Skocz do zawartości

Adam Symp

Nowy
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adam Symp

  • Urodziny 27.07.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubartów
  • Auto
    Legacy III

Ostatnie wizyty

1198 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adam Symp

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

5

Reputacja

  1. Sprzedaj starego kata i kup nowy i jeszcze na piwko zostanie, ja tak jakoś 2 miesiące temu zrobiłem tylko w III, 2.5 z 2000r. U mnie wywalało błąd kata.
  2. Dziś jak wracałem z pracy zauważyłem na liczniku, że 'zimny silnik' jest. Za wskazania temperatury odpowiada czujnik ten co jest na metalowej rurze, co idzie gruby gumowy wąż z chłodnicy u góry? Wąż gorący jak i chłodnica, ubytków płynu nie zauważyłem. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale silnik 2.5. Ten sam czujnik odpowiada za wskazania dla ECU? Na razie patrzyłem gdzie ten czujnik w internetach, bo diodą z telefonu ciężko cokolwiek dostrzec mi było. Samochód jeździ normalnie, tylko to wskazanie temperatury nie tak jest.
  3. W zbiorniku masz filtr, wpisz na znanym portalu 42072AE000, ten tańszy to obudowa nie pasuje, ale wkładka jest jak najbardziej ok, obudowę starą zostawiasz. Wymiana banalna, rewizję masz pod prawą częścią kanapy.
  4. Poszukaj po prostu 'jak zaprogramować kluczyk' czy coś takiego. Spinasz wtyczkę, zamykasz drzwi, nie zasuwasz, klikasz zamykanie na kluczyku, drzwi same ryglują się i otwierają, możesz tak do 3, albo może i 5 kluczyków zakodować, rozpinasz wtyczkę i tyle.
  5. Nie jest to przypadkiem wtyczka do programowania kluczyka? Spina się i na kluczyku/pilocie zamykanie klika się i pilot zaprogramowany i po tym trzeba rozpiąć.
  6. Nie polecam Navitel 650NV, może i dość ładnie w dzień nagrywa, przy zatrzymaniu obrazu nawet da się odczytać tablice, ale bateria nie istnieje w tym, data resetuje się po kilku minutach, co przy 64GB karcie daje ok 10 godzin nagrania, przez co jak zapisze ok 8-9 godzin, to formatuję kartę, co by mi przypadkiem później ważnego nagrania nie nadpisało, bo dużo nagrań ma te same daty i godziny. Pomimo zakupu zasilacza Navitela, który podtrzymuje prąd, po ok 8 godzinach, po spadku napięcia poniżej 12V, rozłącza prąd, a kamerka po ponownym zasileniu świruje i w zasadzie to się wyłącza i nie nagrywa, ręczne włączenie nie pomaga, bo się wyłącza. Nie kupujcie Navitela, bo to szajs.
  7. Z ciekawości spojrzałem miejscowość, bo wydał się znajomy i rzeczywiście to ten. On już ok 2 lata temu dłuższy czas stał na takim 'komisie LPG'.
  8. W sumie racja, jak i rozmiar opon też będzie miał wpływ. Od środka koła z prawej 34,5cm, a z lewej 34cm. A jak do podłoża to trzeba dodać prawie 30cm. Tyle jest po ok 3 miesiącach użytkowania.
  9. Ile masz cm od posadzki do najwyższego punktu błotnika/nadkola? Ostatnio zmieniałem amory z tyłu ze sprężynami i wszystkim innym. Później pójdę to zmierzę u siebie ile na kyb sprężynach, tylko dedykowanych do Legacy, a nie outback ma prześwitu. Pamiętam mierzyłem prześwit i po zmianie sprężyn już pewnie 20 letnich nic się nie podniósł.
  10. Zobacz czy pasek rozrządu o zęba nie przeskoczył.
  11. Klej do gwintów mam nawet dwa różne, ale może kiedyś jeszcze ja czy ktoś inny będzie rozkręcać i żeby lipy nie było. Teoretycznie jak odpowiednim momentem dokręcę to nie powinno się odkręcać.
  12. Rantu się nie ściąga, tylko 'rotor'(?), ten środek po prostu. Obręcz cała z rantem zostaje.
  13. W zeszłym roku kupiłem felgi skręcane Przyszła pora by je przed sezonem odnowić, dziś porozkręcałem i pytanie na zaś jakim momentem skręcić? Gdzieś czytałem o 25Nm, rozmiar śrubek to M7x24. Najgorsze, że 5 łebków urwałem, ale na allegro znalazłem z BBS-ów, praktycznie takie same, te moje dla ścisłości są oryginalne Subaru. Śrubki po zdjęciu rotorów wystają po ok 5mm, myślę naciąć i śrubokrętem spróbować, a jakby nie wyszło to rozwiercić i tu kolejne pytanie, czy da radę? Bo niby tytanowe te śrubki.
  14. Mam taki w Legacy III, dokupiłem taki sam używany z Forestera wraz ze stacyjką, bo taka najtańsza oferta była. Elektronikę i immo przełożyłem do takiego https://allegro.pl/oferta/obudowa-kluczyka-subaru-impreza-outback-8757610133 , grot w tej podróbce wymieniałem, bo jest z plasteliny i po włożeniu do kieszeni wygiął się na inny dorobiony w punkcie dorabiania, z immo krzyknęli 150zl. Grot w oryginale jest jak 'L'. Qubu na eBay znalazł mi oryginał, ale koszt ściągnięcia to ponad 800zl. Jak chcesz link do tego kluczyka, czy nr katalogowy to napisz mi na PW, bo gdzieś to chyba w wiadomościach mam. Żeby w podróbkę wsadzić elektronikę i immo to bez problemu, tylko jeden otwór na przycisk musisz powiększyć, ale tam jest frezka i ładnie tapeciakiem da się zrobić i gumkę trochę przyciąć i to tyle. Programujesz to po lewo nogi kierowcy masz kostki które złączasz i klikasz bodajże 2x zamykanie. W punkcie dorabiania powiedzieli mi, że już takie kluczyki nie są dostępne i pilota nie da rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...