Skocz do zawartości

czy ktoś OBNIŻAŁ forestera?


radix99

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

To ja się jeszcze zapytam mianowicie czy jakiś komplecik

Zawieszenia do fotka III można wsadzić chodzi mi o zawias regulowany np

Tain i sobie na zimę auto podnieść a na lato obniżyć? Może jakieś

Ktoś polecić? Nie koniecznie najdroższe;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się jeszcze zapytam mianowicie czy jakiś komplecik

Zawieszenia do fotka III można wsadzić chodzi mi o zawias regulowany np

Tain i sobie na zimę auto podnieść a na lato obniżyć? Może jakieś

Ktoś polecić? Nie koniecznie najdroższe;)

Można, tylko za każdym razem trzeba geometrię ustawiać, więc nie wiem, czy to ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To ja się jeszcze zapytam mianowicie czy jakiś komplecik

Zawieszenia do fotka III można wsadzić chodzi mi o zawias regulowany np

Tain i sobie na zimę auto podnieść a na lato obniżyć? Może jakieś

Ktoś polecić? Nie koniecznie najdroższe;)

Można, tylko za każdym razem trzeba geometrię ustawiać, więc nie wiem, czy to ma sens.

 

@@paul_78, uważasz, że kontrola geometrii co pół roku nie ma sensu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By okres, że co 2 tygodnie jeździłem na geometrie bo musiała być Tip Top :)

 

-mati2610 nie wiem czy taki zawias jest dobrym rozwiązaniem, to nie jest tak że jest jak seryjny i jeździsz sobie góra/dół. Wysokość ma tez wpływ na sile tłumienia. Ogólnie tein jest twardy i do forka jeżeli miałbym go używać rodzinnie to bym go nie ładował.

Moze lepiej zacząć od twardszych sprężyn a na zimę jak potrzebujesz to jakieś podkładki lift i tyle.

Edytowane przez Premo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy ktoś może wie jaki stabilizator od imprezy podchodzi na tył do Forka XT 06 ?

W standardzie siedzi tam 17,3 mm więc prakytcznie każdy około 20 mm wydaje się być lepszym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vilmark STI ma 19 mm, jest różnica w wysokości mocowań Forester/STI o około 3 cm.

 

Zakładając solidniejsze mocowania od STI będzie problem z łącznikami, jeśli nie będą dłuższe.

Może wobec tego od WRX ? Można chyba kupić regulowane łączniki ale wtedy przez długość stracą na sztywności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

pacho, Twój forester po obniżeniu wygląda świetnie.

dzięki, wrzucam fotkę na letnich kołach 225/50/17x7,5

 

 

skąd brałeś te spręzyny, jaka cena i co wiesz o twardości ?

przywiezione z USA, z wysyłką około 450 dolarów

twardości i obniżenie:

"Rated lowering -40mm (1.6") front, -30mm (1.2") rear. 179 lb/in front, 117-185 lb/in rear"

Seryjnie twardość sprężyn dla wersji bez SLS wynosi 118 przód 157 tył [edit] lub odwrotnie, nie mam pewności

post-11730-0-45719400-1399133089_thumb.jpg

post-11730-0-97991800-1399133769_thumb.jpg

Edytowane przez pacho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A ten felunek to 16 czy 17?

 

17x7,5 ET48


 

 

a obnizy to autko troche? bo wtedy na moich 17" fajniej by sie prezentowalo.

 

moim zdaniem jeżeli chcesz delikatnie auto obniżyć i zdecydowanie polepszyć prowadzenie to zastanów się na SWIFTami.

Do Forka SH też są dostępne i obniżają to auto o 20mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy do 1 generacji 99 forestera, wystarczyłby same sprężyny? nie chce usztywniać auta, zalęży mi na wizualnym wyglądzie auto użytkowane w warunkach miejskich i trasy.

Jakie springi do oryginalnego zawieszenia można założyć? i czy to pójdzie w parze z zawieszeniem?

Jeszcze taka sugestia felgi będą 17 et35, opony w tej chwili to 45 profil, a może lepiej założyć wyższy balon np. 60? nie zależy mi na sportowych osiągach jak mówię tylko wizualnie.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do 1 generacji 99 forestera, wystarczyłby same sprężyny? nie chce usztywniać auta, zalęży mi na wizualnym wyglądzie auto użytkowane w warunkach miejskich i trasy.

Jakie springi do oryginalnego zawieszenia można założyć? i czy to pójdzie w parze z zawieszeniem?

Jeszcze taka sugestia felgi będą 17 et35, opony w tej chwili to 45 profil, a może lepiej założyć wyższy balon np. 60? nie zależy mi na sportowych osiągach jak mówię tylko wizualnie.

 

Jeżeli masz SLS, to oprócz sprężyn musisz wymienić tylne amorki. Jedyne sprężyny obniżające, które znam i które działają z amortyzatorami i mocowaniami od SF (bez SLS) to STI dedykowane do Forka. Jeżeli będzie ci się chciało zmieniać tylne mocowania, to są jeszcze Swifty, ale trza ściągać z USA. Słyszałem też o Vogtlandach, ale nie wiem, czy są dostępne do SF'a.

 

Wybór nie jest oszałamiający....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kończą mi się amorki z tyłu i stoję przed dylematem.

Mam w tej chwili komplet z wrx 2004+

Co założyć do wrxowych sprężyn? AGX ( tu dochodzi rzeźba z tulejką na tyle żeby to złożyć na poduszce 2004+ ), Ultra SR od WRX, Ultra SR od STI.

Ja się skłaniam ku USR STI, ale boję się jak to się zachowa na spreżynie z wrx.

Jakieś sugestie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja chcę zmienić cały komplet.

Nie ma sensu zmieniać tylko tyłu w mojej ocenie jak zawieszenie ma 120kkm bo przód zaraz też padnie, a tak to jedna robota z wymianą i jedno strojenie geometrii :)

Nie bedzie problemu ze sprężyną od wrx na tym amorku?

Edytowane przez pmlody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...