Hogi Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Klocki na przód za 160 PLN, to też na pewno ciekawa opcja... Ja kiedyś kupiłem komplet do GTka na przód i tył za 210 zł. Reemsa. Tylko, że nie hamowały Z 50 km/h dawały radę, wyżej już nie... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Do Fiata Doblo Feroro Premium na przód kosztowały do niedawna ze zniżkami około 145 zł, więc przy dobrych układach tanie klocki to żaden argument Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Feroro Premium To chyba jakieś podróbki? Coś w stylu Panasonix. :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 poprzednie auto - ignis (vel. justy :razz: ) klocki bosch 300 (jurid - dokładnie to samo tylko bez podpisu boscha 170) tarcze 600 za komplet (w sensie 2szt z przodu) nie wierzę, żeby w imprezie mogły być niższe koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Feroro Premium To chyba jakieś podróbki? Coś w stylu Panasonix. :razz: :wink: No ale tarcze Bremro były, więc i klocki Feroro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 ja za kloki jurida dziekuje bardo... dlaczego? kupilem do passata zalozyli w warsztacie. ladnie po 100km delikatnego docierania klocki sie ulozyly no i byly gotowe do normalnej eksploataji. nie minal tydzien jak zazely piszczec... a sypalo sie z nich jak snieg na sberii... co do klocow za 80zl to sa poszukajcie na allegro ale niewiem kto je kupuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 nie minal tydzien jak zazely piszczec... a sypalo sie z nich jak snieg na sberii... Jeśli o mnie chodzi to klocki mogą piszczeć jak świnia i pylić jak kombajn górniczy byle hamowały jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 WRC fan, ale one nie dość że piszczały to jak hamowałeś ze 120 to takie dziwne odgłosy dawały ;/ jak bym kompresor do powietrza włączył albo tak jak chodzi zatarty kompresor klimy... ;-) po zmianie na textary ustąpiło ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 po zmianie na textary ustąpiło ;-) mati, to już wiesz jakie masz kupić klocki? PS. Mam nadzieję, że do Stoptecha też robią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Feroro Premium To chyba jakieś podróbki? Coś w stylu Panasonix. :razz: :wink: to normalana cena m do STI FERODO PREMIUM kosztuja coś koło 200zł :razz: [ Dodano: Nie Sie 17, 2008 9:07 pm ] ja za kloki jurida dziekuje bardo... dlaczego? kupilem do passata zalozyli w warsztacie. ladnie po 100km delikatnego docierania klocki sie ulozyly no i byly gotowe do normalnej eksploataji. nie minal tydzien jak zazely piszczec... a sypalo sie z nich jak snieg na sberii... co do klocow za 80zl to sa poszukajcie na allegro ale niewiem kto je kupuje... Jak ściągniecie zacisk z STI zobaczycie seryjny klocek i produkuje go JURID i proszę się nie śmiac jak niemacie pojęcia :razz: Klocki Jurid produkowane są w trzech kompozycjach B,D, J ( chyba) , nie pamietam w tej chwili jakie maja oznaczenie , ale coś mi świta że jeżeli na końcu jest litera J to oznacza jakośc OEM :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 dokładnie - na tych ignisowych boschach też było dopisane małym drukiem "by jurid" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zresztą Jurid to główny producent okładzin i klocków dla dużych samochodów typu TIR Zresztą o czym my tu dyskutujemy, dobre klocki poznaje się w sytuacjach awaryjnych i bardzo sportowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Raga, możesz wymienić dobre klocki?? ;-) będę w takie celował w przyszłości ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 adam.str, MBO chyba zaprosił sfaragdasa na forum. :roll: (wnioskuje, bo miejscu zamieszkania, dacie rejestracji na forum itp.) Tak zaprosił..., ale z drugiej strony zadziwia mnie brak z waszej strony obiektywizmu. Można kupić do Subaru klocki za 80 zł. Można nawet za 30 zł, jeżeli kupiło się to pudło do wożenia dupy do pracy to po jaką cholerę mam wydawać na hamulce 18tys. No chyba że... (odpowiedzcie sobie sami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 ale idzie ku lepszemu, ładnych parę lat temu w ASO Hondy za klocki przednie do Civica z wymianą zapłaciłem 600 PLN, faktem jest, że starczyły na 60 tkm [ Dodano: Nie Sie 17, 2008 11:27 pm ] MBO, a nie taniej kupić seicento po prostu :?: auta takie jak subaru kupujemy na przykład dlatego, że fajnie jeżdżą, hamują, itp. jak sie wymieni klocki czy zawieszenie na tanie zamienniki, to auto nadal będzie jeździło tyle, że nieco inaczej, nie tak jak subaru powinno i po jakimś czasie dojść można do tego, że miało się subaru, a ma się coś co wygląda jak subaru....ale może nie mam racji :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 jeżeli kupiło się to pudło do wożenia dupy do pracy nawet wioząc dupę do pracy może Ci się przydać niezawodny hamulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Raga, możesz wymienić dobre klocki?? ;-) będę w takie celował w przyszłości ;-) To zależy do jakiej jazdy potrzebujesz i do jakiego samochodu - przypuszczam, że np. do mojego stylu EBC czerwony by na dobrej tarczy starczyły (nacinanej). Dla drugiego Juridy są odpowiednie. A dla takie Carfita to np. hamulce rodem z spec WRC mogą być "słabe, ale jako takie" Zresztą EBC czerwone + tarcza EBC Turbo Groove, zestaw, który u mnie jako tako hamuje u kolegi w Astrze GSI czyni cuda. Trochę inna masa, inny rozkład i inna jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Chyba nie do konca zrozumieliscie MBO,nie kazdy potrzebuje hamulcy za tyle kasy bo nie ma gdzie ich wykorzystac albo nie musi sie ....albo go poprostu nie stac,ale nie mozna mu tego wypominac.Mozna kupic tansze czesci(nie zawsze gorsze od orginalow) i nadal cieszyc sie jazda SUBARU.Dlaczego mamy tak duza oferte np: zestawow hamulcowych,aby dobrac odpowiednie dla kazdego uzytkownika.Klocki za 30zl to wrecz samobojstwo,ale to indywidualny wobor-niektorzy musza nuaczyc sie na swoich bledach aby zrozumiec. [ Dodano: Pon Sie 18, 2008 8:26 pm ] Nawet CARFIT napisal bardzo madre slowa do forumowicza ktory chcial wiecej mocy w STI (kusily go stage)nie moge zanalezsc postu aby zacytowac ale chodzilo o LEKCJE JAZDY a nie mocy przybywaj,naucz sie korzystac z tego co masz,sam pare lat temu myslalem ze ogarniam turbodziadka dosc niezle ale jak sie przejechalem z pewnym Panem mechanikiem znanym tutaj co niektorym to ocenilem sie na 3 w skali 10 wiec moral nawet CARFIT polecama lekcje przed zbrojeniem sie w niepotrzebne rzeczy PELEN SZACUN DLA CARFITA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 andrzej:), i inni ja was nie rozumiem... albo wy nie potraficie zrozumieć innych... Dla niektórych ludzi kupno subaru to szczyt marzeń itp... kupią sobie 12 letni samochód za ciężko zarobione pieniądze, kupią do tego klocki np. Jurida za 120zl które do normalnej jazdy naprawdę wystarczą i ten ktoś na pewno sobie zdaje sprawę że nie będzie szalał na tym sprzęcie, a wy byś cie go najchętniej zdeptali za to że kupił tańsze klocki... może po prostu nie każdy ma tyle kasy co wy??, nie każdego stać na takie rzeczy co wy macie... a jedynie chcą się cieszyć że mają subaru... nie dla każdego subaru impreza to drugie auto do zabaw... subaru też się kupuje dlatego że jego awaryjność w porównaniu do seicento o którym mówiłeś można przyrównać do zera ;-) zachowujecie się jak ... z forum Golfa o nagłośnieniu... ktoś za ciężkie pieniądze chce kupić odtwarzacz mp3 JVC z mediamarkt na wyprzedaży za 399zł do tego głośniki np. Magnaty 16cm za 159zł i się pyta czy to będzie grało fajnie, lepiej od fabryki... to nie można się z niego śmiać z góry że kupuje tani sprzęt bo niektórzy poniżej radia Becker i głośników DLS UR6S nie schodzą... ten biedak oczekuje odpowiedzi konkretnej po to jest forum a nie wyśmiania się że kupuje głośniki w mediamarkt... a wy zachowujecie się jak ten od beckera... adam.str, co do klocków za 30zł do subaru to uważam że efektywność hamowania ich jest lepsza od seryjnych hamulców do seicento... uważam że łatwo się jest rozpędzić a wyhamować?? dlatego jak ktoś nie ma za dobrych hamulców to się nie rozpędza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 nie dla każdego subaru impreza to drugie auto do zabaw... dla mnie pierwsze i do tego do użytku na codzień tak żeby było fajnie jak jadę do pracy subaru też się kupuje dlatego że jego awaryjność w porównaniu do seicento o którym mówiłeś można przyrównać do zera ;-) no to pod warunkiem, że jest to oryginalne subaru, a nie z wymienionymi podzespołami jak np. klocki za 30 PLN może po prostu nie każdy ma tyle kasy co wy?? też nie mam za