kiepuczi Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Ja bym ci polecił Hawk HT-10 mieszankę hamuje efektywniej w sposób progresywny, moim zdaniem skuteczniej od większości tu opisywanych produktów. Zużycie tarcze przy mieszance HT-10 jest umiarkowane w porównaniu np z Blue9012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek76 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Zapomniałem napisać, że używam samochodu na co dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Gdyby DS2500 byly popekane to bylyby do wyrzucenia. gdyby babcia miala jaja... nie wiem, nie jestem zadnym ekspertem, ale jak dla mnie DS2500 to rewelacyjny klocek do szybszej cywilnej jazdy - dobrze dziala, NIE PISZCZY, tylko ta cena (mialem nie jeden komplet i zaden nie popekal ani sie wykruszyl) zobaczymy jak wypadnie RC5+ na tle DS2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 No i na zestawie RC5+ na OEM tarczy niepierwszej świeżości zrobiłem już prawie 3k km. Piszczą jak w rajdófce i pylą, ale za to hamują przefantastycznie, jak na moje potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 (...) Piszczą jak w rajdófce (...) u mnie cisza... na razie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 u mnie cisza... na razie? Masz podróby . Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 u mnie cisza... na razie? Masz podróby . Pozdrawiam Grzegorz mam komplet OEM blaszek 8) u mnie i DS2500 nie piszcza, choc inni narzekaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 mam RC5+ i faktycznie one nie piszczą :roll: ...drą się skubane jak zarzynane świnie czasem aż uszy bolą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 mam RC5+ i faktycznie one nie piszczą :roll: ...drą się skubane jak zarzynane świnie czasem aż uszy bolą Moje też, zatem ten typ tak ma.....i nie zamieniłbym ich na inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Moje też, zatem ten typ tak ma.....i nie zamieniłbym ich na inne. też mam od kilku dni, hamują igła, jeszcze nie piszczą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 CARBONE LORRAINE RC5+ , tarcze przednie były z pierwszego montażu.Od samego początku nie byłem zadowolony z takiego zestawu ponieważ podczas hamowania , było słyszalne metaliczne piszczenie , prawie jak hamowanie pociągu Ten Typ Tak Ma. Kiedy cofałem i przyhamowałem a następnie ruszyłem było słychać takie puknięcie[ruchy klocka w zacisku] Masz racje, klocki zle zwymiarowane do zaicsku... albo ktos wyrzucil przy wymianie takie metalowe wkladki pomiedzy klocek a tloczki :roll: Mielismy tak z DS2500, stukanie ustapilo dopiero gdy zamowilem w ASO za gruba kase te blaszki. Za to piszczy nam tyl, bo tarcza jest minimalnie mniejsza od klocka, i zostaje na nim rant, a ten rant obciera o krawedz tarczy i piszczy. a jakimś czasie hamowanie stawało się coraz głośniejsze i mniej skuteczne.Po kilku hamowaniach w większej prędkości podczas zatrzymywania był słyszalny jeden wielki hałas [jak by mi się miała łożysko rozsypać].Wystarczyło raz zahamować i już zaczął być słyszalny klocek , okazało się że tarcza jest poprzypalana miejscowo. Zmien nawyki. Hamulec trzeba traktowac krotko i ostro. Hamowanie przez dziesiatki albo setki metrow prowadzi do przegrzania hamulca, obojetnie jaki by nie byl markowy. Do delikatnego hamowania sluzy silnik, skrzynia biegow i opory ruchu Druga sprawa to po hamowaniu i zatrzymaniu (np. na swiatlach) nie trzymamy nogi na hamulcu tylko zaciagamy reczny. Tarcza scisnieta klockami stygnie nierownomiernie, moze sie pokrzywic, a na pewno przypali pod klockiem. Dodatkowo cieplo z tarczy idzie w klocek, zasik az do plynu hamulcowego. My uzywamy gladkich Zimmermannow za psie pieniadze z DS2500 i jestesmy bardzo zadowoleni. Inna sprawa ze CL do cywilnego auta to walenie z armaty do wrobla i masz prawo byc niezadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Masz racje, klocki zle zwymiarowane do zaicsku... albo ktos wyrzucil przy wymianie takie metalowe wkladki pomiedzy klocek a tloczki Albo zwymiarowane tak, by przy nagrzaniu się nie zakleszczyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Albo zwymiarowane tak, by przy nagrzaniu się nie zakleszczyły To jest mysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Albo zwymiarowane tak, by przy nagrzaniu się nie zakleszczyły To jest mysl nawet nie myśl tylko prawda. Klocki CLa są mniejsze od swoich odpowiedników ze względu na większą cieplną rozszerzalność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ts66 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zmien nawyki. Hamulec trzeba traktowac krotko i ostro. Hamowanie przez dziesiatki albo setki metrow prowadzi do przegrzania hamulca, obojetnie jaki by nie byl markowy. Do delikatnego hamowania sluzy silnik, skrzynia biegow i opory ruchu Druga sprawa to po hamowaniu i zatrzymaniu (np. na swiatlach) nie trzymamy nogi na hamulcu tylko zaciagamy reczny. Tarcza scisnieta klockami stygnie nierownomiernie, moze sie pokrzywic, a na pewno przypali pod klockiem. Dodatkowo cieplo z tarczy idzie w klocek, zasik