Jump to content

Pawel.wro

Nowy
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About Pawel.wro

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 12/25/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Forester 2.0 XT 2003

Recent Profile Visitors

346 profile views
  1. Jak oleje to zlac stary silnikowy, zobaczyc jak tam z brokatem, ale jeszcze posluchac czy panewka nie stuka. Jak kiepsko biegi działaja to tez wymiana oleju w skrzyni od siebie polecam motula gear 300 75w90. Ten sam olej do tylniego dyfra. Zawias mozesz podniesc podkladkami pod sprezyny, lub tez wymieniajac spreżyny na Ironman lub Dobinsons. Sama wymiana koncowego tlumika tez troche daje.
  2. Przepraszam a co ma zimny łokieć i zenek do porządnego car audio? Tacy to kupuja byle piecyk do napędzenia tuby i jest umc umc parara aż całe auto rezonuje. Ja u siebie zaczełem od wytłumienia wnętrza drzwi i boczków, wymiany radia, przewodów, głośników na trójdrożne z osobnymi zwrotnicami i dopiero zaczęło jakos to grać, ale dopiero co po montażu wzmacniacza zestaw nastąpiła prawdziwa rewolucja. Subwoofera nie widze potrzeby. Po najmniejszej lini oporu wymiana radia i przednich glosników
  3. Pytanie jaka instalacja gazu Czy szarpie tylko na zimnym Czy tez nie chce przełaczac sie na gaz. Czy elektrozawór był tez wymieniany (u mnie był głownym źródlem problemów, natomiast za szarpanie odpowiadaly zasyfione wtryski po 150tys km). Czy są jakies błedy, moze misfire?
  4. A i jeszcze polecam jedno z moich ulubionyh narzędzi, szczypce nastawne Knipexa cobra, do zdejmowania opasek, do wyrobionych śrub ładnie się wgryzają i nie ślizgają. Jeszcze przydatna jest mi mała breszka Kukko okolo 40cm z jednej strony lekko wygięta z plaskim koncem, z drugiej zakonczona szpicem
  5. Polecam od siebie klucze oczkowe z grzechotką. W pracy bardzo czesto ich używam są mega wygodne. Do tego komplet grzechotek z nasadkami. Do tego obcinaczki, zaciskaczki do końcówek elektrycznych i multimetr. Jak ktos uzywa klucza dynamo to nalezy pamiętac na koniec o rozkręceniu do na 0Nm bo szlag go trafi
  6. Niby dla turbiny lepiej, silnikowo nic złego nie będzoe. Ciekawe co z sondą. Za to przeglądu nie przejdzie. Ale rzeźba
  7. A czemu mechanik miał by się nie podjąć, skoro ma wiedzę i narzędzia. A którędy rzyga? Pokrywa zaworów? Odma?
  8. Też myślę że nie aku, tylko dla świętego spokoju. Jak aku będzie ok to podczas odpalania by nie spadał poniżej 9V, a na odpalonym będzie coś koło 14V. A nie ma charakterystycznego charczenia przy kręceniu ?
  9. No wymiana świec w boxerze do przyjemnych nie należy. Jeśli nie akumulator, to problem może leżeć po stronie gazu, konkretnie dostającego się z nieszczelnego reduktora w dolot.
  10. Albo bypass powietrza zapchany, albo zasyfiona przepustica, lub uszczelka. Byla kiedys zdejmowana przepustnica?
  11. To jak chcesz podnieśc to możesz na starych sprezynach z dystansami. Albo wymiana sprężyn na Ironman lub Dobinsons. Wtedy też będzie twardziej
  12. A czyszczenie krokowca? U mnie był w połowie zapchany nagaram. Za obroty na jałowym odpowiada silniczek krokowy wlasnie
  13. Też to mam w FXT 2.0 SG i się z tym pogodziłem, ale nie ma co się dziwić. Przy obrotach 800/min w benzynie moment ile wynosi 50Nm? Po drugie opory stałego napędu. Ale udało mi się co nieco rozgryźć 1)wyczyszczenie zapchanych kanałów przy silniczku krokowym 2)uszkodzenie 2 tuleii samolotu przy tylnym dyfrze
×
×
  • Create New...