Jump to content

pacho

Użytkownik
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Dobry

About pacho

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Auto
    forester 2.0 xt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z tego co wiem to Forki sh i Imprezy gh są mocno kompatybilne. Są nawet pełne przeszczepy napędu, zawieszenia i układu kierowniczego oraz wydechowego z STI. Widziałem na zagranicznych forach Forki sh z zawiasem od WRX. Z tego co pamiętam trzeba było też tyle wahacze od WRXa wkładać.
  2. Mnie też ciekawi ten aspekt. Mam seryjną rurę, która wygląda na nieco zmęczoną, a jestem już po remapie. Są jeszcze wersje, które zastępują też ten plastikowy łącznik do puszki od filtra. Chyba AVO robi. Jakie macie zdanie na ich temat?
  3. trzeba było dzwonić, zatrzymałbym ruch na chwilę
  4. Fajny pomysł. Zacząłbym od stabilizatora tylnego sti, który jest p&p. Z obniżaniem bym nie przesadzał, max 40mm, chyba, że chcesz pół samochodu wymienić. Forester nie jest Imprezą na dłuższych sprężynach
  5. Ta środa to mi nawet pasuje co do lokalizacji ... nawet nie rozgrzeję silnika
  6. Fajny temat. Kamil, może się wcześniej jakoś w Wwie spikniemy i posnujemy czerwcowe plany?
  7. Ja na torze nigdy nie byłem, czemu nie. Wstępnie "I'm in", tylko dla mnie raczej po maju.
  8. Ja bym się pisał, ale poproszę o więcej informacji
  9. pacho

    dystanse

    Mam pytanie, bo coś mi tu nie pasuje... Czy nie jest tak, że otwór centrujący koło na pieście spełnia swoje zadanie tylko przy montażu, a potem siły przenoszone są na tarciu koła na przyldze? Wydaje mi się że koło musiałoby wchodzić na wcisk, żeby wyatająca "szyjka" piasty przenosiła siłę... Co więcej w niektórych kołach pierścień centrujący jest plastikowy...
  10. co do nowszych poduszek ze starszymi amorkami, to tylne nie podejdą bez podkładek. jak trzeba to podam ich wymiary na PW. w zasadzie do Forka podejdą amortyzatory od każdej imprezy gc, czy gd z piastami 5x100. Trzeba jednak pamiętać, że przy użyciu tych od starszych roczników i bodajże wersji kombi (węższy rozstaw kół) będzie problem z kątem pochylenia koła - będzie duży negatyw z tyłu. Widzę, że sporo forumowiczów obniża swoje Forestery i temat się rozwija, ale wydaje mi się, że pomijany jest jeden bardzo ważny aspekt obniżania Forestera - wpływ na geometrię zawieszenia. Nie mówię tu o kąt
  11. jak sprężyny od Imprezy, to tylko z amortyzatorami do Imprezy i wtedy będzie pasowało do Forka. Nie zakładaj sprężyn Imprezowych do swoich amoryzatorów.
  12. przy 2 cm dobrze, żeby podkładki miały gwinty. wtedy zamiast szpilek dajesz normalne śruby na zdjęciu moje
  13. rozumiem, że chcesz sobie dorobić? ja zaniosłem tylne mocowanie, płytę aluminiową oraz pomysł do Pana, który zajmował się obróbką i dostałem gotowe dystanse. pzdr
×
×
  • Create New...