eddie_gt4 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Fuji coś kombinuje i kombinuje. Najpierw z Saabem (model 9-2X) teraz Toyota. I tak naprawdę chodzi tylko o wygląd auta. Dla mnie rybka jak wygląda ważne jak jeździ, trwałość mechaniki i blachy no i oczywiście stałe 4x4. To jest ważne :!: dlaczego auto nie moze i "jezdzic", i "wygladac" :?: ja rozumiem, ze jest to sprzeczne z Subarowska tradycja (albo, albo ), ale moze jednak czas na zmiany, hm :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Trochę awangardowy pomysł....ale fura kozacka, czekam z niecierpliwościa, mam nadzieję, że nie skończy jak wiele na desce kreślarskiej i jednym glinianym prototrupie... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 filester, widzisz, dla kazdego co innego! mi sie akurat tego projekty (nieoficjalne! to tylko photoshopy z netu!) podobaja Izotom, z Saabem to byla inna bajka. Wtedy jeszcze GM mialo udzialy w Subaru i po prostu zmienili wyglad juz istniejacej Imprezy kombi. Tutaj chodzi o wspolprace od podstaw przy rozwoju calkiem nowego modelu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dla mnie to ewolucja wsteczna to potęgi n. Ale przecież Scion tC to nie jest następca Celici. Ewolucją wsteczną to była właśnie ostatnia, siódma generacja Celici. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dla mnie to ewolucja wsteczna to potęgi n. Ale przecież Scion tC to nie jest następca Celici (...) marketingowo raczej jest (z naciskiem na raczej), technicznie, owszem, zdecydowanie nie :wink: Ewolucją wsteczną to była właśnie ostatnia, siódma generacja Celici. plus zylion WuRCus, masz u mnie kolejnych 100 punktow rispektu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 marketingowo raczej jest (z naciskiem na raczej), technicznie, owszem, zdecydowanie nie :wink: Widać Toyota nie chciała się chwalić takim następcą, skoro tC jest dostępny tylko na rynku północnoamerykańskim ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dla mnie to ewolucja wsteczna to potęgi n. Ale przecież Scion tC to nie jest następca Celici. Ewolucją wsteczną to była właśnie ostatnia, siódma generacja Celici. dlatego napisałem "następcę Celicy jeśli to tak można w ogóle nazwać" Co do generacji - mi się bardzo podobają I, V i właśnie VII. Choć VII już jest wytwarzana w bardziej awaryjnej technologii. VI gen mi nie podchodzi jakoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 marketingowo raczej jest (z naciskiem na raczej), technicznie, owszem, zdecydowanie nie :wink: You wish :razz: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Eee tam, pic na wodę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Izotom, z Saabem to byla inna bajka. Wtedy jeszcze GM mialo udzialy w Subaru i po prostu zmienili wyglad juz istniejacej Imprezy kombi. Tutaj chodzi o wspolprace od podstaw przy rozwoju calkiem nowego modelu! No tak, ale sytuacja zaczyna się powtarzać, bo dzisiaj usłyszałem, że Toyota zaczyna mieć poważne problemy z finansowaniem. A Saaba już praktycznie nie ma :wink: Czyżby Toyota do odstrzału :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 A Saaba już praktycznie nie ma :wink: Jak nie ma jak został uratowany przez Koenigsegga. Zapewne gdyby nie został wykupiony to GM by uśmiercił tą markę, a tak dajmy się Szwedom wykazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 moc ma jednak nie wynosic 200, a 160KM z dwulitrowego boksera, za to masa ma byc maciupka - tyle nowych plotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Obrazek moc ma jednak nie wynosic 200, a 160KM z dwulitrowego boksera, za to masa ma byc maciupka - tyle nowych plotek. nie wyglada to to najgorzej, ale generalnie to sie powtorze (...) power will be provided by a naturally aspirated, 2.0-liter boxer engine producing 220 hp at 6,500 rpm. jezeli FHI w koncu wypusci do masowej produkcji n/a silnik osiagajacy przynajmniej 100HP z litra pojemnosci, to bedzie EWENEMENT :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Obrazek moc ma jednak nie wynosic 200, a 160KM z dwulitrowego boksera, za to masa ma byc maciupka - tyle nowych plotek. A napęd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 jakbys przeczytal dokladnie temat to bys wiedzial slabsze wersje RWD, mocniejsze AWD. Nie wiemy tylko co znaczy "slabsze" i "mocniejsze". Z reszta absolutnie wszystko co do tej pory wiadomo, to tylko spekulacje i plotki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 jakbys przeczytal dokladnie temat to bys wiedzial slabsze wersje RWD, mocniejsze AWD. Nie wiemy tylko co znaczy "slabsze" i "mocniejsze". Z reszta absolutnie wszystko co do tej pory wiadomo, to tylko spekulacje i plotki... Gdzie przeczytał? :shock: Między pikselami obrazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Jezeli samochod bedzie wygladal tak jak na zdjeciu to nie bedzie napedu AWD. 160km wystarczy jezeli masa bedzie niska, wystarczy popatrzec na nowa MX-5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Kuba, dlaczego taki wygląd miałby wykluczać AWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Bo silnik bedzie za przednia osia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 mnie się nawet podoba, ale co mi tam po czymś takim, to już wolę swoją Mazdę :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 mnie się nawet podoba, ale co mi tam po czymś takim, to już wolę swoją Mazdę :razz: Wieksza sztynosc nadwozia i lepszy rozklad masy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Bo silnik bedzie za przednia osia. no i w czym to przeszkadza? Niejedno auto tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Wieksza sztynosc nadwozia i lepszy rozklad masy?a skąd pewność że bedzie większa sztywność i lepszy rozkład masy? Fakt że jest zamknięte nadwozie więc to sugeruje że pewnie będzie większa sztywność, ale zawsze mogę Mazdę całą obspawać :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Bo silnik bedzie za przednia osia. no i w czym to przeszkadza? Niejedno auto tak ma. Ile z nich ma naped AWD? Wieksza sztynosc nadwozia i lepszy rozklad masy? a skąd pewność że bedzie większa sztywność i lepszy rozkład masy? Fakt że jest zamknięte nadwozie więc to sugeruje że pewnie będzie większa sztywność, ale zawsze mogę Mazdę całą obspawać :razz: Na jedna czesc juz odpowiedziales. Co do rozkladu masy, w MX-5 silnik nadal jest nad przednia osia i stosunkowo wysoko. Jezeli w tym Subaru umieszcza silnik za przednia osia, to bedzie mozna go zamontowac tuz nad podloga (nizej niz w obecnych Subaru) i bedzie on umieszczony praktycznie cenytalnie na dlugosci samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się