ferster Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Podepnę się pod temat - bo czeka mnie też regulacja zaworków w foresterze. Niestety w Częstochowie zawołali za to - 2kPLN! :shock: Czy któryś z kolegów ma namiary na dobry i tani warsztat na terenie Śląska? pozdr.[/center] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuhen Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Jak w temacie, 2kkm temu w Mikołowie u Szczypki. Mogło być i do tysiąca, ale wyszło koło 700 zet. Mam motor wolnossącą dwulitrówkę. Warsztat bez wodotrysków, pamiętający lata 70-te, podobnie jak i właściciel, ale to tylko dobrze świadczy o doświadczeniu i faktycznia tak jest. Poza tym są normalni, kompetentni i chyba względnie nie drodzy. Było jeszcze coś . Mając w perspektywie ładnych kilka godzin w poczekalni-akwarium, zdecydowałem się na zamówienie autka zastępczego. Dostałem Almerę z przebiegiem ponad 500 kkm, z tym że z "nowym" motorem :roll: . Dzięki temu następnego dnia przy odbiorze Forka, nawet gdybym chciał na coś w nim narzekać, po prostu nie byłem w stanie -kontrast automatycznie wprawił mnie w błogostan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 zyg, as1313, Tak Pacek, dobrze to określił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Panowie a powie mi ktos jak jest w WRX '03 225KM? Czy sa plytki czy szklanki i jaki koszt regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 No to ja tez jestem swiezo po regulacji zaworow. Silnik to EJ20 SOHC 115KM, przed regulacja delikatnie ale wyraznie klepal na zimno. Po nagrzaniu silnika objaw praktycznie ustawal . Pojechalem na regulacje (jeszcze raz dziekuje dv24v za namiary na zaklad i chlopakom z ProCar'u za dobra robote) i wyjechalem innym samochodem. Nie klepie na zimno (3 zawory mialy za duze luzy), ladniej sie wkreca, ogolnie przyjemniej, rowniej pracuje. To jest o tyle ciekawe, że Legacy II z silnikiem 115KM ma hydrauliczne popychacze zaworów i tam takowa regulacja następuje samoczynnie... Może to kwestia uszkodzonego popychacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Misior, Pewnie masz szklanki, ale mozna sobie podmienic, na plytki jak masz skad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel111 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Czołem, A'propos regulacji zaworów dziś pytałem a ASO Bielsko i koleś (chyba zalany) powiedział mi za to uwaga 6500 (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). Mój 12 letni forek to strasznie drogie auto pozdr MK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 powiedział mi za to uwaga 6500 Pewnie chciał Cię zbyć, bo nie wiedział jak się reguluje te zawory :smile:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 u mnie jest tylko 56tkm i też słychać zawory, ale na razie nie będę tego robił bo chyba oprócz klepania na jałowym nie ma to wpływu na pracę silnika ale może się mylę... jeden mechanik powiedział mi że jak wymienię olej to może ucichnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekk Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Mam impreze 1.6 z 98r. jak sprawdzic czy zawory regulowane są ręcznie? Objawy: gasnący silnik przez pierwsze pare minut jazdy, po pełnym rozgrzaniu objawy ustępują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Czy możecie powiedzieć jak jest z tym w S-turbo (oczywiście mam na myśli ustawianie zaworów) ? Jaki system, czy trzeba wyciągać motor, ile to kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 W s-turbo do regulacji zaworów musisz wyciągnąć silnik. Koszty robocizny są różne w zależności od warsztatu tak samo jak koszt nowych uszczelek pod dekle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 siekla i co się reguluje (w sensie czym się ustawia): śrubki, płytki, szklanki? I dlaczego trzeba wyciągać silnik na Boga :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 wyciagasz zeby moc zdjac pokrywe zaworow