Jump to content

Adam Symp

Nowy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Adam Symp

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 07/27/1989

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubartów
  • Auto
    Legacy III

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Adam Symp

    Silnik

    Koszt samych uszczelek i uszczelniaczy oryginalnych to ok 1000zl, wymieniaj odrazu i na zaworach, na wałkach, wale, nie oszczędzaj, bo to się zemści prędzej czy później, nowy pasek rozrządu też przydałby się (170zl), chyba że już dużo nalatane to i kompletny rozrząd (700zl+) trzeba by, + olej, płyn, planowanie głowic i robocizna. Jakbyś chciał to do 2.5 nr wszystkich tych gumek mogę podesłać, bo właśnie sam to zamawiałem. No ale najpierw tester jak tu wyżej piszą. U mnie dziad (poprzedni właściciel) robił tylko jedną uszczelkę na lewej głowicy, teraz padła prawa po ok 20 tysiącach, patologia, nie idź po kosztach.
  2. Witajcie, wg tego https://www.subaruparts.com/v-2000-subaru-legacy--brighton--2-5l-h4-gas/exhaust-system--exhaust-components układ wydechowy nie ma złącza elastycznego, tak oryginalnie zawsze było i żadnych wibracji na budę nie przenosiło? W moim jest to złącze wspawane, ale chciałbym zrobić cały wydech tak jak fabryka dała, bo u mnie poprzedni właściciel miał spawarkę i nie wahał się jej użyć, zresztą jak we wszystkich moich samochodach, czy ludzie nie potrafią normalnie tego zrobić, co by wadliwy element odkręcić i wymienić? A nie na skróty i cały wydech zespawać w całość.
  3. Adam Symp

    wyciek

    Wyczyść brake cleanerem, a gdy wyschnie to odpal i będziesz widział skąd wyciek, a jak nie to zrobić rundkę samochodem.
  4. Co prawda nie w Subaru, a starej Maździe piastę/łożysko tylnego koła ze 3 lata temu i ok 40tys. km zrobione i jeździ bez problemu dalej, ale tak naprawdę to jakoś jak widzę te części to unikam i chyba nic więcej z tego nie założyłem do niczego.
  5. Kupiłem używkę i wprogramowałem bez problemu, jakby kogoś interesowało to za plastikiem po lewo nóg kierowcy są kostki, które trzeba spiąć i następnie 2x nacisnąć zamykanie na pilocie i to tyle. Ma ktoś sposób jak wyciągnąć grot z kluczyka? On chyba wklejony jest.
  6. Może najpierw lepiej sprawdzić cewkę, zamiast bezsensownie wydawać pieniądzę i co do mechaników to jakoś mam ograniczone zaufanie, dlatego od 6 lat u żadnego już nie byłem, a tą cewkę jak sprawdził? Na oko?
  7. Witajcie, miałem tylko jeden kluczyk z immobiliserem, a w kluczyku wbudowany pilot otwierania drzwi, więc dziś dorobiłem drugi z immo, ale bez pilota, bo człowiek który mi to robił stwierdził, że już nie jest osiągalny. Więc tutaj pytanie, da się znaleźć gdzieś pilot do tego, albo odpowiedni kluczyk z pilotem? Bo nigdzie tego nie widzę, są tylko obudowy, ale bez elektroniki. Myślałem już kupić najzwyklejszą centralkę i to wpiąć, myślę że bez problemu by podeszło.
  8. A to sprężonym powietrzem wydmuchałeś, czy jak? Bo tak normalnie jak przewód odkręci się to tylko troszkę wyleci.
  9. Normalnie wchodzi 9,2l, ale nie dynamicznie z wymianą 2 filtrów ok 6,5l zleci. 2 miesiące temu wymieniałem.
  10. Kiedyś można było wejść do tego czołgu i obrócić działo w kierunku Białorusi i przez to zaspawali wszystko i teraz się nie da. Kawałek dalej polną drogą piękny widok na Bug. Taka mała ciekawostka
  11. Adam Symp

    VDC nie działa

    Przy zapłonie palą mi się kontrolki VDC i VDC off, przycisku pod radiem nie mam, bezpiecznika w skrzynce pod maską też nie (FWD VDC OFF) a skrzynia ma oznaczenie TV1A4YFCAB-LS, jakbym dołożył przycisk i bezpiecznik to by działało? Polift z 2000r 2.5.
  12. Przez twój temat sam pomyślałem o wymianie filtra i zamówiłem wczoraj ten z Alco, bo te inne to trochę przegięcie z ceną. Na Ceneo (chyba), jest jedna opinia, że ta metalowa kopułka nie bardzo pasuje, ale sam wkład jest jak najbardziej ok. I jeszcze tak poszukać opinii o tych filtrach Alco, to piszą wszyscy, że to syf, jedna osoba twierdziła, że jest na równi z Filtronem czy Ashika, które regularnie sam stosuję i nie narzekam, mam nadzieję że już jutro sam to ocenię czy to jest warte jakiekolwiek pieniądze.
  13. Mam podobnie, tylko z dwóch stron powoli olej wydobywa się. Przeglądam te uszczelki i oryginalne są dostępne, ale jak oryginalne padają to czy, np. nie lepiej jakiegoś Erlinga? Kto jakie zakładał i ile wytrzymały?
  14. https://ibb.co/tq6fBF5tq6fBF5 Nie wiem czy coś widać na zdjęciu, ale tak czy naocznie nic nie ma. Biała kostka jest od podświetlenia, a kabel co w lewo idzie to przełącznika A/T i drugi hold(?). Sport? Mam przełącznik A/T na power i śnieżynkę. Wajcha biegów chodzi tak jak na cs3, na cs4 to nie mam takiego czegoś.
  15. Właśnie rozebrałem 'mieszek' i tam jest tylko żaróweczka od podświetlenia, '7' nie ma, żadnych styków, w środku tylko sprężyna. Czyli pozostaje selektor. Chyba znalazłem, nie wiem czy w Polsce dostępne, ale na eBay i Ali jest to pod 31918-AA000 jakby kogoś to interesowało.
×
×
  • Create New...