Skocz do zawartości

WOJTAS02287

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WOJTAS02287

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Witam Wiecie może gdzie kupic takowy końcowy tłumik do forka 2.0xt 2004r. ? Zależy mi na takim dużym wyjściu, może ktoś z was ma na sprzedaż?
  2. Ten mój kolejny już gazownika stwierdził że ktoś być może źle zrobił otwory i zbyt długie są przewody między kolektorem a wtryskiem, najśmieszniejsze jest to że dają diagnozę lecz już nie chcą tego naprawiać..
  3. Sonda także była zmieniana, aczkolwiek lpg nie zbiera żadnych danych z tej sondy ponieważ do instalacji sonda nie nie jest wpięta
  4. Wtryski od gazu jak i reduktor są nowe, sonda nowa oem denso, przepływomierz czyszczony, tak samo jak cały dolot, przepustnica map sensor także był wymieniany
  5. W sierpniu przy okazji wymiany uszczelek pod deklami miałem sprawdzane zawory i wyszły okej, można na nich jeszcze trochę pojeździć, i bez znaczenia czy to zimny czy ciepły silnik, na benzynie jedzie jak po sznurku
  6. Siemka Mam nastepujacy problem w swoim foresterze 2 sg 2004 2.0xt, ej205 Posiadam instalacje gazowa ag zenit, przy większym obciążeniu silnika zaczyna szarpać całym motorem, dopóki nie wkręci się na obroty szarpie.. sytuacja nie ma miejsca gdy mam wyższe obroty silnika dodaje gazu przyspiesza, problem pojawia się tylko przy większym obciążeniu Wymieniane były świecie oryginał ngk, nowe cewki zapłonowe, przepływomierz podmieniany, w instalacji były zmieniany wtryskiwacze jak i sam reduktor, regulowana były przez różnych speców od tych instalacji, żadnej poprawy auto się męczy na tym gazie, ostatni gaziarz podsunął pomysł że może ktoś źle wykonał montaż w kolektor dolotowy, lecz sam już nie wiem czy to może być to, pół roku już z tym walczę i nikt nie jest w stanie pomóc. miał ktoś podobny przypadek, albo może warto wymienić cała instalacje? Polecicie kogoś ogarniętego od lpg w subaru w okolicach Krakowa, Tarnowa, ew Nowego Sącza?
  7. Problem zażegnany trzeba było kompem ponownie włączyć sygnał żeby zbierał z cewki, ale mimo to silnikiem ciągle szarpie i najpewniej go zalewa, muszę podjechać do ogarniętego gaziarza, dzięki za pomoc chłopaki
  8. Reduktor z nowym zaworem oczywiście
  9. Reduktor, filtry, wtryski przewody są nowe mają około 2.5 miesiąca
  10. Przy wymianie cewek był całkowicie odpiety aku na jakiś czas, odpiąć tylko minus i powinno się zresetować?
  11. Witam, Posiadam subaru forester 2004r. 2.0 xt 177km ej205 z instalacją lpg, po przebiegu 280tys. Km oryginalne cewki odmówiły współpracy z lpg, po wymianie wszystkich 4 cewek na nowe delphi, silnik zaczal lepiej pracować na benzynie lecz nie jest wstanie się przełączyć na LPG, reduktor jest ciepły, na wystwielaczu miga lpg, komputer działa ale nie chce się przełączyć, może jest ze nowe cewki nie zczytują obrotów ? Macie jakieś pomysły jak to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...