Skocz do zawartości

Macjek

Użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    2.0GX MY01 wagon

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Macjek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Macjek

    LPG w Subaru

    Panowie, taki BRC za 2,9k to już będzie sekwencja, prawda? Do naszych furek montuje się w ogóle starsze generacje? I jeszcze pytanie dodatkowe do mojego postu: na kresce i we wszelkich innych źródłach odradza się lubryfikator, bo to strata kasy. Jaka jest Wasza opinia? M.
  2. Macjek

    LPG w Subaru

    Siema, Rozważam gaz w swojej imprezce 2.0 GX NA (125 kucy) z 2002r. Mam nadzieję, że nie każecie mi czytać 215 stron... Ustaliłem, że mam silnik SOHC, czyli ten dobry . Byłem u Konrada w Sparko na Grabiszyńskiej we Wrocławiu podobno renomowanego gazownika od baryn w moim mieście. Zaproponował mi zestaw BRC za 2,900PLN. W cenę wchodzi lubryfikator. Moje pytania: 1. Czy za tę cenę dostaję podstawowy badziew czy porządną instalację, która poprawnie wyregulowana i użytkowana, będzię działać dobrze? 2. Jak szybko zimny silnik przechodzi na gaz? Mam do pracy tylko 3 kilometry i wskazowka temperatury stabilizuje się jak parkuję pod pracą w chłodny dzień, ok. 5 stopni. Oczywiście jeżdzę nie tylko praca - dom i instalacja się przyda, ale jednak poruszam się praktycznie 90% po mieście. 3. Czy ktoś ma doświadczenia z firmą Sparko? Chętnie poczytam o Waszych wrażeniach. 4. Jaki wzrost spalania na gazie muszę wziać pod uwagę? 5. Mam się bać że szybko siądzie zawiecha z tyłu przez zbiornik toroidalny 50l? Jakieś rady jeszcze macie? Dzieki i pozdrawiam, Maciek
  3. Macjek

    Jaki olej do 2.0 N/A ?

    bardzo polecam millers trident 5w40, mojemu 2.0 na wcale nie smakuje
  4. Avic, być może wpływ tej sondy jest jakiś pośredni, nie wiem. ' Szczypior, tak, auto podpinane było pod kompa w warsztacie i sam też sobie diagnozuję telefonem za pomocą tego pizdryka obd pod bluetooth. Czy ktoś wie czy ta denso, którą podałem w pierwszym poscie jest identyczna z oryginalem? M.
  5. NIe ma checka i nie ma żadnego błędu z kompa. Objaw raczej niezależny od temperatury silnika. No zgłupieć można, ale chciałbym zweryfikować tę teorię z sondą, bo mam chyba jakąś bosch do vw teraz. M.
  6. Siema, Pacjent: Subaru Impreza 2.0 GX 2002r. Problem: Przy zmianie biegu podbija obroty. Po odpuszczeniu gazu zaczyna zwalniać z ok. 2 sekundowym opóźnieniem. Sprawdzone i wykluczone: przepustnica z osprzętem, czujniki podciśnienia (kolektor i otoczenie), serwo hamulca. Wrocławski specjalista od Subaru z Karmelkowej wydał wyrok: nieoryginalna sonda lambda za katalizatorem. Za pomocą katalogu części namierzyłem element o kodzie 22690AA640. Koszt oryginału w salonie 900 PLN, thank you very much. Napisałem do kilkunastu handlarzy na Allegro, na razie nikt nie ma. Znalazłem tę stronkę http://www.partadax.pl/czesc-oem/sonda- ... 22690aa640 , na której dowiaduję, że ten element w katalogu denso to DOX-0120. Pytanie czy część na aukcji http://allegro.pl/denso-sonda-lambda-or ... 26909.html jest identyczna z montowaną w fabryce i sprzedawaną potem za 9 stów przez Subaru? Nie potrzebuję kolejnego z dupy zamiennika. Poprzedni mechanik mówił, że sonda musi być 5-pinowa, ten, że 5-ohmowa... Nie znam się na tym, ale chcę kupić dobrą część i nie przepłacić. Z góry dzięki za pomoc, M.
  7. Ile razy dokładnie takiej odpowiedzi musiałem udzielać po kupnie....
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Cześć, ja wymieniłem kompletną przepustnicę, tj z TPSem, krokowcem i nie zaobserwowałem żadnej zmiany. Dalej podbija obroty przy zmianie biegu i dalej obroty zaczynają spadać dopiero po chwili od puszczenia pedału gazu. Niestety wygląda na to, że będę mógł się tym zająć dopiero na koniec tego roku, bo wyjeżdzam na dłużej, ale wtedy zaordynuję szczegółowe testy w najlepszym warsztacie. M.
  10. Macjek

