Skocz do zawartości

Porsche 911


Qóba

911  

137 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, Qóba napisał(a):

które jeździło/użytkowało zarówno 996, jak i STI GD

 

 

Oba dają ogromną frajdę z jazdy, każdy na zupełnie inny sposób. Najlepiej byłoby mieć oba, ale jak jeden, to wybór jest oczywisty.

911 to zupełnie inna liga. 

  • Super! 1
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

911 prowadzi się o przynajmniej klasę lepiej (i przede wszystkim nie płuży tak masakrycznie przodem jak GD), nie trzeba też co sezon/dwa robić rdzy w którymś panelu czy innych kielichach ;) 


Inna sprawa to że w 911 praktycznie nie występuje "naklejkowy tuning", czego niestety nie można powiedzieć o STi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Turbo napisał(a):

911 prowadzi się o przynajmniej klasę lepiej (i przede wszystkim nie płuży tak masakrycznie przodem jak GD), nie trzeba też co sezon/dwa robić rdzy w którymś panelu czy innych kielichach ;) 

 

 

Jak wytłumaczyć praktycznie zerową frekwencję tych samochodów na armatorskich imprezach gdzie Subaru jest stałym uczestnikiem od wielu już lat?

 

Znajomy ma 997 i mocno był nakręcony na tory. Pojechał raz ze mną na Silesię i na tym się skończyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tommo napisał(a):

 

Jak wytłumaczyć praktycznie zerową frekwencję tych samochodów na armatorskich imprezach gdzie Subaru jest stałym uczestnikiem od wielu już lat?

 

Znajomy ma 997 i mocno był nakręcony na tory. Pojechał raz ze mną na Silesię i na tym się skończyło.

Kasa, każdy trzyma auto pod kocem, bo szkoda żeby straciło na wartości jak się zdarzy zwiedzać trawę albo co gorsza bandy :) Z drugiej strony popatrz ile ich jeździ w TPTD :)

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próg wejścia w 911 vs Imprezę (ile z tych biorących udział w KJSach to STi a ile to składaki trudno szacować...) jest jednak dużo wyższy, jeszcze parę lat temu można było kupić sensownego WRXa za 30k cebulionow, gdzie wtedy "tanie" 911 to był koszt 100-120k. 
Inna sprawa że 911 to nie jest auto o którym myśli się jako zabawce do upalania. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tommo napisał(a):

 

Jak wytłumaczyć praktycznie zerową frekwencję tych samochodów na armatorskich imprezach gdzie Subaru jest stałym uczestnikiem od wielu już lat?

 

Znajomy ma 997 i mocno był nakręcony na tory. Pojechał raz ze mną na Silesię i na tym się skończyło.


 

Poupalaj 911, kup parę gratów, opon, serwisuj upalane auto… to naprawdę zupełnie inna flota jest potrzebna. 
 

 

Miałem kiedyś okazje GTkiem stanąć do walki z seryjnym 997 C4 i na torze Poznań, gdzie ustalili próbę na dwa auta jednoczesnie w systemie pucharowym. Wcześniejsze przejazdy pokazywały że mam szanse ale mimo że pojechałem najszybszy ze swoich przejazdów, dostałem łomot, kierowca 911 zwyczajnie przyspieszył jeszcze bardziej.  
 

Carrera miała ostatecznie w imprezie 1 miejsce, ja drugie. Nie miałem podejścia i tyle.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, chojny napisał(a):

 

Miałem kiedyś okazje GTkiem stanąć do walki z seryjnym 997 C4 i na torze Poznań, gdzie ustalili próbę na dwa auta jednoczesnie w systemie pucharowym. Wcześniejsze przejazdy pokazywały że mam szanse ale mimo że pojechałem najszybszy ze swoich przejazdów, dostałem łomot, kierowca 911 zwyczajnie przyspieszył jeszcze bardziej.  
 

Carrera miała ostatecznie w imprezie 1 miejsce, ja drugie. Nie miałem podejścia i tyle.  

 

Ale to chyba nic nadzwyczajnego, że mocniejsze i nowsze generacyjnie auto wygrało na szybkim torze?

 

Natomiast pełna zgoda co do kosztów użytkowania takiego Porsche na torach. Może to odebrać chęci i przyjemność z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tommo napisał(a):

Ale to chyba nic nadzwyczajnego, że mocniejsze i nowsze generacyjnie auto wygrało na szybkim torze?


 

To była próba ustawiona na torze i przyległościach, nie otwarty i superszybki tor. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam, to Krzysztof H jakiś czas ujeżdżał cywilnie 911 C4 997, ale jakieś felgi powyginał i dość szybko stwierdził że to za mało rajdowy sprzęt na jego "cywilną" jazdę. Zmienił na GTRa, który służył mu chyba kilkanaście lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Bosman napisał(a):

Jeśli dobrze pamiętam, to Krzysztof H jakiś czas ujeżdżał cywilnie 911 C4 997, ale jakieś felgi powyginał i dość szybko stwierdził że to za mało rajdowy sprzęt na jego "cywilną" jazdę. Zmienił na GTRa, który służył mu chyba kilkanaście lat.

On miał chyba że trzy GTRy łącznie z ostatnim Nismo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wątek jest o 911, więc już nie komplikowalem o tych GTRach.
Ale skoro już o tym mowa to nigdy nie jezdzilem bardziej neutralnie prowadzącym się autem niż GTR. W większości przypadków jak się za dużo nie kombinuje to traci przyczepność równo przodem i tylem w tym samym momencie. Coś niesamowitego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Bosman napisał(a):

Ale wątek jest o 911, więc już nie komplikowalem o tych GTRach.
Ale skoro już o tym mowa emoji6.png to nigdy nie jezdzilem bardziej neutralnie prowadzącym się autem niż GTR. W większości przypadków jak się za dużo nie kombinuje to traci przyczepność równo przodem i tylem w tym samym momencie. Coś niesamowitego.

Miałem okazję pojeździć takim, mi pozamiatał wszystko, mimo swojej masy lekkość prowadzenia tego auta to jakiś kosmos :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2024 o 21:55, Bosman napisał(a):

ale jakieś felgi powyginał i dość szybko

 

 

Dobrze że w Subaru nigdy żadnych nie powyginał :biglol:

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj pyknąłem sobie 200km wycieczki w koło komina, nocna jazda, Depeche Mode z głośników... to było doskonałe.

 

Jakbym znowu miał 20 lat... 

 

Zaczynam rozumieć dlaczego 911 jest lekiem na kryzys wieku średniego... 

 

 

IMG_4065.jpeg

  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Mówisz ze automat w 996 jest fajny? :mrgreen:

Tiptronic w 996 jest fajny.
Potwierdzam to na przykładzie własnych doświadczeń.
Oczywiście fajny na swój własny oldscoolowy sposób pasujący do wieku i charakteru 996.

31c44fb703648765266b66ae2eafdbed.jpg

Dla mnie kluczowa była wymiana i modyfikacja kierownicy umożliwiającą zmianę biegów łopatkami zamiast totalnie nieintuicyjnych przycisków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...