Skocz do zawartości

Helpdesk komputerowy


pumex1

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, jpol napisał(a):

SPF i przekierowanie, to proszenie się o kłopoty. Żeby miało to szansę sensownie zadziałać, to forwardujący serwer musi mieć działający SRS. Bez tego musiałbyś mieć wpływ na SPF wszystkich piszących do Ciebie domen, co jest oczywiście nierealne.

 

Nie wiem czy OP lub WP to mają, ale pomóc może włączenie opcji w stylu "Akceptuj pocztę z zewnętrznego przekierowania" na docelowych skrzynkach. To powinno jakoś obezwładniać sprawdzanie SPF (ciekawe czy kosztem akceptowania większej ilości spamu).

napisałem wp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szukam sposobu na w miarę szybkie postawienie dużego/średniego sklepu internetowego (nie dropshipping - własne magazyny z wysyłką z siedziby firmy) z pełnym wsparciem obsługi, hostingiem itp. Chciałbym tylko dodawać produkty i opisy a reszta żeby była po stronie "operatora". Macie może jakieś pomysły do kogo się zgłosić w tym temacie?

Z góry dziękuję za wszelkie rady :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam sposobu na w miarę szybkie postawienie dużego/średniego sklepu internetowego (nie dropshipping - własne magazyny z wysyłką z siedziby firmy) z pełnym wsparciem obsługi, hostingiem itp. Chciałbym tylko dodawać produkty i opisy a reszta żeby była po stronie "operatora". Macie może jakieś pomysły do kogo się zgłosić w tym temacie?
Z góry dziękuję za wszelkie rady :hi:
Jest w sumie dużo możliwości. Napisz w wiadomości coś więcej o sklepie może coś poradzę :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Henryk82 napisał(a):

Comarch oferuje sklep internetowy , jest opcja przetestowania za darmo i ponoć współpracuje z allegro.

 

 

Oj nie polecam.

:)

 

 

 

Co do tematu, to zapraszam na PW

 

za duzo pytan ;) -

1. co to znaczy "duzy/sredni?

2. czy ma to byc zintegorwane z czyms z tylu? (jakis ERP?)

3. co chcesz sprzedawac?

4. ile produktow?

 

itd itd itd ....

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Pacjentem jest kontroler do PS5, padł jeden z dżojstików. Wiem, co trzeba kupić i jak wymienić, pytanie jest natomiast inne:

czy ktoś z Was może polecić sprawdzone źródło tego rodzaju podzespołów? Nie chciałbym kupić jakiegoś badziewia, które po kilku dniach znowu padnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2024 o 15:16, LosioDriver napisał(a):

Jest w sumie dużo możliwości. Napisz w wiadomości coś więcej o sklepie może coś poradzę :)

 

W dniu 5.04.2024 o 17:39, piwozniak napisał(a):

 

Oj nie polecam.

:)

 

 

 

Co do tematu, to zapraszam na PW

 

za duzo pytan ;) -

1. co to znaczy "duzy/sredni?

2. czy ma to byc zintegorwane z czyms z tylu? (jakis ERP?)

3. co chcesz sprzedawac?

4. ile produktow?

 

itd itd itd ....

 

 

 

Firma w której pracuję została przedstawicielem dużego amerykańskiego producenta elektronarzędzi (jest to dla nas nowy obszar działań) i organizujemy właśnie sklep stacjonarny za który będę bezpośrednio odpowiedzialny a następnym krokiem ma być sprzedaż online, która też w jakimś stopniu spadnie na moje barki więc szukam optymalnych rozwiązań. 

Asortyment jest bardzo duży, kilkaset głównych narzędzi a z akcesoriami to już tysiące:

- elektronarzędzia do obróbki drewna, stali, kamienia; ogrodowe; specjalistyczne dla elektryków, hydraulików, itp. itd.

- akcesoria do powyższych (wiertła, frezy, końcówki, akumulatory, brzeszczoty, dłuta, tarcze, itd.)

- narzędzia ręczne do wszelakich prac 

- oświetlenie robocze

- dział bhp

- skrzynki, systemy transportowe

- itd.

Sprawa wygląda tak, że budżet na sklep online się znajdzie, gorzej z ludźmi do jego obsługi co oznacza, że optymalnie było by mieć gotowy produkt do którego wprowadzamy artykuły a reszta się nie martwimy. Nasza działka to wprowadzenie oferty, zamagazynowanie i wysyłka do klienta.

 

Jeśli macie pomysły, sugestie to piszcie :)

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Michał W. napisał(a):

 

Firma w której pracuję została przedstawicielem dużego amerykańskiego producenta elektronarzędzi (jest to dla nas nowy obszar działań) i organizujemy właśnie sklep stacjonarny za który będę bezpośrednio odpowiedzialny a następnym krokiem ma być sprzedaż online, która też w jakimś stopniu spadnie na moje barki więc szukam optymalnych rozwiązań. 

