Bzyk Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Piękne Auto. Subaru powinno jednak zostać AWD a toyota RWD. Z drugiej strony RWD to też super zabawa, ale raczej tylko w lato :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Zgadzam się z przedmówcą - produkowanie fur, to przede wszystkim interes i niestety produkowanie modeli dla garstki zapaleńców, nie przynosi wielkich pieniędzy. Ja też bym chciał, aby kolejna impreza nawiązywała do klasyka - coś w stylu podobieństwa nowej Lancii Stratos, czy amerykańskich "wznowień" legendarnych muscle carów, ale przeciętny klient, przynoszący potencjalnie najwięcej kasy, chce auta, które nie wyróżnia się z tłumu innych. A jeśli to już auto sportowe i ma się wyróżniać, to ilu świrów kupi znów niebieską zdzirę ze skrzydłem? Owszem, na forum niemal każdy, kto akurat nie chce OBK, Forka, Legaca, zwykłej imprezy, czy po prostu nie niebieskiej . Tylko jest nas wszystkich na świecie za mało, aby zapewnić FHI taki dochód, który pozwoli im na zrównoważenie budżetu i jeszcze spełnianie naszych marzeń o AWD w wieśniackich barwach i z mega wieśniackimi skrzydłami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Ale prawda jest taka, że jak zmienicie kolor karoserii i felg zakryjecie znaczek i zapytacie się co to za marka to ilu z was powiedzałoby, że ten lanserski samochodzik to rasowe Subaru. Przy całym uwielbieniu marki.... co - tak NA PRAWDĘ - jest charakterystycznego w wyglądzie Subaru? Czy modele mają coś wspólnego, czymś się wyróżniają spośród pozostałych marek? Ja, jeżdżąc Legacy, ciągle słyszę "to BMW? to Ford? to Opel?". Ale mi to nawet pasuje, ważne że jest ładne, a czy ktoś będzie wiedział co to jest konkretnie, to mnie już nie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Ale prawda jest taka, że jak zmienicie kolor karoserii i felg zakryjecie znaczek i zapytacie się co to za marka to ilu z was powiedzałoby, że ten lanserski samochodzik to rasowe Subaru. Przy całym uwielbieniu marki.... co - tak NA PRAWDĘ - jest charakterystycznego w wyglądzie Subaru? Czy modele mają coś wspólnego, czymś się wyróżniają spośród pozostałych marek? Ja, jeżdżąc Legacy, ciągle słyszę "to BMW? to Ford? to Opel?". Ale mi to nawet pasuje, ważne że jest ładne, a czy ktoś będzie wiedział co to jest konkretnie, to mnie już nie interesuje Jest kilka detali czym się odróżniała Impreza od innych sportowych samochodów: kolor nadwozia i felg (niebieski i złoto), wlot powietrza, spojlery. Niby detale, a tworzą cały klimat auta. Te prawdziwe Subaru nie miały np. ramek w drzwiach. Kiedyś Subaru były po prostu inne stylistycznie. Miały jakiś tam swój charakter. A teraz albo są bezpłciowe, albo wyglądają jak Daewoo Lanos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Ale prawda jest taka, że jak zmienicie kolor karoserii i felg zakryjecie znaczek i zapytacie się co to za marka to ilu z was powiedzałoby, że ten lanserski samochodzik to rasowe Subaru. Przy całym uwielbieniu marki.... co - tak NA PRAWDĘ - jest charakterystycznego w wyglądzie Subaru? Czy modele mają coś wspólnego, czymś się wyróżniają spośród pozostałych marek? Ja, jeżdżąc Legacy, ciągle słyszę "to BMW? to Ford? to Opel?". Ale mi to nawet pasuje, ważne że jest ładne, a czy ktoś będzie wiedział co to jest konkretnie, to mnie już nie interesuje No NIE ... Co jak co ale Legacy wyróżnia sie bardzo .. ! Piękny jest bez 2 zdań ale ani do forda ani do BMW ,na moje oko ,nie jest. Za to nowy 2010 do złudzenia przypomina Vectrę po face liftingu .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Z drugiej strony RWD to też super zabawa, ale raczej tylko w lato Dlaczego tylko w lato? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Kiedyś Subaru były po prostu inne stylistycznie. Miały jakiś tam swój charakter doprawdy? poniżej zestawienia, znajdź 5 różnic Przykłady można mnożyć - więc co z tą wyjątkowością designu Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 No dobra, ale te starsze modele porównujesz do Toyoty/Mazdy, a nowe porównuje się do Hyundaia/Lanosa! No dobra, może masz racje, ale jakoś Turobodziadek czy GT miały swój charakter i duszę. A nowym modelom brakuje tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 No dobra, ale te starsze modele porównujesz do Toyoty/Mazdy, a nowe porównuje się do Hyundaia/Lanosa! Jak sie podpatruje, to zawsze od najlepszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 pozwoliłem sobie na moment nostalgi i zadumy - inaczej, na suchara ... http://www.scoobyblog.com/2008-06-04/su ... reza-coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Jak