raci Opublikowano 12 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia Jak już przyszły, to trzeba było zamontować. Dzisiaj jeden, jutro wpadnie drugi i trzeba się wybrać na geometrię. 6 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJ Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Zmieniłem felgi na letni setup. Ale zanim to, to nałożyłem ceramikę na felgi. Pierwsze auto miłem na białych szprychowych felgach i mówiłem sobie, że nigdy więcej szprychowych felg mycie to był koszmar. Zobaczymy jak z zabezpieczeniem, no i świeżo po lakierowaniu, to lepszej okazji chyba by już nie było. Proces nakładania powłoki Było Jest 4 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Znajdż 10 różnic....kiedyś popularna zabawa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Wymieniłem świece i przewody WN. Na 3 cylindrze świeca trochę obsmarkana Pozostałe trzy są były ok 1 2 4 Poza tym z kompletu przewodów NGK 44333 jeden przewód do czwartego cylindra ciut za krótki, ale się nie obija i działa dobrze. No i wiosenne porządki pod maską. Przed I po 6 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob C Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Po dłuższej przerwie kilka zmian i auto idzie na sprzedaż. Maska z karbonu, okleina dachu oraz tylny spojler. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia Odebrałem Legacy po reklamacji regulacji zaworów. Okazało się, że po złożeniu silnika puszczać zaczęły ?półksiężyce?. Nie jestem na tyle biegły w mechanice silnika żeby wiedzieć gdzie to jest i co, natomiast wiem, że zostałem obsłużony profesjonalnie bo Panowie nie wzięli ani złotówki - przyjęli temat na klatę i naprawili wóz w 3 dni. Zrobiłem 30km i nie ma zapachu spalonego oleju, oby tak zostało na dłużej. 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Niemy Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia (edytowane) Zestaw letni już na samochodzie... Edytowane 15 Kwietnia przez Maciek Niemy 9 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conradek Opublikowano 17 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Wymieniłem parownik i oddałem na sprawdzenie szczelności 5 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halvaekiu Opublikowano 17 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia (edytowane) W końcu się zabrałem i wymieniłem cięgna w mechanizmie przednich wycieraczek. Dłuższe jest faktycznie dłuższe niż oryginalne i musiałem nieco się na kombinować, by wycieraczka dojeżdżała odpowiednio blisko słupka. Zimą będzie kompromis i ustawię ją bliżej strefy grzania. Muszę też pamiętać, by nie uruchamiać wycieraczek na pełną częstotliwość bez nawilżenia. Jedno z cięgien wypadło przy takiej próbie i musiałem całość ponownie rozbierać. na szczęście jest to szybkie i proste. Nie sądziłem, że to kiedykolwiek powiem, ale czekam na ulewę, by móc się nacieszyć nietłukącymi o słupek wycieraczkami. Jestem trochę autystyczny, bo tak mnie to denerwowało, że wolałem mniej widzieć, zwolnić i ustawić je na niższą częstotliwość, byle tylko nie tlukły o słupek. Edytowane 17 Kwietnia przez halvaekiu 2 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 7 godzin temu, halvaekiu napisał(a): W końcu się zabrałem i wymieniłem cięgna w mechanizmie przednich wycieraczek. Dłuższe jest faktycznie dłuższe niż oryginalne i musiałem nieco się na kombinować, by wycieraczka dojeżdżała odpowiednio blisko słupka. Zimą będzie kompromis i ustawię ją bliżej strefy grzania. Muszę też pamiętać, by nie uruchamiać wycieraczek na pełną częstotliwość bez nawilżenia. Jedno z cięgien wypadło przy takiej próbie i musiałem całość ponownie rozbierać. na szczęście jest to szybkie i proste. Nie sądziłem, że to kiedykolwiek powiem, ale czekam na ulewę, by móc się nacieszyć nietłukącymi o słupek wycieraczkami. Jestem trochę autystyczny, bo tak mnie to denerwowało, że wolałem mniej widzieć, zwolnić i ustawić je na niższą częstotliwość, byle tylko nie tlukły o słupek. Na ile czasu zabawa z tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 11 godzin temu, conradek napisał(a): Wymieniłem parownik i oddałem na sprawdzenie szczelności Masz więcej zdjęć? Też mnie to czeka i ciekaw jestem jak się to wszystko tam rozbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halvaekiu Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 3 godziny temu, Kiwi 4ester napisał(a): Na ile czasu zabawa z tym? Jeżeli wszystko sprawnie rozłożysz i złożysz to pewnie w godzinę nawet się zmieścisz nie spiesząc włącznie z wymyciem wszystkiego. Z Całość to praktycznie kilkanaście plastikowych spinek oraz 5 nakrętek do odkręcenia. Przy okazji można wyczyścić cały ten syf, który zbiera się pod plastikami w okolicy wlotu do wentylacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepszy Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia W poniedziałek kupilem Legacy IV Kombi jako uszkodzone a wieczorem juz jezdzilem 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajonc Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 9 godzin temu, Lepszy napisał(a): W poniedziałek kupilem Legacy IV Kombi jako uszkodzone a wieczorem juz jezdzilem A co mu było mu? No i fota to forumowy obowiązek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepszy Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia Urwany lewy przegub od strony kola 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia Zainstalowałem zaszyfrowane nakrętki na koła, przejechałem przez przegląd techniczny. Chyba zmieniła się metodologia przeglądu bo tak szarpało za zawieszenie, że od jakiegoś słabiaka albo staruszka niechybnie mogło by coś odpaść. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSasza Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia (edytowane) Przy 75 tys. km oddałem XV do polecanego gdańskiego serwisu, żeby zdiagnozowali ponadnormatywny szum, który mnie męczył od kilku miesięcy, i usunęli jego przyczynę. Zdiagnozowali (łożysko tylnego prawego koła) i wymienili, co trzeba. Dodatkowo wymienili tylne tuleje przednich wahaczy, wyczyścili hamulce, wymienili gumki prowadnic i wypłukali silnik. A przy okazji wymienili olej i filtry (chociaż, między Bogiem a prawdą, mogłem to zrobić dopiero w lipcu). Za kilka tysiów km czeka mnie wymiana tylnych tarcz i klocków. A poza tym jeździć, jeździć i jeszcze raz, jeździć... Edytowane 21 Kwietnia przez RedSasza 4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia wymienione drazki kierownicze,wjechala dokladka z przodu,nakladki ala carbon na boki auta,dyfuzor na tyl. 1 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Niemy Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Pierwsze kroki jako szpachlownik zaliczone! Najpierw miałem zapaćkać tylko uszczerbienia: Potem stwierdziłem, że jednak zapaćkam jeszcze centralne pęknięcie subtelnie zamaskowane świniakiem: A że było to pęknięcie z przemieszczeniem postanowiłem jeszcze spróbować wygubić ten uskok (nastawienie nie wchodziło w grę): Przez to doszło do zmatowienia całości (początkowo miałem tylko zafukać szpachle na czarno bez zdejmowania dokładki z auta), i podklejeniu maty od spodu: Do szpachlatora trochę mi jeszcze brakuje, ale jestem zadowolony z efektu, zwłaszcza że był to w pełni samodzielny debiut: Oby mnie pech wpadywania w dziury nie znalazł ponownie... 5 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 15 godzin temu, Maciek Niemy napisał(a): Pierwsze kroki jako szpachlownik zaliczone! Najważniejsze że właściwy utwardzacz użyty do lakierowania 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 16 godzin temu, Maciek Niemy napisał(a): Pierwsze kroki jako szpachlownik zaliczone! Najpierw miałem zapaćkać tylko uszczerbienia: Potem stwierdziłem, że jednak zapaćkam jeszcze centralne pęknięcie subtelnie zamaskowane świniakiem: A że było to pęknięcie z przemieszczeniem postanowiłem jeszcze spróbować wygubić ten uskok (nastawienie nie wchodziło w grę): Przez to doszło do zmatowienia całości (początkowo miałem tylko zafukać szpachle na czarno