Premo Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 GRB ja bym tam nie chciał się wymądrzać ale: na twoim filmiku widać, że przed przeszkodą (szykana, zakręt) puszczasz gaz 500m wczesniej , dojeżdzasz, wciskasz hamulec... i odjeżdzasz. Ciśnij gaz troche dłużej, potem ostre hamowanie i wtedy odjazd. Powinno to działac tak prawie zero-jedynkowo: gaz w podłoge, hamulec do oporu (do granicy prowadzenia), szykana (z podijaniem gazu) i jedziemy dalej. W beczki ja bym się wbijał z troche większą predkością, a potem odejscie z jedynki... Ogólnie to troche więcej odwagi, niech sobie to auto pleci lekkim bokiem (o ile można), zobaczymy co się stanie.... Żeby poznać w bezpiecznych warunkach swojego WRX-a najlepiej pojechać na Kielce. Wiem daleko, czas, opony, złużycie... bla bla bla. Ja dojeżdzam 180KM na Kielce, jezdziłem 3 razy na komplecie opon i nie widać złużycia (bo tam zawsze ślisko jest i o ile nie jezdzi się po trakach). Polecam bo jest szeroko i można grubo poprzeginać i niewiele się stanie. A z LFB się nie przejmuj, Hołek nie używa lewej nogi :wink: Tyle, pisałem to ja poeta, teoretyk :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Ciśnij gaz troche dłużej Tylko w żadnym wypadku nie słuchaj pilota krzyczącego "trzymaj, trzymaj" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_W Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 GRB ja bym tam nie chciał się wymądrzać ale:na twoim filmiku widać, że przed przeszkodą (szykana, zakręt) puszczasz gaz 500m wczesniej , dojeżdzasz, wciskasz hamulec... i odjeżdzasz. Ciśnij gaz troche dłużej, potem ostre hamowanie i wtedy odjazd. Powinno to działac tak prawie zero-jedynkowo: gaz w podłoge, hamulec do oporu (do granicy prowadzenia), szykana (z podijaniem gazu) i jedziemy dalej. W beczki ja bym się wbijał z troche większą predkością, a potem odejscie z jedynki... Ogólnie to troche więcej odwagi, niech sobie to auto pleci lekkim bokiem (o ile można), zobaczymy co się stanie.... Żeby poznać w bezpiecznych warunkach swojego WRX-a najlepiej pojechać na Kielce. Wiem daleko, czas, opony, złużycie... bla bla bla. Ja dojeżdzam 180KM na Kielce, jezdziłem 3 razy na komplecie opon i nie widać złużycia (bo tam zawsze ślisko jest i o ile nie jezdzi się po trakach). Polecam bo jest szeroko i można grubo poprzeginać i niewiele się stanie. A z LFB się nie przejmuj, Hołek nie używa lewej nogi :wink: Tyle, pisałem to ja poeta, teoretyk :wink: Bo się tego najwyraźniej uczy Zmienia technikę na LFB. http://www.orlenteam.pl/PL/Newsy/Strony ... olski.aspx Używał C.McRae, używa Walter Rohrl Grupa B i nadal używa. Hołkowi kibicuję ale warto raczej wzorowac się na tych przykłądach skoro Hołek też na to przechodzi -- Cz mar 01, 2012 12:48 am -- A swoją drogą co robić jak nie LFB??? Szczególnie w WRX/STI?? Skandynawskim stylem na ostro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 GRB ja bym tam nie chciał się wymądrzać ale:na twoim filmiku widać, że przed przeszkodą (szykana, zakręt) puszczasz gaz 500m wczesniej , dojeżdzasz, wciskasz hamulec... i odjeżdzasz. Ciśnij gaz troche dłużej, potem ostre hamowanie i wtedy odjazd. Powinno to działac tak prawie zero-jedynkowo: gaz w podłoge, hamulec do oporu (do granicy prowadzenia), szykana (z podijaniem gazu) i jedziemy dalej. W beczki ja bym się wbijał z troche większą predkością, a potem odejscie z jedynki... Ogólnie to troche więcej odwagi, niech sobie to auto pleci lekkim bokiem (o ile można), zobaczymy co się stanie.... Żeby poznać w bezpiecznych warunkach swojego WRX-a najlepiej pojechać na Kielce. Wiem daleko, czas, opony, złużycie... bla bla bla. Ja dojeżdzam 180KM na Kielce, jezdziłem 3 razy na komplecie opon i nie widać złużycia (bo tam zawsze ślisko jest i o ile nie jezdzi się po trakach). Polecam bo jest szeroko i można grubo poprzeginać i niewiele się stanie. A z LFB się nie przejmuj, Hołek nie używa lewej nogi :wink: Tyle, pisałem to ja poeta, teoretyk :wink: a JEDNAK ŻYJESZ !!!!!!!!! to dobrze.Pozdro. -- 1 mar 2012, o 01:02 -- Coś Wam powiem... teoretyzowac można na klawiaturze,a nauka praktyczna to co innego. Może zdanie moje jest mało ważne,ale sądzę,że kolega z wrx poprostu RAZ musi być na treningu u kogoś w miare ogarniającego i ...przestanie pytać pisząc ,a zacznie praktykować...i napewno nie na ulicy,choćby nie wiem ,jak nikogo nie było w pobliżu...kraweżniki i słupy są zawsze!!!!...a to nie mobilizuje Ogólnie kolega z STI Adam W.ma pojęcie widać po wypowiedziach i czasach na tymże niesamowitym Służewcu i gratuluję wyniku.oby powtarzalnie.... :wink: Krzysztof O.objechany w takich KJSowych próbach jest cieżki do obgryzienia i robi robotę strategią,ale nie znaczy ,że nie do zdobycia...Walczcie Waszmościowie !!!!!!!!!! Rady porady też chyba daje dobre,ale wiadomo,że patrzac na filmy nie można do końca określic sytuacji i decyzji danego kierowcy co zrobił żle ,a co dobrze,wszystko dzieję się baaardzo szybko....szybciej niż na filmach. szkoda ,że mam daleko ,bo zmierzył bym się z "lokalną czołówką".....a błoto lubię..... NIE UMIEM,ALE LUBIĘ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 FIT żyje ale nie mam czym jeździć a Ty nie jerdol bo na czteryturbopojeżdzawki nie przyjeżdzasz bo byś sklepał wszytskich ... przyznaj sie Kankunen LFB też nie używał, a był mistrzem świata 4 razy... i kogo tu, proszę ja Ciebie słuchać 8) :wink: http://www.youtube.com/watch?v=O_a2W1jy2MM Nie wiem jak to jest bo w Ra jak była RHD i jechałem z Bartezzem po Kielcach to sam krzyczał: o k**a jak ty klepiesz lewą nogą, bo faktycznie nią prowadziłem auto, a już na przykład w Type R nie potreafię.... może jak RA będzie w nowym specu to ten nawyk powróci... :-) FiT tak mi się marzy żeby Cie wsadzić kiedyś w moją babcie, żebyś naklepał wszystkich a potem ja bede się uczył jak tak jeździć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_W Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Fitens dzięki! postaramy się powtarzalnie Przemo sam samochód na bank ma duży wpływ. Ja osobiście w WRX/serii STI jakoś nie wyobrażam sobie robienia dobrego czasu bez tego. Ten samochód zmienia oblicze gdy jest zawsze neutralny a gdy trzeba nadsterowny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 GRB ja bym tam nie chciał się wymądrzać ale:na twoim filmiku widać, że przed przeszkodą (szykana, zakręt) puszczasz gaz 500m wczesniej , dojeżdzasz, wciskasz hamulec... i odjeżdzasz. Ciśnij gaz troche dłużej, potem ostre hamowanie i wtedy odjazd. Powinno to działac tak prawie zero-jedynkowo: gaz w podłoge, hamulec do oporu (do granicy prowadzenia), szykana (z podijaniem gazu) i jedziemy dalej. W beczki ja bym się wbijał z troche większą predkością, a potem odejscie z jedynki... Ogólnie to troche więcej odwagi, niech sobie to auto pleci lekkim bokiem (o ile można), zobaczymy co się stanie.... Żeby poznać w bezpiecznych warunkach swojego WRX-a najlepiej pojechać na Kielce. Wiem daleko, czas, opony, złużycie... bla bla bla. Ja dojeżdzam 180KM na Kielce, jezdziłem 3 razy na komplecie opon i nie widać złużycia (bo tam zawsze ślisko jest i o ile nie jezdzi się po trakach). Polecam bo jest szeroko i można grubo poprzeginać i niewiele się stanie. A z LFB się nie przejmuj, Hołek nie używa lewej nogi :wink: Tyle, pisałem to ja poeta, teoretyk :wink: No właśnie pisałem, że dohamowania trzeba poprawić, bo sam widzę, że puszczam gaz za wcześnie . Co do odwagi, to wiadomo - chce się