniku 2007 też tak mam. Czasami przy tych mrozach, auto nie chce się zamknąć z pilota.Najczęściej pomaga naciśnięcie przycisku otwórz, a potem dopiero zamknij. Myślę, że to kwestia centralki w aucie, a nie pilota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Też tak miałem w niedzielę, dosłownie na 0,5h wyszedłem z synem na sanki, pilot w kieszeni się wyziębił i klops. 5 min ogrzewania w dłoni wystarczyło aby zadziałał - więc pewnie bateryjka słaba i podczas tych mrozów może szwankować (podobnie ma w pilotach od bramy i garażu). A ogólnie jak pilot np w lecie mi nie działał w centrum Warszawy to trzeba było kluczyk przytknąć do przedniej szyby w okolicy lusterek bocznych - podobno pomaga, tak przynajmniej w ASO kiedyś mi doradzili ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Bateryja? U mnie jest ostatnio tak: w pilocie, w którym mam już dość przechodzoną baterię gdy wychodze na parking z domu (pilot ciepły) - auto otwiera się bez problemu. Jadę 5-10km (pilot ochładza się do powiedzmy 0st C), wysiadam, i klops. Pilot mryga, auto się nie zamyka. Zamykam więc manualnie. Wchodzę do ciepłego pomieszczenia (market itp.) - baterie się ogrzewają i po powrocie otwieram auto bez problemu. Sprawdź baterie najpierw. Mam to samo, w obu kluczykach, baterie są nowe... Może TTTM i trzeba mu na drutach zrobić jakiś pokrowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Po pierwsze : wymienić bateryjkę ! Miałem te same problemy, zapłaciłem 7,40 i wszystko działa jak nowe. A bez alarmu zamykamy wszystko przyciskiem na drzwiach kierowcy, a potem zatrzaskujemy drzwi z odciągniętą klamką. Tylko jedna zasada : w drugiej ręce trzymamy kluczyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimak Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Po pierwsze : wymienić bateryjkę ! Miałem te same problemy, zapłaciłem 7,40 i wszystko działa jak nowe. A bez alarmu zamykamy wszystko przyciskiem na drzwiach kierowcy, a potem zatrzaskujemy drzwi z odciągniętą klamką. Tylko jedna zasada : w drugiej ręce trzymamy kluczyki o to, to...!!!! Skucha, po zniżkach, kosztuje 50PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Tzw. by-zy-dura. Zimną, przy dużych mrozach, centralne zamki subaru po prostu czasem nie działają, niezależnie od stanu bateryjki. Typowy TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Pierwsze mrozy i problem się znów pojawił, całe lato było ok. Moje wnioski to nie wina kluczyka a raczej centralki odbiornika i tu pytanie gdzie jest odbiornik sygnału z kluczyka chcę to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a zamek bagażnika dobrze Ci się domyka? Miałem poprzedniej zimy podobny objaw i problem tkwi w jakimś czujniku zamka bagażnika, zwyczajnie dawał sygnał niedomknięty i wtedy centralny z pilota nie działa. Z kluczyka zamkniesz i otworzysz auto bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Bagażnik jest ok, myślę że to przewody niestykają od odbiornika ale gdzie on jest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Tzw. by-zy-dura. Zimną, przy dużych mrozach, centralne zamki subaru po prostu czasem nie działają, niezależnie od stanu bateryjki. Typowy TTTM. zimne luty w centralce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 a gdzie jest centralka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Też miałem problem z pilotem od zamka centralnego w Foresterze. Rzadko udawało się zamknąć auto, otwieranie działało bez problemu. Zakup nowego pilota w ASO odpadał, cena masakrująca. Wczoraj znajomy wymienił mi mikrostyk od zamykania i jest OK :smile:. Koszt 3pln + kilkadziesiąt % dla znajomka i po kłopocie. Pilot jak na obrazku. Edytowane 13 Listopada 2012 przez 12fasola12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Też miałem problem z pilotem od zamka centralnego w Foresterze. Rzadko udawało się zamknąć auto, otwieranie działało bez problemu. Zakup nowego pilota w ASO odpadał, cena masakrująca. Wczoraj znajomy wymienił mi mikrostyk od zamykania i jest OK . Koszt 3pln + kilkadziesiąt % dla znajomka i po kłopocie. Pilot jak na obrazku. Cześć mam ten sam problem z pilotem i jestem pewien, ze to nie bateria, bo jak łapie to łapie nawet z dużej odległości. Jak nie łapie (przy zamykaniu) to nie da się nic zrobić z zimnym pilotem i trzeba zamykać z kluczyka. Widzę, że też jesteś z Wrocławia; czy Twój znajomy tak hobbystycznie to Ci naprawił czy ma jakiś zakład, w którym można to zrobić? M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubik Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 też Też miałem problem z pilotem od zamka centralnego w Foresterze. Rzadko