Jump to content

Porsche 911


Qóba

911  

138 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nie znalazłem w "szukajce" takiego tematu, więc postanowiłem założyć :)

 

911tka to samochód kultowy, tak samo jak Impreza.

Czy mieliście okazję nią jeździć? Jak wrażenia? Czy jest to alternatywa dla STI jako samochodu do codziennego użytku z sporadycznym upalaniem :D?

 

W cenie STI MY06/07 można już kupić używane Porsche :)

 

Chętnie poczytam Wasze opinie na ten temat, bo ja na razie nie miałem okazji jeździć ani STI ani 911, ale mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Porsche, podobnie jak Impreza, przestaje być autem kultowym :( Coraz więcej przypadkowych ludzi jeździ tymi pojazdami, coraz trudniej o prawdziwego maniaka, który po prostu kocha swój genialny samochód.

 

STi jeździłem, Porsche nie jeździłem. Dziewczyna obiecała, że kupi mi zarówno DBS'a jak i 911. To pierwsze już mam :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W skali 1:18 :mrgreen: Ale też się cieszę :)

Link to comment
Share on other sites

Ja jeździłem 911 Turbo 997 mk2. A raczej latałem. Niesamowite auto i obiecałem sobie, że jeszcze tam po nie wrócę i naprawdę zrobię to. :D Jeżdżąc nim, czujesz się, jakbyś był w innym wymiarze, osiągi, prowadzenie, przyczepność, trakcja, Launch Control, PDK, PASM są wręcz nie-wia-ry-go-dne! Trzeba to poprostu przeżyć, tego nie da się opisać słowami. Moim zdaniem, to auto jest lepsze od Lamborghini Gallardo i Ferrari F430 w każdym calu, w każdym najdrobniejszym szczególe.

 

Miałem jeszcze przyjemność pośmigać klasyczną 911 Turbo 964 w kolorze różowym :twisted: RWD i te klimaty - tylko samochód i kierowca, żadnej elektroniki. Wiadomo, performance nie ten, co w 997 mk2, trudniej i ciężej się to wszystko prowadzi, ale czuć magię samochodu :)

 

No i z całym szacunkiem dla STI - ono nie ma startu przy tych, którymi jeździłem. Ale kto wie, co by się działo, gdyby przyrównać STI do 911 Carrera 4 996. Z tego co słyszałem, to można je porównywać, jeśli chodzi o ogólny performance. Kiedyś był test w jednym z tych tygodników (Motor, albo Auto Świat) porównujący STI Bloba, Evo VII i 911 C4 996. Może ktoś ma pod ręką, żeby zeskanować?

Link to comment
Share on other sites

Parę razy jechałem na uczelnię 911 997 mk1 turbo i największe wrażenie na mnie robiło poczucie bezpieczeństwa (wynikające z zawiasu, hamulców, środka ciężkości i "tego czegoś") przy jechaniu z dużą prędkością. Poza tym fajnie jest rozpędzić się między światłami 0-220-0 :mrgreen: Tylko od hamowania robi się niedobrze, a różnymi dziwnymi autami jeździłem :wink:

 

A, i na dwupasmowej drodze widok 911 w lusterku 20cm od zderzaka bardzo przyśpiesza zjeżdżanie na bok innych użytkowników drogi :wink:

Link to comment
Share on other sites

911 993 turbo... ♥

 

i W MOJEJ OPINII na tym modelu skonczylo sie KULTOWE 911.

 

mialem do czynienia nawet sporo z 911 997TT i to jest niesamowite auto. chyba najlepszy everyday car. ale nie ma "tego czegos". Nadaje sie do jazdy na codzien. Na torze, w rekach nie-mistrza kierownicy bedzie szybsze niz Lambo czy Ferrari w rekach tego samego kierowcy, ale... wolalbym na codzien jezdzic dieslem kombi, a w garazu trzymac na specjalne okazje jakas perelke ktora "to cos" posiada, vide chociażby wspomniane wyżej 993 turbo.

Link to comment
Share on other sites

911-tki na pewno są fajne, ale jak koledzy już wspomnieli jeździ ich jak psów, u mnie w mieście to chyba kilkadziesiąt Prosiaków 911 jeździ + drugie tyle Cayennów oraz przynajmniej 2 Panamery...

