pmlody Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Ja mam wrzucone kolumny z wrx wagon. Co chciałem osiągnąć: lepsze prowadzenie auta w zakrętach. Cel osiągnięty Tylko ja jeszcze zrobiłem geometrię na - do kompletu. A tak to wyszło: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koli Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Pmlody, możesz wrzucić dokładny opis Twojego setupu zawieszenia? Też mam zamiar trochę zglebić forka, a u Ciebie wygląda to zacnie. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Ja mam wrzucone kolumny z wrx wagon. Co chciałem osiągnąć: lepsze prowadzenie auta w zakrętach. Cel osiągnięty Tylko ja jeszcze zrobiłem geometrię na - do kompletu. A tak to wyszło: do miasta wyszlo pieknie w teren bedzie ciezko zjechac :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 No i pięknie się prowadzi w st. do serii Przy moich jazdach terenowych da radę, szuter ogarnie a po lasach już nie jeżdżę. Pmlody, możesz wrzucić dokładny opis Twojego setupu zawieszenia? Też mam zamiar trochę zglebić forka, a u Ciebie wygląda to zacnie. Pzdr A co dokładnie chcesz wiedzieć? Wzorowałem się na tym: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f70/how-turn-better-than-sti-cheap-10696/ Tylko dodałem do kompletu zrobienie geometrii po A wierz mi, było co ustawiać. Ja kupiłem całe kolumny ze spreżyną i poduszką z wrx wagon. Do tego wizualnie żeby auto trzymało poziom wrzuciłem podkładki dystansowe 6mm na tył. I to cała operacja. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 u mnie zawiecha z FXT STI czyli 2,5cm niżej. Jak dla mnie super, bo sprężyny są progresywne a nie liniowe.. Dodatkowo mam na tyle custom SLS czyli nie dość, że nisko, to po załadowaniu nie siada. Prowadzenie badzo dobre ale tylko na 17". Mam zimówki 16" i wogóle nie czuć drogi. Do tego tyłny stab sti i mocowania z sti. Forkowe pękły a i teraz mogę stwierdzić, że bardzo pracowały bo na mocowaniach sti jest znacznie sztywniej. Mocowania itp pasują onbolt pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KupięTypeRA Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ja chyba pójdę tą drogą w swoim XT: - AGX od WRX - Springi WRX STI - Staby STI, skoro whiteline jest za gruby - geometria Coś jeszcze? Mam nadzieję, że wszystko podejdzie p&p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 poszukaj w necie, czy po montażu auto będzie równo stało. może jakaś podkładka z tyłu będzie potrzebna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 u mnie zawiecha z FXT STI czyli 2,5cm niżej. Jak dla mnie super, bo sprężyny są progresywne a nie liniowe.. Dodatkowo mam na tyle custom SLS czyli nie dość, że nisko, to po załadowaniu nie siada. Prowadzenie badzo dobre ale tylko na 17". Mam zimówki 16" i wogóle nie czuć drogi. Do tego tyłny stab sti i mocowania z sti. Forkowe pękły a i teraz mogę stwierdzić, że bardzo pracowały bo na mocowaniach sti jest znacznie sztywniej. Mocowania itp pasują onbolt skąd wziąłeś zawias od FSTI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 AdaSch się zagalopował ma tylko pink springi od FSTI, moje zresztą wypożyczone, i założone na seryjne amorki (z tyłu sls). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 przy 16" i pinki czy srinki nie mają znaczenia - jest miękko i pływająco 17" p7 ma bardzo twarde boki więc różnica jest ogromna. z tzd mamy transakcję wiązaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Idziecie w kierunku złej strony Mocy Forester to nie Maszynka do Upalania To jest Maszyna do Relaxu i Odprężenia na naszych Koślawych Drogach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Ja tez sie przymierzam do obnizenia forestera 99 turbo body kicz gotowy, moc silnika to teraz 250 HP, co proponujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Nic ponad to, co już jest tu napisane, oraz co Ci proponowalem na kresce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koli Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Paul_78, jaki