drout Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Podejdzie Mam u siebie. Tylko już nie pamiętam rozmiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Dzięki, a łączniki staba też trzeba zmieniać. ? Jakie odczucia po zmianie?Zmieniałeś tylko tył? (Od sti też podobno podejdzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktob77 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) XT SG Pytanie - czy ktos ma linka/gotowca co kliknac w sensie samych sprezyn do dolu? H&R, cokolwiek.. Aby stal ok 3cm nizej niz seria Duzo napisane w temacie, ale jak sie wzialem do szukania po necie, to nic na chwile obecna nie ma w ofercie, oprocz wydatku za 3tys z amortyzatorami.. SLS juz nie ma - sa KYB z tylu ---------------------------------------- Mam juz 4x amortyzator + sprezyna + gorne mocowania (P+T) seria z WRX 2002 5D co jeszcze musze dokupic? czy to juz zestaw plug & play? Edytowane 18 Lutego 2016 przez jaktob77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Jeśli nie chcesz zmieniać amortyzatorów to wybór dedykowanych sprężyn bardzo niewielki. Masz różowe sprężyny od FSTI, Swift sport Springs, King springs i chyba Pedders jeszcze cos robi. Tanio nie będzie chyba swifty są najbardziej przystępne cenowo a to wydatek ok 300 w us. Do tego trzeba złożyć koszty wysyłki, vat i cło. Edytowane 18 Lutego 2016 przez samedi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 a może jednak Tein Super Street? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktob77 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 a może jednak Tein Super Street? wyglada mega - przepiekne jest to auto ale nie chce tyle wydawac w tym momencie.. kupilem dzis kpl z w/w imprezy.. org wrx.. obawy tylko czy: 1. wloze bez zadnych problemow 2. jesli wloze bez problemow - to czy tyl nie bedzie stal nizej.. (tego bym chcial uniknac) 3. jesli bedzie stal tyl nizej - to co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Jasne, że będzie stał niżej. Na pewno nie wpłyną te sprężyny dobrze na żywotność amortyzatorów foresterowych. Jeśli obwisły tyłek będzie ci przeszkadzał to musisz dystans zamontować przy mocowaniu górnym amora. Pewnie z 1cm jak nie 2. Są plany dostępne na forum żeby sobie to wyciąć samemu albo kupisz w jednym z 2 znanych sklepów internetowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktob77 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) dzis sie wzialem - tak bylo tak jest musze dorzucic dystanse na tyl - 1cm maks.. i zmienic opony na fabryczny rozmiar.. tylko znow sie zastanawiam, czy ten 1cm przelozy sie bezposrednio na 1cm wysokosci na tyle.. czy to nie bedzie za duzo.. i czy przelicza sie to 1:1.. czy podwyzszenie pod kielichem 1cm np. wychodzi 1,5 miedzy opona a nadkolem Edytowane 22 Lutego 2016 przez jaktob77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Jeśli nie chcesz zmieniać amortyzatorów to wybór dedykowanych sprężyn bardzo niewielki. Masz różowe sprężyny od FSTI, Swift sport Springs, King springs i chyba Pedders jeszcze cos robi. Tanio nie będzie chyba swifty są najbardziej przystępne cenowo a to wydatek ok 300 w us. Do tego trzeba złożyć koszty wysyłki, vat i cło. Sprężyny oniżające Peddersa do Forka SG są dostępne normalnie w PL i kosztują sporo poniżej 300 USD Edytowane 22 Lutego 2016 przez szociu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Zmierzyles ile cm spadl przed i po zmianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Ma ktoś porównanie w prowadzeniu forka na slsach lub na sprężyach normalnej wysokości w porównaniu do twardych sprężyn ale podniesionych. Sam mam z tyłu dobinsons +35mm, jest twardo ale nie mam punktu odniesienia w prowadzeniu Edytowane 24 Lutego 2016 przez Pawel.wro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 