JotEn Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 czy warto to robic? jesli tak to za ile warto i gdzie w Wawie i okolicach ? na razie ktos mi polecil cos takiego jak Guzex (?) i ponoc za 450 robia na 6 lat..... ale cholera wie... dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Mnie w piątek przy odbieraniu auta blacharze powiedzieli że mam przyjeżdżać podwozia na przegląd do nich na wiosnę i że przy tym będą zabezpieczać też. Pozostaje mi im zaufać bo na blachach się nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JotEn Opublikowano 21 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Mnie w piątek przy odbieraniu auta blacharze powiedzieli że mam przyjeżdżać podwozia na przegląd do nich na wiosnę i że przy tym będą zabezpieczać też. Pozostaje mi im zaufać bo na blachach się nie znam. a gdzie masz swoich blacharzy którym Ci pozostaje zaufać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 a gdzie masz swoich blacharzy którym Ci pozostaje zaufać ? No, aktualni są w kierunku Pruszkowa. Czekam jeszcze na opinię Dżanka na temat ich roboty ale mi się podoba. Kwiatek ma pooglądać to co robili to może się wypowie bezstronnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Mnie w piątek przy odbieraniu auta blacharze powiedzieli że mam przyjeżdżać podwozia na przegląd do nich na wiosnę i że przy tym będą zabezpieczać też. Pozostaje mi im zaufać bo na blachach się nie znam. a gdzie masz swoich blacharzy którym Ci pozostaje zaufać ? Polecam warsztat w Lomiankach na ulicy Kaktusowej 2D. Swoje auto wlasnie tam zabezpieczalem. A'propos tego czy warto to odpowiedz jest jedna, TRZEBA Jeden z forumowiczow byl w tym warsztacie i moze sam sie wypowie na temat kwalifikacji wlasciciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Kwiatek ma pooglądać to co robili to może się wypowie bezstronnie. Powinno mi się udać jutro...tzn dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaw Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ochrona podwozia? masz na mysli konserwacje? chyba trzeba cos takiego zrobic. kumpel nie zrobil, stara sie zuzyla, uszkodzil lakier na podwoziu i zaczelo gnic... wiec chyba warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JotEn Opublikowano 26 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 mozecie cos polecic w Wawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Co prawda nie Warszawa ale nie daleko bo Lomianki ul. Kaktusowa 2D, wlasciciel to Jan Widlak tel. 501 762985. Pierwsze zabezpieczenie bylo zrobione srodkami kauczukowymi, zdjecia przedstawiaja drugie, ktore bylo zrobione woskiem stosowanym do oldtimerow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Ponieważ temat w o zabezpieczeniu podwozia na zimę został usunięty postanowiłem odkopać ten . Tak wygląda "zabezpieczanie" w nowiutkim foresterze , zwracam uwagę również na brak osłony termicznej nad częścią wydechu . Jak myślicie robić to we własnym zakresie ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 To jakaś fabryczna niedoróbka To co widać prosi się o korozję. A może to nowa technologia odporna na odpryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 To jakaś fabryczna niedoróbka To co widać prosi się o korozję. A może to nowa technologia odporna na odpryski? Niestety , dużo firm teraz tak robi. Samochód ma szybciej skorodować - trzeba będzie kupić nowy. brak osłony termicznej nad częścią wydechu Moim zdaniem tam nie musi być osłony. Jeżeli wydech byłby blisko karoserii, to tak. A tam jest jeszcze wał - więc dużo przestrzeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 No troszkę lipnie ten spód wygląda..... ta goła blacha mnie przeraża Uważam, że w dzisiejszych samochodach, które są jednak słabo zabezpieczone antykorozyjnie, taka "własna poprawka" ma sens. Tym bardziej jeśli zamierzasz użytkować samochód przez dłuższy czas..... i ma znaczenie dla Ciebie w jakim stanie będziesz go odsprzedawał. Jeżeli już decydujesz się na zabezpieczenie to najlepiej teraz (!).....na nowym, niezasyfionym i nieskorodowanym podwoziu. Moim zdaniem najlepiej oddać auto to dobrego warsztatu, który tym się zajmuje..... Na Twoim