ppmarian Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 pacjent Forek 2.0 SOHC N/A 125KM '99 poprzenia regulacja (ASO w niemczech) przy 98kkm obecnie 168kkm w tym 64kkm na LPG z 8 zaworów wydechowych 6szt podpartych !!! :!: zawory ssące w normie :grin: daje do myslenia.... przy okazji auto dostalo nowy olej do silnika, filt powietrza i oleju oraz nowy olej do skrzyni i dyfra. Całość 200PLN (sama robocizna) zapomiałem dodac - regulacja na "śrubki" jak w FSO1500 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 pacjent Forek 2.0 SOHC N/A 125KM '99(...) przy okazji auto dostalo nowy olej do silnika, filt powietrza i oleju oraz nowy olej do skrzyni i dyfra. (...) Całość 200PLN (sama robocizna) Czy ktoś się orientuje, ile kosztować powinna w ASO regulacja zaworów w GT-ku (generalnie w 2.0T - EJ205) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 kwestia śrubki czy kapselki do kapselków to chyba wałki się ściąga... moje 2.0T ma kapselki, ale nie miało lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 kwestia śrubki czy kapselki do kapselków to chyba wałki się ściąga... Znaczy trudniej i drożej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 pacjent Forek 2.0 SOHC N/A 125KM '99 poprzenia regulacja (ASO w niemczech) przy 98kkm obecnie 168kkm w tym 64kkm na LPG z 8 zaworów wydechowych 6szt podpartych !!! :!: zawory ssące w normie :grin: daje do myslenia.... przy okazji auto dostalo nowy olej do silnika, filt powietrza i oleju oraz nowy olej do skrzyni i dyfra. Całość 200PLN (sama robocizna) zapomiałem dodac - regulacja na "śrubki" jak w FSO1500 :wink: 200 pln za wymiane olejow czy regulacje zaworow?Bo w polskim ASO to koszt 1200 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Bo w polskim ASO to koszt 1200 PLN. a w pewnym innym warsztacie w wawie, połowę z tego, jak pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 200 pln za wymiane olejow czy regulacje zaworow?Bo w polskim ASO to koszt 1200 PLN. Reg. zaworów 250zł brutto..... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 pacjent Forek 2.0 SOHC N/A 125KM '99 poprzenia regulacja (ASO w niemczech) przy 98kkm obecnie 168kkm w tym 64kkm na LPG z 8 zaworów wydechowych 6szt podpartych !!! :!: zawory ssące w normie :grin: daje do myslenia.... przy okazji auto dostalo nowy olej do silnika, filt powietrza i oleju oraz nowy olej do skrzyni i dyfra. Całość 200PLN (sama robocizna) zapomiałem dodac - regulacja na "śrubki" jak w FSO1500 :wink: 200 pln za wymiane olejow czy regulacje zaworow?Bo w polskim ASO to koszt 1200 PLN. 1200 to w Turbo a nie NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Reg. zaworów 250zł brutto..... moze koledze z ruda kita chodziło o wymianę + regulację za te 1200? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 1200 to w Turbo a nie NA Dziękuję!. [ Dodano: Sro Gru 30, 2009 3:10 pm ] Reg. zaworów 250zł brutto..... w N/A a w Turbo? 1200? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 tzd, regulacja pewnie 250, ale dolicz jeszcze wyciagniecie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 może za częściach zamortyzowali sobie robociznę Ile skasowali za części (uszczelki,...)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 tzd, regulacja pewnie 250, ale dolicz jeszcze wyciagniecie silnika. i koszt "płytek" 25zł sztuka lub w nowszych "szklanek" 105 zł sztuka i uszczelek dekli zaworowych +- 200zł... w zwiazku z tym warto przemyslec montaz instalacji gazowej bo reg. zaworów pewnie co 25 tys warto/trzeba zrobić AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ah ta japońska technologia... :???: gazu nie zakładam, ale mimo wszystko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 w zwiazku z tym warto przemyslec montaz instalacji gazowej bo reg. zaworów pewnie co 25 tys warto/trzeba zrobić ogólnie chyba się przyjmuje że na lpg co 50tys. warto zajrzeć na luzy, ale samochód samochodowi nie równy jak wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 ogólnie chyba się przyjmuje że na lpg co 50tys. warto zajrzeć na luzy, ale samochód samochodowi nie równy jak wiadomo Mozliwe , nawet nie wiedziałem , ze co 50 tys :roll: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 ogólnie chyba się przyjmuje że na lpg co 50tys. warto zajrzeć na luzy, też polecam co 50, po 25tys. w moim forku miały już ciasno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Panie Andrzeju, a ile kosztuje ta przyjemność w 2.0 STiMY'05 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Panie Andrzeju, a ile kosztuje ta przyjemność w 2.0 STiMY'05 ? Pewnie 1200-1400zl , jutro sprawdze dokladniej.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Ja zrobiłem regulację przy 160 tyś., z jednej strony wydechowe były bardzo ciasne. Na LPG zrobiłem 42 tyś., nie wiem czy były regulowane wcześniej (np. przy 100 tyś.), auto ze Szwajcarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 A jak ma się regulacja zaworów do zużycia paliwa? Czy po regulacji dużo mniej pali? Mialem kiedyś beczke(w benzynie), ktora jak zaczynała palić 2-3l więcej to znaczyło że trzeba wyregulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 w poprzedniej na przy przebiegu 140tys z tego 35tys na lpg do ustawienia były chyba 3 zawory reszta parametry książkowe!! W turbo chyba silnik wyciagaja (przynajmniej w sti) koszt robocizny 1100zl min plus koszta płytek [ Dodano: Czw Gru 31, 2009 11:53 am ] i koszt "płytek" 25zł sztuka lub w nowszych "szklanek" 105 zł sztuka i uszczelek dekli zaworowych +- 200zł... w zwiazku z tym warto przemyslec montaz instalacji gazowej bo reg. zaworów pewnie co 25 tys warto/trzeba zrobić Przy przelotach 3-5tys miesiecznie nie ma co myslec .......tak czy owak zostaje sporo w kieszeni zwlaszcza w turbo czy sti zakladajac co rok regulacje i wiekszy serwis..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 200 pln za wymiane olejow czy regulacje zaworow?Bo w polskim ASO to koszt 1200 PLN. napisalem wyraznie ze calosc: regulacja i wymiana plynow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 W turbo chyba silnik wyciagaja (przynajmniej w sti) koszt robocizny 1100zl min plus koszta płytek Trzeba wyciągac, można bez, ale o wiele trudniej i dłużej :cool: Koszt płytek, nowe tanie nie są, ale sa na to sposoby :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 czyli zasadniczo potrzebne są cieńsze niż były ? materiał jakiś kosmiczny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się