bez zdejmowania dokładki z auta), i podklejeniu maty od spodu: Do szpachlatora trochę mi jeszcze brakuje, ale jestem zadowolony z efektu, zwłaszcza że był to w pełni samodzielny debiut: Oby mnie pech wpadywania w dziury nie znalazł ponownie... Na taborecie po prawej widzimy utrwalacz informacji 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 20 godzin temu, Maciek Niemy napisał(a): Pierwsze kroki jako szpachlownik zaliczone! Najpierw miałem zapaćkać tylko uszczerbienia: Potem stwierdziłem, że jednak zapaćkam jeszcze centralne pęknięcie subtelnie zamaskowane świniakiem: A że było to pęknięcie z przemieszczeniem postanowiłem jeszcze spróbować wygubić ten uskok (nastawienie nie wchodziło w grę): Przez to doszło do zmatowienia całości (początkowo miałem tylko zafukać szpachle na czarno bez zdejmowania dokładki z auta), i podklejeniu maty od spodu: Do szpachlatora trochę mi jeszcze brakuje, ale jestem zadowolony z efektu, zwłaszcza że był to w pełni samodzielny debiut: Oby mnie pech wpadywania w dziury nie znalazł ponownie... Kurcze wlasnie zobaczylem twoje foty,i mamy identyczna dokladke z przodu,ale teraz nurtuje mnie jedno pytanie ?? czy zderzak z przodu od ssaka jest identyczny ja zderzak WRX-STI ?? bo widze ze u Ciebie dokladka siedzi idealnie na zderzaku mimo bocznych dokladek zderzaka, a u mnie jest troche lipa,to znaczy bez bocznych splittterow dokladka siadla by idealnie, ale z tymi splitterami mam szpare miedzy dokladka a zderzakiem tak ok 1,5 centymetra i nie da sie tego ni uja zniwelowac,wiec jedynie co mi przychodzi do glowy to to ze to sa rozne zderzaki !! ktos kumaty w temacie moze sie wypowiedziec ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Niemy Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia (edytowane) 35 minut temu, skyline napisał(a): Kurcze wlasnie zobaczylem twoje foty,i mamy identyczna dokladke z przodu,ale teraz nurtuje mnie jedno pytanie ?? czy zderzak z przodu od ssaka jest identyczny ja zderzak WRX-STI ?? bo widze ze u Ciebie dokladka siedzi idealnie na zderzaku mimo bocznych dokladek zderzaka, a u mnie jest troche lipa,to znaczy bez bocznych splittterow dokladka siadla by idealnie, ale z tymi splitterami mam szpare miedzy dokladka a zderzakiem tak ok 1,5 centymetra i nie da sie tego ni uja zniwelowac,wiec jedynie co mi przychodzi do glowy to to ze to sa rozne zderzaki !! ktos kumaty w temacie moze sie wypowiedziec ??? Moja jest od Piotrka Miśkiewicza, więc chyba dokładnie taka sama, ale różnice leżą gdzie indziej: Ja mam błotniki (sedan STI) i zderzak (sedan WRX) i dokładki zderzaka (sedan STI), kombiak ma wąskie błotniki i nieco inny zderzak... U mnie był problem ze śrubami w zderzaku, które odpychały środek i nie mogłem jej złapać na tych trzech środkowych śrubach, dorobiłem/rozwierciłem tak, żeby pochowały się łby śrub w zrobione otwory i pykło ładnie niemalże na zero: Edytowane 22 Kwietnia przez Maciek Niemy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 10 minut temu, Maciek Niemy napisał(a): Moja jest od Piotrka Miśkiewicza, więc chyba dokładnie taka sama, ale różnice leżą gdzie indziej: Ja mam błotniki (sedan STI) i zderzak (sedan WRX) i dokładki zderzaka (sedan STI), kombiak ma wąskie błotniki i nieco inny zderzak... U mnie był problem ze śrubami w zderzaku, które odpychały właśnie tą dokładkę od zderzaka w dół, dorobiłem otwory i pykło ładnie niemalże na zero: Tez mam dokladke od Miskiewicza,czyli tak jak myslalem ze zderzak jest inny !! to co zaznaczyles na fotce ,to tez musialem sie tego pozbyc,ale teraz przynajmniej wiem dlaczego dokladka nie siedzi idealnie,wina zderzaka definitywnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajcus Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia Złożyłem rozrząd w foresterze i w ogóle pod maską zaczyna wyglądać powoli jak samochód A poza tym jeszcze ze śmieci, które mi leżały złożyłem sobie nowy gwint na przód do forestera RaceLand z camberami MSR 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się