    Brak hamowania silnikiem

    Czesc, pytanie po latach - czy coś się udało ustalić? Mam ten sam problem i szukam przyczyny. Podmieniana byla przepustnica z kompletnym osprzetem, map sensor i dalej bez poprawy. Z bledow wyskakuje tylko stukowy i czasem daje CEL. M.
  11. Macjek

    Dylematy wydechowe

    Hej mam do spzredania ten wydech ktory jest na linku kupiłem go ale stwierdziłem ze nie montuje.... zostawiam narazie orginała. jezeli cie temat interesuje to sie odezwij a napoewno sie dogadamy (priv) \ pozdo Grzes Cześć, Mam juz zrobiony wydech - wywalony drugi kat i przelot do konca, a na koncu przelotowy Proex i jest dosyc glosno, ale na razie nie zmieniam. Dzięki za ofertę. Maciek
  12. NIe ja zamawiam ten TPS, więc nie wiem na razie ile będzie kosztował. WIdziałem całe przepustnice używane na allegro za 150-200pln, więc nowy nie powinien kosztować fortuny. Zresztą to chyba dość prosty mechanizm. M.
  13. W każdym razie też miewam podobny objaw...a I nikt z Was nie chciał tym nic zrobić? To naprawdę przeszkadza podczas dynamicznego ruszania i manewrów przy niskich prędkościach. M.
  14. Avic, mamy zdaje się bardzo podobne przeboje z bardzo podobnymi samochodami Widzieliśmy się w innym wątku z szarpaniem, o ile pamiętam, i mi na to pomogła wymiana sondy lambda nr 1. Zakończę tamten wątek jak zakończę walkę z furą. Tymczasem mam do rozwiązania jeszcze jeden problem - właśnie rosnące obroty po wysprzęgleniu. Przy zmianie biegu rosną o jakieś 200-300obr/min; przy dojeżdzaniu do świateł też czasem różne fiksy się dzieją, ale raczej rzadko. W warsztacie znają już mój samochód chyba na pamięć i z diagnozy wychodzi im, że może być uszkodzony czujnik położenia przepustnicy. Badany miernikami wykazuje jakieś minimalne nieścisłości. Po świętach wkładam nowy TPS i dam znać czy pomogło. Mam jeszcze jeden problem i mam nadzieje, że również związany jest z TPS. Auto ma mało pary do ok 2500 obr/min. Czuję instynktownie, że może jechać lepiej, szczególnie jest to odczuwalne na rozgrzanym silniku. Szybki start ze świateł to zazwyczaj przymulenie i mocne uderzenie w plecy po przekroczeniu właśnie tych 2.5k obr/min. Przy delikatnym przyspieszaniu jest to nieodczuwalne, ale jak chcę mocniej depnąć na niskich obrotach to jakby para szła w gwizdek. Moja astra f 75km szła chyba lepiej z dołu. Po kupnie: wymienione wszystkie możliwe płyny i filtry, regulacja luzów zaworowych, wymiana lambdy 1, czyszczenie przepustnicy, zmieniony rozrząd oraz remont wydechu - wywalony drugi kat i przelot do końca. Mam nadzieję, że ten muł nie jest efektem zbytniego odetkania wydechu, ale jestem przekonany że tak było już przed wymianą wydechu. M.
  15. Cześć mam ten sam problem z pilotem i jestem pewien, ze to nie bateria, bo jak łapie to łapie nawet z dużej odległości. Jak nie łapie (przy zamykaniu) to nie da się nic zrobić z zimnym pilotem i trzeba zamykać z kluczyka. Widzę, że też jesteś z Wrocławia; czy Twój znajomy tak hobbystycznie to Ci naprawił czy ma jakiś zakład, w którym można to zrobić? M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...