filester Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Grzesiek_76 .Zgadzam sie z toba masz racje bezpieczenstwo za wzelka cene,,,wracajac do wysokosci to jak widzisz kazdy chce dopasowac do wlasnych potrzeb jedni potrzebuja lesnika do lasu inni na ulice--- inni na szutrowe drogi ----ja poruszam sie tylko po miescie i szczerze powiem ze orginalne zwieszenie jak jeszcze dzialalo to nie zupelnie mi lezalo----Oczywiscie TEIN to dla mnie najlepsze rozwiazanie ale zbyt duzo napraw sie zebralo w tym czasie wiec nie moge sobie pozwolic na dzien dzisiejszy wiec musze zalozyc cos innego niz orginal i TEIN wiec szukam sprezyn co by zadzialaly i ustawily samochod na orginalnej wys,.. a nie na wyzszej..Ktos na alle..... ostatnio sprzedawal zawieche TEIN od imprezy ale to byly 2 szt ,nie pamietam czy na przod czy tyl ,,no ale jak kupie tylko na tyl uzywanego TEIN to co z przodem??? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=758057&sid=dc7a1676bae937e94d5bf5caf92603b9#758057 Tu masz cały komplet od Imprezy Tylko czy to pasuje do Forka? Bo mi sie wydaje, że może być problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Panowie, Tein Super Street Pozdrawiam Grzesiek' date=' przekonaleś mnie. [/quote'] O, tak się czyta między wierszami i z .... pełnym zrozumieniem Polecam tego Użytkownika :cool: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommy-tg Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Grzesiek_76 .Zgadzam sie z toba masz racje bezpieczenstwo za wzelka cene,,,wracajac do wysokosci to jak widzisz kazdy chce dopasowac do wlasnych potrzeb jedni potrzebuja lesnika do lasu inni na ulice--- inni na szutrowe drogi ----ja poruszam sie tylko po miescie i szczerze powiem ze orginalne zwieszenie jak jeszcze dzialalo to nie zupelnie mi lezalo----Oczywiscie TEIN to dla mnie najlepsze rozwiazanie ale zbyt duzo napraw sie zebralo w tym czasie wiec nie moge sobie pozwolic na dzien dzisiejszy wiec musze zalozyc cos innego niz orginal i TEIN wiec szukam sprezyn co by zadzialaly i ustawily samochod na orginalnej wys,.. a nie na wyzszej..Ktos na alle..... ostatnio sprzedawal zawieche TEIN od imprezy ale to byly 2 szt ,nie pamietam czy na przod czy tyl ,,no ale jak kupie tylko na tyl uzywanego TEIN to co z przodem??? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=758057&sid=dc7a1676bae937e94d5bf5caf92603b9#758057 Tu masz cały komplet od Imprezy Tylko czy to pasuje do Forka? Bo mi sie wydaje, że może być problem. no wlasnie ,,nie wiadomo jak to do forka pasuje,, i tu znowu -niewiadoma......... [ Dodano: Sob Sty 17, 2009 9:26 pm ] Kupilem - w int.. c... amorki KYB ,,pan wypytal mnie o mojego forka 2,0s turbo MY 99 i wydal mi amorki KYB excel-g - w warsztacie okazalo sie ,ze sa o 5cm nizsze od orginalu a ich nr to 334189--oczywiscie ni dopatrzylem sie innego nr niz opisujecie na stronie,,,prosze o potwierdzenie jakie amorki KYB pasuja do s-turbo MY99 czy ten nr 334191/ 334192 ktory opisujecie w poscie to sa te amoty ktore pasuja do s-turbo???? dzieki --pozdrawiam. [ Dodano: Sob Sty 17, 2009 9:29 pm ] Kupilem - w int.. c... amorki KYB ,,pan wypytal mnie o mojego forka 2,0s turbo MY 99 i wydal mi amorki KYB excel-g - w warsztacie okazalo sie ,ze sa o 5cm nizsze od orginalu a ich nr to 334189--oczywiscie ni dopatrzylem sie innego nr niz opisujecie na stronie,,,prosze o potwierdzenie jakie amorki KYB pasuja do s-turbo MY99 czy ten nr 334191/ 334192 ktory opisujecie w poscie to sa te amoty ktore pasuja do s-turbo???? dzieki --pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irpac Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Gdyby ktoś był zainteresowany, to mam zestaw do przeróbki tylnego zawieszenia w Foresterze I gen. (sprężyny z Poznania plus amortyzatory KYB) po przebiegu ok 1500km. Mogę odsprzedać. Samochód stał na nim zgodnie z normami fabrycznymi. Jakby co, to na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 moim zdaniem amorki Kayaby sa nizsze od oryginalow i wymagaja nizszych sprezyn - przynajmniej tak wywnioskowalem z rozmow z mechanikami. Radekk, Ty masz Kayaby aktualnie, nie ? Ja zamowilem Kayaby i sprezyny STI Performance do Forestera, -25mm. Tein SS dla mnie za twardy. Ogolnie nie trafilem na wiele wiecej mozliwosci... Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Radekk, Ty masz Kayaby aktualnie, nie ? na tyle mam Kayaby bez samopoziomowania, przód seria amortyzator, sprężyny Whiteline'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 No to u mnie bedzie podobnie, tylko 4 kayaby i sprezyny STi Performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coob Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Podpinam się do pytania, które już padło. Jak z wysokością sprężyn z Poznania? Czy te 380 mm które pasują do N/A tak samo będą pasowały do wersji Turbo z 99 r? W pospring'u powiedziano mi, że robią 395 i takie przeważnie klienci biorą. Nie ma jednak problemu zrobić 380. Z góry dzięki za odgrzebanie tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Podpinam się do pytania, które już padło.Jak z wysokością sprężyn z Poznania? Czy te 380 mm które pasują do N/A tak samo będą pasowały do wersji Turbo z 99 r? W pospring'u powiedziano mi, że robią 395 i takie przeważnie klienci biorą. Nie ma jednak problemu zrobić 