Asortyment jest bardzo duży, kilkaset głównych narzędzi a z akcesoriami to już tysiące:

- elektronarzędzia do obróbki drewna, stali, kamienia; ogrodowe; specjalistyczne dla elektryków, hydraulików, itp. itd.

- akcesoria do powyższych (wiertła, frezy, końcówki, akumulatory, brzeszczoty, dłuta, tarcze, itd.)

- narzędzia ręczne do wszelakich prac 

- oświetlenie robocze

- dział bhp

- skrzynki, systemy transportowe

- itd.

Sprawa wygląda tak, że budżet na sklep online się znajdzie, gorzej z ludźmi do jego obsługi co oznacza, że optymalnie było by mieć gotowy produkt do którego wprowadzamy artykuły a reszta się nie martwimy. Nasza działka to wprowadzenie oferty, zamagazynowanie i wysyłka do klienta.

 

Jeśli macie pomysły, sugestie to piszcie :)

 

Ogólnie tak:

  1. Unikaj dziwnych wynalazków typu sklepy od home.pl, nazwa.pl - wyjdzie drogo i będzie działać źle, nic szybko nie zintegrujesz, o wszystko będziesz musiał się prosić.
  2. Unikaj wszelkich firemek które robią sklepy na swoim unikalnym CMS'ie - w 90% kończy się to potem płaczem, bo nagle coś przestaje działać, firma skończyła wsparcie, a nikt nie chce się podjąć zmian. Dodatkowo jak wcześniej - nic szybko nie zintegrujesz, o wszystko będziesz musiał się prosić.
  3. Zastanów się kilka razy zanim wybierzesz sklep oferowany w formie SaaS - to często kusi niską ceną początkową, ale koszty miesięcznie czasem potrafią zaskoczyć. Oczywiście zależy to od polityki firmy oferującej usługę, ale jako przykład podam klienta który ostatnio został naliczony na 800 euro za podmianę regulaminu w sklepie :) Zaletą jest szybkie wsparcie, wadą zobowiązanie i brak opcji ucieczki gdyby coś Ci nie pasowało.
  4. Jest masa rozwiązań OpenSourcowych z bardzo dobrym wsparciem społeczności - PrestaShop, OpenCart, WooCommerce. Opinie znajdziesz różne ponieważ taki sklep trzeba odpowiednio pod indywidualne potrzebny skonfigurować, wiele rzeczy wstępnie doprogramować i wszystko zależy od tego jak ktoś to zrobi. Jeżeli zostanie to zrobione dobrze to masz sklep na własnym serwerze, na lata, bez żadnych dodatkowych kosztów poza serwerem, bramkami płatności, itp. Będziesz potrzebował kogoś kto będzie Ci wprowadzał większe zmiany, zazwyczaj firmy rozliczają to godzinowo. Ale nie ma tutaj skazania na jedną firmę. Nie pasuje Ci jedna, idziesz do drugiej i nie ma z tym problemu. Wielkim plusem jest to, że są to systemy tak bardzo popularne, że co się da to już jest na to zrobione w formie pluginu.
  5. Jeżeli producent udostępnia jakieś pliki excel z produktami to można to wykorzystać i zrobić importer który sam utworzy produkty, kategorie itd, trzeba będzie to tylko ewentualnie zmoderować, wprowadzić stany magazynowe.
  6. Zastanów się od razu czy poza takim sklepem chcesz mieć inne kanały sprzedaży (Allegro, Morele, Empik, eBay). Jeżeli tak to super narzędziem jest Baselinker. Niestety zmienili oni ostatnio ceny i sposób rozliczania. Na szczęście po hejcie jaki się na nich wylał za totalnie kuriozalne ceny trochę je obniżyli. Na plus jest to, że dają teraz lepszy support. Baselinker nie tylko pozwoli zarządzać wieloma kanałami sprzedaży ale też zautomatyzuje kwestie wysyłkowe i fakturowe.
Edytowane przez LosioDriver
  • Dzięki! 1
  • Zdrówko! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pytanko o wirtualny numer do odebrania smsów. Czy ktoś ma jakieś sprawdzony, w ostateczności nawet płatny? Chciałem pobawić się signalem/molly i sprawdziłem kilka serwisów z darmowymi numerami, ale żaden sms rejestracyjny nie dochodził. Z kolei te płatne serwisy wyglądają, jak fake.

edit: ogarnięte

Edytowane przez _ONE_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczę z pocztą outlok i przegrywam. Najgorsze to to ze to poczta Ojca i nie chce mi sie już słuchać jego gorzkich żalów.

