Jump to content

Grzecho

Użytkownik
  • Posts

    287
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Grzecho last won the day on March 3 2019

Grzecho had the most liked content!

About Grzecho

  • Birthday 07/20/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Piekary Slaskie
  • Auto
    Hawk EJ204

Recent Profile Visitors

1083 profile views

Grzecho's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

235

Reputation

  1. Poleci ktoś jakieś przyzwoite opony na lato do Lanosa? W hawku miałem Pirelli Cinturato i byłem zadowolony, ale może macie coś co lepiej sprawdza? Po miesiącu jeżdżenia GH powiem Wam że bagażnika to w tym aucie nie ma. Do Hawka pakowałem co chciałem i zawsze zostawało miejsce na drugie tyle a tutaj... Jakieś nieporozumienie... Ale pomijając to to morda się cieszy za każdym razem jak patrzę na to auto ;D
  2. Jak będziecie odstawiać auto na warsztat to zwróćcie uwagę żeby było to świadome miejsce że trzeba to zakładać na zimnym silniku bo okazuje się że nie wszyscy mają o tym pojęcie. Rozebrać, złożyć, wyjazd a potem może być różnie
  3. W poprzednim hawku zakładałem SNR rolki pasek w zestawie masz wzmocniony teflonowy i pompę z Helu, sprawdziło się. Do Lanosa będę wkładał ten sam zestaw. Rozrząd SNR widziałem tez u Carfita na stronie więc myślę że można polecac. Co do pomp Hepu to już moje osobiste zaufanie do nich, przerobiłem w kilku autach nigdy nie miałem problemu. To na co zwracam uwagę większość zamienników nawet tych dobrych ma plastikowy wirnik, Hepu ma metalowy.
  4. Orientuje się ktoś czy w Lanosie da rade wymienić rozrząd bez ściągania całego przodu?
  5. Delphi swego czasu dużo rzeczy dawało na OEM do opla, cewki, czujniki, elektryka itd jak jest teraz jak się połączyli z Peugeotem nie wiem. To takie mniej więcej Denso w Subaru też dużo rzeczy OEM. Co do hebli w mojej astrze która lata jakieś 60 km dziennie głównie na dojazd do i z roboty czasem wypad z psem kawałek za miasto spokojnie daje radę. Silnik 1,4 benzyna jeszcze bez turbo ale robiłem sobie samemu, z czyszczeniem piast jak trzeba, wymiana wszystkich gum na tłoczku i przesmarowaniu prowadnic. Jak nie sprawdzisz i nie przesmarujesz zacisku to co byś nie włożył możesz się zdziwić. W poprzednim Subaru hawk 2,0 benzyna 160 km który był zwykłym dailly dla mnie miałem textara, półka ATE/TRW i dla mnie to był dramat. Przyszło trochę wilgoci piszczały niesamowicie, przy mocniejszym hamowaniu pylily mocno, miałem białe felgi i domyc je było ciężko. Miałem kiedyś Zimmermana w wersji nacinanej i nawiercanej z klockami tej samej firmy i byłem zadowolony. Ale to już myślę jakieś 1/3 do ceny np ATE trzeba dołożyć.
  6. Powiem szczerze bardziej cieszy niż hawk wczesniej choć to było moje pierwsze Subaru wtedy. Rozrząd, opony i latamy!
  7. Tomek wiedział już wcześniej teraz pora już się przywitać z wszystkim nowym nabytkiem dziś dogadanie, jutro popołudniu będzie u mnie, za nie długo widzimy się na spocie
  8. Katowice i okolice potrzebuje namiar na jakiś sklep salon hurtownie gdzie dostanę oe części do Subaru rozrządy, paski itd mam cars odpada dodzwonić się do nich dramat a maile zlewają, ktoś coś ma jakiś namiar?
  9. Aaa... nie doczytałem że to o tył chodzi
  10. A jesteś pewny że to łożysko? Zobacz zacisk po przeciwnej stronie czy wszystko ok.
  11. Znajoma szuka fury, budżet ok 15 tys, HB albo coś koniecznie min 4 furtki, benzyna. Macie coś ciekawego w okolicy do opchniecia?
  12. Podesłałbym ale widzę go tylko na grupach na fb. A ile cenisz swojego Hawka?
  13. Sam jestem ciekaw czy faktycznie tak to wyglądało ale biorąc pod uwagę że Fiat na teraz to priorytet i póki co worek bez dna fajnie by bylo jakby ktoś z okolicy też spojrzał na to auto bo potrzebne mi raczej daily bezawaryjne
  14. Mamy tu kogoś z okolic Łazisk kto mógłby sprawdzić wstępnie autko oczywiście się odwdzięczę?
×
×
  • Create New...