Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Legacy i Forester też tam są :)

A swoją drogą, kiedyś juz było o tym pisane, ale ciężko porówntwać oczekiwania właściciela Fabii, z oczekiwaniami właściciela E klasy, inne auta, inne ceny inne wymagania. To co w skodzie możan uznać za normalne (bo tanie auto) w 4-5 razy droższej E klasie może być po prostu niedopuszczalne, nie wspominając już o tym, ze to co może się w drogim aucie zepsyuć, w małym aucie jest w ogóle niedostępne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba trzeba zacząć rozglądać się za skodami :)http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=23427

 

Strasznie wysokie miejsca zajela Honda i jej wysoko obrotowe silniki. Uwazam, ze wlacznie z Subaru sa to dwie najlepsze japonskie marki. Miski mi nie leza (poza EVO nic ciekawego nie maja) Toyota ostatnio troche podupadla aczkolwiek nie jest zla a Nissan jest jakiś takiś "mdły" moze poza paliwozernym 350Z :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan przede wszystkim po fuzji z Renault strasznie stracil na jakosci :|

 

Mysle, ze to przesada. Francuskie auta ostatnio bardzo wyraznie zyskaly na jakosci i poszczegolne modele sa porzadnymi samochodami nie wspominajac juz o bezpieczenstwie podczas podrozy...... a takze nawet wygrywaja MS :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan przede wszystkim po fuzji z Renault strasznie stracil na jakosci :|

 

Mysle, ze to przesada. Francuskie auta ostatnio bardzo wyraznie zyskaly na jakosci i poszczegolne modele sa porzadnymi samochodami nie wspominajac juz o bezpieczenstwie podczas podrozy...... a takze nawet wygrywaja MS :)

 

oj mylisz sie. Taka Primera jak moja to jeszcze byl czysty Nissan. Bajka, mowie, bajka. Jak lookniesz na rankingi zadowolenia to od czasu polaczenia z Renault zadowolenie klientow Nissana spadlo. A silniki, z ktorych korzysta Nissan, sa o dupe potluc. Stare byly lepsze (przyklad mojego: 150KM, w miescie pali 8,4l, przy przebiegu 112kkm nic sie nie stalo, absolutnie nic)

 

A co do crashtestow: spojrz pod maske jakiejkolwiek rzedowki zamontowanej w poprzek. zauwazysz, ze po lewej jest skrzynia, po prawej blok (patrzac od strony kabiny). Przy testach zderzeniowych, ktore polegaja na zderzeniu lewa 1/3 przodu z przeszkoda, skrzynia sie rozsypuje na kawalki, a silnik pozostaje praktycznie nietkniety. Nie wiadomo jednak, co by sie stalo, gdyby uderzyc calym przodem :!: Ot, takie male oszustwo...

 

A i co maja wspolnego francuskie rajdowki z seria? poza wygladem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than, wiele ludzi ma francuskie auta i sa zadowoleni i to bardzo wiec nie mozna mowic, ze akurat po polaczeniu z taka renówką odrazu wyszla kicha. Zreszta chyba w ostatnich latach Nissan poprawil sprzedawalnosc swoich aut, wyszly nowe, ciekawsze modele i tak to sie kreci a ze sie cos psuje........... hmmm, mysle, ze bedzie sie psulo i to jeszcze bardziej niz wczesniej z protego powodu: obecne nowe auta sa tak naladowane elektronika, ze wczesniej czy pozniej musi sie cos dziac

 

Ps. Masz super spalanie miejskie w primerce i to dosyc mocnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than, wiele ludzi ma francuskie auta i sa zadowoleni i to bardzo

 

Dokłądnie, mój ojciec przejeździł Meganką w podstawowej wersji 6 czy 7 lat od nowości. Poza eksploatacją, która w porónaniu do innych marek była naprawdę tania, nie zepsuło się dokłądnie nic. PRzejechał ponad 170 kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lutowym numerze AMiS znany i lubiany redaktor Maznas opisuje nową, wolnossącą Imprezę.

 

Nic odkrywczego, generalnie pozytywnie... Mam wrażenie, że już kiedyś czytałem ten tekst - a mianowicie wtedy, gdy ten sam redaktor prezentował MY'03 :lol: . (Drzewiej, jak redaktorzy pisywali teksty na maszynie i zsyłali na gorący ołów, artykuły bywały bardziej odkrywcze i bardziej oryginalne... :wink:, a teraz... jak się ma archiwum na twardym tysku, to klik-klik... i jest "nowe" dziełko...)

 

Do tamtego tekstu doszła pochwała dla silnika i dla stylizacji dziobu - że "podobny do SEAT-a" :mrgreen:

 

No i tym razem chyba Padre nie dał chłopakom popsuć hamulców przed testem... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forums.nasioc.com/forums/showpost.php?p=12481590&postcount=1

Troche skanow (same tabelki z wynikami) z najnowszego Road & Track. Test porownawczy Legacy Spec. B i szesciu innych sedanow AWD dostepnych na rynku USA. Subaru przegrywa minimalnie z Audi (ale za to ma duzo nizsza cene). W podsumowaniu mozna przeczytac ze Audi bardziej podobalo sie "dzadkom" a Subaru "mlodym".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W Polsce by się to przydało - przymus kupowania auta z niedziałającą nawigacją jest dla mnie mocno kontrowersyjny :roll:

Ale tu chodzi o auta najtańsze, które nawigacji nie mają, a nie te lepiej doposażone.

 

Wiem o co chodzi :wink: Zwróć uwagę że kupując 3.0 litrowego Outback'a mamy dostępną tylko jedną wersję wyposażenia (czyli niejako najtańszą :P ) więc czemu by nie zrobić wersji bez tego (niestety) zbędnego elementu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...