-
Content Count
133 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
14 DobryAbout pacho
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Auto
forester 2.0 xt
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Z tego co wiem to Forki sh i Imprezy gh są mocno kompatybilne. Są nawet pełne przeszczepy napędu, zawieszenia i układu kierowniczego oraz wydechowego z STI. Widziałem na zagranicznych forach Forki sh z zawiasem od WRX. Z tego co pamiętam trzeba było też tyle wahacze od WRXa wkładać.
-
Mnie też ciekawi ten aspekt. Mam seryjną rurę, która wygląda na nieco zmęczoną, a jestem już po remapie. Są jeszcze wersje, które zastępują też ten plastikowy łącznik do puszki od filtra. Chyba AVO robi. Jakie macie zdanie na ich temat?
-
trzeba było dzwonić, zatrzymałbym ruch na chwilę
-
Tak to ja Pozdrawiam
-
Z tą środą aktualne?
-
Fajny pomysł. Zacząłbym od stabilizatora tylnego sti, który jest p&p. Z obniżaniem bym nie przesadzał, max 40mm, chyba, że chcesz pół samochodu wymienić. Forester nie jest Imprezą na dłuższych sprężynach
-
Ta środa to mi nawet pasuje co do lokalizacji ... nawet nie rozgrzeję silnika
-
Fajny temat. Kamil, może się wcześniej jakoś w Wwie spikniemy i posnujemy czerwcowe plany?
-
Ja na torze nigdy nie byłem, czemu nie. Wstępnie "I'm in", tylko dla mnie raczej po maju.
-
Ja bym się pisał, ale poproszę o więcej informacji
-
Mam pytanie, bo coś mi tu nie pasuje... Czy nie jest tak, że otwór centrujący koło na pieście spełnia swoje zadanie tylko przy montażu, a potem siły przenoszone są na tarciu koła na przyldze? Wydaje mi się że koło musiałoby wchodzić na wcisk, żeby wyatająca "szyjka" piasty przenosiła siłę... Co więcej w niektórych kołach pierścień centrujący jest plastikowy...
-
co do nowszych poduszek ze starszymi amorkami, to tylne nie podejdą bez podkładek. jak trzeba to podam ich wymiary na PW. w zasadzie do Forka podejdą amortyzatory od każdej imprezy gc, czy gd z piastami 5x100. Trzeba jednak pamiętać, że przy użyciu tych od starszych roczników i bodajże wersji kombi (węższy rozstaw kół) będzie problem z kątem pochylenia koła - będzie duży negatyw z tyłu. Widzę, że sporo forumowiczów obniża swoje Forestery i temat się rozwija, ale wydaje mi się, że pomijany jest jeden bardzo ważny aspekt obniżania Forestera - wpływ na geometrię zawieszenia. Nie mówię tu o kąt
-
jak sprężyny od Imprezy, to tylko z amortyzatorami do Imprezy i wtedy będzie pasowało do Forka. Nie zakładaj sprężyn Imprezowych do swoich amoryzatorów.
-
przy 2 cm dobrze, żeby podkładki miały gwinty. wtedy zamiast szpilek dajesz normalne śruby na zdjęciu moje
-
rozumiem, że chcesz sobie dorobić? ja zaniosłem tylne mocowanie, płytę aluminiową oraz pomysł do Pana, który zajmował się obróbką i dostałem gotowe dystanse. pzdr