Jump to content

Hawk84

Nowy
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Grajewo
  • Auto
    Forester SG 2.0X LPG AT 158KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hawk84's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputation

  1. Jeśli ktoś ma zamiar pozbyć się tego ekoustrojstwa, to polecam poniższe zaślepki, u mnie wraz z patentem kolegi Joki199 rozwiązane zostały problemy z migającym CRUISEM i błędami tego szajsu. Wszystko usunięte i Forek szybszy, bo jakieś dwa kilo lżejszy https://tafmet.pl/zaslepki-pompy-powietrza-wtornego/553-4-mm-zaslepki-z-uszczelkami-zaworu-pompy-powietrza-wtornego-dla-silnikow-benzynowych-subaru-5902553473704.html
  2. Nie wiem co to za wtyczka, ale u siebie taką znalazłem od strony pasażera, jak połączyłem to auto jakby weszło w tryb serwisowy, po kilkunastu metrach zero mocy i przyśpieszenia i masa błędów, po prostu choinka się zapaliła, więc lepiej nie ruszać ;D
  3. Płyta malina, widać że kolega wie co czyni
  4. Witam, proszę o cennik płyt do Forka SG 2.0X AT.
  5. Dokładnie tak, są idealne przy otwieraniu nie windują za mocna, a przy lekkim pchnięciu w dół pozwalają spokojnie zamknąć maskę
  6. Wiedziony pokusą i poradami tego tematu oraz przy pomocy alledrogo również ulepszyłem Forka https://allegro.pl/oferta/teleskop-sprezyna-gazowa-amortyzator-100n-405mm-9289320172 https://allegro.pl/oferta/mocowanie-uchwyt-sprezyny-gazowej-silownika-do100n-8843832480 Uchwyty trzeba było wygiąć i przewiercić jeden otwór pod M8, natomiast parę sworzni przegwintować na M6 i wszystko hula elegancko.
  7. Świece mam NGK ILFR6B 6481, z racji Lepszego Paliwa Gamonie ;), założone w lutym, po regulacji zaworów. Aku mam ok, jak już wyżej pisałem. Możliwe, że coś jest z tym niższym prądem, i właśnie dlatego odpala po dodaniu jednej starej cewki, ale to dziwne, ponieważ stara jak i nowa są na 12V, a widziałem też wersję na 14V i w tym przypadku jak najbardziej byłby problem z paleniem, jak dorwę prostownik z rozruchem to jeszcze to sprawdzę.
  8. A więc sytuacja wygląda następująco: wszystko jest dalej tak samo Ponownie wykręciłem wszystkie cewki za namową kleva potraktowałem styki kontaktem, dodatkowo lekko przygiąłem styki w cewkach aby lepiej dociskały do wtyczek, porozciągałem delikatnie sprężynki w fajkach i efekt całej zabawy żaden (4 nowe - brak zapłony, 3 nowe, 1 stara - auto śmiga). Ktoś coś, nawet jakieś głupie sugestie, ponieważ mnie już nawet takie nie przychodzą do głowy.
  9. Świece wymienione zaraz po regulacji, wymieniłem cewki bo właśnie ta felerna zaczęła już przerywać i samochód zaczął pracować na trzech garach więc stwierdziłem, że lepiej wymienię wszystkie, ponieważ nie wiem od kiedy siedzą stare. Zgadzam się, że zamienniki to nie oryginał ale jak wiadomo hajs się musi zgadzać i czasem nie ma zmiłuj. Najbardziej dziwi mnie właśnie to, że wypinam nową, wpinam starą i odpala, wypinam na odpalonym starą, daję nową i jest ok, gaszę i nie chce odpalić za chiny, dodam że akumulator w miarę świeży, nie cały rok ma i kupiony jako nowy (napięcie na aku jak i ładowanie ok). Zazwyczaj wszystko w Forku robię sam i nie mam problemów, ale w tym przypadku zgłupiałem totalnie, komputer błędów nie wywala, tylko odpalić nie chce, a raczej coś takiego jak kodowanie cewek w tym roczniku nie występuje.
  10. Witam wszystkich, Forka SG 2.0X posiadam od trzech lat, na forum często anonimowo (przy okazji różnych napraw), najwyższy czas dołączyć
  11. Przepraszam, zaraz to naprawię. O co chodzi z brakiem składni? Problem jest taki, że jak wymieniłem cewki na nowe dobrane po numerze VIN to auto nie odpala, natomiast jak zamienię jedną cewkę na starą, obojętnie którą (robiłem to z racji łatwego dostępu na cylindrach 1 i 3) to auto odpala i wszystko działa, cewki nowe sprawdzałem również zmieniając ich położenie, nawet zrobiłem coś takiego że na pracującym silniku wymieniłem starą cewkę na nową i auto pracowało ok, lecz po zgaszeniu już nie odpalało i właśnie z tym mam problem, że na komplecie nowych nie odpala a na 3 nowe + 1 stara wszystko jest ok.
  12. Niestety, sprawdzałem zamieniając cewki, raz zamiast 1 stara, raz zamiast 3 z tym samym skutkiem, jak jest w układzie stara cewka, auto odpala i pracuje elegancko, jak wszystkie nowe, lipa ;(
  13. Witam wszystkich, przepraszam jeśli coś nie tak (pierwszy post w tej zacnej braci). Mam następujący dziwny problem/objaw: W styczniu robiłem regulację zaworów i na koniec mechanik powiedział mi, że na trzecim cylindrze cewka na wykończeniu, lecz sprawa się trochę odwlekła, do teraz Wczoraj wziąłem się za wymianę, dwie godziny i po robocie i tu zonk. Po wymianie wszystkich cewek na nowe (stare chyba od nowości były a auto już ponad 200kkm) forek nie chce zaskoczyć, kręci, paliwo jest ale zapłonu zero. No więc myślę sobie kicha, jakieś lewe cewki (stare - Diamond FK0186, nowe - BREMI https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonowa-bremi-subaru-9278490163), więc postanowiłem na próbę założyć jedną starą i tu niemałe zdziwienie, auto odpala i pracuje normalnie. No to cyk z powrotem nowa, nie odpala, zgłupiałem totalnie i jeżdżę z jedną starą i zero błędów. Powie ktoś o co chodzi? Jakim cudem auto pracuje z jedną starą, a na wszystkich nowych już nie?
×
×
  • Create New...