tzd Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 problemów? nie sądzę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 no to git. podziekował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakoobcycles Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Kończą mi się amorki z tyłu i stoję przed dylematem. Mam w tej chwili komplet z wrx 2004+ Co założyć do wrxowych sprężyn? AGX ( tu dochodzi rzeźba z tulejką na tyle żeby to złożyć na poduszce 2004+ ), Ultra SR od WRX, Ultra SR od STI. Ja się skłaniam ku USR STI, ale boję się jak to się zachowa na spreżynie z wrx. Jakieś sugestie? Jeżdżę od jakichś 3-4 mscy na tym - USR Sti, sprężyny seria Sti - jest dobrze, zakręty super - biorąc pod uwagę to co daje forek w serii - czuć że samochód jest odpowiednio sztywny, mimo to mam jeszcze trochę komfortu w czasie jazdy - żona nie narzeka że za twardo - jedyne co bym mógł zmienić to wysokość samochodu - niżej i nieco usztywnić tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelu Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Wsadzilem do siebie zawieszenie z WRX i klasycznie przod jest wyzej niz tyl. Tylu nie chce podnosic wole obnizyc przod czy sprezyny od STI z przodu rozwiaza ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 A jak jest z kompatybilnością sprężyn i amorków Impreza/Forester? Chodzi mi np czy sprężyny z WRX Bug podejdą do Forka XT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacho Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 jak sprężyny od Imprezy, to tylko z amortyzatorami do Imprezy i wtedy będzie pasowało do Forka. Nie zakładaj sprężyn Imprezowych do swoich amoryzatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Są jakieś takie niedrogie sprężyny za 580 pln komplet do Forestera , obniżają o 15 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 No dobra to z jakich modeli Imprez pasuję zawias p&p do Forka XT MY 06? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Z wrx po 2004 jak dobrze pamiętam, bo pierwsze new age mają inne poduszki z tyłu (ale możesz same poduszki wymienić i też podejdą). Z sti tak samo tyle że w 2004 chyba już były piasty 5x114 i te nie pasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Ok to już chyba wiem wszystko, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacho Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 co do nowszych poduszek ze starszymi amorkami, to tylne nie podejdą bez podkładek. jak trzeba to podam ich wymiary na PW. w zasadzie do Forka podejdą amortyzatory od każdej imprezy gc, czy gd z piastami 5x100. Trzeba jednak pamiętać, że przy użyciu tych od starszych roczników i bodajże wersji kombi (węższy rozstaw kół) będzie problem z kątem pochylenia koła - będzie duży negatyw z tyłu. Widzę, że sporo forumowiczów obniża swoje Forestery i temat się rozwija, ale wydaje mi się, że pomijany jest jeden bardzo ważny aspekt obniżania Forestera - wpływ na geometrię zawieszenia. Nie mówię tu o kątach pochylenia kół, zbieżności i wyprzedzeniu osi, ale o tym jak obniżenie auta wpływa na tzw. roll center i dynamiczną zmianę kątów pochylenia kół. Forester jest zbudowany na płycie Imprezy i na nasze szczęście pasuje do niego wiele bebechów z WRXów, czy STI. Jednak Forester nie różni się od Imprezy tylko dłuższymi amortyzatorami i sprężynami. Żeby półosie nie pracowały pod dużym kątem, między przednią ramę, a nadwozie fabrycznie włożone są podkładki o grubości ~3cm, a tylna rama jest innej konstrukcji i ma obniżone mocowania wahaczy. Obniżając Forestera przez przeszczep amortyzatorów i sprężyn od Imprezy zmieniamy kąty wahaczy. Będą one bardzo płasko. Co prawda obniża się środek ciężkości, ale także obniża się "roll center". Im niżej "roll center" tym mniejsza "odporność" na przechylanie w zakrętach. Jest jeszcze negatywny wpływ na dynamiczny camber (pochylenie koła). Nie uważam, że Forek po założeniu zawiasu od Imprezy prowadzi się źle, ale lepiej z obniżaniem nie przesadzać, bo efekt niższego środka ciężkości może być po prostu zniweczony przez popsutą geometrię zawieszenia. Impreza na tych samych amorkach i sprężynach ma wahacze pod innymi kątami. Moim zdaniem obniżając mocno forestera należy wyjąć podkładki z pomiędzy ramy i nadwozia i założyć tylną ramę od Imprezy. Niestety pociąga to za sobą wymianę kilku innych bebechów, jak np samolot skrzyni, czy krzyżak kolumny.. Może któryś z forumowiczów przy okazji założenia amorków i sprężyn od Imprezy wyciągał podkładki ramy? Ja ułatwiłem sobie życie i założyłem sprężyny dedykowane do Forka (-35, -40mm) Pzdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stelmi Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam, Jestem