Jump to content

_ONE_

Użytkownik
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

About _ONE_

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Góry i górki
  • Auto
    Forek 2.0X

Recent Profile Visitors

391 profile views
  1. Pod fotelem nie ma wiązki. Ktoś rozkminiał jak daleko trzeba ciągnąć wiązkę, czy też podpiąć się pod zapalniczkę?
  2. To już jest choroba, do ironamnów ostatnio dołożyłem dodatkowe ~1cm, ale tylko na oponach 215/65r16 No i to już jest kres, bez dodatkowych modyfikacji zawieszenia. Na podkładkach autem bujało na zakrętach prawie jak w serii. Na ironmanach nie ma bata, nie buja, bo sprężyny są sztywniejsze, za to komfortu zauważalnie mniej.
  3. No dobra, jestem po robocie... 1. Zakup lampy UK, polerowanie jej klosza, demontaż klosza... kilka wkrętów, dwie sprężyste blaszki, kilka zaczepów, i rozklejenie na siłę i na zimno, przez systematyczne podważanie wkrętakiem, dokładne umycie klosza z usunięciem resztek masy uszczelniającej (tylko na kloszu) i odtłuszczenie. 2. Demontaż z auta lampy z uszkodzonym kloszem... odbicie atrapy, listwy pod reflektorem i trzech wkrętów reflektora (nasadka 10). 3. Demontaż klosza jak pkt.1, pęknięty klosz na śmietnik. 4. Montaż klosza UK w odwrotnej kolejności NA STARĄ MASĘ uszczelniającą do mojej dotychczasowej lampy. BTW Zastanawiałem się nad dokładnym oczyszczeniem obudowy lampy ze starej masy i montaż na butyl, ale po obejrzeniu stanu tej masy uznałem, że nie warto. Uchwyty i wkręty trzymają, choć jeden przy demontażu stracił gwintowaną tulejkę, masa też dała radę - delikatnie ją przemieściłem w obudowie, aby nowy klosz nie wchodził w kształt odciśnięty po starym kloszu. Lampa jest szczelna i od razu gotowa do montażu. 5. Montaż w aucie i porównanie z lampą obok... trzeba polerować drugą! 6. Szlifierka kątowa oscylacyjna, benzyna ekstrakcyjna,woda, papiery 800 -> 1500 -> 2000 -> gąbka do polerowania z pastą. 7. Obie lampy jak nowe, prawie, bo w obu kloszach widać zmiany w strukturze tworzywa spowodowane wysoką temperaturą i kamykami, ale to widać tylko z bliska.
  4. _ONE_

    Wydech do Forestera

    Nic nie było słychać, bo jakiś ociężały komar latał koło mikrofonu
  5. Oooo, i o takie odpowiedzi mi chodziło, dziękuję, kupuję z RHD
  6. Klosz reflektora, jak zdecydowana większość, mam plastykowy. Widzę zaczepy, czyli teoretycznie da się zdemontować i wymienić. Od jakiegoś czasu jeżdżę z pękniętym dookoła kloszem, praktycznie nie przeszkadza w snopie światła, ale lampa bardziej paruje. Na alledrogo widzę sporo dawców, reflektorów z UK... Czy ktoś już przerabiał ten temat?
  7. Czy ktoś dobierał zamienniki łożysk dyfra i wiskozy (4szt)? Po crossach niczego nie znalazłem.
  8. AT to tylko w ramach eksperymentów, normalnie zimą ujeżdżam Bridgestone Blizzak LM25 ale na 15"
  9. Abstrahując od skuteczności, myślę o Geolandarach AT. Jaki będzie maks rozmiar w forku na fabrycznych pancernych felgach 16" i ironmanach?
  10. Czy ktoś już zakładał drugi typ peddersów, tych w wersji "ironman light"?
  11. @gorion Dzięki za konkretne informacje. Mam na oku takie felgi, tylko gość nie ma jak sprawdzić rozstawu śrub, pochodzą z outbacka. Ktoś podpowie jaki mają rozstaw...?
  12. Myślę nad zmianą felg z 15 na 17. Raczej coś ze stajni Subaru. Jakie zakresy ET fitują do forka SG bez dodatkowych dystansów na piastach?
  13. Można wkręcić sondę na tulejce dystansowej, dzięki odsadzeniu zdecydowanie rzadziej zapala checka, ale nowa sonda nie powinna generować problemu... może została źle dobrana.
×
×
  • Create New...