i dostac sie do plytek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 wyciagasz zeby moc zdjac pokrywe zaworow i dostac sie do plytek Ok, nie chcę męczyć buły więc ostatnie pytanie - dlaczego w N/A da się to zrobić bez wyciągania motoru :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 wyciagasz zeby moc zdjac pokrywe zaworow i dostac sie do plytek Ok, nie chcę męczyć buły więc ostatnie pytanie - dlaczego w N/A da się to zrobić bez wyciągania motoru :?: :shock: W sumie, to to czy silnik trzeba wyjmowac, czy tez nie zależy od metodyki pracy jaka jest przyjęta w danym serwisie. Zdecydowanie łatwiej ugryźć jabłko jak się je trzyma w dłoni niz jak wisi na sznureczku :roll: Jesli chodzi o NA , to w tych, które mają 1 wałek rozrządu w głowicy, dostęp do zaworów jest o wiele łatwiejszy , a i sama regulacja dużo prostsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Co do N/A - jak napisał bryku powyżej - W N/A jest dużo łatwiej, więcej miejsca, brak turbiny z jednej strony itp. Co ciekawe - w GT -ku łatwiej to zrobić niz w Forku s turbo - nawet świece łatwiej się w GTku wymienia niż w S turbo - więcej miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Co do N/A - jak napisał bryku powyżej - W N/A jest dużo łatwiej, więcej miejsca, brak turbiny z jednej strony itp. Co ciekawe - w GT -ku łatwiej to zrobić niz w Forku s turbo - nawet świece łatwiej się w GTku wymienia niż w S turbo - więcej miejsca. Damn it... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekk Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Też jestem już po regulacji zaworów i imprezie 1.6 z 98r. 70KW. Auto chodzi jak nowe wielkie dzieki za ten wątek bo dzieki niemu i życzliwości jego autora rozwiązełem problem z subarakiem, który na zimnym silniku gasł na skrzyżowaniach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traper74 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam Podrzuci ktoś z kolegów wartości luzów zaworowych do forka rok 1999 , 92KW (125 KM ) . Delikatnie poci mi się jedna świeca i jak wezmę się za wymianę uszczelek to załatwiłbym również sprawę zaworów ale niestety nie mogę znaleźć danych . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzsiek Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Ssące 0,18-0,22 mm Wydech 0,23-0,27 mm Czyli inaczej ssące 0,20 +/- 0,02 mm wydech 0,25 +/- 0,02 mm Powinna być nalepka na masce z tymi danymi. Z tego co widzę to ta sama wartość jest dla wolnossaka i turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traper74 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Wielkie dzięki za pomoc . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 No i mam zabitego klina , 65 kkm na lpg i nic nie gaśnie nie prycha nie przepala , mruczy jak powinien , itp ...Zdrowy rozsądek podpowiada żeby pojechać do wyregulowania lub przynajmniej sprawdzenia a z drugiej strony strach czy ktoś dobrego nie popsuje :roll: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 ja dzis odebralem auto pd mechanika po regulacji zaworow pacjent: forester 2.5 N/A SOHC MY'08 prebieg 45kmil LPG zalożone przy 11kmil zawory nigdy nie dotykane na 8 zaworow wydechowych 5 bylo podpartych !!! zawory saace prawie w normie silnik przed regulacja potrafil "zabujac" szczegolnie na zimno teraz pracuje jak pszczolka koszt zabawy 150zł - nie warto oszczedzac -- 24 lut 2011, o 22:16 -- regulacja troche bardziej utrudniona niz w klasyczym SOHC bez AVLS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Czy możecie powiedzieć jak jest z tym w S-turbo (oczywiście mam na myśli ustawianie zaworów) ? Jaki system, czy trzeba wyciągać motor, ile to kosztuje? Zrobiłeś tę regulację? Jestem ciekaw ile Cię to kosztowało :wink: A tak na marginesie - przy 170 tyś.był wymieniany kompletny rozrząd. Teraz przebieg to 220 tyś - czy to jest już moment na regulację zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się