sewa Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) W U.S bylby FRS czyli pasowaloby ale u nas to GT-86 wiec juz nie pasuje. No powiedz, bo nie wytrzymam! Moze MX-5, ale to znowu dwie litery i cyfra :-/ Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 PW Inni tez sa ciekawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 PW Inni tez sa ciekawi No właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 http://www.worldcarfans.com/114090880895/toyota-believed-to-launch-turbocharged-gt86-with-all-wheel tylko co tam ma robić automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 No i motor zacny. Przełomowa, najnowsza konstrukcja. A te materiały ??? hi end. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterx Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta Auto na żywo jest obłędne, patrząc z tyłu jedynie przydałyby się jakieś szersze kapcie - planuję właśnie wymianę opon. Jednak nie wiem, czy pozostawić standardowe 215/45 czy może założyć 225/45? Jakie oponki polecacie do tego autka? Myślałem o Dunlop Sp Sport Maxx Rt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Czytałem że szersze opony (235) w tym aucie bardziej szkodzą niż pomagają: http://www.roadandtrack.com/special-reports/scion-fr-s-tire-transformation Ja wciąż jeżdżę na Michelinach ale Junior wymieniał gumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) trochę off topic - wrzuciłem nowy klip na youtube, moja muzyka i w tle kilka ujęć z jazdy http://youtu.be/NZ_7Fur4lPU?list=UUi8-4wZf7HvMC5kJ5wqJlXg Edytowane 21 Września 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta jedynie przydałyby się jakieś szersze kapcie Moja sugestia jest następująca ( czyli sugerowana kolejność zdarzeń ) : 1. Dotrzeć samochód; 2. Odbyć szkolenie w SJS, tak aby poznać jego ( i swoje ?) możliwości, a także pobawić się autem; 3. Kupić opony zimowe i przejeździć bezpiecznie zimę ( być może tu i tam na bezpiecznym placyku jeszcze lepiej poznając auto ). 4. Na wiosnę - wrócić do tematu opon Moim zdaniem lepiej tak, niż ryzykować coś w tym rodzaju : http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3516535,groznie-wygladajacy-wypadek-na-a4-toyota-uderzyla-w-bariere-energochlonna-zdjecia,id,t.html?cookie=1 Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Witam wszystkich fanów i właścicieli Panowie, ktoś kupował albo zastanawia się nad kupnem gumowych dywaników? Winter is coming.. Najfajniejsze robi Weathertech, ale cena z dostawą do Polski jest przytłaczająca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 @@piotrr_, jesli sie nie myle to forumowicz Fala (??) zajmuje sie tematem gumowych dywanikow Ja wciąż jeżdżę na Michelinach ale Junior wymieniał gumy. Wymienil i jest z Dunlopow Sport Maxxx RT cholernie zadowolony. Roznica jak miedzy tancerzem tango miotajacym biodrami (Michelin) a kickboxerem celnie rzucajacym kopniakami (Dunlop). Moja sugestia jest następująca ( czyli sugerowana kolejność zdarzeń ) :1. Dotrzeć samochód; 2. Odbyć szkolenie w SJS, tak aby poznać jego ( i swoje ?) możliwości, a także pobawić się autem; 3. Kupić opony zimowe i przejeździć bezpiecznie zimę ( być może tu i tam na bezpiecznym placyku jeszcze lepiej poznając auto ). 4. Na wiosnę - wrócić do tematu opon Popieram! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 W poprzednim aucie wymieniłem Conti na Dunlopa Maxx RT i świat się zmienił - Dunlop i na suchym i na mokrym ma nieograniczoną przyczepność - najlepsza opona letnia na jakiej jeździłem. Ma tylko jeden minus ale nie wiem czy to nie przypadłość wszystkich nowych opon (chociaż Conti nie) - przez jeden sezon letni (10.000km) opony straciły 2mm bieżnika, więc max 3 lata wytrzyma przy znikomym przebiegu (geometria cacy więc to nie było ścieranie wynikające z błędów samochodu, może kierowcy ). pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Wymienil i jest z Dunlopow Sport Maxxx RT cholernie zadowolony. To są opony z STi MY15? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 (...)Dunlop i na suchym i na mokrym ma nieograniczoną przyczepność - najlepsza opona letnia na jakiej jeździłem. Ma tylko jeden minus ale nie wiem czy to nie przypadłość wszystkich nowych opon (chociaż Conti nie) - przez jeden sezon letni (10.000km) opony straciły 2mm bieżnika, więc max 3 lata wytrzyma przy znikomym przebiegu(...) pzdr ta przyczepność bierze się z faktu, że nowe opony są bardziej miękkie a przez to łatwiej ścieralne stąd szybsze zużycie.. coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Bardziej miekka ( ) opona = lepsza przyczepność = mniejsza żywotność Ja wychodzę z założenia, ze na jeden sezon starcza...FilipBB, tak ten sam model, ale inny rozmiar Edytowane 23 Października 2014 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Trochę od czapy ale..testuje właśnie Michelliny na blocie...jestem na urlopie w beskidzie niskim, dużo pada, na działce mokro i grzasko.wczoraj ledwo wyjechałem jak jeszcze spadnie śnieg to zostaje do wiosny...spotkałem na drodze niebieska imprezę oraz nowe wrx sti. Są tu forumowicze z Gorlic i okolic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Hej, Jak oponozerne jest szkolenie w SJS dla BRZ? Szkolenie mam 5 listopada i zastanawiam się czy jechać na (nowych) zimowkach czy zostawić letnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 @@super_bolek, generalnie asfalt w Kielcach jest na tyle sliski, ze nie niszczy opon za bardzo. Instruktorzy tez wiedza jak dbac o opony i beda Ci mowili kiedy je powinienes schlodzic itd. Ale radzilbym na letnich, zimowki maja Ci wystarczyc na pare lat, a seryjnych Michelinow nie bedzie Ci tak bardzo szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter-BRZ Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Hej, Jak oponozerne jest szkolenie w SJS dla BRZ? Szkolenie mam 5 listopada i zastanawiam się czy jechać na (nowych) zimowkach czy zostawić letnie? Spokojnie dasz radę na standardowych Michelin bez większego uszczerbku dla ich kondycji. Tor (a właściwie jego część na którym odbywa się szkolenie) jest dość śliski, a teraz rano asfalt w Kielcach bywa często mokry i bardzo śliski. Dodatkowo nie ma w ramach szkolenia dłuższych przejazdów (z wyjątkiem samej końcówki na torze kartingowym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) @@super_bolek, generalnie asfalt w Kielcach jest na tyle sliski, ze nie niszczy opon za bardzo. Instruktorzy tez wiedza jak dbac o opony i beda Ci mowili kiedy je powinienes schlodzic itd. Ale radzilbym na letnich, zimowki maja Ci wystarczyc na pare lat, a seryjnych Michelinow nie bedzie Ci tak bardzo szkoda Chyba że pojedziesz 1/1 z Piotrkiem Ryncarzem Wtedy na suchym przynajmniej dwa komplety trzeba mieć Edytowane 23 Października 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Trening indywidualny to calkiem inna sprawa Tak to tez juz odlepilem bieznik w trakcie cwiczenia beczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Dzięki za odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się