Skocz do zawartości

_ONE_

Użytkownik
  • Zawartość

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _ONE_

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Góry i górki
  • Auto
    Forek 2.0X

Ostatnie wizyty

343 wyświetleń profilu
  1. Pod fotelem nie ma wiązki. Ktoś rozkminiał jak daleko trzeba ciągnąć wiązkę, czy też podpiąć się pod zapalniczkę?
  2. _ONE_

    Podwyższanie forestera rocznik 2003 SG o 3cm

    To już jest choroba, do ironamnów ostatnio dołożyłem dodatkowe ~1cm, ale tylko na oponach 215/65r16 No i to już jest kres, bez dodatkowych modyfikacji zawieszenia. Na podkładkach autem bujało na zakrętach prawie jak w serii. Na ironmanach nie ma bata, nie buja, bo sprężyny są sztywniejsze, za to komfortu zauważalnie mniej.
  3. _ONE_

    Wymiana samego klosza reflektora SG przed liftem...

    No dobra, jestem po robocie... 1. Zakup lampy UK, polerowanie jej klosza, demontaż klosza... kilka wkrętów, dwie sprężyste blaszki, kilka zaczepów, i rozklejenie na siłę i na zimno, przez systematyczne podważanie wkrętakiem, dokładne umycie klosza z usunięciem resztek masy uszczelniającej (tylko na kloszu) i odtłuszczenie. 2. Demontaż z auta lampy z uszkodzonym kloszem... odbicie atrapy, listwy pod reflektorem i trzech wkrętów reflektora (nasadka 10). 3. Demontaż klosza jak pkt.1, pęknięty klosz na śmietnik. 4. Montaż klosza UK w odwrotnej kolejności NA STARĄ MASĘ uszczelniającą do mojej dotychczasowej lampy. BTW Zastanawiałem się nad dokładnym oczyszczeniem obudowy lampy ze starej masy i montaż na butyl, ale po obejrzeniu stanu tej masy uznałem, że nie warto. Uchwyty i wkręty trzymają, choć jeden przy demontażu stracił gwintowaną tulejkę, masa też dała radę - delikatnie ją przemieściłem w obudowie, aby nowy klosz nie wchodził w kształt odciśnięty po starym kloszu. Lampa jest szczelna i od razu gotowa do montażu. 5. Montaż w aucie i porównanie z lampą obok... trzeba polerować drugą! 6. Szlifierka kątowa oscylacyjna, benzyna ekstrakcyjna,woda, papiery 800 -> 1500 -> 2000 -> gąbka do polerowania z pastą. 7. Obie lampy jak nowe, prawie, bo w obu kloszach widać zmiany w strukturze tworzywa spowodowane wysoką temperaturą i kamykami, ale to widać tylko z bliska.
  4. _ONE_

    Wydech do Forestera

    Nic nie było słychać, bo jakiś ociężały komar latał koło mikrofonu
  5. _ONE_

    Wymiana samego klosza reflektora SG przed liftem...

    Oooo, i o takie odpowiedzi mi chodziło, dziękuję, kupuję z RHD
  6. Klosz reflektora, jak zdecydowana większość, mam plastykowy. Widzę zaczepy, czyli teoretycznie da się zdemontować i wymienić. Od jakiegoś czasu jeżdżę z pękniętym dookoła kloszem, praktycznie nie przeszkadza w snopie światła, ale lampa bardziej paruje. Na alledrogo widzę sporo dawców, reflektorów z UK... Czy ktoś już przerabiał ten temat?
  7. Czy ktoś dobierał zamienniki łożysk dyfra i wiskozy (4szt)? Po crossach niczego nie znalazłem.
  8. _ONE_

    Jakie opony zimowe do szuwarka (było: Zimówki)

    AT to tylko w ramach eksperymentów, normalnie zimą ujeżdżam Bridgestone Blizzak LM25 ale na 15"
  9. _ONE_

    Jakie opony zimowe do szuwarka (było: Zimówki)

    Abstrahując od skuteczności, myślę o Geolandarach AT. Jaki będzie maks rozmiar w forku na fabrycznych pancernych felgach 16" i ironmanach?
  10. _ONE_

    Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Czy ktoś już zakładał drugi typ peddersów, tych w wersji "ironman light"?
  11. _ONE_

    Felgi 17, jakie ET do SG?

    Dziękuję!
  12. _ONE_

    Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Podobno zakładają też springi od huntera.
  13. _ONE_

    Felgi 17, jakie ET do SG?

    @gorion Dzięki za konkretne informacje. Mam na oku takie felgi, tylko gość nie ma jak sprawdzić rozstawu śrub, pochodzą z outbacka. Ktoś podpowie jaki mają rozstaw...?
  14. _ONE_

    Felgi 17, jakie ET do SG?

    Myślę nad zmianą felg z 15 na 17. Raczej coś ze stajni Subaru. Jakie zakresy ET fitują do forka SG bez dodatkowych dystansów na piastach?
  15. _ONE_

    Interfejs subaru forester

    Można wkręcić sondę na tulejce dystansowej, dzięki odsadzeniu zdecydowanie rzadziej zapala checka, ale nowa sonda nie powinna generować problemu... może została źle dobrana.
×