Skocz do zawartości

4 Turbo Motul Cup - ostatnia runda: niedziela 25.03.2012!


amateus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 723
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A w ogóle przejazd scirocco był...ciekawy :mrgreen:

Akurat w Scirocco to najciekawsze były kołpaki :mrgreen:

 

A zapomniał bym - podziękowania dla Bzyka za prawy na ostatnim przejeździe - trzeba przyznać że na twinscrollu zbiera się to auto nieprzyzwoicie szybko :shock:

 

 

To ja dziękuję za przejazd Czerwoną Rajdówką. :-)

Nie wiem czy się zbiera ale hałasuje tak jakby się zbierała szybko :-)

 

Do następnego

 

Bzyku na filmiku 2:45 muszę to napisać pojechałeś jak ostatnia piz.... no jak można w takiej sytuacji się hamulcem ratować i trzymać go uparcie do końca ryzykując krawędź bokiem, chłopie no bój się Boga :shock:

 

pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w ogóle przejazd scirocco był...ciekawy :mrgreen:

Akurat w Scirocco to najciekawsze były kołpaki :mrgreen:

 

A zapomniał bym - podziękowania dla Bzyka za prawy na ostatnim przejeździe - trzeba przyznać że na twinscrollu zbiera się to auto nieprzyzwoicie szybko :shock:

 

 

To ja dziękuję za przejazd Czerwoną Rajdówką. :-)

Nie wiem czy się zbiera ale hałasuje tak jakby się zbierała szybko :-)

 

Do następnego

 

Bzyku na filmiku 2:45 muszę to napisać pojechałeś jak ostatnia piz.... no jak można w takiej sytuacji się hamulcem ratować i trzymać go uparcie do końca ryzykując krawędź bokiem, chłopie no bój się Boga :shock:

 

pozdrawiam

Krzysiek

 

Dzięku Krzychu za rady,

 

Po to jest ABS żeby z niego korzystać.

Wszystkie 4 koła były umorusane w błocie a jak wiesz slick to nie zimówka.

A wiec zaczął się taniec Pingwina na szkle i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... tak patrzę na wyniki i widzę Sielicki Piotr 8 strata 27:73 (w tym 5s kara - bez kary byłoby miejsce 5 (wliczając GOŚCI a 3 w "generalce" !!!) :shock: i gratulacje!!!

co więcej to daje tylko 5s straty na przejazd jadąc FWD i to raczej moc/masa znacznie znacznie słabszym.

 

Szczerze nie umiem ocenić takich 5s Saxo nawet względem mojej serii STI bo zwyczajnie nie ma bladego pojęcia na ile to może być szybkie ale zawsze miałem wrażenie że różnica powinna być bardziej znacząca.

 

Wybitnie szybki driver saxo i dobre saxo czy tak wolno jechali wszyscy razem z czołówka w Evo/Subaru? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... tak patrzę na wyniki i widzę Sielicki Piotr 8 strata 27:73 (w tym 5s kara - bez kary byłoby miejsce 5 (wliczając GOŚCI a 3 w "generalce" !!!) :shock: i gratulacje!!!

co więcej to daje tylko 5s straty na przejazd jadąc FWD i to raczej moc/masa znacznie znacznie słabszym.

 

Szczerze nie umiem ocenić takich 5s Saxo nawet względem mojej serii STI bo zwyczajnie nie ma bladego pojęcia na ile to może być szybkie ale zawsze miałem wrażenie że różnica powinna być bardziej znacząca.

 

Wybitnie szybki driver saxo i dobre saxo czy tak wolno jechali wszyscy razem z czołówka w Evo/Subaru? :roll:

To Saxo jest wyjątkowo szybkie i ma jedną jeszcze zaletę - nie ma turbodziry i z zakrętu odjeżdża błyskawicznie (widać to na filmiku z postów wyzej). No i oczywiście Siela też daję radę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... tak patrzę na wyniki i widzę Sielicki Piotr 8 strata 27:73 (w tym 5s kara - bez kary byłoby miejsce 5 (wliczając GOŚCI a 3 w "generalce" !!!) :shock: i gratulacje!!!

co więcej to daje tylko 5s straty na przejazd jadąc FWD i to raczej moc/masa znacznie znacznie słabszym.

 

Szczerze nie umiem ocenić takich 5s Saxo nawet względem mojej serii STI bo zwyczajnie nie ma bladego pojęcia na ile to może być szybkie ale zawsze miałem wrażenie że różnica powinna być bardziej znacząca.

