Jump to content

Adam Symp

Nowy
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About Adam Symp

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 07/27/1989

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubartów
  • Auto
    Legacy III

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oryginalna centralka na 100% jest u mnie, po prawo schowka jest. Chciałem jakiś czas temu dołożyć jakiegoś chińczyka, ale znalazłem drugi kluczyk z pilotem ze stacyjką od Forestera, ale był identyczny jak i mój. Qubu-Baja (chyba) znalazł mi taki sam kluczyk nowy na eBay za prawie 800zl. A ja trochę to przerobiłem po swojemu na nieoryginalny kluczyk z oryginalną elektroniką. Oryginalny wyglądał jakby był pokryty gumą, a na moim wygląda jak zdarta i sam plastik jest. Co do tego nieoryginalnego z prawej strony to miał grot z plasteliny, teraz siedzi w nim z całkiem innego kluczyka.
  2. Tak, otwieranie 2x, zamykanie 1x.
  3. Wczoraj cewkę pomierzyłem i przewody zapłonowe, wszystko wg serwisówki ok, miejsca styku przewodów z cewką papierkiem ściernym i smarem miedziowym, podoginałem końcówki przewodów co by na cewce mocniej trzymały się i prawie, że idealnie jest.
  4. Racja z tym krokowcem, a i jednak falują cały czas na zimnym, nawet w okolicach 1100 obr/min. Mam A/T i jak na biegu jest i hamulec wciśnięty to trzęsie trochę budą jakby poduszki silnika uszkodzone były, ale to chyba przez to 'wypadanie zapłonu'. Może jutro coś pogrzebię.
  5. Przepływomierza nie ma, przepustnicę czyściłem 2000km temu razem z wymianą uszczelki. Jednocześnie luzy zaworowe regulowałem, bo silnik wyciągałem i uszczelki pod głowicami wymieniałem. U mechanika nie byłem od 7 lat, w Subaru sam po jakimś poprawiałem upg. Filtr powietrza praktycznie nowy. Krokowego nie czyściłem, nie odkręcałem go, może to to, ale muszę w serwisówce sprawdzić co i jak, żebym później dobrze ustawił. EGR czyściłem, a może on jednak coś nie domaga. Co do czujników to też w serwisówce popatrzę, ale raczej to nie to. Coś czytałem o wypadaniu zapłonu, bo takie szarpanie tymi obrotami na coś takiego mi wygląda. Świece nowe, pomierzę cewkę i sprawdzę chyba przewody zapłonowe na początek jak będę miał czas.
  6. Znajdź w google kalkulator opon i bez problemu dojdziesz jakie trzeba, aby dobrze pokazywało.
  7. Pacjent to Legacy III 2.5 A/T z 2000r, na zimnym falują, a nawet tak bardziej skaczą obroty pomiędzy 1450-1550, na ciepłym, a nawet jak tylko wyjadę z garażu, czyli te nie całe 10m to przestają, jak i na całkowicie rozgrzanym stoją w miejscu jak trzeba, co to może być?
  8. 5 i 15 sterowanie masą na centralce, czyli to co pokazywał 'jakiś' schemat, który wrzuciłem na początku?
  9. Na początku piszesz, że instrukcja do bani, więc jej nie używałeś? Bez tego ani rusz. Teraz zamiast - jest +, podłączałem kilka centralek i zawsze instrukcje były ok, masz tam ustawione na sterowanie minusem? Masz zworkę odpowiednio ustawioną? W tych centralkach co kable na zdjęciu w pierwszym poście lutuje się pewnie 2x po 3 kable w 1, by odpowiednie sterowanie było. W mierniku masz dobrze przewody wpięte? Sprawdź na akumulatorze czy dobrze pokazuje. Takie podstawy, a taki cyrk się dzieje.
  10. Z tym przekaźnikiem, bo jest zbędny i wg mnie źle to podpiąłeś, działać działa, ale jest nie tak jak trzeba. Wepnij się przy sterowniku bez kombinacji, a nie w drzwiach, bo rozumiem, że tam to wpinałeś? Ten + nie znika, tylko po prostu jak siłownik włącza to chwilowy spadek napięcia. Sterowanie jest -.
  11. Jakiś czas temu miałem taką centralkę dokładać, ale w końcu oryginalny kluczyk znalazłem i już nie musiałem. Wg schematów to z tego co pamiętam było sterowanie masą, wystarczyło 4 kabelki wpiąć w sterownik przy dmuchawie, a ty żeś chyba coś tu nakombinował?
  12. Kiedyś mi sprzedawca wciskał, że mechanik mu wymieniał panewki w samochodzie co mi sprzedawał, ale jeszcze z boxerami nie miałem do czynienia, ale i tak mi coś nie pasowało, ale skończyło się tylko na pociętych przegrodach w misce olejowej, bo robił to na pewno na silniku, który nie był wyciągany i po "mechaniku" musiałem poprawiać kilka rzeczy. No co prawda panewki w boxerze to spore koszta i czy autor tematu dalej w to wierzy?
  13. Panewki? Może się nie znam, ale chyba silnik trzeba rozpoławiać do tego.
  14. Wg serwisówki: Skrzynia - Dexron II, IIE, lub III, łącznie 9,3l, ale pewnie uda się wymienić ok 6,5l Dyfer przód - 80W-90 GL-5, 1,2l Dyfer tył - 75W-90 GL-5, 0,8l
  15. Adam Symp

    225 zamiast 215?

    Tak na moje oko to większe opory toczenia, czyli troszkę mniej mocy, większe spalanie i bardziej będzie rwać kierownicą w koleinach.
×
×
  • Create New...