miejscu ja bym się tym zajął bo to co widać na fotkach nie napawa optymizmem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Co prawda nie Subaru, ale Mazda, czyli też problemy z korozją: Wybieram się na oględziny podwozia do gościa z Zakopanego, który robi konserwacje, jak trzeba to nawet piaskuje itp. Termin mam na 1.12 to zdam relację. Jak będzie dobry, to i Subaru może też do nich zawiozę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Co prawda nie Subaru, ale Mazda, czyli też problemy z korozją: Wybieram się na oględziny podwozia do gościa z Zakopanego, który robi konserwacje, jak trzeba to nawet piaskuje itp. Termin mam na 1.12 to zdam relację. Jak będzie dobry, to i Subaru może też do nich zawiozę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ile wiosen ma mazda, jeśli mogę spytać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forczysław Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Witam robiłem 2 lata temu konserwacje podwozia swojego Forestera (rocznik 2004) w sztukawyciszania.pl/antykorozja na Targówku (jest to serwis Mazdy), zapłaciłem coś koło 1400 zł (po roku podjechałem na bezpłatne uzupełnianie ale nie było czego uzupełniać), z perspektywy tych 2 lat mogę powiedzieć że jestem zadowolony (jeżdżę trochę po terenie wiec samochód nie ma łatwo) -zero rdzy a samochód ma już prawie 12 lat. Z minusów to oczywiście cena i to że samochód zostawiłem na 3 dni w warsztacie. Na stronie jest opisany cały proces i dlaczego tak długo to trwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Tak wygląda to podobno w każdej nowej subarynie. Za 2 tyg jestem już umówiony na kuracje w profi warsztacie koszt 1100zl bo nowe auto i nie trzeba odrdzewiać. Myją , suszą na hali potem nakładają inhibitor korozji a na to baranek tecyl valvoline zresztą już tam jeden samochód robiłem . Co do roboty we własnym zakresie to można to zrobić mam nawet kompresor ale całą sztuką jest umyć auto i dokładnie je osuszyć więc takie zabawy zostają na lato . Edytowane 22 Listopada 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Ile wiosen ma mazda, jeśli mogę spytać ? Rocznikowo 9. Od spodu nie wygląda to źle, ale pod auto nie wchodziłem. Po oględzinach będę mądrzejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 w XV jest podobnie. Jeżeli chcesz autem jezdzic dłużej rób we własnym zakresie. Pisałem Ci już kiedys ze obecne Subaraki to bardzo ekonomicznie wykonane wozidła ( nie wiem czy nie bardziej niż duster którym smigałes) Takie mamy czasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 No niestety zabezpieczenie jest nędzne można się tylko pocieszać że w suzuki jest jeszcze gorsze a mercedes w ogóle poleciał w "kulki" bo zrobili same osłony z tkaniny które ciągle są mokre . w porównaniu do tego prawie pół centymetrowa warstwa baranka na rumuńskim powozie robi wrażenie (ale i tak go zabezpieczyłem dodatkowo ) Radze posiadaczom forków zadbać o tylny zderzak , po tygodniu miałem tam masę błota a metal również jest goły . Dziś założyłem sobie chlapacze powinno być lepiej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Niestety , dużo firm teraz tak robi. Samochód ma szybciej skorodować - trzeba będzie kupić nowy. I to jest niestety prawda..... Dzisiaj samochody mają wytrzymać pewien swój czas i do wymiany.... tak to ma się kręcić Dlatego trzeba na własną rękę poprawiać fabrykę..... a znów producent zdaje mi się, że nie bardzo dopuszcza jakąś ingerencję we własnym zakresie Ja mimo wszystko jakbym był właścicielem nowego forka to oddałbym samochód do rozgarniętych ludzi celem zabezpieczenia...... na dłuższą metę nie rokuje to dobrze....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Aso oferuje usługi dodatkowej konserwacji koszt ok 1200 zł . Więc nie wiedzę problemu aby wykonał to ktoś inny szczególnie że w aso w którym byłem nie mielli podstawowego sprzetu do tego więc po prostu pośredniczą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 IMHO trochę od czapy te 1200 - 1400, ale zrozumiałe, opinie mają doskonałą. Po drugiej stronie ulicy od Mazdy kosztuje połowę i trwa 2 pełne dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się