 

Wybitnie szybki driver saxo i dobre saxo czy tak wolno jechali wszyscy razem z czołówka w Evo/Subaru? :roll:

 

było mega slisko wiec nie ma znaczenia czy jedziesz mocnym evo czy saxo. jedynie naped na 4 koła powinien tu robic róznice natomiast przy takiej slizgawicy liczy sie precyzja i jazda maxymalnie po czarnym a nie po sliskich trawnikach. zreszta idealnie to pokazał szymanski w ciezkim jak czołg legacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do następnego

 

Bzyku na filmiku 2:45 muszę to napisać pojechałeś jak ostatnia piz.... no jak można w takiej sytuacji się hamulcem ratować i trzymać go uparcie do końca ryzykując krawędź bokiem, chłopie no bój się Boga :shock:

 

pozdrawiam

Krzysiek

 

Dzięku Krzychu za rady,

 

Po to jest ABS żeby z niego korzystać.

Wszystkie 4 koła były umorusane w błocie a jak wiesz slick to nie zimówka.

A wiec zaczął się taniec Pingwina na szkle i tyle...

 

 

 

Nie pogrążaj się ABS to nie ESP, najpierw miałeś bok leciałeś na kontrze troszkę za długo, dałeś drugą i ująłeś gazu, przez to dupa odjechała i złapała trawę, a ty jeszcze wcisnąłeś hamulec, który pamiętaj w takiej sytuacji działa jak ręczny więc bok się pogłębił.

 

pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeszperowane ma i to całkiem sporo

 

A on ma szpere?

 

 

 

Ma szperę i zawieszenie (ohlins) przewyższające wartość samochodu :mrgreen: .

Ma wydech i jeśli jakiś dolot i wałeczki to moc 130-140KM nie jest mu obca.

 

 

 

pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeszperowane ma i to całkiem sporo

 

A on ma szpere?

 

 

 

Ma szperę i zawieszenie (ohlins) przewyższające wartość samochodu :mrgreen: .

Ma wydech i jeśli jakiś dolot i wałeczki to moc 130-140KM nie jest mu obca.

 

 

 

pozdrawiam

Krzysiek

Setup tego auta jest taki, że na trasach konfiguracji jak na 4TMC to auto jest niemalże porównywalne osiągowo do w miarę seryjnych STi/EVO (ciut wolniej przyśpiesza na długich prostych, ale znacznie szybciej odzyskuje prędkość po hamowaniach i ma śmiesznie niską masę). Co do mocy to nie mam pojęcia, ale te silniki dają radę tez i na 150+ ;) Oczywiście takie auto samo nie jedzie i trzeba to umieć wykorzystać, ale Piotrek jak najbardziej daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pogrążaj się ABS to nie ESP, najpierw miałeś bok leciałeś na kontrze troszkę za długo, dałeś drugą i ująłeś gazu, przez to dupa odjechała i złapała trawę, a ty jeszcze wcisnąłeś hamulec, który pamiętaj w takiej sytuacji działa jak ręczny więc bok się pogłębił.

 

pozdrawiam

Krzysiek

 

 

Mówiłem,że zawsze coś się nauczę czytając najszybszych......... :mrgreen:

 

-- 28 lut 2012, o 11:31 --

 

Udało mi się wrzucić onboard swojego najszybszego przejazdu... Szału nie ma, ale zamieszczam bo może ktoś mądrzejszy powie mi, gdzie tracę ? :roll: :)

 

 

musisz jechać jeszcze szybciej !!!!!!!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

PS.Przejazd chyba ok :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeszperowane ma i to całkiem sporo

 

A on ma szpere?

 

 

 

Ma szperę i zawieszenie (ohlins) przewyższające wartość samochodu :mrgreen: .

Ma wydech i jeśli jakiś dolot i wałeczki to moc 130-140KM nie jest mu obca.

 

 

 

pozdrawiam

Krzysiek

Setup tego auta jest taki, że na trasach konfiguracji jak na 4TMC to auto jest niemalże porównywalne osiągowo do w miarę seryjnych STi/EVO (ciut wolniej przyśpiesza na długich prostych, ale znacznie szybciej odzyskuje prędkość po hamowaniach i ma śmiesznie niską masę). Co do mocy to nie mam pojęcia, ale te silniki dają radę tez i na 150+ ;) Oczywiście takie auto samo nie jedzie i trzeba to umieć wykorzystać, ale Piotrek jak najbardziej daje radę.

 

 

Krzysiu nie przewyższające tylko podwajające :mrgreen: ale fakt potwierdzam, spec jest taki jak napisał Krzysiek. Waga 920kg bo klatka jest dość mocno rozbudowana. Dzięki za miłe słowa o żywym łączniku między fotelem a kierownicą ale jeszcze dużo nauki mi zostało. Dużo zasługi w wynikach to auto i mój pilot, który mi podpowiedział na początku startów tym autem pare ważnych uwag :) Fajnie się z Wami pościgać bo jesteście szybkie drivery i do zobaczenia za dwa tygodnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja wrzucę swój najszybszy przejazd i poproszę o wskazówki, gdzie mogłoby być szybciej (na pewno na dohamowaniach, ale gdzie jeszcze?). Dodam tylko, że auto to seryjny wrx, a więc szału i tak nie będzie 8) .

 

z góry dzięki za wskazówki ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...