Grzechu126p
Nowy-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Grzechu126p
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
0
Reputacja
-
Grzechu126p obserwuje zawartość Gdzie LPG do Forester SG? Dolnośląskie
-
Cześć, Chciałbym zamontować LPG do Forestera SG 230km. Poleci mi ktoś dobrego Gazownika w dolnośląskim, ewentualnie około 100km od Polkowic? Pozdrawiam
-
Poległem, rozebrałem księżyce i nie mam umiejętności i cierpliwości, żeby złożyć... Co o tym sądzisz? https://pl.aliexpress.com/item/4000026610912.html?srcSns=Messenger&tid=white_backgroup_101&tid=white_backgroup_101&tt=sns_Messenger&fbclid=IwAR3_Ypj9eEoGtqdsHBtTP2Vrj341gFz2n5t7jlIKqHzzqbA0p3n20Qh0tVE&aff_platform=default&cpt=1574873432394&templateId=white_backgroup_101&platform=AE&rdtUrl=https://www.aliexpress.com/item/4000026610912/4000026610912.html?srcSns=Messenger&sk=qPMDdB6k3&aff_trace_key=3bb124510eae49a6bb22c7c828534cce-1574873432394-05903-qPMDdB6k3&businessType=ProductDetail&terminal_id=2c5c91756c9a44a9b7357c8f099bceca Ewentualnie emulator zmieniarki?
-
Kenwood GX204LE zmieniarka zwariowała, tryb CD niedostępny
Grzechu126p odpowiedział(a) na WaldekW temat w Ogólne
Pomoże ktoś? Nie działała, rozkręciłem, taśma od zmieniarki nie podpieta. Po podpieciu dzieje sie to co na filmie, jest pusta w środku, na przyciski nie reaguje, żadnego błędu. Akumulator z 12.4V doladowalem do 14.6V, ciągle to samo... Pozdrawiam https://youtu.be/rPmKRQ6L91A -
Rozebrałem radio, ktoś wcześniej przy nim grzebał. Taśma do zmieniarki nie była podpięta, po podpięciu radio zachowuje się w następujący sposób: Biała wtyczka do radia była chyba również rozcinana i lutowana: EDIT: No ciekawie... :
-
Ta biała kostka z trzema przewodami nie jest przypadkiem od AUX? Oraz czy miał ktoś okazję montować coś takiego? https://pl.aliexpress.com/item/4000026610912.html?src=google&src=google&albch=shopping&acnt=494-037-6276&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&aff_platform=google&aff_short_key=UneMJZVf&&albagn=888888&albcp=7475390582&albag=86517635691&trgt=296730740870&crea=pl4000026610912&netw=u&device=c&gclid=Cj0KCQiAiNnuBRD3ARIsAM8KmluoAZ_6RFjQrrh7GXOj97jcy1AHdjQXRDvZpUdSNFDEWMYFJF_6iQoaAmlNEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
-
-
Mam Outback z 2008r, zmieniarka mi nie śmiga, zero reakcji na przyciskanie klawiszy od niej. Żadnego błędu i komunikatów. W radiu mam wolne czarne wejście od czego ono jest? Również brak AUX, posiadam sterowanie z kierownicy.
-
Krawężnik i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
Grzechu126p odpowiedział(a) na Grzechu126p temat w Forester
-
Witam, W zimę miałem spotkanie z krawężnikiem. Lewe przednie koło. Po wymianie wahacza na geometrii 3D wyszło, ze Kąt WSZ, jest ujemny. Koło delikatnie cofnięte. Kąta WSZ w Subaru SF Sturbo się nie ustawia wiec poszukuję blacharza/mechanika co by mi to wyprostował. Jestem z Polkowic wiec moze byc z Wrocław/Zielona Góra/Jelenia Góra. Pozdrawiam
-
Chciałem się upewnić. Dużo już czytałem na ten temat. W dodatku poszukuję lusterka więc stwierdziłem, że poświęcę jeden wątek zamiast dwóch osobnych.
-
Witam, problem wygląda następująco: koła skręcone max w prawo/lewo, jazda przód/tył, stuki w symetrycznym odstępie czasu w okolicach skrzyni biegów. Po oględzinach widzę iż cała skrzynia "skacze" uderza stąd dźwięk uderzania. Forester 98', 2.0 S-Turbo, manual. Czyżby wiskoza się skończyła? Jej koniec może być spowodowany przez sprawdzanie hamulców na rolkach "4x4"? Ile $$$ szykować na naprawę? Oraz poszukuję prawego lusterka jak na zdj. Serdecznie pozdrawiam.
-
Podobna prędkość, był deszczyk, pomyślałem zobaczę czy pójdzie bokiem, no i wypluło z zakrętu na krawężnik :/
-
-
Witam, w zimę miałem spotkanie z krawężnikiem (młody to i głupi jestem...). Wahacz wymieniony wszystko powymieniane. Byłem geometrii i jest problem. Kąt WSZ: Przód lewy 1°29' Przód prawy 2°21' Różnica °-0,51'. Podczas jazdy na wprost "ściąga" na lewo. Jakieś rady gdzie/u kogo/ewentualnie samemu naprawić? Serdecznie pozdrawiam.
-
Manualna. VIN: JF1SF5LD3XG038175. Wczoraj wieczorem spadł śnieg, jadąc do pracy wyrzucało mnie z zakrętów, jakby tylko przód działał. Dopiero po przejechaniu ~1,5km czuć było jak tył działa. Po pracy już normalnie 4x4 wyciągało z zakrętu. Czytałem trochę i już mniej więcej wiem jak działa napęd w Subaru. Poczytałem wątek z wiskozą, jakie są jej objawy, u mnie występuje czasami przy max skręcie "chrupanie" jakby w kołach, podczas np. parkowania. Oraz przy gwałtownym dodaniu gazu auto się dławi/dusi oraz szarpie. Pozdrawiam i dziękuję za odzew