Skocz do zawartości

Imprelica? Celipreza? Generalnie: dziecko FHI i TMC


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Fuji coś kombinuje i kombinuje. Najpierw z Saabem (model 9-2X) teraz Toyota. I tak naprawdę chodzi tylko o wygląd auta. Dla mnie rybka jak wygląda ważne jak jeździ, trwałość mechaniki i blachy no i oczywiście stałe 4x4. To jest ważne :!:

dlaczego auto nie moze i "jezdzic", i "wygladac" :?:

 

ja rozumiem, ze jest to sprzeczne z Subarowska tradycja (albo, albo :mrgreen: ), ale moze jednak czas na zmiany, hm :?: :idea::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 701
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

filester, widzisz, dla kazdego co innego! mi sie akurat tego projekty (nieoficjalne! to tylko photoshopy z netu!) podobaja :)

 

Izotom, z Saabem to byla inna bajka. Wtedy jeszcze GM mialo udzialy w Subaru i po prostu zmienili wyglad juz istniejacej Imprezy kombi. Tutaj chodzi o wspolprace od podstaw przy rozwoju calkiem nowego modelu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to ewolucja wsteczna to potęgi n.

Ale przecież Scion tC to nie jest następca Celici (...)

marketingowo raczej jest (z naciskiem na raczej), technicznie, owszem, zdecydowanie nie :wink:

 

Ewolucją wsteczną to była właśnie ostatnia, siódma generacja Celici.

plus zylion :idea::mrgreen:

 

WuRCus, masz u mnie kolejnych 100 punktow rispektu :wink: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to ewolucja wsteczna to potęgi n.

Ale przecież Scion tC to nie jest następca Celici.

Ewolucją wsteczną to była właśnie ostatnia, siódma generacja Celici.

dlatego napisałem "następcę Celicy jeśli to tak można w ogóle nazwać"

 

Co do generacji - mi się bardzo podobają I, V i właśnie VII. Choć VII już jest wytwarzana w bardziej awaryjnej technologii. VI gen mi nie podchodzi jakoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom, z Saabem to byla inna bajka. Wtedy jeszcze GM mialo udzialy w Subaru i po prostu zmienili wyglad juz istniejacej Imprezy kombi. Tutaj chodzi o wspolprace od podstaw przy rozwoju calkiem nowego modelu!

 

No tak, ale sytuacja zaczyna się powtarzać, bo dzisiaj usłyszałem, że Toyota zaczyna mieć poważne problemy z finansowaniem. A Saaba już praktycznie nie ma :wink: Czyżby Toyota do odstrzału :?: :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Obrazek

 

moc ma jednak nie wynosic 200, a 160KM z dwulitrowego boksera, za to masa ma byc maciupka - tyle nowych plotek.

nie wyglada to to najgorzej, ale generalnie to sie powtorze :lol::lol::lol:

 

(...) power will be provided by a naturally aspirated, 2.0-liter boxer engine producing 220 hp at 6,500 rpm.

jezeli FHI w koncu wypusci do masowej produkcji n/a silnik osiagajacy przynajmniej 100HP z litra pojemnosci, to bedzie EWENEMENT :mrgreen: :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys przeczytal dokladnie temat to bys wiedzial ;)

 

slabsze wersje RWD, mocniejsze AWD. Nie wiemy tylko co znaczy "slabsze" i "mocniejsze". Z reszta absolutnie wszystko co do tej pory wiadomo, to tylko spekulacje i plotki...

 

Gdzie przeczytał? :shock: Między pikselami obrazka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieksza sztynosc nadwozia i lepszy rozklad masy?
a skąd pewność że bedzie większa sztywność i lepszy rozkład masy? Fakt że jest zamknięte nadwozie więc to sugeruje że pewnie będzie większa sztywność, ale zawsze mogę Mazdę całą obspawać :razz:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo silnik bedzie za przednia osia.

no i w czym to przeszkadza? :) Niejedno auto tak ma.

Ile z nich ma naped AWD?

 

Wieksza sztynosc nadwozia i lepszy rozklad masy?

a skąd pewność że bedzie większa sztywność i lepszy rozkład masy? Fakt że jest zamknięte nadwozie więc to sugeruje że pewnie będzie większa sztywność, ale zawsze mogę Mazdę całą obspawać :razz:

Na jedna czesc juz odpowiedziales. Co do rozkladu masy, w MX-5 silnik nadal jest nad przednia osia i stosunkowo wysoko. Jezeli w tym Subaru umieszcza silnik za przednia osia, to bedzie mozna go zamontowac tuz nad podloga (nizej niz w obecnych Subaru) i bedzie on umieszczony praktycznie cenytalnie na dlugosci samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...