ja miałem Forka SG na seryjnych SLS i na Ironmenie podwyższającym z tył, na Ironmenie auto było jak woź drabiniasty. Seryjny sls jest miekki zwłaszcza 10 letni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktob77 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) w moim bylo dziwnie - pomimo wysokosci byl mocno sztywny i bardzo malo sie uginal.. ale czuc bylo "wysokosc" na tym zawiasie jest duzo precyzyjniej w prowadzeniu, trzeba bylo od nowa ustawiac katy przod, zbieznosc na wszystkich kolach.. auto jest delikatnie, ale to delikatnie "bujajace" na dlugich nierownosciach.. tzn jakby dostal po pol metra zwisu z przodu i z tylu.. ale absolutnie nie wplywa to na komfort czy precyzje prowadzenia.. w zakretach przechyly sa wg, mnie miejsze.. choc jeszcze raz podkresle.. nie wychylal sie na tych ironach - mialem wrazenie ze jedzie w poziomie.. komfortem na iron byl absolutny brak uwagi i skupienia na jakies muldy, wystajace koleiny a raczej gory z asfaltu, auto jechalo poslusznie.. do plusow mozna zaliczyc pokonywanie polnych drog (miekkich) z wypukłością pośrodku z jedynym hamulcem zdroworozsadkowym, a mianowiscie patrzeniem na licznik (powyzej 80-90 jakos odpuszczalem) generalnie cale zycie jezdzilem nizej niz std. wiec przyzwyczajenie do "gleby" zajelo mi 20min.. choc nie umiem jeszcze ocenic na ile nisko teraz lezy.. jak to sie ma to std aut z fabrycznym zawiasem - wrazenie mam, ze jest mimo wszystko ciut wyzej, ale... pewny tego nie jestem ps. jak napisac na gieldzie o ironach jak nie mam 100 postow? calym kpl hmm? Zmierzyles ile cm spadl przed i po zmianie? o próg i troche Jeśli nie chcesz zmieniać amortyzatorów to wybór dedykowanych sprężyn bardzo niewielki. Masz różowe sprężyny od FSTI, Swift sport Springs, King springs i chyba Pedders jeszcze cos robi. Tanio nie będzie chyba swifty są najbardziej przystępne cenowo a to wydatek ok 300 w us. Do tego trzeba złożyć koszty wysyłki, vat i cło. Sprężyny oniżające Peddersa do Forka SG są dostępne normalnie w PL i kosztują sporo poniżej 300 USD ja dostałem taka odpowiedz "Witam Znalazłem sprężyny w ofercie Vogtlanda -30mm w cenie 499zł.Sprawdziłem katalogi dostawców i niestety, innych ofert brak...Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.Pozdrawiamy Dars Tuning" Edytowane 24 Lutego 2016 przez jaktob77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) ps. jak napisac na gieldzie o ironach jak nie mam 100 postow? calym kpl hmm? Z tego co pamiętam to musisz napisać do moderatorów i oni mogą ci odblokować opcje wystawiania ofert na "giełdzie", oczywiście dobrze motywując prośbę PzDr Edytowane 24 Lutego 2016 przez muzyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 ja dostałem taka odpowiedz "Witam Znalazłem sprężyny w ofercie Vogtlanda -30mm w cenie 499zł. Sprawdziłem katalogi dostawców i niestety, innych ofert brak... Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji. Pozdrawiamy Dars Tuning" Czy wiadomo co to za model, żeby sobie sprawdzić paramtery jak twardość itp? Mocno tanie jak za komplet. U mnie jedna już mocno sklepana jest więc chętnie bym wymienił komplet, ale na inne progresywne. Ciekawe też jak z dostępnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.StationWagon Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Cześć, podepnę się pod wątek bo nie znalazłem odpowiedzi.Mam możliwość zakupu zestawu sprężyn z Bloba WRX, -30mm, sprzedający podał jakieś dziwne, do niczego nie pasujące numery: Si 11 LS 70738 KBA46045Czy uda się to wsadzić z działającym skutkiem do Forka SF Turbo MY99? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Kombinacja zestawu z sti 13 z użyciem podkładek podwyższających, sprężyn wrx 08- z seryjnymi przednimi amorami i forek sh 4 cm w dół , negatyw przedni zrównany z "samoistnym" (przy obniżaniu tyłu) do 1 stopnia i 20 minut, zbieżność przód 0 tył 5 minut rozbieżny, komfort amortyzacji zdecydowanie powala w porównaniu do serii i mega twardych sprężyn w rocznika 2011, gdzie każdą nierówność nawierzchni do tej pory było czuć i jechało się jak wozem drabiniastym na żelaznych kołach Edytowane 11 Marca 2016 przez gpruszko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.StationWagon Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Cześć, podepnę się pod wątek bo nie znalazłem odpowiedzi. Mam możliwość zakupu zestawu sprężyn z Bloba WRX, -30mm, sprzedający podał jakieś dziwne, do niczego nie pasujące numery: Si 11 LS 70738 KBA46045 Czy uda się to wsadzić z działającym skutkiem do Forka SF Turbo MY99? Ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Zdarzyło mi sie obniżyć Forestera, a właściwie tył . Po wymianie amortyzatorow z sls na zwykle,włożyłem stare sprężyny .... Zadek siadł i przez chwile forester miał niewyglad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Cześć, podepnę się pod wątek bo nie znalazłem odpowiedzi. Mam możliwość zakupu zestawu sprężyn z Bloba WRX, -30mm, sprzedający podał jakieś dziwne, do niczego nie pasujące numery: Si 11 LS 70738 KBA46045 Czy uda się to wsadzić z działającym skutkiem do Forka SF Turbo MY99? Ktoś coś? Jesli gorne mocowania sa identyczne i talerzyki do sprezyn to p&p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 w najgorszym razie tylne górne mocowania trzeba by wymienić, tak było jak zakładałem sprężyny od "newage" forestera (XT). niemniej jednak nawet jak się uda, to po włożeniu sprężyn od Bloba WRX i do tego -30mm, nie gwarantuję, że auto będzie równo stało (stawiam na to, że tył będzie za nisko w stosunku do przodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.StationWagon Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Dzięki za odpowiedzi, chyba odpuszczę temat bo jak zwykle wszystko rozbija się o $$$ a chwilowo nie mam na eksperymenty. Komplet sprężyn mam za równowartość dwóch nówek do przodu a u mnie w zasadzie tylko przód klęczy(tył wymieniony przez poprzednika jakieś 45kkm temu (amory + sprężyny) ) więc na chwilę obecną skupię się na USR do przodu i jakiejś twardszej sprężynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Dzięki za odpowiedzi, chyba odpuszczę temat bo jak zwykle wszystko rozbija się o $$$ a chwilowo nie mam na eksperymenty. Komplet sprężyn mam za równowartość dwóch nówek do przodu a u mnie w zasadzie tylko przód klęczy(tył wymieniony przez poprzednika jakieś 45kkm temu (amory + sprężyny) ) więc na chwilę obecną skupię się na USR do przodu i jakiejś twardszej sprężynie. Moim zdaniem obniżanie Forestera połowicznie jest bezsensowne i brzydkie. Jeżeli już to zrobić coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Paskudnie wygląda ta gleba w Forku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.StationWagon Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Odgrzewam kotleta,Zarzuciłem do przodu USR'y na zwykłych sprężynach zrobiłem 5kkm i tył dał o sobie znać(buja niemiłosiernie).Zamówiłem już USR'y do tyłu(jeszcze nie wiem z czego za nie zapłacę, ale nerki podobno są w cenie ).Ostatnio szukając dziury w całym(rekonesans przed grubszą Imprezą pt.Blacharka tylnej części samochodu połączona z zawałem portfela właściciela) zauważyłem, że wylatały mi się gumy stabiego i łączniki( o dziwo drążki jakby wczoraj robione i "jedynie" tuleje samolotu są w nędznym stanie)Pojawia się więc pytanie, czy ktoś z Szanownych wie lub się domyśla jakiego grubszego staba włożyć w miejsce tego cieniasa rodem z Daewoo Tico?WRX/STI? Roczniki? Cena? Będę wdzięczny za podpowiedzi Pzdr.Mr.S.W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się