udawało się zamknąć auto, otwieranie działało bez problemu. Zakup nowego pilota w ASO odpadał, cena masakrująca. Wczoraj znajomy wymienił mi mikrostyk od zamykania i jest OK . Koszt 3pln + kilkadziesiąt % dla znajomka i po kłopocie. Pilot jak na obrazku. Cześć mam ten sam problem z pilotem i jestem pewien, ze to nie bateria, bo jak łapie to łapie nawet z dużej odległości. Jak nie łapie (przy zamykaniu) to nie da się nic zrobić z zimnym pilotem i trzeba zamykać z kluczyka. Widzę, że też jesteś z Wrocławia; czy Twój znajomy tak hobbystycznie to Ci naprawił czy ma jakiś zakład, w którym można to zrobić? M. miałem podobny problem, myślałem że mikrostyki poszły lub coś w tym stylu, ale po dokładnych oględzinach puścił lut od obejmy bateryjki z jednej strony i raz pilot dzialał raz nie, wystarczyło przylutować i pilot otwiera/zamyka jak trzeba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doom21 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 witam mam podobny problem w foresterze 2006 2.0 poniewaz jezdze bardzo mało raz/dwa razy na 2 tygodnie odpinam klemę. w lato nie było problemu ale teraz pojawił sie . samochód stał dwa tyg i dziś centralny z pilota nie działał. po otworzeniu drzwi z kluczyka migacze działały jakby działał alarm . z odpaleniem silnika nie było problemu. mogłem otworzyc i zamknąć dzwi z wew ale nie z kluczyka. przejechałem 3km i pilot juz działał. i mogłem wylączyć migacze. po przejechaniu 50km i godzinnym postoju znowu ta sama sytuacja. podejrzewam ze to nie bateryjka w pilocie bo próbowałem z jeszcze dwóch zapasowych kluczyków. czy mógł zwariowac alarm od odłączania klemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 pamiętajcie, że w centrum Warszawy (okolice pałacu kultury) nawet sprawne piloty mogą nie działać. żadne czary mary nie pomoże. tam jest tyle nadajników różnej maści, że czasem po prostu pilot nie zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Moje objawy też były dziwne i absolutnie nie wskazywały na bateryjke, a jednak, wczoraj wymieniłem i problem jak dotąd się nie pojawił. Inna sprawa że zamykając kluczykiem zamykają się tylko drzwi kierowcy czyli centralny nie działa manualnie ale to już inny temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZOK Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Inna sprawa że zamykając kluczykiem zamykają się tylko drzwi kierowcy czyli centralny nie działa manualnie ale to już inny temat Bo i nie powinien tak działać. Przyciskiem przy sterowaniu szybami zamykasz centralny, a później albo zamykasz drzwi kierowcy z odciągnietą klamką, albo zamykasz normalnie i przekręcasz kluczykiem - i wtedy całe auto jest zamkniętę...chyba, że zapomniałeś zamknąć szyberdachu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 pamiętajcie, że w centrum Warszawy (okolice pałacu kultury) nawet sprawne piloty mogą nie działać. żadne czary mary nie pomoże. tam jest tyle nadajników różnej maści, że czasem po prostu pilot nie zadziała. Podobnie jest w okolicach lotniska Okęcie. Po 2 razach biegania z pilotem wkoło samochodu teraz pod lotniskiem zamykam z kluczyka i nie włączam alarmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre44 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Wracam do tematu mam podobny proble, czasami pilot działa z opóźnieniem. Może jednak ktoś wie gdzie jest odbiornik pilota w aucie (2003) To pytanie padało już ale bez echa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambrauer Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Bateria do wymiany u mnie średnio co 2 lata. Na zimnym trzeba pilot w ręce rozgrzać żeby łapał. Odbiornik pilota nie wiem gdzie jest, ale z około 3 m łapie bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu126p Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Witam, Odswieze troche tamat, poniewaz nie dawno zakupilem Subaru Forester 2.0 S-turbo 2000r, problem jest taki ze zamek również raz działa, a raz nie. Tylko ja nie mam pilota i zamkiem zamykam. Raz zamknie wszystkie drzwi a raz tylko od kierowcy mechanicznie. Pomoże ktoś? Pozdrawiam, Grzegorz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 4 godziny temu, Grzechu126p napisał: Witam, Odswieze troche tamat, poniewaz nie dawno zakupilem Subaru Forester 2.0 S-turbo 2000r, problem jest taki ze zamek również raz działa, a raz nie. Tylko ja nie mam pilota i zamkiem zamykam. Raz zamknie wszystkie drzwi a raz tylko od kierowcy mechanicznie. Pomoże ktoś? Pozdrawiam, Grzegorz. okablowanie zamka do sprawdzenia a szczególnie mikrostyk od blokady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się