az do plynu hamulcowego. Też jestem tego samego zdania, tak właśnie hamować, a będą długo żyły......, inaczej każdy zestaw można zajechać w 10 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 czy nie został komuś z Was pojedynczy klocek przedni RC5+ lub RC6 pasujący do czterotłoczka wrx/gt? może być nawet taki z ukruszeniami na brzegach jak na zdjęciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Z dobrymi klockami jest jak z oponami :roll: , albo chcemy dobrą trakcję , albo chcemy przebieg i przeciętne osiągi, dla mnie RC5+ to totalna rewelacja , i nijak ma sie porównanioe np. z DS2500 . to dwa inne światy :roll: tzn DS są gorsze :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć ze OEM tarcze świetnie z klockami zimmermana działają i zdecydowanie lepiej niż z klockami OEMowymi które po dłuższej bardzo dynamicznej jeździe przestawały hamować :shock: a z racji tego że mam automat było to problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Zakupiłem auto z zestawem tarcze OEM i RC5+. Klocki trochę warczały i zgoniłem to na zasolenie i zeszklenie powierzchni. Jena pojezdzawka na powolnym torze w Lublinie i prawie przestały warczeć. Wyjechałem w trasę do domu i praktycznie przez 2000km jechaliśmy nie hamując bo przy prędkościach powyżej 100km/h hamowanie powodowało wpadanie w rezonans i warczenie nie do zniesienia. Przy małych prędkościach słychać lekkie szuranie ale bez drgań i jest ok. Oględziny tarcz w drodze pokazały na tarczy plamy koloru i struktury. Na pewno nie założę więcej RC5+ do tarcz OEM. Czy zna ktoś tarcze sprzedawane pod hasłem GR-N ??? (gladkie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Zakupiłem auto z zestawem tarcze OEM i RC5+. Klocki trochę warczały i zgoniłem to na zasolenie i zeszklenie powierzchni.Jena pojezdzawka na powolnym torze w Lublinie i prawie przestały warczeć. Wyjechałem w trasę do domu i praktycznie przez 2000km jechaliśmy nie hamując bo przy prędkościach powyżej 100km/h hamowanie powodowało wpadanie w rezonans i warczenie nie do zniesienia. Przy małych prędkościach słychać lekkie szuranie ale bez drgań i jest ok. Oględziny tarcz w drodze pokazały na tarczy plamy koloru i struktury. Na pewno nie założę więcej RC5+ do tarcz OEM. Czy zna ktoś tarcze sprzedawane pod hasłem GR-N ??? (gladkie) RC5+ to klocek wyczynowy (z dodatkami ceramicznymi) który trzeba użytkować, brak odpowiedniego utrzymywania temperatury przez 2000km nie pomaga zresztą sam widziałeś po jeździe na torze. Załóż seryjne klocki, na wolnym torze tez powinny dać radę, a nie będzie nieprzyjemnych dźwięków itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Załóż seryjne klocki, na wolnym torze tez powinny dać radę, a nie będzie nieprzyjemnych dźwięków itp niestety ale tarcze tez muszę zmienić Musze coś dobrać bo auto jest mixt pojezdzawkowo/dupowozowe. W fr jeździmy po ciut szybszych torach. Na razie założę coś pasztetowego bo muszę i dalej czas na jakiś mocniejszy setup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Czy zna ktoś tarcze sprzedawane pod hasłem GR-N ??? (gladkie) To tak potocznie nazwane, produkuje je BREMBO , i jezdziło sia na nich na seryjnym zacisku w grupie N, dopóki nie został do homologowany zestaw STI ( AP RACING ) -- 17 lut 2012, o 07:40 -- Załóż seryjne klocki, na wolnym torze tez powinny dać radę, a nie będzie nieprzyjemnych dźwięków itp niestety ale tarcze tez muszę zmienić Musze coś dobrać bo auto jest mixt pojezdzawkowo/dupowozowe. W fr jeździmy po ciut szybszych torach. Na razie założę coś pasztetowego bo muszę i dalej czas na jakiś mocniejszy setup To kup BREMBO gładkie, i klocki typu ds2500, czy performance , one nie hałasują mocno, ale do CL niestety sie nie umywają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 A ja na RC5+ i OEM tarczy zrobiłem już 10k km i jestem z tego zestawu zadowolony w codziennej eksploatacji. Fakt, że RC5+ piszczą, gdy są zimne oraz mocno syfią felgi, ale to są jak narazie ich jedyne "wady". Natomiast stwierdzam, że nigdy nie miałem tak fajnego hamulca, jak na RC5+. Co do tarcz OEM to RC5+ zostały założone do nich po tym jak klocek OEM się skończył, a zatem same tarcze już były troche podmęczone. Po ok 5k km jazdy z RC5+ pojawiły się na tarczach przebrawienia w postaci plam, choć cały czas hamulec jest skuteczny i działa poprawnie. Popełniłem chyba błąd zostawiając na tyle OEM klocki. Wydaje mi się, że przez to przód za bardzo obciążyłem i w rezultacie przegrzałem przednie tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Te plamy po RC5+ to norma. Sam sprzedałem dobre tarcze za grosze (pozdrawiam EVAN :wink: ) i kupiłem kolejne żyjąc w przekonaniu, że tak nie może być! Piszcza i stukają w zaciskach, ale pylą średnio - na pewno nie tak jak Hawk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 raison, czyli, że plamy na tarczy to może nie byc od przegrzania :?: Jeżeli tak to moje z uwagi na swoją grubość jeszcze by pośmigały :roll: Co do stukania to fakt, uwielbiam to łupnięcie zaraz po ruszeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się