Skocz do zawartości

Zabezpieczenie podwozia na zime


JotEn

Rekomendowane odpowiedzi

Natrysk hydrodynamiczny polega na spręzaniu do wysokiego ciśnienia farby/lakieru i podania go do pistoletu, bez udziału powietrza.Z tego co piszesz to faktycznie profesjonalnie podchodzą do tematu, a nie jak spora część warsztatów barankiem za 20 zł załatwia sprawę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kto ma nowe subaru powinien jak najszybciej dorobić te zabezpieczanie podwozia , zwykły żwir wybity z pod koła robi taki huk że myślałem że koło zgubiłem . Blacha na środku jest goła ja po miesiącu użytkowania forka już ją porysowałem a mam chlapacze ori .  Na szczęście odstawiłem go juz na kuracje . 

Edytowane przez Karenz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak to  wygląda po zabiegu 

najważniejsze że ten tył został dobrze zapaćkany bo tam zbierało się błoto z tylnych kół a blacha byłą goła . 

Z pierwszych wrażeń to na pewno te słuchowe , nie słychać toczenia opon . 

Specjalnie wybrałem się pole (i prawie się zakopałem przez ESP ) nie słychać praktycznie błota/kamieni uderzających o podłogę powodujące wrażenia opisywane post wyżej . 

post-25602-0-07369200-1481299256_thumb.jpg

post-25602-0-32829100-1481299267_thumb.jpg

post-25602-0-96033900-1481299278_thumb.jpg

post-25602-0-24724600-1481299287_thumb.jpg

Edytowane przez Karenz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto ma nowe subaru powinien jak najszybciej dorobić te zabezpieczanie podwozia , zwykły żwir wybity z pod koła robi taki huk że myślałem że koło zgubiłem

nowe Subaru są moim zdaniem  dziadowsko /oszczednie ( jak zwał tak zwał) wykonane i nic nie poradzisz. Brak anty korozji -gołe blachy, brak jakiegokolwiek wytłumienia (pisałem o tym to temat został  usunięty) Dziwi mnie natomiast fakt dlaczego ASO nie oferują usług kładzenia dodatkowej warstwy antykorozyjnej czy wytłumiającej. Klient chcący kupić Subaru i tak je kupi nawet jak będzie te 2k pln droższe wiem to po sobie ty na pewno też - Z dodatkową konserwacją i wytłumieniem dostawałby produkt kompletny zbliżony do europejskiego czy koreańskiego, a na forum skończyłoby się marudzenie ;)  . A tak zamiast doposażać sprzedawane auta w potrzebne "gadzety" to oferują kawałki plastiku za grube $$ oraz na siłe instalują ISR które wyładowuje aku  :biglol:

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra robota wymaga suszarni lakierniczej bo cała sztuka przed nałożeniem oleju to umyć/odtłuścić auto . Musi być 100% suche . W najlepszym przypadku odesłali by moje auto do innego warsztatu(ja płaciłem po targowaniu 1000 zł ) w gorszym wariancie zrobili by to na wilgotną blache gdzie korozja murowana  .

Edytowane przez Karenz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...