pocisnąć, ale rozsądek bierze górę, bo jeżdżę tym samochodem na codzień i jak bym coś konkretnie "urwał", to trochę lipa ;/. Ale wiadomo stopniowo będzie coraz szybciej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 ajlepiej pojechać na Kielce. Wiem daleko, czas, opony, złużycie.. w Kielcach zużycie opon jest znikome 8) A z LFB się nie przejmuj, Hołek nie używa lewej nogi to tak jak ja :wink: FiT tak mi się marzy żeby Cie wsadzić kiedyś w moją babcie, żebyś naklepał wszystkich a potem ja bede się uczył jak tak jeździć to czekamy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 ajlepiej pojechać na Kielce. Wiem daleko, czas, opony, złużycie.. w Kielcach zużycie opon jest znikome 8) A z LFB się nie przejmuj, Hołek nie używa lewej nogi to tak jak ja :wink: FiT tak mi się marzy żeby Cie wsadzić kiedyś w moją babcie, żebyś naklepał wszystkich a potem ja bede się uczył jak tak jeździć to czekamy :roll: Nie mam odwagi ,więc...nie doczekasz się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekO Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Teraz będzie przed ostatnia eliminacja, czy "kryterium uliczne Warszawa Wola" aktualne i co to oznacza? Miało być takie coś na dwóch rundach. pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 No właśnie o co chodzi? Bo chyba raczej na nie zamkniętą ulicę nas nie wypuszczą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_W Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Ja pytałem o to jakiś czas temu i ponoć są jakieś trudności z tym tematem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Kryterium chyba nieaktualne - z tego co widziałem na FB , w niedzielę ma być Służew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 wygląda na to że po dłuższej przerwie wpadnę zrobic trochę siary 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 mapka na najbliższy służewiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 mapka na najbliższy służewiec zmiany, zmiany 8) jak tam faworyci, szykują formę i opony :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 No mój faworyt po przejściowych trudnościach związanych z ze zbyt dużą przyczepnością i równie niespodziewanym jej braku obiecuje poprawę i stawienie się na start bardziej wyluzowanym! Oczywiście przygotowanym na 110% :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 No zapowiada się ciekawa trasa . Muszę sprawdzić jaka pogoda, bo może wreszcie na letnich oponach pojadę 8) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Musi być i będzie na letnich, ja juz jestem na dużym hamulcu i zima mi nie wejdzie. Zreszta patrząc po prognozach to jedyne co grozi to przelotny deszcz, temp ok 8-10 St Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_W Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Niestety zapowiadają się letnie... Będzie więcej walki na POOOWEEERR!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Ja juz trochę sie za przyczepnoscią stesknilem wiec mi pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Zapowiada się pogoda na sliki 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 W końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Dobra to kto mi powie teraz jak w teorii najlepiej przejechać ostatni odcinek trasy (nr 8.), tzn, kiedy najlepiej dodawać gazu a kiedy hamować? Wiem, że w teorii to trudno będzie pewnie wyjaśnić, ale może coś zrozumiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 GRB, zalezy w duzej mierze od gestosci opon. Tak generalnie przy kazdym skrecie odpuscic, na wyprosowanych dodac i tak X razy + poprawna praca rak. To moze sie okazac wyzwaniem. -- 9 mar 2012, o 22:22 -- Zmiana trasy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się