od niedawna posiadaczek Forestera S-turbo z 2000r i chciałbym usztywnić i obniżyć to auto (zbiegło sie to także z tym że padają tylne regulowane amory). Wyczaiłem taki zestaw: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-subaru-impreza-wrx-gt-i5096384845.html I tak czytam ten temat i do końca nie jestem przekonany czy podejdzie do tego auta. Czy może ktoś mi podpowiedzieć? Chciałbym też ewentualnie podjechać do kogoś z okolic Warszawy kto ma usztywnioną taką brykę zobaczyć i porozmawiać o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stelmi Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Witam, Widze że pytanie bez odpowiedzi - OK bo już tych amorów nie ma, Ale chce wsadzić AGX-y do mojego forka MY00 i czy może mi ktoś powiedzieć czy podejdą AGX-y do GC, czy do GD czy może obydwie opcje możliwe. Oczywiście sprężyny założe już od konkretnego modelu w zależności co by pasowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 S-turbo jest cięższy od GC więcej niż 100kg,wagowo bardziej odpowiada wersji GD.Czy mocowania i inne takie pasują?Raczej powinny,ale upewnij się jeszcze. Chcesz jeszcze obniżyć Forka S -Turbo?To auto i tak stoi nisko,najniżej z wszystkich odmian Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Do forka SF pedders produkuje dedykowane obniżające sprężyny oraz amorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Szociu a jak peddersy się sprawują, u nas chyba są mniej popularne niż KYB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Myślę że to pokaże czas, jak na razie we wszystkich które znam łącznie z moim SG wszystko działa bezproblemowo, tylko to są zestawy zamiast SLS o seryjnej wysokości. Na zestawie obniżającym do SG nie miałem okazji jeździć ale spodziewam się że będzie podobnie jak na zwykłym, tj bez nadmiernej sztywności. Przed Peddersem miałem u Siebie Ironmana i porównując oba Ironman jest bardziej sztywny ( taczkowaty) Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez szociu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 przypadkowe zdjecie z dzisiejszego dnia - dla mnie kocurrrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Myślę że to pokaże czas, jak na razie we wszystkich które znam łącznie z moim SG wszystko działa bezproblemowo, tylko to są zestawy zamiast SLS o seryjnej wysokości. Na zestawie obniżającym do SG nie miałem okazji jeździć ale spodziewam się że będzie podobnie jak na zwykłym, tj bez nadmiernej sztywności. Przed Peddersem miałem u Siebie Ironmana i porównując oba Ironman jest bardziej sztywny ( taczkowaty) P1060516.JPG Szociu, a wysokość na fotce jest bez podkładek? Wygląda super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 bez podkladek w aucie z lpg, ale to świeżo po założeniu, mogę zrobić jak się ułożyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Witam Mam pytanie w związku z tematem mianowicie: Mam możliwość kupienia używanego zawieszenia TENI Super Street z tym że gość miał je na foresterze SF i nie wiem czy będzie pasować do mojego SG XT? Coś oprócz amortyzatorów i sprężyn TENI trzeba zmieniać w zawieszeniu? Jak w ogóle jeździ się na takim zawieszeniu? Auto nie jest taczką? Chciałbym zmienić zawias na jakiś żeby auto stało równiej niż na seryjnym (bynajmniej żeby przód nie był wyżej) i ciut niżej ale żeby nie stracić na komforcie (nie chcę taczki). Myślę że to pokaże czas, jak na razie we wszystkich które znam łącznie z moim SG wszystko działa bezproblemowo, tylko to są zestawy zamiast SLS o seryjnej wysokości. Na zestawie obniżającym do SG nie miałem okazji jeździć ale spodziewam się że będzie podobnie jak na zwykłym, tj bez nadmiernej sztywności. Przed Peddersem miałem u Siebie Ironmana i porównując oba Ironman jest bardziej sztywny ( taczkowaty) P1060516.JPG możesz wrzucić zdjęcie auta po ułożeniu zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Pacjent Forester 2.5XT. Zmarło się tylnym amortyzatorom (TEIN Street flex). Regeneracja się nie opłaca, mogę wymienić na to samo albo no właśnie - na co? Czy jest jakaś ciekawsza alternatywa w tym przedziale cenowym? Jazda miasto/trasa, zero terenu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 kolejny przypadkowo przylapany obnizony Forek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 kolejny przypadkowo przylapany obnizony Forek... Osz kur... niezły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 koledzy,czy stabilizator z imprezy wrx podejdzie do forka 2003? Jaka średnica w forku , jaka w wrx? Chodzi o tył. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się