Than_Junior Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 od dwojki? Znacznie 8) 350Nm w koncu co z tymi Wlochami? mam juz wizje takiego adresu: www.3gen-italia.com ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 To 2.0 benzyną byłoby jakieś 7-8 / 100. Ale jaka? N/A i nie Subaru, chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszek Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Dzisiaj przejechałem się Legacy diesel i cóż pozostaje mi jedynie potwierdzić słowa poprzedników. Bardzo ładnie się zbiera. Przy rozruchu na zimnym silniku jedynie na początku słychać że to diesel ale potem już do wnętrza dochodzi jedynie lekkie burczenie - jak nie diesela - różnice widać zwłaszcza jak się go pokręci. Co do rur wydechowych to po słowach Than_Juniora myślałem że te rury będą paskudnie wyglądać ale w sumie kończą się gdzieś tak 3cm przed krawędzią "nakładki" i nie widać ich, aczkolwiek nie wiem jak to będzie wyglądać na mrozie - kiedy bardziej "widać" spaliny - gdy auto będzie kopciło w dół :???: ach, zapomniałem dodać. Wlot na masce imho dodaje autu uroku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No i ja zobaczylem te cudo. Posluchalem, pomacalem i mysle ze to ostatnie prawdziwe Subaru bo nie ma ramek (tez pewnie do czasu). Z tymi rurami to sciema na maxa. Nie lubie polsrodkow. Albo w jedna albo w druga. A kazde oszustwo tego typu to po prostu wiocha. Po co to? Generalnie, auto super, nie moge sie doczekac jazdy. Moglbym takiego miec jako trzecie auto w rodzinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No widziałem i zapomniałem spojrzeć jak te wydechy wyglądają, jutro muszę jechać jeszcze raz :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 chamowniach Chamownie to takie wiejskie dyskoteki? Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszek Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No widziałem i zapomniałem spojrzeć jak te wydechy wyglądają, jutro muszę jechać jeszcze raz :sad: hehe, ja się schylałem pod auto żeby zobaczyć te cuda - na szczęście nie było akurat ludzi w salonie :wink: W sumie można by zdjąć te końcówki uciąć rurkę tuż przy zgięciu, założyć z powrotem i by było gut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 W sumie można by zdjąć te końcówki uciąć rurkę tuż przy zgięciu, założyć z powrotem i by było gut albo uciąć rurke i podprowadzić przedłużkę do kabiny żeby poczuć diesla... pełną gębą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Sądzę że co by nie było to tak lepiej niż w nowym Foresterze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 A kazde oszustwo tego typu to po prostu wiocha. Po co to? To taki kompromis miedzy tradycja (widoczny wydech) a wymogami prawnymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No to ja też się w końcu wypowiem... Wkładam kluczyk do stacyjki...włączam zapłon i...auto nie pali :roll: Trzeba wcisnąć sprzęgło, jak w US Specach. (BTW, pomysł dobry jak ma się dzieci). Powtarzam manewr, tym razem ze sprzęgłem, patrzę na zmienione cyferblaty i charakterystyczny, analogowy wskaźnik chwilowego zużycia paliwa...i ten profil deski w Outbacku, to charakterysztyczne wyżłobienie po stronie pasażera i konsola środkowa skierowana na kierowcyę Wszystko jak w beemce :wink: . Te wzorce są jak najbardziej na miejscu. Przyjemne materiały na desce wygłuszają "grzechotnika"...taaak, brzmi jak grzechotnik. Miło, z pewną chrapką i basem. Lewarek w trybach 1-5 chodzi przyjemnie, wsteczny jak zwykle haczy, wystarczy odpuścić sprzęgło, wcisnąć i zapiąć wsteczny jeszcze raz Wpinam jeden, przekraczam 1800Obr/min i...auto pełną para idzie do przodu (nie wgniata jak mój Getek :cool: , ale rozwija moment bardzo harmonijnie, a emanuje prawdziwą siłą powyżej 2500Obr/min. Grzechotnik zanika, słychać niewiele, może przyjemny dla ucha bas. To wszytko, jak ktoś się uprze, trwa nawet do 4700Obr/min. Fantastycznie reaguje na redukcję. Tam gdzie każdy inny diesel dusi się powyżej 3500Obr/min, ten chce pędzić dalej. Można się wkręcić Wibracje...właściwie nie występują. Pracuje bardzo równo. Czuć lekkość tej konstrukcji w każdym ruchu kierownicą. Kawał dobrej roboty. Super auto. PS. Osobiście nie przepadam za dieslami :cool: Pozdrawiam Raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 To taki kompromis miedzy tradycja (widoczny wydech) a wymogami prawnymi Ale powiedz szczerze - nie uwazasz ze jest to bez sensu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 To taki kompromis miedzy tradycja (widoczny wydech) a wymogami prawnymi A moglbys podac podstawe prawna? