Niedźwiedź Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ależ te kamery i foto mnie unikają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ależ te kamery i foto mnie unikają ależ mi przykro 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 ależ mi przykro 8) Ależ nie wątpię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekO Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 A w ogóle przejazd scirocco był...ciekawy Akurat w Scirocco to najciekawsze były kołpaki A zapomniał bym - podziękowania dla Bzyka za prawy na ostatnim przejeździe - trzeba przyznać że na twinscrollu zbiera się to auto nieprzyzwoicie szybko :shock: To ja dziękuję za przejazd Czerwoną Rajdówką. :-) Nie wiem czy się zbiera ale hałasuje tak jakby się zbierała szybko :-) Do następnego Bzyku na filmiku 2:45 muszę to napisać pojechałeś jak ostatnia piz.... no jak można w takiej sytuacji się hamulcem ratować i trzymać go uparcie do końca ryzykując krawędź bokiem, chłopie no bój się Boga :shock: pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 A w ogóle przejazd scirocco był...ciekawy Akurat w Scirocco to najciekawsze były kołpaki A zapomniał bym - podziękowania dla Bzyka za prawy na ostatnim przejeździe - trzeba przyznać że na twinscrollu zbiera się to auto nieprzyzwoicie szybko :shock: To ja dziękuję za przejazd Czerwoną Rajdówką. :-) Nie wiem czy się zbiera ale hałasuje tak jakby się zbierała szybko :-) Do następnego Bzyku na filmiku 2:45 muszę to napisać pojechałeś jak ostatnia piz.... no jak można w takiej sytuacji się hamulcem ratować i trzymać go uparcie do końca ryzykując krawędź bokiem, chłopie no bój się Boga :shock: pozdrawiam Krzysiek Dzięku Krzychu za rady, Po to jest ABS żeby z niego korzystać. Wszystkie 4 koła były umorusane w błocie a jak wiesz slick to nie zimówka. A wiec zaczął się taniec Pingwina na szkle i tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_W Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Hmmm... tak patrzę na wyniki i widzę Sielicki Piotr 8 strata 27:73 (w tym 5s kara - bez kary byłoby miejsce 5 (wliczając GOŚCI a 3 w "generalce" !!!) :shock: i gratulacje!!! co więcej to daje tylko 5s straty na przejazd jadąc FWD i to raczej moc/masa znacznie znacznie słabszym. Szczerze nie umiem ocenić takich 5s Saxo nawet względem mojej serii STI bo zwyczajnie nie ma bladego pojęcia na ile to może być szybkie ale zawsze miałem wrażenie że różnica powinna być bardziej znacząca. Wybitnie szybki driver saxo i dobre saxo czy tak wolno jechali wszyscy razem z czołówka w Evo/Subaru? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Hmmm... tak patrzę na wyniki i widzę Sielicki Piotr 8 strata 27:73 (w tym 5s kara - bez kary byłoby miejsce 5 (wliczając GOŚCI a 3 w "generalce" !!!) :shock: i gratulacje!!!co więcej to daje tylko 5s straty na przejazd jadąc FWD i to raczej moc/masa znacznie znacznie słabszym. Szczerze nie umiem ocenić takich 5s Saxo nawet względem mojej serii STI bo zwyczajnie nie ma bladego pojęcia na ile to może być szybkie ale zawsze miałem wrażenie że różnica powinna być bardziej znacząca. Wybitnie szybki driver saxo i dobre saxo czy tak wolno jechali wszyscy razem z czołówka w Evo/Subaru? :roll: To Saxo jest wyjątkowo szybkie i ma jedną jeszcze zaletę - nie ma turbodziry i z zakrętu odjeżdża błyskawicznie (widać to na filmiku z postów wyzej). No i oczywiście Siela też daję radę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_W Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ono ma tak 120KM i z 800kg? Małe lekki, wąskie i tak jak piszesz szybciej reaguje więc o ile ma trakcje to ciasne szykany etc też zrobi bardzo szybko... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Hmmm... tak patrzę na wyniki i widzę Sielicki Piotr 8 strata 27:73 (w tym 5s kara - bez kary byłoby miejsce 5 (wliczając GOŚCI a 3 w "generalce" !!!) :shock: i gratulacje!!!co więcej to daje tylko 5s straty na przejazd jadąc FWD i to raczej moc/masa znacznie znacznie słabszym. Szczerze nie umiem ocenić takich 5s Saxo nawet względem mojej serii STI bo zwyczajnie nie ma bladego pojęcia na ile to może być szybkie ale zawsze miałem wrażenie że różnica powinna być bardziej znacząca. Wybitnie szybki driver saxo i dobre saxo czy tak wolno jechali wszyscy razem z czołówka w Evo/Subaru? :roll: było mega slisko wiec nie ma znaczenia czy jedziesz mocnym evo czy saxo. jedynie naped na 4 koła powinien tu robic róznice natomiast przy takiej slizgawicy liczy sie precyzja i jazda maxymalnie po czarnym a nie po sliskich trawnikach. zreszta idealnie to pokazał szymanski w ciezkim jak czołg legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_W Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ile waży takie wybebeszone legacy z klatką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ile waży takie wybebeszone legacy z klatką? Na pewno sporo mniej niż seryjne STi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 nie ma turbodziry