Skocz do zawartości

Znalezione na Allegro, Ebay itp ...


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Infra napisał:

Te ceny są normalne? Bo ja się nie znam ale mnie w najlepszym razie szokują.

Duzo za wysoko. Ktos chce wykorzystac mode na klasyki, albo szuka bogatego frajera. W sumie rzadkie autko, ale nawet w JP tyle nie kosztuja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

20 godzin temu, Infra napisał:

Te ceny są normalne? Bo ja się nie znam ale mnie w najlepszym razie szokują.

Fakt, drogo. Ale szczerze, gdybym miał możliwość wydać taką kasę na klasycznego JDM'a to bym kupił... podkręconą Mazdę RX3 :mrgreen:

sav.jpg?w=1040

Bo Skyline'y i Zetki się już oklepały i zaczynają się ich ceny windować jeszcze bardziej.

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, DETT napisał:

Fakt, drogo. Ale szczerze, gdybym miał możliwość wydać taką kasę na klasycznego JDM'a to bym kupił... podkręconą Mazdę RX3 :mrgreen:

sav.jpg?w=1040

Bo Skyline'y i Zetki się już oklepały i zaczynają się ich ceny windować jeszcze bardziej.

Przepiękna <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, modeusz napisał:

Myślicie że warto zainwestować w tą podróbę zegara doładowania GREDDY? Nie ufam opisowi.

https://www.olx.pl/oferta/wskaznik-boost-doladowania-temp-oleju-cis-oleju-egt-greddy-lcd-CID5-IDt7UrX.html#5ed5266422

czy to pokazuje doladowanie w barach oraz dodatkowo doladowanie w kpa (po co?) i napiecie(po co? )  :) Ej, dajmy jeszcze dwa wskazniki ale po kosztach, jeden niech pokazuje to samo tylko w innych jednostkach a drugi to nie wiem, co tam mozecie dorzucic do piatku?, napieci? spoko.

 

Chyba ze to jest programowalne to szacun.

 

EDIT:

 

chyba pokazuje tylko fota średnia, nie kasuje co popisałem; mój błąd.

Edytowane przez Tinuviel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, modeusz napisał:

Myślicie że warto zainwestować w tą podróbę zegara doładowania GREDDY? Nie ufam opisowi.

https://www.olx.pl/oferta/wskaznik-boost-doladowania-temp-oleju-cis-oleju-egt-greddy-lcd-CID5-IDt7UrX.html#5ed5266422

Mam z tej serii zegar ciśnienia oleju - oczywiście fake_Greddy. Po czujnikach najłatwiej poznać. I do tych podróbek nie da się podpiąć więcej niż jednego czujnika tak jak w oryginałach. Oprócz wskazania na tarczy (temp./ciśnienie/boost) będzie pokazywać tylko napięcie w instalacji.

Programować można dość wygodnie jednym (dosłownie) przyciskiem z tyłu obudowy. Można ustawić low i high alarm, zmieniać kolor podświetlenia, ustawić czy ma alarmować pikaniem, błyskaniem tarczy, czy obiema metodami naraz. Pewnie coś jeszcze, ale się nie wgłębiałem aż tak. Pokazuje dość celnie. Wskazania zgadzają się w moim przypadku z zalecanymi wartościami. Ma ceremonię powitalną, fajny bajer jak się lubi takie rzeczy.

 

Z wad: jest dość głośny. Na postoju, jak nic nie działa (radio, nawiewy, wentylatory) to słychać z niego takie mechaniczne skrobanie. Może to kwestia tego, że mam go w rogu deski pod szybą w obejmie. Może gdyby był w pełnym kubku albo zabudowany w desce/słupku to bym tego nie słyszał.

 

W opisie nikt nie napisze, że to podróba, ale że to "Oridżinal mejd in dżapan" też nie ma.

Czujniki Greddy/Trust są stosunkowo małe i maja nietypowe wtyczki. Z tymi zegarami są przeważnie pospolite "gruchy" ciśnienia i czujniki temp. podobne jak w AutoGauge. I maja złącza na wsuwki albo niezarobione w ogóle końcówki.

Ale działa mi to, za te 150zł, które zań dałem nie narzekam. ;)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny japoński hot hatch z lat dziewięćdziesiątych z limitowanej serii do 2200 szt.

Mazda 323 GTR 1.8 turbo 4x4 z 1992 r.

186KM i 235 Nm przy 1250kg wagi powinno dawać frajdę. :evil2:

https://www.olx.pl/oferta/mazda-323-gtr-1-8-turbo-4x4-200km-stan-idealny-wersja-z-vin-japonia-CID5-IDEvkLg.html#832ce03c54

 

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał W. napisał:

Kolejny japoński hot hatch z lat dziewięćdziesiątych z limitowanej serii do 2200 szt.

Mazda 323 GTR 1.8 turbo 4x4 z 1992 r.

186KM i 235 Nm przy 1250kg wagi powinno dawać frajdę. :evil2:

https://www.olx.pl/oferta/mazda-323-gtr-1-8-turbo-4x4-200km-stan-idealny-wersja-z-vin-japonia-CID5-IDEvkLg.html#832ce03c54

 

Jak ja bym szukał 323GTR i odnalazł taki egzemplarz PO RENOWACJI (słowo klucz) i w tle zdjęć takie gustowne eternitowe klimaty, to nawet bym się nie zastanawiał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Syn Adama napisał:

Z ciekawości spojrzałem miejscowość, bo wydał się znajomy i rzeczywiście to ten. On już ok 2 lata temu dłuższy czas stał na takim 'komisie LPG'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Michał W. napisał:

Stoi od bardzo dawna, i cena sukcesywnie spada. Nawet niedawno przejezdzalem obok ale za szybko i juz nie chcialo mi sie zawracac. Jak go pasjonat nie kupi to teraz niesprzedawalne. Pomijajac koszta chocby samej blachy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie się prezentujący i w niedostępnej u nas konfiguracji Forester SK 2.5 benzyna.

Ciekawe tylko w jakim stanie przypłynął do Europy. ;)

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-5-model-2019-180-km-staly-naped-4x4-niski-przebieg-ID6D48rr.html#gallery-open

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...