Jump to content

STRAZAK

Użytkownik
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Dobry

About STRAZAK

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 12/15/1973

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Złotokłos
  • Auto
    OBK 2,5 2005r. z wyremontowanym silnikiem.

Recent Profile Visitors

593 profile views
  1. skoro przy uruchomieniu pedał ci wpada to serwo masz ok, ale po jakimś czasie już nie działa to zaworek już nie jest w pełni sprawny.
  2. a na Macphersonach to nie kąt koła się zmienia ?
  3. A ja pozwolę sobie dopytać o krzywiznę tego Macphersona ? bo jeśli geometria jakoś drastycznie została zmieniona to może być taki efekt jak opisujesz, jedna opona idzie całym czołem bieżnika a druga tylko częścią - to możesz mieć problem przy hamowaniu. Więc zacznij o naprawy zawieszenia a dopiero później szukaj problemów z hamulcami.
  4. uszczelniaczy jak nie ciekną to nie ruszaj bo możesz mieć później problem z wyciekami oleju pomimo założenia nowych nawet oryginalnych uszczelniaczy (nie każdy posiada przyrząd do montażu uszczelniaczy a montaż jest ważny w tym typie silnika)
  5. Oryginał i nic więcej w temacie!
  6. Z twojej wypowiedzi wynika że w Anglii silniki się kręcą raz w lewo raz w prawo - albo zmień mechanika albo sprzedaj samochód zanim ktoś cię naciągnie na wymianę towotu w lewarku. Każdy jeden silnik złożony na częściach OEM nie będzie ani się pocił ani lał olejem pod warunkiem prawidłowego montażu tych części (uszczelniaczy)
  7. Z czystej ciekawości się zapytam w jakim celu chcecie wykręcać mocowanie dyfra ? przecież uszczelniacz półosi jest do wyjęcia i zamontowania bez demontażu tej części.
  8. jeśli strzeliły poduchy to jest możliwość blokady sterownika w celu uniemożliwienia dalszej jazdy. Musisz odłączyć wystrzelone poduchy z modułu i próbować wtedy, jest szansa że go odpalisz bez poduch a jeśli nie to szukaj przekaźnika od rozrusznika i spróbuj na krótko czy w ogóle przekręci wałem.
  9. Witam wszystkich miłośników wiadomej marki. Zwracam się do was z zapytaniem związanym z częstymi awariami UPG w silnikach EJ 25, ostatnio troszkę powertowałem internety a także zadałem kilka pytań do bardziej obeznanych z tematem ludzi i nasuwa się pytanie : skoro fabryczne uszczelki (mam na myśli oryginał) tak szybko kończą swój żywot czy fabryka postanowiła coś w tym temacie przeciwdziałać, czy jesteśmy skazani na zabawę w sapera ? i druga (właściwa) część pytania czy stosując uszczelkę wymienioną w tytule czy też innej firmy oczywiście wykonanej w technice MLS jest szansa na całkowite wyeli
  10. przydatna rzecz ( przy naszych uszczelniaczach ) szkoda że do SOHC nie mają w ofercie.
  11. STRAZAK

    Maglownica

    Drążki kierownicze skręcone na max ? sworznie kuliste zapewne nowe ? i na koniec ta nieszczęsna zbieżność - rozumiem że sprawdzona ?
  12. STRAZAK

    Maglownica

    Zbieżność, słabej jakości regeneracja, zapowietrzony częściowo układ, stary olej w układzie, pompa wspomagania - masz do wyboru i koloru. Napisz coś więcej o tej regeneracji to może trochę zawęzimy obszar poszukiwań.
  13. Jak oddasz do regeneracji i zrobią to zgodnie ze sztuką to będzie działać prawie tak samo jak nowa. Być może wystarczy tylko sprężynkę wymieć ewentualnie wyregulować i po sprawie.
  14. jedź do aso lub do kogoś kto się zna na tej marce.
  15. Zawór ciśnienia padł i pompa daje za małe ciśnienie na niskich obrotach.
×
×
  • Create New...