Skocz do zawartości

Helpdesk komputerowy


pumex1

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, LosioDriver napisał(a):

 

 

Mi brakuje tak z 10cm na wysokość żeby mieć wypełnione komfortowe pole widzenia.

No i tu jest problem, można by to zrobić zmieniając 3x24" 16:10 na np 2x28" 16:9 czy coś w tym stylu, ale już przechodziłem posiadanie dwóch ekranów - nie mogę nie mieć tego jednego centralnego.

Może z użyciem rzutnika można osiągnąć pożądany komfort? Oczywiście nie na ścianę tylko na ekran zapewniający pożądany komfort odczytu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dobry pomysł z tym rzutnikiem bo tradycyjny potrzebuje ciemności a w ciemności ciężko sie pracuje. Laserowe co niby nie wymagają już takiego zaciemnienia pomieszczenia mają  abstrakcyjnie wysokie ceny, a chyba nie o to chodziło autorowi tematu skoro szuka monitora z outletu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem.

Od jakiegoś czasu coraz mocniej irytuje mnie, że w trakcie korzystania z Wi-Fi na telefonie od czasu (na kompie nie zauważyłem takiego problemu) od czasu do czasu rozłącza połączenie i po kilkunastu sekundach znowu się łączy. Zastanawiam się czy to nie przypadłość samego routera, ale skoro na kompie nie ma z tym problemu to może coś po stronie telefonu tylko nie mam za bardzo pomysłu jak to zweryfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Czołem.

Od jakiegoś czasu coraz mocniej irytuje mnie, że w trakcie korzystania z Wi-Fi na telefonie od czasu (na kompie nie zauważyłem takiego problemu) od czasu do czasu rozłącza połączenie i po kilkunastu sekundach znowu się łączy. Zastanawiam się czy to nie przypadłość samego routera, ale skoro na kompie nie ma z tym problemu to może coś po stronie telefonu tylko nie mam za bardzo pomysłu jak to zweryfikować.

co to za router ? zobacz czy nie ma nowego softu, moze profilaktyczny reboot routera

jaki dokładnie masz objaw na telefonie ? polaczony do wifi tylko brak netu czy calkowicie rozpina z wifi ? co za telefon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, _akir_ napisał(a):

co to za router ? zobacz czy nie ma nowego softu, moze profilaktyczny reboot routera

jaki dokładnie masz objaw na telefonie ? polaczony do wifi tylko brak netu czy calkowicie rozpina z wifi ? co za telefon ?

https://allegro.pl/oferta/connect-box-router-przewodowy-ch7465lg-lc-14926055242

 

Objaw taki, że mam połączenie z routerem, a od czasu do czasu rozłącza mi z nim połączenie przechodząc na LTE+ po czym znowu łączy się z routerem łączy i działa jak gdyby nigdy nic aż do kolejnego krótkiego rozłączenia. Telefon Huawei p30 pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To I ja się podłączę pod "support" routerowy. Mam ostatnio problem, że router "wypina" mnie z neta, połączenie z siecią jest, ale neta jakby brak (chociaż ikona w Mac czy PC nawet nie "zdąży" tego wskazać). 

Najbardziej widoczne jest to podczas rozmowy gdzie rozpina mnie np na 5-10s i wracam po tym lagu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Kiwi 4ester napisał(a):

https://allegro.pl/oferta/connect-box-router-przewodowy-ch7465lg-lc-14926055242

 

Objaw taki, że mam połączenie z routerem, a od czasu do czasu rozłącza mi z nim połączenie przechodząc na LTE+ po czym znowu łączy się z routerem łączy i działa jak gdyby nigdy nic aż do kolejnego krótkiego rozłączenia. Telefon Huawei p30 pro.

obstawiam że to wina tego routera - to jakiś sprzęt od operatora ? zobacz czy mozna na nim zrobic jakis upgrade FW, ewentualnie jakie sa ustawienia autentykacji Wifi ? ja mialem swego czasu na Ubiquiti problem z jednym telefonem jak wbiłem WPA-3 Enterprise :D 

 

6 minut temu, kamul napisał(a):

To I ja się podłączę pod "support" routerowy. Mam ostatnio problem, że router "wypina" mnie z neta, połączenie z siecią jest, ale neta jakby brak (chociaż ikona w Mac czy PC nawet nie "zdąży" tego wskazać). 

Najbardziej widoczne jest to podczas rozmowy gdzie rozpina mnie np na 5-10s i wracam po tym lagu.

co za router ?

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, _akir_ napisał(a):

obstawiam że to wina tego routera - to jakiś sprzęt od operatora ? zobacz czy mozna na nim zrobic jakis upgrade FW, ewentualnie jakie sa ustawienia autentykacji Wifi ? ja mialem swego czasu na Ubiquiti problem z jednym telefonem jak wbiłem WPA-3 Enterprise :D 

 

co za router ?

Tak, router od operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Tak, router od operatora.

 

Starego CB (czyli Compal CH7465LG) miałem kilka lat i w sumie działał bez zarzutu, ale u mnie pracował jako modem (tryb bridge - miałem do niego podłączony własny router).

