Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 miesiące temu...

SUBARU_146835g.jpg

Obecna generacja legacy, konkurenta audi A4 i innych podobnej wielkości, jeździ po drogach od 5 lat. Teraz przyszła kolej na zmiany - prototyp następcy świat pozna podczas targów motoryzacyjnych w Detroit, to już w styczniu 2009 roku.

 

Na razie producent ujawnił tylko jedno zdjęcie. Bardziej sportowe kształty mają skrywać boksera z tabunem koni mechanicznych. Silnik odda moc na wszystkie 4 koła.

 

Pierwsze legacy poznaliśmy w 1989 roku. Jak nic Subaru szykuje prezent na 20 urodziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem tez ze ma byc silnik 3,6L (co w dzisiejszych czasach raczej watpliwe) no i wykorzystane beda nowe materialy i auto ma byc od 15-20 % lzejsze. 1200kg to byloby naprawde bardzo dobrze.

Jak bedzie taki jak na zdjeciu to postrach na autobahnie jak sie pojawi w lusterku. Ja jestem zdecydowanie za.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem tez ze ma byc silnik 3,6L (co w dzisiejszych czasach raczej watpliwe) no i wykorzystane beda nowe materialy i auto ma byc od 15-20 % lzejsze. 1200kg to byloby naprawde bardzo dobrze.

 

3.6 w aucie tej klasy w US/Can to norma. Obecny odstaje ze slabszymi osiagami (glownie brakuje momentu). Jesli chodzi o EU na pewno zrobia tez mniejsza pojemnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy że w nowej generacji silników zamontują wtrysk bezpośredni.

IMHO taka będzie następna modyfikacja tych samych jednostek.

Pewnie zrobili by to wcześniej ale przypuszczam że jest ten sam problem co w dieslu, czyli nie mieszczą się już na szerokość w komorze silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forums.nasioc.com/forums/showpos ... tcount=715

 

Earlier this month, userid gncc600 at LegacyGT.com began posting about 2010 Legacy. It appeared he worked for SIA, which was confirmed when he was banned and nearly all of his posts were deleted (typical result of SOA pressuring forum owner to suppress posting leaks of actual facts). Thanks to Google cache and post quoting, though, here are some excerpts of what he wrote, which are not necessarily in chronological order.

 

Looks like my camry comment set people in the wrong direction. Its not an AWD camry...LOL

 

* It is very close to the camry in size now. And has a very similar profile. Yet its distinctly Subaru.

* The rear looks more Camry than the front.

* The car has a much more beefy look.

* The dash has a similar look to the Tribeca. It has been a very big hit with all of us at the plant. I've been there 9 years and we all spit up in our mouth when the Baja came out and didn't know what to think of the Tribeca.

* The interior is now very roomy with a lot more headroom.

* As for the engine I don't know specifics other than its supposed to have a little more power. I saw a different air box and intake.

* Subaru is hoping for a bite out of the mainstream market so you guys with the only subaru in the lot might not be alone anymore.

* I have not seen the new OUTBACK yet but what I have herd is that it looks like a small Tribeca with with the legacy front end. Everyone said it looks good. Its more crossover SUV looking than wagon.

 

Im hearing 300hp on the regular GT........I don't know if thats to the crank or wheels. And 400hp on the STI thats in the works. I do know the Spec B is gone and to be replaced by an STI version. I think the NA 2.5 is going to be at 200hp. They are going with the framed windows because that seems to be something the customers have been asking for. Less wind noise and a better seal. I like the frameless windows myself but its not that big of a deal. I was told they are all going to be faster than the previous models they replace. I was worried myself till I saw it and sat in it. I just need to drive it now to confirm that its better than the previous model.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem tez ze ma byc silnik 3,6L (co w dzisiejszych czasach raczej watpliwe) no i wykorzystane beda nowe materialy i auto ma byc od 15-20 % lzejsze. 1200kg to byloby naprawde bardzo dobrze.

Jak bedzie taki jak na zdjeciu to postrach na autobahnie jak sie pojawi w lusterku. Ja jestem zdecydowanie za.

 

Też jestem zdecydowanie za i bardzo wierzę, że 3.6 będzie montowany, ale z tym 1200 kg to bym uważał, raczej mało prawdopodobne - myślę, że nawet po anoreksji będzie z 1400...

 

[ Dodano: Wto Gru 23, 2008 10:14 am ]

Jeszcze jedno - jak dla mnie to on trochę Tribecą trąca, co oczywiście nie jest złe ... :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W żony Outbacku jest głośniej niż w moim STi a tak stanowczo być nie powinno.
Ja porównując Obk do Forestera to w tym pierwszym mam wrażenie że nic nie słychać. Często nawet jak jadę to dopiero jak spojrzę na prędkościomierz to uświadamiam sobie że jadę 150, a mam wrażenie jakby było coś koło 90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowym Foresterze, co go dostałem na tydzień, też było cichutko. No i ramki też były.
Nie lubię ramek, bo się zawsze walę o nie głową :mrgreen: :razz:

Z nowych ramkowych Subaraków to jeździłem tylko poprzednim Justy :mrgreen: Tych nowych nie miałem jeszcze okazji wypróbować, więc nie wiem jak z hałasem, ale sądzę że różnica jest dość znaczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...