Skocz do zawartości

jackk3

Użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Calgary
  • Zainteresowania
    Kolarstwo, Fotografia

Osiągnięcia jackk3

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Masz na mysli Spec.b 2.5T ? 530xd to jest mul w porownaniu do Legasia. Poza tym gdzie ty znalazles te 18l/100? Nie, mam na myśli 3.0 H6. A spalanie to takie o jakim mówią ludzie właściele (oczywiście, że są tacy jakim pali mniej jak i więcej). Poza tym 18 litrów to dane katalogowe a nie wierzę, że Subaru jest pierwszą marką która ZAWYŻAŁABY spalanie Co do mułowwatości to 6.2 do setki w GT - vs 6.5 w BMW to ja nie wiem czy to jakakolwiek różnica jest. W elsatyczności ponad 500n*m też by bardziej przyjazne było. No i najważniejsze jak dla mnie: wytrzymałość na długie przeloty tam gdzie nie ma ograniczeń. Carfit mówił w wątku o autach autostradowych jak "wytrzymałe" są 2.5 turbo. Kwestia spalania przy wysokich prędkościach zamyka dla mnie porównanie Speców z mocnymi dieslami BMW czy Mesia. 2008 Spec.b 2.5 (US) to jest jakies 5.5 do 100 (GT bedzie niewiele wolniejszy jesli w ogole). A jesli chodzi o uszczelke to tak ja tez robilem (przy 100kkm) ale jestem jedyna osoba tutaj gdzie mieszkam ktora to robila (nie znam nikogo) wiec nie dajmy sie zwariowac.
  2. Masz na mysli Spec.b 2.5T ? 530xd to jest mul w porownaniu do Legasia. Poza tym gdzie ty znalazles te 18l/100?
  3. Polecam takie: http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Bridgestone&tireModel=Potenza+RE-11&sidewall=Blackwall&partnum=145WR7RE11XL&tab=Sizes Rownie dobre w deszczu co RE50A a na suchym jeszcze lepiej (ale b. twarde sa).
  4. CzolemNie przeczytalem wszystkiego ale twoje objawy wypisz wymaluj jak moje (tylko ja mialem niezbyt duze). Wg mnie na 100% UPG, niestety. Jak ja mialem diagnozowanie to powiedzieli mi ze test szczelnosci nie jest miarodajny na 100% Pzdr
  5. Czolem U mnie juz po wymianie uszczelki (glowica szlifowana). Lista czesci to dobrze ponad 30 (np. wszystkie uszczelki). Za wszystko placil Subaru Kanada chociaz bylem pare tys. po gwarancji (105 tys km). Ja zaplacilem tylko za nowa pompe wodna plus nowy filter powietrza. Problemy zniknely jak reka odjal auto chodzi jak burza (zrobili zawory i auto 'zbiera' sie lepiej co czuc najbardziej na 1-szym biegu). Jestem pod wrazeniem.
  6. Raczej na 100% uszczelka. Czesto cisnienie na cylindrach moze byc w porzadku. Poza tym przebieg tez spory.
  7. jackk3

    Zakup Subaru

    Legacy 2,5GT ma 339NM i 250KM, Spec.B 298NM i 245KM, więc radykalnych różnic nie będzie - owszem LGT będzie bardziej elastyczne, w zamian mamy 5MT, która tylko czekać aż się zmieli, silnik, w którym jak nie uszczelka pg, to branie oleju, jak nie branie oleju to panewka lub pęknięty tłok... Potencjalne problemy i koszt ich usunięcia jest nieadekwatny do różnicy w osiągach... OK, popelnilem blad myslowy. Myslalem ze porownujesz 2.5GT i H6 ale oba w wersji spec.b. Branie oleju albo panewka? Co do uszczelki to zgoda - sam wlasnie bede to robil (ale na 100% to jeszcze nie wiadomo).
  8. jackk3

    Zakup Subaru

    Celowo nie polecam 2,5GT - osiągi porównywalne z H6, może ciut lepsze, ale za jaką cenę? Ze nie polecasz? Zgoda. Ale z tymi osiagami to nie jest prawda. 2.5 jest szybsze i to wyraznie.
  9. jackk3

    Uszczelka p. glowica

    Witacie Dawno mnie tu nie bylo. A wiec krotko. Poszla uszczelka w moim 2008 spec.b (US). Przebieg kiedy to zuwazylem byl 101500 km (a wiec 1500 km po gwarancji). Jednak chyba na pewno Subaru Canada pokryje koszty (mam b. dobra dokumentacje i bylem z samochodem na duzy przeglad przy 96tys km - m.in. nawymianie plynu chlodzacego!). Pytanie przy tym przebiegu co zalecacie jeszcze 'wymienic'? Auto chodzi jak burza. Co prawda poszla UPG ale olej, plyn idealnie czyste minimalnie dodaje plynu/wody - b.rzadko, auto sie nie przegrzewa. Natomiast czarny scenariusz to skrzywiona glowica alo nawet mikropekniecie sciany cylindra (watpie po 'moc jest ciagle ze mna') no to wtedy moze nowy blok silnika. Powinienem sluchac Foreksa, che, che. Pzdr
  10. Witamy w 'klubie', na 100% uszczelka. Miejmy nadzieje ze tylko ona.
  11. 'Merry Christmas & Happy New Year' dla was wszystkich z mroznej i zasniezonej po uszy Kanady zyczy jackk3
  12. Wg mnie nie ma szans na 20%. Jak kilkanascie KM dostanie to dobrze.
  13. Aukcja sie juz skonczyla ale to nie bylo Spec.b. (nie bylo 'wagons' w US/Canada) Po czym odroznic? 1. inne felgi (18") 2. pelny wypas 3. siedzenia z 'alcantara' (teraz czarne, byly tez niebieskie) 4. amorki piekne zolte (jak masz zdjecie ze zblizenia) 5. z tylu pisze 'spec.b' - przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac To tyle co mozna zauwazyc np. na zdjeciach. Jak masz jakies pytanie to wal bo mam 2008 model.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...