BartZ Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 takiego fanatyka Subaru jak ja to ze swieczka szukac ale niestety to jak zplastikowali impreze i forestera a teraz zabieraja sie za legacy nie wrozy nic dobrego . Poczekam na nowa generacje. Właśnie, jak to jest? Czy prawdziwy fanatyk przymyka oko na gówienne plastiki i wątpliwy design, czy raczej odwrotnie, brnie na ślepo do przodu napasiony wyższą ideą? Swego czasu wymieniliśmy z eddiem parę zdań na temat TMC vs FHI. Szacun :wink: Nowe dziecko - na razie tylko RWD, choć Suabru ma podobno wprowadzić własny krój budy. Czy to zmotywuje ich to zamontowania AWD? Trudno powiedzieć, ale subaryna bez 4x4 to trchę tak jak STi z ... dieslem Wygląd - w wydaniu TMC za bardzo mi trąca 350Z... http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Spali ... omosc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bouler Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam po dłuższej przerwie. Piszę w związku z autem testowanym na Nurburgringu. Czy nie wydaje się wam, że ten samochód ma nawet grill jak w poprzedniej imprezie, która nie była jeszcze hatchbackiem? Ma z imprezy lampy zderzak, grill, błotniki. Obrazek Wczoraj przyszło mi do głowy, że może to wcale nie jest Toyota, tylko nowa impreza, która bardzo ale to bardzo nawiązuje do tego conceptu imprezy 2010 coupe. Obrazek Jak dla mnie to jest to po prostu aktualna Impreza z nadwoziem 3d. Jak na coupe dach jest za wysoko poprowadzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 http://www.insideline.com/subaru/toyoba ... ft-86.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Nowe wizualizacje: Z tego co też ostatnio gdzieś wyczytałem, to wersja Subarowa ma mieć dłuższy rozstaw osi niż Toyota, co ma ułatwić wpakowanie AWD. Oprócz tego silnik ma być mocniejszy niż w FT. A dla pocieszenia - odrzucony projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Than_Junior - pierwsze dwie wizualizacje - fajne! :smile: Odrzucony projekt - no cóż, szkoda, że go odrzucili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Z tego co też ostatnio gdzieś wyczytałem, to wersja Subarowa ma mieć dłuższy rozstaw osi niż Toyota, co ma ułatwić wpakowanie AWD. Oprócz tego silnik ma być mocniejszy niż w FT. To już nie będzie osiówka? Bo słyszałem, że miał być napęd tylko na tył. Bardzo fajnie, że wpakują AWD. Jednak trochę szkoda mi, że tak bardzo ucieka ten samochód od wyglądu "normalnego", w sensie bardziej użytkowego, auta. Wczoraj przyszło mi do głowy, że może to wcale nie jest Toyota, tylko nowa impreza, która bardzo ale to bardzo nawiązuje do tego conceptu imprezy 2010 coupe. I to jest fajne autko. W mojej głowie utarło się, że Subaru to pospolity wygląd i niepospolita jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Concept z 2.0 Turbo: http://carscoop.blogspot.com/2010/01/to ... th-20.html I filmik z GT5: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Than_Junior - pierwsze dwie wizualizacje - fajne! :smile: Odrzucony projekt - no cóż, szkoda, że go odrzucili... Prawda. Powinien wisieć na eksponowanym miejscu w siedzibie projektantów FHI z podpisem, że autor projektu choć odrobinę podobnego do tego zostanie stracony a jego potomstwo obłożone infamią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Odrzucony projekt - no cóż, szkoda, że go odrzucili... Toż to brzydsze, niż pierwsza generacja Tribeki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 brzydsze, niż pierwsza generacja Tribeki a to juz jest wyzwanie samo w sobie, narysowac wieksza paskude niz Tribeka MK1 :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 brzydsze, niż pierwsza generacja Tribeki a to juz jest wyzwanie samo w sobie, narysowac wieksza paskude niz Tribeka MK1 :razz: W Ssangyongu potrafią i są w tym perfekcyjni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 W Ssangyongu potrafią i są w tym perfekcyjni. Fakt, sa scigani - chocby przez projektanktow kupy pt. BMW X6 - ale jednak nieuchwytni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Odrzucony projekt - no cóż, szkoda, że go odrzucili... Toż to brzydsze, niż pierwsza generacja Tribeki . Serio? :shock: PS Panowie, bo chyba już ze dwóch się nabrało... za kogo wy mnie, przepraszam bardzo, macie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Fakt, sa scigani - chocby przez projektanktow kupy pt. BMW X6 - ale jednak nieuchwytni. Chyba jednak uchwytni -> 5GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Chyba jednak uchwytni -> 5GT łeeeeeee powinien być zakaz wspominania o tym samochodzie na forum najgorsze, że w Monachium trochę tego jeździ :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 5GT tragedii nie ma btw, Cayenne tez do przystojniakow nie nalezy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 BTW ma być montowany 2.0 turbo boxer 200 kucy ... przynajmniej dźwięk będzie znajomy... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Po co turbo do takiej mocy? Chyba ze diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Nie wiem, news jest świeży, może charakter, może elastyczność, może dźwięk, a może ew. tunn ... a może właśnie na to liczą klienci. FK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Po co turbo do takiej mocy? Chyba ze diesel. Teraz się wiatrak montuje nawet do 60 konnych silników. Ale fakt, że wtedy to nie jest 2.0 turbo, tylko np. 1.2 Turbo. Downsizing, ekologia... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Po co turbo do takiej mocy? bo to nie honda, poza tym nie sama moca sie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuja Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 BTW ma być montowany 2.0 turbo boxer 200 kucy ... przynajmniej dźwięk będzie znajomy... :wink: Po co turbo do takiej mocy? Chyba ze diesel. Nie wiem, czy do Toybaru by pasował, ale gdyby taki silnik włożyli do Imprezy / Legacy, to byłby dla mnie ideał na polskie warunki: 1) biorąc pod uwagę, że ważniejsze jest nie ile masz KM, ale ile masz KM w porównaniu do innych, 200KM w Polsce w zupełności powinno wystarczyć, 2) turbinka zapewni dużo Nm już przy niskich obrotach, 3) dodatkowym plusem jest fakt, że panom z Wiejskiej będziesz musiał zapłacić 38% podatków, a nie, tak jak to jest teraz z benzynowymi Subaru z turbo, 58%. Gdyby stare Legacy/OBK miało taki silnik, to nie wiem czy, pod nazwą użytkownika nie byłoby "Auto: OBK 2.0T" Bo dla mnie w tej chwili to jest najlepszy samochód jaki sobie mógłbym wyobrazić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Gdyby stare Legacy/OBK miało taki silnik, to nie wiem czy, pod nazwą użytkownika nie byłoby "Auto: OBK 2.0T" Bo dla mnie w tej chwili to jest najlepszy samochód jaki sobie mógłbym wyobrazić Popieram. U mnie też mogłoby być "Legacy 2.0T". Nie każdy potrzebuje auta >300KM , dla mnie takie 200 byłoby w sam raz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Popieram. U mnie też mogłoby być "Legacy 2.0T". Nie każdy potrzebuje auta >300KM , dla mnie takie 200 byłoby w sam raz :wink: Moja babcia zawsze powtarza, że "lepiej nosić niż się prosić" Mocy nigdy nie za wiele :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 A moja dla odmiany "Jak się nie ma miedzi, to sie na d.... siedzi" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się