masz u Siebie setup zawieszenia? Wygląda godnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Paul_78, jaki masz u Siebie setup zawieszenia? Wygląda godnie Tein street Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Przyszły ! Przyszły ! Otóż przyszły do mnie zamówione sprężyny do Forestera SH. Po wielu zarwanych nocach na poszukiwaniach okazało się, że są.. tylko polski importer zapomniał dopisać forka do specyfikacji. Sprężyny są te same co do imprezy lanosa. Vogtland model 959516, obniżenie 30mm czyli niewiele, a w zamian mają oferować lepszą pracę, zwłaszcza w zakrętach ( posiadacze forka od 2008/2009 wiedzą o co chodzi...) Teraz czas na właściwe pytanie: Kto w Warszawie mi to wymieni i nie policzy za to krocia? Z góry dziękuję za propozycje Pozdrawiam, Przemek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Idziecie w kierunku złej strony Mocy Forester to nie Maszynka do Upalania To jest Maszyna do Relaxu i Odprężenia na naszych Koślawych Drogach Też tak myślę. W sumie przyrównał bym ten zabieg do podnoszenia STI, a chyba mało kto to robi. Ale jak to mówią, o gustach się nie dyskutuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 @@Kisciu, co to za importer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Otóż przyszły do mnie zamówione sprężyny do Forestera SH. Po wielu zarwanych nocach na poszukiwaniach okazało się, że są.. tylko polski importer zapomniał dopisać forka do specyfikacji. Sprężyny są te same co do imprezy lanosa. Vogtland model 959516, obniżenie 30mm czyli niewiele, a w zamian mają oferować lepszą pracę, zwłaszcza w zakrętach ( posiadacze forka od 2008/2009 wiedzą o co chodzi...) Ktoś wie, czy te spręzyny są coś warte? Boję się eksperymentów na własnej rodzinie? Kisciu podziel się wrażeniami z jazdy, jak już je założysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Kto w Warszawie mi to wymieni i nie policzy za to krocia? Zapewne jakieś ASO, podzwiń i się zapytaj, i nie zapomnij o ustawieniu geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacho Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 (edytowane) Moje auto: Forester 2.0 XT 2005 Mój setup: Sprężyny SWIFT do Forestera SG Amortyzatory Kayaba Ultra SR do Forestera SF Mocowania górne przednie Whiteline Com C do Imprezy GD Mocowania górne tylne STI N-group do Imprezy GD Podkładki do tylnych mocowań TIC (żeby mocowania GD/SG pasowały do amorków SF) Dystanse na tylne mocowania 20mm z alu PA9 własnego projektu - amorki do SF mają niżej talerz pod sprężynę i musiałem podnieść zadek Camber bolty H&R, żeby zredukować negatywy z tyłu Stabilizator tylny regulowany Whiteline 22mm Auto prowadzi się świetnie. Obniżenie nie jest bardzo duże (30mm), ale różnica jest kolosalna. Auto reaguje natychniast na ruchy kierownicą. Wydaje mi się, że wyeliminowałem irytującą podsterowność. Co do komfortu, to jest sztywno, ale żona nie narzeka W środku jest trochę głośniej za sprawą sztywniejszych mocowań. Czuję, gdy zmienia się nawierzchnia. Uważam, że jest to rozsądny kompromis między wygodą, a prowadzeniem, dla kogoś o sportowym zacięciu. Długo się zastanawiałem, czy nie wsadzić całego zawiasu od Imprezy STI, ale w Forku trzeba uważać przy obniżaniu, żeby nie spieprzyć geometrii przedniego zawieszenia - Forek w serii ma podkładki, które obiżają przednią ramę, a co za tym idzie mocowania wahaczy. Podkładki te można oczywiście wyjąć, ale wiąże się z tym wymiana wielu części. Poza tym chciałem, żeby auto było uniwersalne i zachowało swój charakter. Wygląda to tak: Dystanse: Amorki i sprężyny: Edytowane 13 Stycznia 2014 przez pacho 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 @@pacho, Bardzo ciekawy set-up +1 dla ciebie PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 respect, vogtland.pl W tym tygodniu postaram się to ogarnąć, pierwsza propozycja to 500zł... cyrk. Zrobiłbym to sam, ale tutaj w Warszawie nie mam do tego warunków. Szukam dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się