Z innej beczki: WRC Wales Rally GB. Wg listy zgłoszeń z dnia 10.10.2017, Siemanko wystawia brytyjską załogę (poz. 49), a C-Rally - młodego Willsona
https://www.walesrallygb.com/competitors/wrc/entry_list.php
Ptaszek: "Disaster! He crashes his Skoda Fabia R5 on the very first corner and rips off both left-hand wheels! Crew okay, but that's game over for Hubert today "
A Siemanko siedzi w domu...
Czyżby to ta niespodzianka?
"- Będę pracował dla Filipa Nivette, startujemy treningowo w Halls Winter Rally i Rajdzie Liepaja. Docelowo planujemy Mistrzostwa Polski - powiedział Kamil Heller Autoklubowi. - Pojedziemy pełny sezon RSMP i pojedyncze starty w ERC. Założenie jest takie, że RSMP w samochodzie R5, natomiast starty w ERC początkowo N-ką."
Na Ułężu i Miedzianej Górze od 30 l w górę. W normalnej jeździe po mieście 10 (jak się ułańską fantazję powstrzyma), a na trasie to 8.Ja byłem bardzo pozytywnie zaskoczony spalaniem.
Ale nie bedziemy Ci wciskac M/T - przejedz sie A/T i jak Ci spasuje to bierz! Ja nim jechalem i powiem, ze jest naprawde ok i na pewno bym na niego nie narzekal
Ja mam A/T i 90% czasu używam manetek - bardzo wygodne, a w korku czy na nudnej trasie można włączyć tryb D. Skrzynia działa bardzo bardzo szybko jak na nie-DSG.
Wielkie dzięki za ten trening, było super, żar lał się z nieba, guma z opon, pot ze mnie, zrobione 170 km treningowych, spalony bak paliwa.
Podziękowania dla kolegów, którzy nie skąpili dobrych rad, pokazali techniki i korygowali błędy z prawego