i z zakrętu odjeżdża błyskawicznie Ani trakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 nie ma turbodziry i z zakrętu odjeżdża błyskawicznie Ani trakcji I tu się mylisz :wink: - zeszperowane ma i to całkiem sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 ujęcia z wczoraj: 2.40 Bzyk poszalał :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 A szpera to tak. Zazdraszczam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekO Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Do następnego Bzyku na filmiku 2:45 muszę to napisać pojechałeś jak ostatnia piz.... no jak można w takiej sytuacji się hamulcem ratować i trzymać go uparcie do końca ryzykując krawędź bokiem, chłopie no bój się Boga :shock: pozdrawiam Krzysiek Dzięku Krzychu za rady, Po to jest ABS żeby z niego korzystać. Wszystkie 4 koła były umorusane w błocie a jak wiesz slick to nie zimówka. A wiec zaczął się taniec Pingwina na szkle i tyle... Nie pogrążaj się ABS to nie ESP, najpierw miałeś bok leciałeś na kontrze troszkę za długo, dałeś drugą i ująłeś gazu, przez to dupa odjechała i złapała trawę, a ty jeszcze wcisnąłeś hamulec, który pamiętaj w takiej sytuacji działa jak ręczny więc bok się pogłębił. pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 zeszperowane ma i to całkiem sporo A on ma szpere? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekO Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 zeszperowane ma i to całkiem sporo A on ma szpere? Ma szperę i zawieszenie (ohlins) przewyższające wartość samochodu . Ma wydech i jeśli jakiś dolot i wałeczki to moc 130-140KM nie jest mu obca. pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Udało mi się wrzucić onboard swojego najszybszego przejazdu... Szału nie ma, ale zamieszczam bo może ktoś mądrzejszy powie mi, gdzie tracę ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 zeszperowane ma i to całkiem sporo A on ma szpere? Ma szperę i zawieszenie (ohlins) przewyższające wartość samochodu . Ma wydech i jeśli jakiś dolot i wałeczki to moc 130-140KM nie jest mu obca. pozdrawiam Krzysiek Setup tego auta jest taki, że na trasach konfiguracji jak na 4TMC to auto jest niemalże porównywalne osiągowo do w miarę seryjnych STi/EVO (ciut wolniej przyśpiesza na długich prostych, ale znacznie szybciej odzyskuje prędkość po hamowaniach i ma śmiesznie niską masę). Co do mocy to nie mam pojęcia, ale te silniki dają radę tez i na 150+ Oczywiście takie auto samo nie jedzie i trzeba to umieć wykorzystać, ale Piotrek jak najbardziej daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie pogrążaj się ABS to nie ESP, najpierw miałeś bok leciałeś na kontrze troszkę za długo, dałeś drugą i ująłeś gazu, przez to dupa odjechała i złapała trawę, a ty jeszcze wcisnąłeś hamulec, który pamiętaj w takiej sytuacji działa jak ręczny więc bok się pogłębił. pozdrawiam Krzysiek Mówiłem,że zawsze coś się nauczę czytając najszybszych......... -- 28 lut 2012, o 11:31 -- Udało mi się wrzucić onboard swojego najszybszego przejazdu... Szału nie ma, ale zamieszczam bo może ktoś mądrzejszy powie mi, gdzie tracę ? :roll: musisz jechać jeszcze szybciej !!!!!!!!! PS.Przejazd chyba ok :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 zeszperowane ma i to całkiem sporo A on ma szpere? Ma szperę i zawieszenie (ohlins) przewyższające wartość samochodu . Ma wydech i jeśli jakiś dolot i wałeczki to moc 130-140KM nie jest mu obca. pozdrawiam Krzysiek Setup tego auta jest taki, że na trasach konfiguracji jak na 4TMC to auto jest niemalże porównywalne osiągowo do w miarę seryjnych STi/EVO (ciut wolniej przyśpiesza na długich prostych, ale znacznie szybciej odzyskuje prędkość po hamowaniach i ma śmiesznie niską masę). Co do mocy to nie mam pojęcia, ale te silniki dają radę tez i na 150+ Oczywiście takie auto samo nie jedzie i trzeba to umieć wykorzystać, ale Piotrek jak najbardziej daje radę. Krzysiu nie przewyższające tylko podwajające ale fakt potwierdzam, spec jest taki jak napisał Krzysiek. Waga 920kg bo klatka jest dość mocno rozbudowana. Dzięki za miłe słowa o żywym łączniku między fotelem a kierownicą ale jeszcze dużo nauki mi zostało. Dużo zasługi w wynikach to auto i mój pilot, który mi podpowiedział na początku startów tym autem pare ważnych uwag Fajnie się z Wami pościgać bo jesteście szybkie drivery i do zobaczenia za dwa tygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 kilka fotek jest na stronie AŚ http://rozrywka.auto-swiat.pl/zdjecia/doskonalenie-techniki-jazdy-zima-czyli-kjs-sluzewcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 To i ja wrzucę swój najszybszy przejazd i poproszę o wskazówki, gdzie mogłoby być szybciej (na pewno na dohamowaniach, ale gdzie jeszcze?). Dodam tylko, że auto to seryjny wrx, a więc szału i tak nie będzie 8) . z góry dzięki za wskazówki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Guzik, fotki sprzed kilku edycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się