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Ale powiedz szczerze - nie uwazasz ze jest to bez sensu ? Nie. Poza tym mam wrazenie, ze jakiekolwiek rozwiazanie by nie zostalo uzyte, to i tak by zostalo uznane za "wiesniackie". A jakby zrezygnowali z koncowek? I zakamuflowali za zderzakiem? Wtedy by sie pojawialy glosy, ze to juz nie Subaru, ze bez sensu, ze wies Krytyka wszystkiego to taki motyw przewodni od jakiegos czasu. A moglbys podac podstawe prawna? a co to ja encyklopedia jestem? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 a właściwie to ktos wie jakie jest uzasadnienie - faktyczne, nie prawne :wink: - dla konieczności podwijania wydechu w dieslu? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 GREGG, to jest musi zwiazane z ekologia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 GREGG, to jest musi zwiazane z ekologia ktoś wpadł na pomysł, że spaliny wyrzucane w dół mniej szkodzą? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 GREGG, to jest musi zwiazane z ekologia ktoś wpadł na pomysł, że spaliny wyrzucane w dół mniej szkodzą? :roll: A nie pomyśleli, że te złe atomy, rzucane w dół... jak kamienie na szaniec... dziury w drogach wybijają :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 A moglbys podac podstawe prawna? a co to ja encyklopedia jestem? :shock: No skoro cos twierdzisz, to ja mam nadzieje, ze wiesz na jakiej podstawie? =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Nie. Poza tym mam wrazenie, ze jakiekolwiek rozwiazanie by nie zostalo uzyte, to i tak by zostalo uznane za "wiesniackie". A jakby zrezygnowali z koncowek? I zakamuflowali za zderzakiem? Wtedy by sie pojawialy glosy, ze to juz nie Subaru, ze bez sensu, ze wies Krytyka wszystkiego to taki motyw przewodni od jakiegos czasu. Myślę, że przesadzasz. Nawet jeśli zakamuflowali by je całkiem, bez pseudo końcówek, to przypuszczam, że mało któremu klientowi by to przeszkadzało - w końcu to Legacy diesel a nie STI. Wątpię też żeby ktoś na forum określił całkowicie schowany wydech jako wiochę ;-) Niestety moim zdaniem wybrali opcję najgorszą z możliwych - w zimie to nie będzie wyglądało dobrze :/ A właśnie skoro wg. Ciebie prawo nie pozwala na połączenie końcówki z puszką wydechu to jakim cudem np w STI spod spod zderzaka wystają...4 końcówki ? Krytyka wszystkiego to taki motyw przewodni od jakiegos czasu. Podobno prawdziwa cnota krytyki się nie boi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 z ta podstawa prawna wyglada tak, ze nie ma takiej mowiacej konkretnie "rury w dieslach maja byc w dol i basta". Chodzi o to, ze jak powiedzmy jakis przechodzien bedzie robil za samochodem to, co robi najlepiej, czyli przechodzil i z rury czasteczki stale opluja mu spodnie Dolcze & Łabana, to moze zazadac od wlasciciela odszkodowania. A FHI przeciez nie chce swoich klientow na to narazac! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 rury czasteczki stale opluja mu spodnie Dolcze & Łabana, to moze zazadac od wlasciciela odszkodowania. A FHI przeciez nie chce swoich klientow na to narazac! A co ? Zabrali już filtr cząstek stałych ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 czyli jest tak jak ostatnio mi tłumaczono w pewnym salonie konkurencyjnej marki: diesle z montowanym filtrem czątek stałych mają końcówki wydechu proste jak w benzynie, te bez filtra - są wygięte w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 diesel "trochę" dymi sadzą jak są proste końcówki to oglądnijcie potem zderzak jak wygląda i tylnia klapa...w passacie TDI kiedyś zrobiłem wydech tuning to potem doklejałem wycietą w zderzaku dziurę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 To 2.0 benzyną byłoby jakieś 7-8 / 100. Ale jaka? N/A i nie Subaru, chyba? A czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się