380. Z góry dzięki za odgrzebanie tematu Założyłem do swojego forka /2,0 - 1998r./ sprężyny z Poznania "380". "395" wg Kolegów i mnie są za wysokie do nieoryginalnych amorków. Jestem zadowwolony, bo zadek jest zadarty na wysokość zgodną z "normą". Od chwili założenia do dziś /6 tyg./sprężyny przykucnęły ok. 1-2 cm ..... i jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Trzeba zadać pytanie czy oryginalne sprężyny w N/A są takie same jak S/tb, ja mierzyłem nowe z N/A i mają 395, 10-cio letnie zresztą też, natomiast wiem że ktoś mierzył 10-cio letnie z s/tb i miały 380. Wniosek taki że w s/tb mogą być troche niższe :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Trzeba zadać pytanie czy oryginalne sprężyny w N/A są takie same jak S/tb, ja mierzyłem nowe z N/A i mają 395, 10-cio letnie zresztą też, natomiast wiem że ktoś mierzył 10-cio letnie z s/tb i miały 380.Wniosek taki że w s/tb mogą być troche niższe :roll: Wszystko fajnie....ale bądź tak dobry i napisz co oznaczają te dziwne skróty: "N/A" i "s/tb" ? Uprzejmie dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 NA naturally aspirated (engine) - silnik wolnossący S/tb....Forek S-Turbo? tak se szczelam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 NA naturally aspirated (engine) - silnik wolnossącyS/tb....Forek S-Turbo? tak se szczelam Mam nadzieję, że celnie! Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 NA naturally aspirated (engine) - silnik wolnossącyS/tb....Forek S-Turbo? tak se szczalem Dobrze, byle nie pod wiatr :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazy Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 A ja mam amorki w porządku ale mam zbiornik gazu 75l i tył trochę siedzi, próbował ktoś sprężyn z Poznania w kombinacji z oryginalnymi amorkami w MY03? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 A ja mam amorki w porządku ale mam zbiornik gazu 75l i tył trochę siedzi, próbował ktoś sprężyn z Poznania w kombinacji z oryginalnymi amorkami w MY03? Ty masz tam samopoziomowanie? Siedzi na dłuższym postoju czy podczas jazdy też? Jeśli masz samopoziom to normalne , że na postoju usiądzie, ale się "napompuje" podczas jazdy, więc postojem bym się nie przejmował. Jeśli masz "zwykłe" amory to faktycznie warto zmienić sprężyny na twardsze. Ja polecam King Springs - dedykowane do konkretnych modeli amortyzatorów, a nie dorabiane w manufakturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 A ja mam amorki w porządku ale mam zbiornik gazu 75l i tył trochę siedzi, próbował ktoś sprężyn z Poznania w kombinacji z oryginalnymi amorkami w MY03? Gdzieś ty tam go zmieścił, w koło 55 włazi :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Gdzieś ty tam go zmieścił, w koło 55 włazi :???: może nie ma zbiornika w kole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 No to oczywiste tylko ten bagażnik nie należy do największych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazy Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 55 wchodzi do linii podłogi bagażnika a jak się podniesie trochę podłogę jakieś 5 cm to wejdzie 65 bo tyle wchodzi gazu 75 to pojemność ogólna.Takie cuda montowali we francji instalacja koltec/necam .Ogólnie poziom trzyma tzn. miesci sie w normie serwisowej ale jak stoi kolo forestera bez gazu to różnice widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadol Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 czołem, nie wiem czy do końca w temacie, ale kilka dni temu pocisnąłem trochę lesnikiem offroad po śniegu, a dziś odezwało się dzwine skrzypienie z tyłu (raczje prawa strona), przy pokonywaniu wszelkiej maści nierówności/garbów...Skrzypienie jest szczególnie dokuczliwe przy zjeździe ze "spowalniacza" na drodze. Wydaje mi się, że wydech trzyma się na miejscu i nie ma żadnych luzów. Czy to może być amorek lub sprężyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 guma stabilizatora do smarowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadol Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 dzięki Adasch! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filc Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Koledzy, moze podzielcie sie wrazeniami z uzytkowania roznyh patentow na podniesienie tyleczka w foresterze? wyczytalem, ze kilka osob zalozylo sprezyny z Poznania, ktos od berlingo, ktos oryginalne. powiedzcie jak sprawy wygladaja bo paru ladnych tysiacach. sam wlasnie musze sie zdecydowac jak zaradzic klapnietej pupie w moim foresterze 99 turbo - doradzcie co lepsze. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Koledzy, moze podzielcie sie wrazeniami z uzytkowania roznyh patentow na podniesienie tyleczka w foresterze? wyczytalem, ze kilka osob zalozylo sprezyny z Poznania, ktos od berlingo, ktos oryginalne. powiedzcie jak sprawy wygladaja bo paru ladnych tysiacach. sam wlasnie musze sie zdecydowac jak zaradzic klapnietej pupie w moim foresterze 99 turbo - doradzcie co lepsze. pozdr. filc, dla mnie nie ma tematu - zakładać KYB. Berlingo i sprężyny z PO to moim zdaniem rzeźba i tyle. Ja na swoich zrobiłem ponad 3kkm już i jest zajefajnie. Pamiętaj, że jeśli masz wiszącą dupę, tzn , że padły Ci amory, a na to nie zaradzisz samą wymianą sprężyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się