TOMA52 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ok. 1200 za pare. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ok. 1200 za pare. Niezregenerowane ?? Znalazłem namiar na Gdańsk, gdzieś jeszcze usprawniają SLS ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 1200 to za regeneracje pary. W gdańsku to robią, ale tez np w NS Ci wymienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Ktoś już tutaj na forum kupił, zamontował i jeździ na tych amorkach i sprężynach DAICHI Nie pamiętam kto o tym pisał ale jakiś właściciel forka co po padnięciu SlS-ów zamontował właśnie DAICHI i chwali sobie... Przejrzyj tematy związane z wymianą amortyzatorów i sprężyn to znajdziesz "poszukiwanego" PzDr Ja mam w forku SF od roku amorki Daichi i bardzo jestem zadowolony sprężyny grubsze założyłem z KYB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 No właśnie tak samo mam :-) Tylko jak ktoś chce mega mocno dupę w górze to od razu niech kupuje sprężyny IRONMANa. A amorki Daichi naprawdę są super. Jakieś 10cm jest od krawędzi opony do nadkola z zestawem Daichi + KYB. Ale mam LPG więc w bagażniku dodatkowe > 50 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) u mnie również wszystko ok tez mam LPG ale często z racji pracy mam auto załadowane dość porządnie i nie ma problemu żeby w tej konfiguracji dupa jakoś bardziej klapnięta była. Ironmany raczej jak ktoś forka mocno w terenie eksploatuje. Edytowane 29 Listopada 2013 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Ustawiacie geometrię po wymianie amortyzatorów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Ustawiacie geometrię po wymianie amortyzatorów ? To zależy od tego co mechanik demontowal i rozkręcał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connexBB Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Apropos tego zestawu KYB + Daichi.... Czy ktoś ma namiar na sklep, gdzie można kupić takie amory DAICHI do forka SG 2005? Na chwilę obecną znalazłem tylko "prawy", nigdzie nie ma lewego (w Dortmundzie też ) Czy sprężyny KYB RC6431 (np takie ) mają jeden rodzaj/grubość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 @@connexBB, tak, jeden rodzaj, RC6431 ;-) Drogo chcą na tym Allegro ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Ustawiacie geometrię po wymianie amortyzatorów ? Nie ma potrzeby. Apropos tego zestawu KYB + Daichi.... Czy ktoś ma namiar na sklep, gdzie można kupić takie amory DAICHI do forka SG 2005? Na chwilę obecną znalazłem tylko "prawy", nigdzie nie ma lewego (w Dortmundzie też ) Czy sprężyny KYB RC6431 (np takie) mają jeden rodzaj/grubość? próbuj tam: http://www.autojapan.pl/ komórka do nich: 601 742 122, nie wiem jak z wysyłką bo to tradycyjny sklep i do tego mega tani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Witajcie, moje samopoziomy wytrzymały 150 tys (ori), dobiła je budowa i ciaganie przyczepy. Założyłem kayaba + sprężyny dedykowane. Nie ma problemów, prowadzi się b. dobrze i znowu moge drzewo z lasu ciagnąć, pod górę, po świeżo zaoranym polu pozdrawiam subaru to zwierze użytkowe jest, nie lansik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 wiem ze watek 03-08 a moze ktos przerabial sls-y > 08 piszcie ludziska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 wiem ze watek 03-08 a moze ktos przerabial sls-y > 08 piszcie ludziska Myślę, że lepiej będzie jak założysz nowy temat dedykowany SLS-ą >08 co by nie mieszać informacji w tym temacie, a dla innych będzie łatwiej znaleść... PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-17 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 ja regenerowałem w nangengas czy jakoś tak , narazie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 (edytowane) Hej, pewnie już to było wałkowane, ale wątek trochę przydługawy: Jak ma się wymiana SLSów do regulacji reflektorów? Z tego co zauważyłem to w modelach sprzedawanych z SLSami nie ma możliwości regulowania wysokości przednich świateł - w końcu tył jest zawsze na tej samej wysokości. Co robicie po wymianie SLSów na Kayaby? Bo tam rozumiem, że przy załadowanym aucie tył siada a reflektory świecą po oczach innym... Jest jakiś pakiet/patent/moduł który dodaje regulację reflektorów po takim zabiegu? Edytowane 19 Grudnia 2013 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 (edytowane) Hej, pewnie już to było wałkowane, ale wątek trochę przydługawy: Jak ma się wymiana SLSów do regulacji reflektorów? Z tego co zauważyłem to w modelach sprzedawanych z SLSami nie ma możliwości regulowania wysokości przednich świateł - w końcu tył jest zawsze na tej samej wysokości. Co robicie po wymianie SLSów na Kayaby? Bo tam rozumiem, że przy załadowanym aucie tył siada a reflektory świecą po oczach innym... Jest jakiś pakiet/patent/moduł który dodaje regulację reflektorów po takim zabiegu? Przecież jest regulacja wysokości świecenia reflektorów. Masz czujniki poziomu pod samochodem i na ich podstawie jakiś komputerek reguluje wysokość świecenia. Jak ja wsiądę do auta w cichym garażu to po 1-2 sekundach słyszę korekcję ustawienia reflektorów. Nie wiem czy we wszystkich modelach to występuje. Edytowane 19 Grudnia 2013 przez owad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paziu Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Jezeli sa Xenony - (po 2007 r.) nie ma recznej regulacji ustawienia swiatel, tylko wlasnie czujniki. Przy zwyklych reflektorach jest regulacja "manualna" w postaci pokretla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 U mnie nie ma Mam 2005 rocznik przed liftem (bez ksenonów), z tyłu SLSy, brak jakiegokolwiek pokrętła . Ksenony montowali po 2007 roku czy od razu po lifcie w 2006? Akurat interesuje mnie egzemplarz z 2006 i byłem pewien że też ma ksenony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Forek SG9 2005r model na 2006 przed lift i mam regulacje manualną (pokrętłem) PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clamence Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Miałem 2.5XT 2005 mod. 06 (po lift) z ori ksenonami i bylo tylko samopoziomowanie za pomocą czujników i silniczka. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Po przecwiczeniu regeneracji w Nagengast przeszla pora na normalny swap na nowe sprezyny i Kyb. Bylem zwolenikiem slsow ale po 1.5 roku jazdy powtorka i ta sytuacja zdecydowanie mnie zniechecila do fabrycznego rozwiazania. Super ze tak dokladnie jest to rozpracowane. Dam znac jak wyszlo po wymianie Pozdrawiam Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Czyli jak rozumiem sprężyny Kayaba i amortyzatory Kayaba Excel-G - koniecznie daj jakieś fotki po instalacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ciekawi mnie wysokość, u mnie wyszło 1,5 cm niżej niż przód i myślę o podwyższaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zapodaj jakieś foty, jak rozumiem zestaw Kayaba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się