A teraz do sedna

Miał starego lapka acera na którym był outlok 2016 , postanowiliśmy mu kupić nowy lapek thinkpada  na którym był problem z zainstalowaniem outlooka 2016 i wyskakiwał komunikat że to błąd oprogramowania spowodowany przez lenovo i że poczty nie da rady zainstalować i że pracują nad tym. Zeby Ojciec mógł odbierać pocztę to zainstalowałem tunderbirda  tymczasowo. Przy okazji miał na tym tunderbirdzie oczyścić pocztę ze śmieci bo na starym komputerze outlook już się zawieszał od 24 GB poczty. Pech chciał że usunął nie to co potrzeba , zostawił śmieci a ważne pokasował :facepalm: i stwierdził że nie chce już tej tunderbird bo ona sama mu pokasował to co ważne :facepalm:

Po 3 miesiącach ponowna instalacja outlooka tym razem się udała ale , nie zaimportowała książki adresowej. Po ponownym wgraniu samej książki adresy są już dostępne lecz pomimo zaznaczenia autozapisywania adresów nie podpowiada i trzeba za każdym razem pisać z palca. Gdzieś znalazłem informacje że należy otlooka zrobić offline, następnie zaznaczyć wszystkie adresy w jednym emailu i wysłać , poczta przekaże  do skrzynki roboczej czy nadawczej (już nie pamiętam) skąd trzeba przenieść do wysłanej , zrobić online i wuala nie działa :biglol:

Macie patent jak tego otlooka poskromić  ?

Edytowane przez Henryk82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Henryk82 jest na to metoda.

 

Zrób to co opisane pod tym linkiem w sekcji "Extract email addresses from a mail folder in Outlook":

https://www.extendoffice.com/documents/outlook/1449-outlook-extract-contacts.html

 

Ta metoda tam jest do Outlooka 2007-2013 ale działa cały czas w najnowszym.

 

Potem analogicznie robisz Import tego pliku do kontaktów, musisz tylko zmapować pola.

 

W nowym Outlooku to jest pod "File" > "Open & Export".

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, LosioDriver napisał(a):

@Henryk82 jest na to metoda.

 

Zrób to co opisane pod tym linkiem w sekcji "Extract email addresses from a mail folder in Outlook":

https://www.extendoffice.com/documents/outlook/1449-outlook-extract-contacts.html

 

Ta metoda tam jest do Outlooka 2007-2013 ale działa cały czas w najnowszym.

 

Potem analogicznie robisz Import tego pliku do kontaktów, musisz tylko zmapować pola.

 

W nowym Outlooku to jest pod "File" > "Open & Export".

 

 

Zadziałało ufffff

Wielkie dzięki za pomoc i odwdzięczę się cytrynóweczką własnej roboty jak będę w Krakowie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, pumex1 napisał(a):

Pytanie "mobilne". CZy jest sens/czy warto zmienić kartę SIM na e-SIM?

Tylko jak telefon nie pozwala na wsadzenie fizycznej karty. Ewentualna zmiana e-sim między telefonami wymaga nieco więcej wysiłku niż szpilka i kilka sekund na przełożenie.

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, aflinta napisał(a):

Tylko jak telefon nie pozwala na wsadzenie fizycznej karty. Ewentualna zmiana e-sim między telefonami wymaga nieco więcej wysiłku niż szpilka i kilka sekund na przełożenie.

 

Ewentualnie dobre rozwiązanie gdy ktoś potrzebuje dwóch/więcej numerów w jednym telefonie. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Orear napisał(a):

Ewentualnie dobre rozwiązanie gdy ktoś potrzebuje dwóch/więcej numerów w jednym telefonie. 

mam dual SIM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, _akir_ napisał(a):

To jak masz dual sim to nie bardzo rozumiem sens tego ćwiczenia

Pytam, bo mi T-Mobile przysłał info, że mogę wymienić w aplikacji mobilnej. A, że sam nie widziałem w tym nic przekonującego, to wolałem spytać - czy może są jakieś "ukryte benefity" z takiej zmiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pumex1 napisał(a):

Pytam, bo mi T-Mobile przysłał info, że mogę wymienić w aplikacji mobilnej. A, że sam nie widziałem w tym nic przekonującego, to wolałem spytać - czy może są jakieś "ukryte benefity" z takiej zmiany. 

Ja osobiscie esim uzywam tylko

do do internetu poza PL

w kraju tylko kopia głównej karty do apple watch jako esim ale to zaden benefit 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, STIFF napisał(a):

eSim się świetnie sprawdza poza EU ale jako dodatkowy numer i pakiet danych. Są aplikacje sprzedające pakiety regionalne i np. kilkanaście krajów regionu robisz na jednym pakiecie i jednej opłacie.


uwaga na Denta. Nie dziala juz w Gruzji i Egipcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...