tak dalej pójdzie wszyscy będziemy się turlać plastykowymi mydelniczkami.. W imię cięcia kosztów, ekologii, standaryzacji jest zabijana dusza motoryzacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Jak przeczytałem informację o tym, że STI i Evo być może pojawią się w dieslu, to mi wity opadły . Wiem, że Odi i Peżot leją wszystkich w LeMans, bo gnojowica pali się wolniej od benzyny, ale ja nie po to kupowałem Imprezę, żeby oszczędzać wachę. Jeśli do tego dołożyć nieunikniony trend do zaspokajania jak najszerszych gustów (czyt.: każdego, w tym kapelusza, faceta z wąsem, w sandałach ze skarpetą, pani Jadzi, wujka Tadzia co ma tego no - hundaja) oraz dążenie do eco (tfu!) auta, to patrząc na mojego klasyka, myślę sobie, że fajne sportowe Subaru to już tylko były, a teraz to albo lanosy, albo RWD. Szkoda, ale może nie wszystko stracone.....w przyszłym roku kupuję sobie budę coupe GC i będę miał nowiutkie Subaru Coupe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Ale przecież właśnie to coupe wydaje się być wyjątkiem od reguły tworzenia coraz to bardziej nijakich aut :shock: małe, zgrabne, sportowe autko z mocnym silnikiem i napędem na tył, który zdecydowanie nie nadaje się dla większości kierowców... A plotka o STI diesel już została na tym forum zdementowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Już same plotki tego typu osłabiają. Uważam - na podstawie zdjęć tylko - że nowe Subaru Coupe, to nowy kierunek, obliczony na pozyskanie szerszej rzeszy klientów. Jeśli przyniesie skutek, to może i w temacie AWD będzie działo się coś dobrego. A czy mocne auto z napędem na tył, jest czymś zarezerwowanym dla wąskiej grupy ludzi? Zgadzam się, że powinno tak być. Niestety, ilość kolesi kupujących fury do lansu, a nie do zabawy z jazdy, jest ciągle spora . No i niestety, im dłużej przyglądam się nowemu Subaru, tym bardziej wydaje mi się właśnie nijakie. Jak ktoś już ktoś zauważył, gdyby nie niebieski kolor i złote felgi, mogłoby to być auto każdej marki. Zero charakteru Subaru - a RWD tylko to potwierdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Coupe, jeśli będzie miało charakter, to czemu nie 8). Nie mówię o tym konkretnym z photoshopa autocara, ale ogólnie o koncepcji coupe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ogólnie, koncepcja coupe jest jak najbardziej OK zwłaszcza w przypadku fur do zabawy. Dlatego moje następne Subaru będzie coupe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizu Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 A ja mogę zacząć zbierać kasę jak będzie miało otwierane światła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Nie sądze żebyś doczekał się jakiegokolwiek auta z otwieranymi światłami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Kiedyś Subaru były po prostu inne stylistycznie. Miały jakiś tam swój charakter doprawdy? poniżej zestawienia, znajdź 5 różnic Przykłady można mnożyć - więc co z tą wyjątkowością designu Subaru? Zrobiłeś to za mnie Zawsze jak ktoś porównuje nowe auto do innych samochodów, mam zamiar wkleić dokladnie takie samo zestawienie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 doprawdy? poniżej zestawienia, znajdź 5 różnic [ http://www.atozautolights.com/images/AutoPhotos/SUIM9301.jpg ] [ http://images04.olx.com.pk/ui/2/89/06/17328306_1.jpg ] Ja jak przyjechałem swoją Imprezą pierwszy raz pod dom, to kolega stwierdził: "Ooo, kupiłeś sobie Toyotę Corollę. Dobry wóz" :roll: Kiedyś Subaru były po prostu inne stylistycznie. Miały jakiś tam swój charakter Więc chyba nie do końca miały kiedyś swój styl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zamawiali budę u tego samego projektanta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 "Hai! Zrobimy tak rewolucyjny design, że gaidżinom szczęki opadną. Hai!" Taaaa... Wydaje mi się, że na prawdę nie ma co narzekać na to Coupe - o ile oczywiście wizualizacja AutoCar w jakimkolwiuk przypomina oryginał O, i taka mała poprawka: było jedno Subaru, które się wyróżniało z tłumu - szkoda, że nigdy nie trafiło do produkcji Pamiętam, jak po ukazaniu się tych zdjęc ludzie przychodzili do salonu i mówili, że nieważne za ile, nieważne jaka specyfikacja - biorą w ciemno! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A z tego powstała Tribeca B9... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dobre :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A z tego powstała Tribeca B9... ... a resztę projektu sprzedali Citroenowi i wyszło im z tego C6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się