Skocz do zawartości

czy ktoś OBNIŻAŁ forestera?


radix99

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli myśleć o zawiasie TEIN to tu znalazłem tablicę zgodności:

http://www.tein.co.jp/products_search/j ... ake=SUBARU

wynika z niej, że prawie do wszystkich forków najlepszy były Super Flex Wagon:

http://www.tein.co.jp/e/products/super_flex_wagon.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burzum, w nowym Forku zawieszenie jest specyficzne. Co prawda w codziennej jeździe jest wygodne, ale na poprzecznych nierównościach jest bardzo nerwowe. Jak byłoby o cal niżej to myślę, że to nie będzie tylko kosmetyczna zmiana, ale zbliżenie do charakterystyki zawieszenia Forka poprzedniej generacji, która moim zdaniem była bardziej optymalna. Dodatkowa możliwość obniżenia na specjalne okazje o jeszcze jeden cal byłaby super. To zdaje się umożliwia ten Tein Super Flex Wagon. Pytanie tylko jak to będzie się sprawować w praktyce :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

burzum napisał(a):Ja mam obniżonego Forka, Grzesiu_67 ma obniżonego Forka foch, a o mnie to zapomniał normalnie następnym razem Cię walnę mojągejową torebką
ja chyba też zaraz strzele focha... :mrgreen:

 

radix99, ja mam obniżonego - stoi na Teinie Super Street

 

forekgoldies1.jpg

 

Obniżyłem swojego Forestera XT 2007.Jeżdzę na gwincie TEIN Super Street.W porównaniu z serią rewelacja.
podzielam tę opinię w pełni, choć na ustawieniu 0 i 0 jest trochę twardo, to jednak w zakręty wchodzi się jak po szynach.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o najnowszą generację forestera. powoli zaczynam rozmyślać o zmianie auta, więc do głowy przychodzą mi różne pomysły. nowa impreza nie pasuje mi nijak, za to forester jak najbardziej tak, ale z zastrzeżeniem zmiany zawieszenia. nie potrzebuję auta "terenowego", stąd takie rozważania... proszę zatem tych, którzy zastosowali w swoich autach zawieszenie gwintowane: jeśli to nie jest wielki problem, podeślijcie mi, proszę, choć po jednym zdjęciu swojego samochodu, najlepiej z boku. mój mail radix99@poczta.fm 8)

z góry piękne dzięki i juz teraz lecę wystawiać pomuki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podoba mi się to:
radix99, a propos tych dwóch Forków III generacji, czyli XTI i tS, to wydaje mi się, że one mają te same zawieszenia, tylko w XTI jest body kit (notbane fajny), który powoduje, że on wygląda jakby był niżej...

 

na body kit nie patrzę, ale porównując przestrzeń nad kołami, to chyba nie są te same zawieszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

burzum napisał(a):Ja mam obniżonego Forka, Grzesiu_67 ma obniżonego Forka foch, a o mnie to zapomniał normalnie następnym razem Cię walnę mojągejową torebką
ja chyba też zaraz strzele focha... :mrgreen:

 

radix99, ja mam obniżonego - stoi na Teinie Super Street

 

forekgoldies1.jpg

 

Obniżyłem swojego Forestera XT 2007.Jeżdzę na gwincie TEIN Super Street.W porównaniu z serią rewelacja.
podzielam tę opinię w pełni, choć na ustawieniu 0 i 0 jest trochę twardo, to jednak w zakręty wchodzi się jak po szynach.

 

Dajesz radę na 0 ? Tak na co dzień?

Bo ja na miejscowych drogach poniżej 7 nie schodzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Panowie, czy opłaca się wkładać do Forka XT zawieszenie z WRX Wagon, czy lepiej iść w zawieszenie od WRX STI? Czy może patent taki jak ma Burzum ze sprężyną sti i AGX?

Auto ogólnie będzie czasami upalane, więc chciałbym mieć niższe i bardziej stabilne zawieszenie.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem forka na seryjnym zawiasie, miałem forka na obniżonym zawiasie, mam forka na podwyższonym względem serii zawiasie (to wciąż ten sam forek ;) )

 

jeśli chcesz upalać, to ... poszukaj tego RA ;) forkiem nie upalaj, da się, ale to nigdy nie będzie impreza.

 

czy coś ma sens czy nie to jest ocena własna użytkownika, wg mnie wszystko ma sens, jeśli zdajemy sobie sprawę z ograniczeń i kompromisów i nie będziemy oczekiwać od Forka na zawiasie z WRX prowadzenia jak STI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie oczekuję, że Forek będzie dorównywał STI. Chcę go bardziej przystosować do SJSów i zabawy, w miarę możliwości sprzętu. Jeśli poprawi się prowadzenie i będzie więcej funu z jazdy, to mi wystarczy ;) Chcę żeby mu było bliżej w prowadzeniu do kombi niż do SUVa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starym forku mieliśmy agx i stabilizator na tyle, dupka trochę siadła ale auto na Kielcach chodziło jak po sznurku i nie było strachu postawić go całkiem bokiem ;)

 

 

Do nauki forek był idealnym autem, sti było za mocne. Tylko wyjazd w jakiś lekki teren z mocnym stabilizatorem = wyrwane mocowania :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzd dzięki, ale to były początki naszej nauki, wtedy pojechaliśmy Forkiem i RA, dla mnie jazda forkiem była przyjemniejsza bo otwarte napędy, za mała moc wiec gaz w podłogę w tych zakrętach, RA tak sie nie dało ;)

 

 

A tu forek jak był seryjny... Widać jaka kanapa :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...