Dawał radę nawet przy umowie 750Mb/s :)

 

Zadzwoń do UPC na pomoc techniczną i zgłoś problem - z tego co pamiętam będą mogli się podłączyć zdalnie i sprawdzić parametry, wymusić upgrade firmware, itp., a w ostateczności wymienią na nowy.

 

 

Ewentualnie tutaj możesz się doktoryzować ;)

https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=9310

https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10227

 

 

 

Edytowane przez czekker
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto sprawdzić (głównie jeśli mieszkasz w bloku, bo w domu to raczej nie będzie problem) czy router nie nadaje na kanałach obleganych przez routery sąsiadów i ustawić jakieś inne.  Jeszcze się nie spotkałem z routerem, który w trybie automatycznym ustawiłby kanały jakoś sensownie - zawsze się pchają w oblegane pasma 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Turbo napisał(a):

Zawsze warto sprawdzić (głównie jeśli mieszkasz w bloku, bo w domu to raczej nie będzie problem) czy router nie nadaje na kanałach obleganych przez routery sąsiadów i ustawić jakieś inne.  Jeszcze się nie spotkałem z routerem, który w trybie automatycznym ustawiłby kanały jakoś sensownie - zawsze się pchają w oblegane pasma 

A jak sprawdzić, które pasma są bardziej, a które mniej oblegane przez sąsiadów? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, sartek napisał(a):

A jak sprawdzić, które pasma są bardziej, a które mniej oblegane przez sąsiadów? :)

Apka na telefon "Analizator WiFi" wystarczy do tego celu 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Turbo napisał(a):

Zawsze warto sprawdzić (głównie jeśli mieszkasz w bloku, bo w domu to raczej nie będzie problem) czy router nie nadaje na kanałach obleganych przez routery sąsiadów i ustawić jakieś inne.

 

31 minut temu, skwaro napisał(a):

Apka na telefon "Analizator WiFi" wystarczy do tego celu

Dziękuję, działa cuda. Nagle mam zupełnie normalny sygnał w pokojach, w których dotąd było słabo :drinks:

  • Zdrówko! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to niekoniecznie dobry wątek ale....

Jaki program do fakturowania polecilibyście dla JDG? Sprzedaż produktów w Polsce i zagranicę, kilka-kilkadziesiąt faktur w miesiącu. Bez magazynu, samo fakturowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Grzegorz napisał(a):

Może to niekoniecznie dobry wątek ale....

Jaki program do fakturowania polecilibyście dla JDG? Sprzedaż produktów w Polsce i zagranicę, kilka-kilkadziesiąt faktur w miesiącu. Bez magazynu, samo fakturowanie.

Może wystarczy wtedy: https://www.podatki.gov.pl/ksef/aplikacja-podatnika-ksef-i-inne-narzedzia/ - i tak za jakiś czas będzie trzeba z tego korzystać, czy to bezpośrednio, czy też przy użyciu komercyjnych aplikacji łączących się z serwerami ministerstwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Grzegorz napisał(a):

Może to niekoniecznie dobry wątek ale....

Jaki program do fakturowania polecilibyście dla JDG? Sprzedaż produktów w Polsce i zagranicę, kilka-kilkadziesiąt faktur w miesiącu. Bez magazynu, samo fakturowanie.

wczesniej uzywałem WaproMag co roku odnawialem licencje i musialem to trzymac na swoim sprzecie, obecnie uzywam fakturowni wersji start (132 brutto rocznie) - brak limitu faktur, instalujesz apke na telefon i masz dostep wszedzie

Edytowane przez _akir_
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reset ustawień chyba pomógł, ale to zobaczę po czasie, a żeby wgrać nowy firmware to musiałbym się kontaktować z dostawcą. Z innej beczki. Od swoich dostawców jakie macie przesyły i w jakiej cenie? Korzystając ze speedtestu wypluło mi coś takiego. Nie jestem przekonany, żeby to były dobre parametry za 43zł miesięcznie ^_^

image.jpeg.bda57e6538171f93305b5f20a394b5e6.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Reset ustawień chyba pomógł, ale to zobaczę po czasie, a żeby wgrać nowy firmware to musiałbym się kontaktować z dostawcą. Z innej beczki. Od swoich dostawców jakie macie przesyły i w jakiej cenie? Korzystając ze speedtestu wypluło mi coś takiego. Nie jestem przekonany, żeby to były dobre parametry za 43zł miesięcznie ^_^

image.jpeg.bda57e6538171f93305b5f20a394b5e6.jpeg

 

Ja mam UPC (teraz Play), chyba 70 albo 75zł miesięcznie płacę, ale źle nie jest :D
 

image.png.4d9711aa3b2145b78aa7d23921c35ff1.png

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Reset ustawień chyba pomógł, ale to zobaczę po czasie, a żeby wgrać nowy firmware to musiałbym się kontaktować z dostawcą. Z innej beczki. Od swoich dostawców jakie macie przesyły i w jakiej cenie? Korzystając ze speedtestu wypluło mi coś takiego. Nie jestem przekonany, żeby to były dobre parametry za 43zł miesięcznie ^_^

image.jpeg.bda57e6538171f93305b5f20a394b5e6.jpeg

Robisz ten test na 5Ghz? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...