Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

A tu najoryginalniejszy :wink: i najobfitszy w szczegóły tekst ze strony subaru-global http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_60853.pdf

Upraszczając, tylko 2,5% momentu więcej? Nie wierzę, tutaj musi być drugie dno, może w przypadku wersji dołdowanych przyniesie to większe przyrosty? A może chodzi o zakres obrotów w których dostępny jest ten moment?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZ, np ten

Mam Golfa tróje '94 z legendarnym TDI AFN, seria 130KM ale po zrobieniu wydechu, dolotu, sportowych kablach WN, filtrze, świecach, wywaleniu katalizatora i włożeniu resistor-chipa robi 235KM i 480 niutków, tak rwał asfald, że trzeba było go zeszperować z przodu bo inaczej ściągał od tej mocy i momentu. Przyśpieszenie 5,4s mierzone na profesjonalnym g-shock, max na autobanie do Berlina 274,8km/h, poszedł by więcej ale mi SLS AMG blokował drogę. W trasie przy 180km/h pali 4,85l a w mieście 5,9l jak są korki.
:lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spośród marek sklasyfikowanych na dalszych lokatach największą dynamiką wzrostu sprzedaży wyróżniają się Dacia (18. miejsce, 3,6 tys. sztuk, +104,9%) i Land Rover (26. miejsce, +104,6%), a także Subaru (+52,8%) czy Porsche (+86,1%).

 

Źródło: Samar.pl

 

Coraz więcej Subarynek na polskich drogach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spośród marek sklasyfikowanych na dalszych lokatach największą dynamiką wzrostu sprzedaży wyróżniają się Dacia (18. miejsce, 3,6 tys. sztuk, +104,9%) i Land Rover (26. miejsce, +104,6%), a także Subaru (+52,8%) czy Porsche (+86,1%).

 

Źródło: Samar.pl

 

Coraz więcej Subarynek na polskich drogach...

 

Wzrost cieszy, ale to jest chyba tylko odrabianie spadków sprzedaży z poprzedniego roku. Wzrost nabijają głównie diesle. A wśród nich prawdziwych subaromaniaków szukać ze świećą i to tylko na forumie. :P

 

W artykule z autokult.pl o awaryjności Imprezy auto dokonał ciekawego podziału wersji Imprezy: " Pomimo tak szerokiej oferty silnikowej prawdziwi fani marki zapewne zdecydują się na WRX STI lub WRX STI Turbo ze względu na osiągi i świetne właściwości jezdne. Dziś skupimy się właśnie na tych wersjach, ponieważ są najbardziej popularne."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ten cytat świadczy o nikłej znajomości marki. Owszem, w pewnym roczniku, a dokładnie przy wprowadzeniu silnika 2.5T w cenniku zmieniono nazwę na STI Turbo. Ale wszyscy wiemy, że tym się nikt nie posługiwał/posługuje. Znacznie bardziej trafną metodą rozróżnienia byłoby użycie rocznika modelowego. Tym bardziej, że czytelnik niezorientowany może zrozumieć, że w tym samym czasie oferowane były obie wersje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt ze subaru sie demokratyzuje wraz z wejsciem disla ale ten disel ma cos w sobie i dla fanow. mozna sobietroszke poupalac taniego opalu. Moze mniejsza frajda ale duzo wiecyj za te same dutki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas wersja z turbiną wycofana, a na Sydney Motor Show można było podziwiać Forestera S-Edition z 256 konnym silnikiem, taki młodszy kuzyn Forestera STI, z nowym systemem dystrybucji napędu, jak piszą. Szczegóły: http://www.autoblog.com/2010/10/15/subaru-forester-s-edition-concept-points-towards-sporty-new-mode/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...