Skocz do zawartości

[Katowice] Śląskie spotkania


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.03.2022 o 14:40, KotMorderca napisał:

image.thumb.png.066989db2f83cf5da93213987ae1f1ca.png

Informacyjnie :rolleyes:

 

Żal aż na to patrzeć, kiedy ja organizowałem Szombierki razem z @stean oraz jeszcze jednym znajomym, imprezy były mega dopracowane, było ogrom mediów i sponsorów, a lista była prawie zawsze do pełna, nie raz rozszerzając ją na większość ilość, niż z góry zakładaliśmy. Teraz ledwo kilku zawodników, a mieszkając 3min od tego miejsca, strach przejechać szybciej po tym asfalcie... raz połatali, a tamte drogi jednak są dość sporo użytkowane w tygodniu - tym bardziej w ostatnim czasie, gdzie remontowali wokół główne drogi i ludzie robili sobie tamtędy objazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
55 minut temu, BelegUS napisał:

Nie zalega komuś jakiś tani backbox? Oberwałem końcowy w Legacy III, zgniły tak że nie ma do czego spawać raczej. Auto typu gruz, więc byle co obleci ;) Im bardziej ordynarny i przelotowy tym lepiej.

 

Będę z powrotem w Wiśle w sobotę wieczorem, jeśli OK to dzwoń 501 584 598.
PS: i - tak jak pisałem w swoim wątku - jest otwartość negocjacyjna.

 

https://forum.subaru.pl/topic/112952-wydech-końcowy-puszka-legacyobk-bh-25-inox/

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Fala napisał:

Będę z powrotem w Wiśle w sobotę wieczorem

Trochę lipton bo w piątek będę w Żywcu i to mieliśmy z Tatą spawać :P Ale myślę że spróbuję heftnąć oryginał, jak się nie uda to Ci zadzwonię w piątek wieczorem i puszczę przelew, u Łukasza Koczwary w Wiśle byś mi go dał radę zostawić? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, BelegUS napisał:

Trochę lipton bo w piątek będę w Żywcu i to mieliśmy z Tatą spawać :P Ale myślę że spróbuję heftnąć oryginał, jak się nie uda to Ci zadzwonię w piątek wieczorem i puszczę przelew, u Łukasza Koczwary w Wiśle byś mi go dał radę zostawić? :)

Bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BelegUS napisał:

Super, to w kontakcie :) To padło już jest jedną osią na złomie, ale jakoś dziwnym trafem to jednocześnie najbardziej użyteczny i bezproblemowy wóz w moim arsenale...

BH 2.0? One tak mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Fala napisał:

BH 2.0? One tak mają.

2.5. Ale nawet UPG jakoś paść nie chce, chociaż raz się chyba z braku płynu (wyciek) zaczął przegrzewać.

 

Grat za 2,5 tysiąca trzy lata temu kupiony (albo 4?), a z 70k km na gazie zrobił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, BelegUS napisał:

2.5. Ale nawet UPG jakoś paść nie chce, chociaż raz się chyba z braku płynu (wyciek) zaczął przegrzewać.

 

Grat za 2,5 tysiąca trzy lata temu kupiony (albo 4?), a z 70k km na gazie zrobił...

2.5 też OK, jak z głową jeżdżone. 

Albo jak ma taki przebieg, jak ten u mnie w grupie :o ale ja mam już za dużo fur :ph34r::biglol:

 

https://www.facebook.com/groups/463326788853752/permalink/490958356090595/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Fala napisał:

2.5 też OK, jak z głową jeżdżone. 

To nie jest jeżdżone z głową, po prostu jest jak ten mleczyk. A mój SVX / OBK H6 jako ta róża.

BESTY.pl - Róża vs. Mleczyk

 

1 minutę temu, Fala napisał:

Albo jak ma taki przebieg, jak ten u mnie w grupie :o ale ja mam już za dużo fur :ph34r::biglol:

 

https://www.facebook.com/groups/463326788853752/permalink/490958356090595/

Wysłałem akces ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BelegUS napisał:

Wysłałem akces

No denial :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dominikd napisał:

bo to jeszcze "lepsiejsze" 2.5 byli niźli te w BL/BP

Mówisz o tym z AVLS? Jak tak to się niestety muszę zgodzić, sprawiłem Mamie Forestera SH z tym silnikiem i pomimo kapitalki przy okazji padnięcia UPG dalej żłopie pół litra oleju na tysiąc. Wcześniej żłopał litr xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o tym z AVLS? Jak tak to się niestety muszę zgodzić, sprawiłem Mamie Forestera SH z tym silnikiem i pomimo kapitalki przy okazji padnięcia UPG dalej żłopie pół litra oleju na tysiąc. Wcześniej żłopał litr xD

kiedys mi ktorys z forumowych mędrców tlumaczyl ze inne pierscienie olejowe są...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, dominikd napisał:

kiedys mi ktorys z forumowych mędrców tlumaczyl ze inne pierscienie olejowe są...

