Kario Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ja gdzieś wyczytałem, ze nowy legacy ma być trochę większy i ma mieć 2.0N/A ~200KM, 2.5T >300KM, i 3.7T ~420KM, do tego hybryda 2.0T ~270KM. Ciekawe czy prawda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 http://www.youtube.com/wa...JVu4bS4gqM&NR=1 śliczny jest, "świetny projekt".... cieszę się, że mam samochód zaprojektowany przed okresem radosnej twórczości FHI... mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Obecna generacja legacy, konkurenta audi A4 i innych podobnej wielkości, jeździ po drogach od 5 lat. Teraz przyszła kolej na zmiany - prototyp następcy świat pozna podczas targów motoryzacyjnych w Detroit, to już w styczniu 2009 roku. Na razie producent ujawnił tylko jedno zdjęcie. Bardziej sportowe kształty mają skrywać boksera z tabunem koni mechanicznych. Silnik odda moc na wszystkie 4 koła. Pierwsze legacy poznaliśmy w 1989 roku. Jak nic Subaru szykuje prezent na 20 urodziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzyp1 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Wygląda trochę jak skrzyżowanie Toledo i Merc klasy B. Szykuje się minivan :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Jak dla mnie wyglada to zachecajaco. Poczekajmy na zdjecia z boku i tylca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 to jest oczywiscie tylko concept, seria bedzie na pewno bardziej ucywilizowana. Ale zgadzam sie, ze wyglada obiecujaco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Ja również przychylam się do opinii że auto może wyglądać bardzo zachęcająco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 czytalem tez ze ma byc silnik 3,6L (co w dzisiejszych czasach raczej watpliwe) no i wykorzystane beda nowe materialy i auto ma byc od 15-20 % lzejsze. 1200kg to byloby naprawde bardzo dobrze. Jak bedzie taki jak na zdjeciu to postrach na autobahnie jak sie pojawi w lusterku. Ja jestem zdecydowanie za. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackk3 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 czytalem tez ze ma byc silnik 3,6L (co w dzisiejszych czasach raczej watpliwe) no i wykorzystane beda nowe materialy i auto ma byc od 15-20 % lzejsze. 1200kg to byloby naprawde bardzo dobrze. 3.6 w aucie tej klasy w US/Can to norma. Obecny odstaje ze slabszymi osiagami (glownie brakuje momentu). Jesli chodzi o EU na pewno zrobia tez mniejsza pojemnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 wystarczy że w nowej generacji silników zamontują wtrysk bezpośredni. IMHO taka będzie następna modyfikacja tych samych jednostek. Pewnie zrobili by to wcześniej ale przypuszczam że jest ten sam problem co w dieslu, czyli nie mieszczą się już na szerokość w komorze silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 1200kg :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Az mi sie mordka ucieszyla http://kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_5030/N ... ubaru.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Obawiam się tylko, że to 3.6 litra będzie tylko na USA. U nas w ramach dbałości o klimat/spalanie/akcyzę/zakrzywienie ogórków/poprawność polityczną takiej pojemności nie uświadczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 http://forums.nasioc.com/forums/showpos ... tcount=715 Earlier this month, userid gncc600 at LegacyGT.com began posting about 2010 Legacy. It appeared he worked for SIA, which was confirmed when he was banned and nearly all of his posts were deleted (typical result of SOA pressuring forum owner to suppress posting leaks of actual facts). Thanks to Google cache and post quoting, though, here are some excerpts of what he wrote, which are not necessarily in chronological order. Looks like my camry comment set people in the wrong direction. Its not an AWD camry...LOL * It is very close to the camry in size now. And has a very similar profile. Yet its distinctly Subaru. * The rear looks more Camry than the front. * The car has a much more beefy look. * The dash has a similar look to the Tribeca. It has been a very big hit with all of us at the plant. I've been there 9 years and we all spit up in our mouth when the Baja came out and didn't know what to think of the Tribeca. * The interior is now very roomy with a lot more headroom. * As for the engine I don't know specifics other than its supposed to have a little more power. I saw a different air box and intake. * Subaru is hoping for a bite out of the mainstream market so you guys with the only subaru in the lot might not be alone anymore. * I have not seen the new OUTBACK yet but what I have herd is that it looks like a small Tribeca with with the legacy front end. Everyone said it looks good. Its more crossover SUV looking than wagon. Im hearing 300hp on the regular GT........I don't know if thats to the crank or wheels. And 400hp on the STI thats in the works. I do know the Spec B is gone and to be replaced by an STI version. I think the NA 2.5 is going to be at 200hp. They are going with the framed windows because that seems to be something the customers have been asking for. Less wind noise and a better seal. I like the frameless windows myself but its not that big of a deal. I was told they are all going to be faster than the previous models they replace. I was worried myself till I saw it and sat in it. I just need to drive it now to confirm that its better than the previous model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 michal, a co to znaczy? "Już teraz znane są nawet niektóre szczegóły techniczne auta. Silnik położony poprzecznie i dość nisko" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Nie martwcie się, jeszcze skopią tył Żartuję, bardzo mi się podoba Odetchnąłem z ulgą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 No ale z ramkami w oknach :sad: .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Fajnie, nie? Wreszcie będzie cicho w środku. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 czytalem tez ze ma byc silnik 3,6L (co w dzisiejszych czasach raczej watpliwe) no i wykorzystane beda nowe materialy i auto ma byc od 15-20 % lzejsze. 1200kg to byloby naprawde bardzo dobrze.Jak bedzie taki jak na zdjeciu to postrach na autobahnie jak sie pojawi w lusterku. Ja jestem zdecydowanie za. Też jestem zdecydowanie za i bardzo wierzę, że 3.6 będzie montowany, ale z tym 1200 kg to bym uważał, raczej mało prawdopodobne - myślę, że nawet po anoreksji będzie z 1400... [ Dodano: Wto Gru 23, 2008 10:14 am ] Jeszcze jedno - jak dla mnie to on trochę Tribecą trąca, co oczywiście nie jest złe ... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Fajnie, nie? Wreszcie będzie cicho w środku. :smile:W obecnym Legacy porównując do reszty modeli Subaru i tak jest dużo ciszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 ja tam nic nie słyszę ... może nie chcę słyszeć :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 W obecnym Legacy porównując do reszty modeli Subaru i tak jest dużo ciszej W żony Outbacku jest głośniej niż w moim STi a tak stanowczo być nie powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 W żony Outbacku jest głośniej niż w moim STi a tak stanowczo być nie powinno.Ja porównując Obk do Forestera to w tym pierwszym mam wrażenie że nic nie słychać. Często nawet jak jadę to dopiero jak spojrzę na prędkościomierz to uświadamiam sobie że jadę 150, a mam wrażenie jakby było coś koło 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 W nowym Foresterze, co go dostałem na tydzień, też było cichutko. No i ramki też były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 W nowym Foresterze, co go dostałem na tydzień, też było cichutko. No i ramki też były.Nie lubię ramek, bo się zawsze walę o nie głową :razz: Z nowych ramkowych Subaraków to jeździłem tylko poprzednim Justy Tych nowych nie miałem jeszcze okazji wypróbować, więc nie wiem jak z hałasem, ale sądzę że różnica jest dość znaczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się