Jump to content

Grzecho

Użytkownik
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

About Grzecho

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 07/20/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Piekary Slaskie
  • Auto
    Hawk EJ204

Recent Profile Visitors

436 profile views
  1. Pozdrowienia z Mysłowic I Piekary przed chwilą
  2. Z tego co słyszałem tak, a słyszałem to od ludzi którzy zajmują się serwisami klimy. Ale ogólnie nie polecam. To nie jest bezpieczne to raz, a dwa jedna taka wizyta w serwisie i maszyna za ponad 10k sama idzie na serwis.
  3. Dobrze ze czynnik a nie propan butan bo już coraz więcej ludzi na tym jeździ :/
  4. Panowie jak potrzebujecie jakieś oleje czy tajle do wozidel innych niż Subaru walcie na pw coś się w fajnych cenach ogarnie
  5. Za 10 lat Imprezy już nie kupisz. Bo albo za jakąś nędzę będziesz musiał zapłacić jak za dom, albo kupisz pognite i zmęczone że majątek w to wlozysz
  6. Zaraz tam napinka. Ja tylko nie wiem jak można jakiekolwiek złe słowo o Subaru napisać? lepiej pchać swoje Subaru niż jeździć jakimś vagiem
  7. Mnie takie zdania zawsze rozbrajają. Miasto - ograniczenie prędkości, skrzyżowania, światła, korki, roboty, pasy i ludzie którym włącza się tryb nieśmiertelność, ale i tak "NA nie jedzie". Mam porównanie chociażby z BMW E90 M47 D20 i stwierdzenie że 160 konne NA nie jedzie jest nieporozumieniem. I powiem Ci że do swojego Hawka NA przesiadałem się właśnie z wolnossącej Astry 1,4, mam go 2 lata i cały czas taki sam zaciesz jak na początku. Z budżetem w okolicach 25k wrxa nie kupisz. Chyba że ulepa. A później wpakujesz do niego drugie tyle. Trzeba mierzyć siły na zamiary. Lepiej kupić NA i mieć budżet na jego utrzymanie niż wydusić ostatni grosz na WRX i postawić go później pod blokiem jak coś klęknie. A NA i tak tanie w utrzymaniu (w porównaniu do chociażby tej Astry) nie jest. I mówimy o podstawie, rozrząd, hamulce, itd. Chcesz mieć jakieś realne rozeznanie w kosztach zajrzyj do mojego tematu, tam staram się opisywać dokładnie co kiedy i za ile. Co do spojlerów. Mojego kupiłem już z lotką i jest ok, zresztą dla mnie Impreza bez parapetu wygląda dziwnie. Kurnik w NA to już moim zdaniem przesada. No i musiałbyś jakoś zaślepić dziurę w masce żeby woda/syf nie leciały na silnik. Natomiast co do rdzy.. na to nie ma reguły, jak nie zadbasz to tak WRX jak i NA będzie rdzewieć.
  8. Pozdrowienia z Mysłowic
  9. Asis czy Aisin? Wiesz, generalnie jest tak że jeśli mówimy o Aisinie to kiedyś był to produkt mocno pierwszy montazowy dla rynku japonskiego. I to była górna półka. Jak jest teraz do końca nie wiem, słyszałem że cześć produkcji oddali i już tylko coś pakują w swoje pudełka. Jeśli wyciągniesz pompę będziesz miał pewnie starte oznaczenia. Dzieje się tak dlatego że Aisin produkuje coś powiedzmy dla Hondy i umieszcza tam logo Honda i na tej samej linii jest klepane coś na aftermarket a tam już nie mogą posługiwać się logiem Honda więc jest szlifowane. Prosty przykład układ chłodzenia OE na Vagu to Vernet. U mnie na półce leży masa tego, plastikowe czy aluminiowe obudowy termostatow maja wytarte loga. I takie coś świadczy o jednym, jest to wykonanie w jakości i z materiałów jak na OE. Równie dobrze może być tak że cześć sami produkują a część podkupują pakując w swoje pudełko by pokryć większość rynku. Ja dobierając części swoim klientom z którymi mam dobre kontakty zawsze zwracam na to uwagę. Jeśli coś jest zeszlifowane to znaczy że jest OE. Ale wracając do samego tematu, jeśli mówimy o Aisinie to ja się na nim nigdy nie sparzylem.
  10. Powiem Ci ze jedyna rzecz jaką tak naprawdę odczulem - odpukać - która nie była planowana to te nieszczęsne zawory pompy wtórnego powietrza, ale jako że robiłem pod siebie poszła decyzja wymieniamy na nowe. A tak to co robię to raczej typowa eksploatacja, rozrząd, płyny, hamulce, itd Może to jeszcze przemyśle bo naprawdę polubiłem to auto i w pewnym momencie chciałem nawet swoją drugą połówkę w to ubrać ale z drugiej strony to chyba ta pora by zająć się na poważnie innym autem.
  11. Nie, Austria, 2007 Nie wiem czy największym problemem nie będzie fakt że w kraju jestem 3cim właścicielem ale poprzedni to były dzieciaki których nie stać było żeby to auto zatankowac. Jak je kupowałem w maju 2 lata temu to stało jeszcze na zimowych oponach bo gość nawet na to kasy nie miał
  12. Koledzy przykra sprawa ale zmarł mój dziadek a jakiś czas temu za punkt honoru obrałem sobie doprowadzenie kanta do stanu igła. Stąd też pewnie w ciągu dwóch trzech miesięcy mój Hawk trafi na sprzedaż i z różnych koncepcji które były w między czasie zrobienie 125p jest mi chyba najbliższe i na to będą mi potrzebne srodki. Ile realnie można krzyknąć za to autko? 150k z groszami przebiegu, wszystko porobione poza jedną myślę pierdola, na wszystko papiery. W tej chwili jeszcze robi się żeby ładnie wyglądało ten błotnik z tyłu.
  13. Ja za chwilę odstawiam Hawka do blacharza, jak się wyrobię to przegonie moja leciwa Asterke to wpadnę choć trochę kusi mnie to zrobić 125p
  14. Hm... Ja już wstępnie jestem umówiony na "naprawe" blotnika u siebie, wiec za chwilę mam nadzieję pożegnać się z szpachla w swoim
×
×
  • Create New...