Skocz do zawartości

czy ktoś OBNIŻAŁ forestera?


radix99

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie chcesz zmieniać amortyzatorów to wybór dedykowanych sprężyn bardzo niewielki. Masz różowe sprężyny od FSTI, Swift sport Springs, King springs i chyba Pedders jeszcze cos robi. Tanio nie będzie chyba swifty są najbardziej przystępne cenowo a to wydatek ok 300 w us. Do tego trzeba złożyć koszty wysyłki, vat i cło.

Czy piszesz o czymś takim:

 

http://www.rhdjapan.com/sti-coil-springs-subaru-forester-sg5-sg9.html

 

Mam aktualnie założone KYB Excel G. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli nie chcesz zmieniać amortyzatorów to wybór dedykowanych sprężyn bardzo niewielki. Masz różowe sprężyny od FSTI, Swift sport Springs, King springs i chyba Pedders jeszcze cos robi. Tanio nie będzie chyba swifty są najbardziej przystępne cenowo a to wydatek ok 300 w us. Do tego trzeba złożyć koszty wysyłki, vat i cło.

Czy piszesz o czymś takim:

 

http://www.rhdjapan.com/sti-coil-springs-subaru-forester-sg5-sg9.html

 

Mam aktualnie założone KYB Excel G. 

 

Dziwnie tanie są jak na orginalne FSTI. Zwykle to cena od 300USD w górę, np:

https://www.japanparts.com/parts/detail/1593

https://www.subarugenuineparts.com/product_info.php?products_id=637

 

Zobacze bo może mają fajne promocje na zderzaki od FSTI.

 

EDIT

To może być cena za sztukę

Edytowane przez samedi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Spóźniona odpowiedź, ale:

 

The STI Coil Springs Subaru Forester SG5 SG9 is a high spec spring available from this exclusive company and come ready for the street/circuit/windy scene/drift. The STI design and high quality materiel allows for a highly efficient, extremely accurate and durable spring. They offer a drop in ride height for a more aggressive appearance and increased handling. The springs are available for the rear and front side, please specify which you would like to have at the point of sale and add the qty of springs you would like to have to your shopping cart. QTY 4 will get you a full set, QTY 2 will get you a front or rear side. Upon purchasing please state the car from the compatibility list that you would like to have the STI Coil Springs Set for. Get this and all your JDM at RHDJapan!!

 

 

Tak jak piszesz, to jest cena za sztukę. Czyli za zestaw wychodzi ok. 300 Eur. Co i tak czyni cenę dość atrakcyjną - o ile to faktycznie ori z FSTI. Można by rozważyć jakiś grupowy zakup. 

 

Czy ktoś montował już Vogtlandy do Forestera?

 

 

Szukam jakiejś sensownej opcji na poprawę prowadzenia i lekkie obniżenie Forka, którego kupiłem na Ironmanach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tak jak i do SF, SG do SH są całe zestawy tj dedykowany amortyzator i sprężyna, nie gwint. Na forum już się przewijał Forek SG z podobnym zestawem.

 

a do SH ?

 

jakis link?

 

widziałem na allegro

 

http://allegro.pl/zawieszenie-pedders-likwidacja-sls-forester-sh-08-i6248741439.html

 

nie ma jakiś zestawów np.: Eibacha, żeby zamknąć się w całości koło 2 tys?

Edytowane przez BartD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś montował już Vogtlandy do Forestera?

 

Jakieś 3 mies. temu wysyłałem zapytanie do dystrybutora Vogtlandów w Polsce. Napisł mi, że firma wycofała z oferty sprężyny do Forka...

Pytałem również o zestaw amory+springi i okazało się również, że nigdy nie produkowali amorów do tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sporo szukałem i wydaje mi się ze na dzień dzisiejszy w Polsce są dostępne obniżające sprężyny do Forka SG tylko dwóch firm

 

Vogtland obniza ok 30mm ok 680

 

Pedders na alle ok 50mm ok 900

 

jako ze chce jak najmniej obniżać a usztywnić skłaniam sie do tych pierwszych

Edytowane przez sidu85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś używał BC Racing chodzi o sti forestera ale dalej forestera.

Interesuje mnie możliwość ustawiania kątów i regulacja wysokości.

Chodzi o możliwość włożenia i wyregulowania felgi 9,5 cala i et 38 

Kto przerabiał ten model zawieszenia?

Wiem ze były dedykowane BC Racing Subaru....

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dzień dobry,

po analizie tego tematu oraz zagranicznych for kupiłem zawias z WRX Bug Wagon w celu obniżenia mojego Forka SG. Dokupiłem nowe amory, Podkładki 1cm na tył i szczęśliwy zabrałem się za robotę. Wszystko ładnie pięknie wchodziło. Niestety... Tylne sprężyny zawadzają o koła (seryjny rozmiar na 16stce). Czy ktoś ma pojęcie dlaczego inni robili takie mody i było OK a u mnie nie jest?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie, czy kupując same niższe sprężyny Vogtland do Forka będą one pasowały p&p czy trzeba coś jeszcze rzeźbić ? 

 

mowa o http://racingstreet.pl/sprezyny-vogtland-nie-eibach-subaru-forestersg-602-p-70650.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎21 o 19:51, respect napisał:

Tzn. jakie masz ET i jakie szerokie opony?

Sprężyny z buga i bloba na dole są takie same, dziwne że ociera.

Może dystanse pomogą? A ten zawias to co oprócz kolumny kupiłeś?

 

Felgi seria tj 6,5 x 16 ET48, opony seria 215/60 R16.

Nic więcej- amor, sprężyna, poduszka. Skręcone ładnie, równo weszły sprężyny. A tu taki zonk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎19‎.‎05‎.‎2017 o 08:36, arnoldpe napisał:

Panowie, czy kupując same niższe sprężyny Vogtland do Forka będą one pasowały p&p czy trzeba coś jeszcze rzeźbić ? 

 

mowa o http://racingstreet.pl/sprezyny-vogtland-nie-eibach-subaru-forestersg-602-p-70650.html

Panowie podpowiedzcie coś... Nie dajcie poznać po sobie tylko znawców wątku o UPG :P bo w tym temacie to jakoś każdy ma swoje zdanie chociaż nie każdy miał z tym styczność ;) 

 

pokażcie merytoryczną siłę forum ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dedykowane to będą pasować p&p. Tylko pamiętaj że jak zostawisz seryjne amory to szybko padną bo zmieni się skok ich pracy. Bodajże Kayaby Ultra SR są przystosowane do obniżających sprężyn, ale to w ich specyfikacji musisz sprawdzić. Ja u siebie mam komplet amory+sprężyny z STI GD i moim zdaniem to najlepsza opcja do forka. Zarówno pod względem wysokości jak i pracy zawieszenia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, skwaro napisał:

Jak dedykowane to będą pasować p&p. Tylko pamiętaj że jak zostawisz seryjne amory to szybko padną bo zmieni się skok ich pracy. Bodajże Kayaby Ultra SR są przystosowane do obniżających sprężyn, ale to w ich specyfikacji musisz sprawdzić. Ja u siebie mam komplet amory+sprężyny z STI GD i moim zdaniem to najlepsza opcja do forka. Zarówno pod względem wysokości jak i pracy zawieszenia.

 

 

Pokaż, jak to wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...