 

Osobiście aktualnie chyba brałbym Nissana GTR.

Link to comment
Share on other sites

To ze na dany samochod moze sobie obecnie pozwolic coraz wiecej osob, wcale nie oznacza ze przestaje on byc kultowy. Dla mnie samochod kultowy, to taki ktory ma historie i we wspolczesnej wersji ma nadal ponadprzecietne mozliwosci. Jak na kims robi wrazenie tylko cena, to od razu widac ze ne ma pojecia o samochodach i moze lepiej zeby sobie kupil limuzyne i wynajol szofera.

Link to comment
Share on other sites

Osobiście aktualnie chyba brałbym Nissana GTR.

ja nawet na takim wyborem bym się nawet nie zastanawiał. Obecnie widok Porsche na ulicy to nie to samo co 10 lat temu

A ja bym jednak wolał porsche. Moim zdaniem ale to tylko moje spojrzenie na sprawe GTR przy Porsche jest jest jak STI przy S4. Niby osiagi te same, ale ten drugi oferuje luksus i prestige:)

Link to comment
Share on other sites

No właśnie, wg. mnie Porsche dalej ma to "coś", gdybym miał wybierać pomiędzy 911 (996) a STI albo przy wyższym progu cenowym 911 (997) a GT-R to miałbym duży dylemat :)

Link to comment
Share on other sites

przy wyższym progu cenowym 911 (997) a GT-R

 

zeby auta byly porownywalne (osiagami), to 997 musi byc TT.

a wtedy cena juz nijak nie jest porownywalna.

i wtedy pojawia sie pytanie, ile warto zaplacic za marke...

Link to comment
Share on other sites

To ze na dany samochod moze sobie obecnie pozwolic coraz wiecej osob, wcale nie oznacza ze przestaje on byc kultowy. Dla mnie samochod kultowy, to taki ktory ma historie i we wspolczesnej wersji ma nadal ponadprzecietne mozliwosci.

No OK, mam podobne zdanie, ale chyba niestety przyznasz że jak do danej marki wsiada coraz większa ilość dresów czy innych pseudo-biznesmenów to strasznie niszczą imidż marki, dla mnie marki będące ulubieńcami dresów nie są warte zainteresowania, na szczęście od GTR'ów na razie dresiarze trzymają się z daleka :wink:

 

zeby auta byly porownywalne (osiagami), to 997 musi byc TT.

a wtedy cena juz nijak nie jest porownywalna.

i wtedy pojawia sie pytanie, ile warto zaplacic za marke...

Dokładnie, to kolejny kamyk do koszyka...

Link to comment
Share on other sites

To ze na dany samochod moze sobie obecnie pozwolic coraz wiecej osob, wcale nie oznacza ze przestaje on byc kultowy. Dla mnie samochod kultowy, to taki ktory ma historie i we wspolczesnej wersji ma nadal ponadprzecietne mozliwosci.

No OK, mam podobne zdanie, ale chyba niestety przyznasz że jak do danej marki wsiada coraz większa ilość dresów czy innych pseudo-biznesmenów to strasznie niszczą imidż marki, dla mnie marki będące ulubieńcami dresów nie są warte zainteresowania, na szczęście od GTR'ów na razie dresiarze trzymają się z daleka :wink:

 

 

To w takim razie Tata nie ma zepsutego Imagu?:P

Dla mnie to żaden wyzncznik, ja sie nie interesuje tym czym jezdza inni i nie wychodze z załozenia, że " eee nie tego nie kupie, bo takie ma sąsiad i mąż kolezanki z pracy". Auto kupuje przedewszystkim dla siebie i jesli czuje sie z nim dobrze i mi sie podoba to kompletnie mi to nie przeszkadza, że bede takie spotykał na ulicy. Paweł a z tą iloscia 911 u siebie w miescie to zdecydowanie przesadziles, ja bylem pare razy w BB i nigdy tam nie widzialem 911, na pewno jezdza ale nie w takich ilosciach, w Krakowie tez nie często spotykam 911...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...