 

Tam jest z pierścieniami nawet inny dowcip: (przynajmniej na nie-ASO stronach) jako pasujące są opisane zarówno te ze starszych EJ251/EJ253 NA jak i te z EJ25 turbo. Ale jeden z pierścieni ma różne wymiary xD

 

Nam sprzedano te z turbo, i według opposedforces to są właściwe, ale olej i tak znika w zastraszającym tempie. Tymczasem mój gruz z EJ251 bez AVLS nie bierze w sumie w praktyce wcale między wymianami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tam jest z pierścieniami nawet inny dowcip: (przynajmniej na nie-ASO stronach) jako pasujące są opisane zarówno te ze starszych EJ251/EJ253 NA jak i te z EJ25 turbo. Ale jeden z pierścieni ma różne wymiary xD
 
Nam sprzedano te z turbo, i według opposedforces to są właściwe, ale olej i tak znika w zastraszającym tempie. Tymczasem mój gruz z EJ251 bez AVLS nie bierze w sumie w praktyce wcale między wymianami.

co tylko potwierdza, ze nowsze nie znaczy lepsze :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyj srebrny blob na warsztacie w sosnowcu? :wub:

 

 

Panowie mam pytanie, pewnie temat już się przewijał parę razy, ile kosztuje regulacja zaworów w 2,0 NA (lanos) i przy jakim przebiegu trzeba zacząć o tym myśleć? bo zastanawiam się gazowaniem. 

 

...albo sprzedam i będę szukał czegoś trochę większego :th_dash: sam nie wiem :facepalm:

Edytowane przez Grzecho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Grzecho napisał:

Panowie mam pytanie, pewnie temat już się przewijał parę razy, ile kosztuje regulacja zaworów w 2,0 NA (lanos) i przy jakim przebiegu trzeba zacząć o tym myśleć? bo zastanawiam się gazowaniem. 

Kontrola luzów przy gazie to tak chyba maks co 50 tys. km chyba, że są symptomy wskazujące na nieprawidłowe wartości. 

Koszt zależy od stanu samych luzów i czy jest konieczna przy okazji wymiana uszczelek pokryw zaworowych. 

Regulacja nie oznacza od razu wymiany wszystkich szklanek. Często jest tak, że zamienia się miejscami, niektóre można szlifować, a te najgorsze do wymiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Grzecho napisał:

Panowie mam pytanie, pewnie temat już się przewijał parę razy, ile kosztuje regulacja zaworów w 2,0 NA (lanos) i przy jakim przebiegu trzeba zacząć o tym myśleć? bo zastanawiam się gazowaniem. :facepalm:

 

EJ20F czy EJ204?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2022 o 16:43, czekker napisał:

 

Jaki warsztat w Sosnowcu, bo nie kojarzę tu żadnego speca od Subaru..?

 

To nie jest warsztat który specjalizuje się tylko w Subaru, ale ludzie ogarnięci. Robili mi przy poprzednim Hawku, teraz do nich jeżdżę z Lanosem a wiem też że jeździ do nich regularnie niebieski STI GH w sedanie i ogarniają bez problemu. Na Schonow ten który się kiedyś spalił. 

 

@rosaskcz tego co widzę ej20f, w tej chwili ma jakieś 138k nalotu

IMG_20220402_184806370.thumb.jpg.67d485cfcf01b719046d7e27c49a9561.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli myślisz o założeniu LPG, to lepiej, bo EJ20F ma wzmacniane gniazda zaworowe i niemalże dwa razy rzadziej trzeba regulować luzy (bardziej 100-120 tysięcy niż 50-60 w przypadku EJ204).

Oczywiście, te wartości mogą się różnić w zależności od "fachowca", który je podaje ;) W każdym razie dużo rzadziej zawory w EJ20F trzeba regulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...