dużo, chodziło mi o to, że wymieniając poszczególne części na nie oryginalne powoli pozbawiamy się jakości, niezawodności i przyjemności posiadania prawdziwego subaru i rozumiem kwestię, że to tyle kosztuje, a zamiennik mniej....mam tłumik do wymiany i oryginalny kosztuje 1.500 PLN, a zamiennik pewnie o wiele mniej, tyle, że jak się go założy to auto może już nieco inaczej jeździć (taka specyfika silnika H6 3.0), więc wybór jest prosty i choć cena boli, to zbieram, zbieram .... ten biedak oczekuje odpowiedzi konkretnej po to jest forum a nie wyśmiania się że kupuje głośniki w mediamarkt... a wy zachowujecie się jak ten od beckera... pamiętaj, że to jest forum SIP (Subaru Import Polska) i trudno oczekiwać reklamy zamienników, innych warsztatów, ogólnie rzecz biorąc konkurencji (to jest zresztą zakazane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Mozna kupic tansze czesci(nie zawsze gorsze od orginalow) Zawsze lepsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 zachowujecie się jak ... z forum Golfa o nagłośnieniu...ktoś za ciężkie pieniądze chce kupić odtwarzacz mp3 JVC z mediamarkt na wyprzedaży za 399zł do tego głośniki np. Magnaty 16cm za 159zł i się pyta czy to będzie grało fajnie, lepiej od fabryki... to nie można się z niego śmiać z góry że kupuje tani sprzęt bo niektórzy poniżej radia Becker i głośników DLS UR6S nie schodzą... ten biedak oczekuje odpowiedzi konkretnej po to jest forum a nie wyśmiania się że kupuje głośniki w mediamarkt... a wy zachowujecie się jak ten od beckera... porównanie do radia Safari było by bardziej adekwatne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 porównanie do radia Safari było by bardziej adekwatne hehehe - przypomniałeś mi historię sprzed kilku lat, kiedy to mój kolega ze studiów zaparkował przed wydziałem swojego fiata 125 -jedyną rzeczą, w którą "zainwestował" w tym aucie było właśnie radio marki Safari. Pech chciał, że nawet na taki sprzęt pokusił się jakiś lichy złodziejaszek i stłukł drań szybę, żeby ukraść w/w sprzęt... [ Dodano: Wto Wrz 09, 2008 10:46 am ] Mnie WRX bez paliwa za sam serwis w na 1 półrocze wynosi około 500 zł - filtry + oleje i tyle. teraz dojdzie łożysko za 255,50 - sworzeń wahacza za niecałe 150zł i tyle. WRX jak i każde Subaru kosztuje tylko na stacji benzynowej, tak to super git! to mnie trochę pocieszyłeś z tymi kosztami. Wiem, że czasem wyskoczy coś niespodziewanego i trzeba to naprawić (jak w każdym aucie), ale WRX chyba nie jest zbyt awaryjny...czy się mylę? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejZ Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Przymierzam się do przesiadki z Passata 1.8T na WRXa (bug bądź teardrop) . Rocznie robię jakieś 45-50kkm, więc auto służyłoby jako dynamiczny daily drive. Wstępnie rozmawiałem już z jednym z forumowiczów (the.wolf), on z Passata 1.8T przesiadł się na GT, ale chciałbym prosić o porównanie kosztów serwisowania i obsługi kogoś kto robi podobne roczne przebiegi WRXem. W przeciągu ostatniego roku koszt serwisowania Pastucha w ASO kształtowały się następująco: 11.I.2008 - Przegląd (mały, szybki i tani ) 782zł 17.IV.2008 - Awaria pompy wody (holowanie + wymiana) 971 zł 28.VIII.2008 - Przegląd (rozrząd, wahacz, przewody hamulcowe, uszczelka pokrywy zaworów i jakieś małe pierdoły) - 5742 zł 02.II.2009 - Przegląd (wahacz, klocki hamulcowe przód+tył, tarcze hamulcowe przód) - 2667 zł Do tego różne pierdoły w międzyczasie (olej, wycieraczki z ramionami, włącznik świateł awaryjnych, reflektory przednie i wynagrodzenie dla Unitronica) na łączną sumę około 2800zł Co łącznie daje prawie 13000zł Jak widać nie zawarłem w kosztach ceny paliwa, ubezpieczenia i luksusów typu myjnia ,bo te są dla mnie mniej interesujące. Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 W przeciągu ostatniego roku koszt serwisowania Pastucha w ASO kształtowały się następująco: Co łącznie daje prawie 13000zł Jak widać nie zawarłem w kosztach ceny paliwa, ubezpieczenia i luksusów typu myjnia ,bo te są dla mnie mniej interesujące. Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi No więc: za takie piniondze wymienisz w subaru wycieraczki i jeszcze ci zostanie na breloczek do kluczyków. Mamusia Ps. Czytałeś reguramin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się