Jump to content

Pawel.wro

Użytkownik
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Dobry

About Pawel.wro

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 12/25/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Forester 2.0 XT 2003

Recent Profile Visitors

467 profile views
  1. Jesli masz jakiś sensowny zestaw grzechotek to dasz radę. Tylko od siebie polecam jakieś piwko albo kilka na ukojenie nerwów. Obudowa filtra do zdjęcia. Chociaż ostatnio jak byłem pod autem to też jest tam trochę miejsca
  2. O cholera. Ja kiedyś na raz dwie opony w rowerze przebiłem, ale żeby takie cuda? Niemniej warto od razu zadzialać z wymianą osłon i uzupełnienia smaru, to moze przeguby będą żyć
  3. Może problem leży w zasilaniu paliwem. Warto sprawdzic wydajność pompy paliwowej. Ale niepokoi mnie róznica w kompresji cylindrów, byc może silna płukanka by pomogła, o ile np pierścienie się zapiekły.
  4. Ja mam u siebie żółte strongflexy. Czerwone są twardsze. Jaka marka taki kolor.
  5. Bierz cywilne poliuretany. Ja smigam juz na poli 4 lata, zadnych pisków, auto jakby precyzyjniejsze
  6. Może pierscienie się zapiekły.
  7. 11.6V to jest rozładowany akumulator. A notoryczne doprowadzanie do rozładowania skutecznie pozbawi go pojemności. Podsyłam schemat kostki iso w radiu gdzie moglbys się podpiąć Czyli: ACC - 4.pin B+ 7. pin GND 8. pin
  8. Jak chcesz by kamerka cały czas była zasilana, to pod stały + Rozumiem, że kamerka załacza sie tylko podczas incydentu w trybie parkingowym? Moze ciekawszą opcją byłby powerbank, a podczas jazdy ładowanie z zapalniczki.
  9. Całą płytę uważam za świetną. Za każdym razem jak słucham podoba mi się coraz bardziej
  10. Czy Tecnomagnesio robiło felgi dla Subaru? Na otwór 56.1
  11. Coś mi tu brakuje szpilek. A sprawdzenie luzów zaworowych? To jest tylko remont góry. U mnie remont 2.0 turbo: nowy wał, jakieś wzmacniane panewki nawet już nazwy nie pamiętam, komplet pierścieni tloków, pompa oleju sti, honowanie cylindrów, planowanie głowic, komplet uszczelnień, regulacja luzów, wymiana rozrządu i nowe sprzęgło. I potwierdzam już nie pije oleju. Wcześniej od wymiany do wymiany tak 5 litrów.
  12. Jako praktyk mający na co dzień do czynienia z akumulatorami trakcyjnymi, ale rozruchowymi też, kierował bym się w przypadku akumulatorów rozruchowych ich realną pojemnością by było z czego ubywać na przestrzeni lat, a także ich początkową kondycją, jakie pokaże napięcie jak się przysmarzy 600A. A producenci, ich magiczne systemy to jest po prostu marketingowy bełkot, ich bebechy kryją to samo (no Ukraińska Amega ma solidniejsze płytki ale tym bym i tak się nie kierował przy zakupie)
  13. A do jakich zadań? Rozruch? Trakcja?
  14. Też bardzo dobre opinie o Amedze słyszałem. Ale w przypadku akumulatorów marka ma małe znaczenie. Ważne by nie dopuszczać do rozładowania, przed zimą naładować prostownikiem i tyle
×
×
  • Create New...