koli Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Czy montując do XT sprężyny STi i AGXy od WRXa potrzebne mi będą jakieś podkłady, dystanse itp.? Jest z tym dużo rzeźby? SLSy mówią pomału papa więc chyba czas żeby trochę zglebić Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Chętnie odsprzedam sprężyny vogtland do forestera sh / imprezy gh. Samochód kleił się na nich niemiłosiernie, jednak dla mnie troszkę za twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 To ja się jeszcze zapytam mianowicie czy jakiś komplecik Zawieszenia do fotka III można wsadzić chodzi mi o zawias regulowany np Tain i sobie na zimę auto podnieść a na lato obniżyć? Może jakieś Ktoś polecić? Nie koniecznie najdroższe;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 To ja się jeszcze zapytam mianowicie czy jakiś komplecik Zawieszenia do fotka III można wsadzić chodzi mi o zawias regulowany np Tain i sobie na zimę auto podnieść a na lato obniżyć? Może jakieś Ktoś polecić? Nie koniecznie najdroższe;) Można, tylko za każdym razem trzeba geometrię ustawiać, więc nie wiem, czy to ma sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 To ja się jeszcze zapytam mianowicie czy jakiś komplecik Zawieszenia do fotka III można wsadzić chodzi mi o zawias regulowany np Tain i sobie na zimę auto podnieść a na lato obniżyć? Może jakieś Ktoś polecić? Nie koniecznie najdroższe;) Można, tylko za każdym razem trzeba geometrię ustawiać, więc nie wiem, czy to ma sens. @@paul_78, uważasz, że kontrola geometrii co pół roku nie ma sensu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 (edytowane) By okres, że co 2 tygodnie jeździłem na geometrie bo musiała być Tip Top -mati2610 nie wiem czy taki zawias jest dobrym rozwiązaniem, to nie jest tak że jest jak seryjny i jeździsz sobie góra/dół. Wysokość ma tez wpływ na sile tłumienia. Ogólnie tein jest twardy i do forka jeżeli miałbym go używać rodzinnie to bym go nie ładował. Moze lepiej zacząć od twardszych sprężyn a na zimę jak potrzebujesz to jakieś podkładki lift i tyle. Edytowane 22 Marca 2014 przez Premo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Moze lepiej zacząć od twardszych sprężyn a na zimę jak potrzebujesz to jakieś podkładki lift i tyle a obnizy to autko troche? bo wtedy na moich 17" fajniej by sie prezentowalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 (edytowane) Załóż 18 na lato i 16 na zimę i masz spokój z wyglądem Edytowane 22 Marca 2014 przez Premo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 18 to chyba przesada do forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie no dlaczego, ostatnio tu rozmawialiśmy o 19 do forka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Czy ktoś może wie jaki stabilizator od imprezy podchodzi na tył do Forka XT 06 ? W standardzie siedzi tam 17,3 mm więc prakytcznie każdy około 20 mm wydaje się być lepszym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 (edytowane) pacho, Twój forester po obniżeniu wygląda świetnie. Edytowane 9 Kwietnia 2014 przez ZAJAX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 @Vilmark STI ma 19 mm, jest różnica w wysokości mocowań Forester/STI o około 3 cm. Zakładając solidniejsze mocowania od STI będzie problem z łącznikami, jeśli nie będą dłuższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 @Vilmark STI ma 19 mm, jest różnica w wysokości mocowań Forester/STI o około 3 cm. Zakładając solidniejsze mocowania od STI będzie problem z łącznikami, jeśli nie będą dłuższe. Może wobec tego od WRX ? Można chyba kupić regulowane łączniki ale wtedy przez długość stracą na sztywności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Sprężyny SWIFT do Forestera SG @@pacho, skąd brałeś te spręzyny, jaka cena i co wiesz o twardości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jeśli ktoś byłby zainteresowany, mam do sprzedania komplet amortyzatory (zdaje się Tein) + sprężyny do SG. Wymieniłem na serię, dla mnie było za nisko i za twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacho Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) pacho, Twój forester po obniżeniu wygląda świetnie. dzięki, wrzucam fotkę na letnich kołach 225/50/17x7,5 skąd brałeś te spręzyny, jaka cena i co wiesz o twardości ? przywiezione z USA, z wysyłką około 450 dolarów twardości i obniżenie: "Rated lowering -40mm (1.6") front, -30mm (1.2") rear. 179 lb/in front, 117-185 lb/in rear" Seryjnie twardość sprężyn dla wersji bez SLS wynosi 118 przód 157 tył [edit] lub odwrotnie, nie mam pewności Edytowane 4 Maja 2014 przez pacho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 to fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) A ten felunek to 16 czy 17? Edytowane 4 Maja 2014 przez Vilmark Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacho Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 A ten felunek to 16 czy 17? 17x7,5 ET48 a obnizy to autko troche? bo wtedy na moich 17" fajniej by sie prezentowalo. moim zdaniem jeżeli chcesz delikatnie auto obniżyć i zdecydowanie polepszyć prowadzenie to zastanów się na SWIFTami. Do Forka SH też są dostępne i obniżają to auto o 20mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 (edytowane) Czy do 1 generacji 99 forestera, wystarczyłby same sprężyny? nie chce usztywniać auta, zalęży mi na wizualnym wyglądzie auto użytkowane w warunkach miejskich i trasy. Jakie springi do oryginalnego zawieszenia można założyć? i czy to pójdzie w parze z zawieszeniem? Jeszcze taka sugestia felgi będą 17 et35, opony w tej chwili to 45 profil, a może lepiej założyć wyższy balon np. 60? nie zależy mi na sportowych osiągach jak mówię tylko wizualnie. Edytowane 16 Maja 2014 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacho Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Czy do 1 generacji 99 forestera, wystarczyłby same sprężyny? nie chce usztywniać auta, zalęży mi na wizualnym wyglądzie auto użytkowane w warunkach miejskich i trasy. Jakie springi do oryginalnego zawieszenia można założyć? i czy to pójdzie w parze z zawieszeniem? Jeszcze taka sugestia felgi będą 17 et35, opony w tej chwili to 45 profil, a może lepiej założyć wyższy balon np. 60? nie zależy mi na sportowych osiągach jak mówię tylko wizualnie. Jeżeli masz SLS, to oprócz sprężyn musisz wymienić tylne amorki. Jedyne sprężyny obniżające, które znam i które działają z amortyzatorami i mocowaniami od SF (bez SLS) to STI dedykowane do Forka. Jeżeli będzie ci się chciało zmieniać tylne mocowania, to są jeszcze Swifty, ale trza ściągać z USA. Słyszałem też o Vogtlandach, ale nie wiem, czy są dostępne do SF'a. Wybór nie jest oszałamiający.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Kończą mi się amorki z tyłu i stoję przed dylematem. Mam w tej chwili komplet z wrx 2004+ Co założyć do wrxowych sprężyn? AGX ( tu dochodzi rzeźba z tulejką na tyle żeby to złożyć na poduszce 2004+ ), Ultra SR od WRX, Ultra SR od STI. Ja się skłaniam ku USR STI, ale boję się jak to się zachowa na spreżynie z wrx. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 sugeruję brać to, do czego się skłaniasz. a później wymienić też przód 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Ale ja chcę zmienić cały komplet. Nie ma sensu zmieniać tylko tyłu w mojej ocenie jak zawieszenie ma 120kkm bo przód zaraz też padnie, a tak to jedna robota z wymianą i jedno strojenie geometrii Nie bedzie problemu ze sprężyną od wrx na tym amorku? Edytowane 29 Maja 2014 przez pmlody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się