AdaSch Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 wg mnie klapie jeden zawór albo to te nieszczęsne stukanie przewodów paliwa. największy hałas to nie daleko 4 cylindra idzie metalowa rurka do silnika, podłączam kij od szczotki i hałas na cały garaż. Co ciekawe czasem bardziej czasem słabiej. Podobno normalka ale wkurza http://www.youtube.com/watch?v=jKTzdXAJkrA i nie jest to pisnon slap, ani wał an nic groźnego wg mojego aso. olej tutaj zalany to motul v300 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 dodatkowe info po regulacji po 500km: silnik pracuje jak pszczolka - bez znaczenia czy cieply czy odpalany przy -8st C. przed regulacja poklepywal (ale bez przesady) na zimno przy ruszaniu nie wygama juz tak zdecydowanego dodania gazu. nigdy nie bylo to tak jak w nowym dieslu subaru :razz: ale gaz trzeba bylo glebiej wcisnac zeby go nie zdusic. - teraz praktycznie rusza z wolnych obr... mniej szarpie przy naglym dodaniu gazu w okolicach 2-2.5obr zawsze myslalem ze to wina sprzegla.... chyba mniej pali kolo 0.5L ale ciezko to mi jeszcze potwierdzic ze wzgledu na otaczajace warunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Panowie czyli w 2.5 N/A regulacja na śrubki bez podkładek i innych brzydkich drogich rzeczy? Dobrze rozumim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Panowie czyli w 2.5 N/A regulacja na śrubki tak moj drugi leśnik 2008 2.5 N/A US Sports power by LPG jak tylko przekroczy 30kmil tez jedzie na regulacje :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Znam dobry warsztat w Lublinie, który robił to u mnie bez wyciagania silnika. Za śmieszne pieniadze, w porownaniu do cen ASO itp. . A i z problemem szklanek, czy też płytek nie było problemow Auto po regulacji, rzeczywisicie odzylo i potwierdzam to co pisze ppmarian, Także warto zadbac o to ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Znam dobry warsztat w Lublinie, który robił to u mnie bez wyciagania silnika. Za śmieszne pieniadze, w porownaniu do cen ASO itp. . A i z problemem szklanek, czy też płytek nie było problemow Auto po regulacji, rzeczywisicie odzylo i potwierdzam to co pisze ppmarian, Także warto zadbac o to ... bo masz regulacje za pomocą płytek a nie za pomoca szklanek i nie trzeba wyciągac silnika :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 carfit, Miałem szklanki, ale zamieniłem sobie na płytki. A i tak zrobili to bez wyjmowania ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 carfit, Miałem szklanki, ale zamieniłem sobie na płytki. A i tak zrobili to bez wyjmowania ... odkrecali Ci wałki rozrządu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 odkrecali Ci wałki rozrządu ? Nie bylo czasu , bo zajeli sie szklankami.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Andrzej Koper, I powiedzieli gotowe carfit, No na pewno musieli, bo przeciez chyba innej mozliwosci nie ma. Moze troche bardziej meczace, ale za to tansze w wykonaniu itp. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Nie bylo czasu , bo zajeli sie szklankami.... AK Przed, czy po robocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Podepne sie do tematu. Czy Legacy 2.0 wolnyssak 125KM '99 ma tez zawory regulowane na śróbki? A tak wogóle to które roczniki Subaru maja śróbki a które płytki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Za śmieszne pieniadze, w porownaniu do cen ASO itp. Wiedziałem że za mało powiedziałem Czy Legacy 2.0 wolnyssak 125KM '99 ma tez zawory regulowane na śróbki? Powinieneś mieć regulacje ręczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 a tak zapytam, jaki jest koszt regulacji zaworów w forku my06 2.5 turbo? podobno się nie reguluje, tak słyszałem wiele lat temu bo ma jakieś tam hydrauliczne popychacze... ale chyba jednak jest inaczej [ Dodano: Czw Sty 14, 2010 11:30 am ] czy po regulacji zniknie mi to? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=130381 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 AdaSch, Nie wiem co u Ciebie, cyka ale u mnie przestało po regulacji Lanek, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 czyli jest szansa, że to głupi zawór podobno z wypełnieniem sodowym :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Szansa jest na wszystko ... Nawet na to ze ktos Ci, bombe podlozyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 czyli jest szansa, że to głupi zawór podobno z wypełnieniem sodowym W 100% bezawaryjny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 tego jeszcze nie wiadomo, a wiadomo, że się zawory poprawia po 100k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacek Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 No to ja tez jestem swiezo po regulacji zaworow. Silnik to EJ20 SOHC 115KM, przed regulacja delikatnie ale wyraznie klepal na zimno. Po nagrzaniu silnika objaw praktycznie ustawal . Pojechalem na regulacje (jeszcze raz dziekuje dv24v za namiary na zaklad i chlopakom z ProCar'u za dobra robote) i wyjechalem innym samochodem. Nie klepie na zimno (3 zawory mialy za duze luzy), ladniej sie wkreca, ogolnie przyjemniej, rowniej pracuje. Polecam wszystkim o to zadbac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Pacek, Polecam sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Znam dobry warsztat w Lublinie, który robił to u mnie bez wyciagania silnika. Za śmieszne pieniadze, w porownaniu do cen ASO itp. . A i z problemem szklanek, czy też płytek nie było problemow Auto po regulacji, rzeczywisicie odzylo i potwierdzam to co pisze ppmarian, Także warto zadbac o to ... Czy mógłbyś dać namiary na ten warsztat w Lublinie? Dzięki! Może na PW? Przejechałem na gazie ok. 64 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1313 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 dv24v napisał/a: Znam dobry warsztat w Lublinie, który robił to u mnie bez wyciagania silnika. Za śmieszne pieniadze, w porownaniu do cen ASO itp. . A i z problemem szklanek, czy też płytek nie było problemow Auto po regulacji, rzeczywisicie odzylo i potwierdzam to co pisze ppmarian, Także warto zadbac o to ... Czy mógłbyś dać namiary na ten warsztat w Lublinie? Dzięki! Może na PW? Przejechałem na gazie ok. 64 kkm. To i ja bym poprosił o namiary :cool: no chyba, że Pacek, już nam odpowiedział. Z góry dzięki. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 dv24v napisał/a: Znam dobry warsztat w Lublinie, który robił to u mnie bez wyciagania silnika. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homar7 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 A jak jest z regulacją zaworów w dieselku. też tyle problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się