Jump to content

Grzecho

Użytkownik
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

About Grzecho

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 07/20/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Piekary Slaskie
  • Auto
    Hawk EJ204

Recent Profile Visitors

572 profile views
  1. Kurcze może i ja się w końcu z Wami kiedyś wybiorę bo ja tak niby chce to moje sprzedać a jednak bardzo je lubię i tak chyba nie chce sprzedać
  2. Generalizujesz widząc tylko zle strony. A ja Ci powiem tak dla jednych fejs jest bezużyteczny dla innych jest mega narzędziem. Ja od jakiegoś czasu działam sobie w fundacji pro zwierzęcej, od nie dawna w schronisku. Posty dotyczące adopcji, nagłośnienie pewnych akcji, zbiórek itd mają zdecydowanie większy odzew właśnie na fejsie niż jak robiliśmy to po przez lokalne fora, strony, itd. Wystarczy umieć się nim posługiwać, ot cała tajemnica
  3. Powiem Ci tak, dla mnie Eibach to jedne z lepszych sprężyn miałem je w kilku autach i jakoś lepiej mi się jeździ na nich. Za chwilę będę je wkladal do... 20sto letniej Astry F, mój pierwszy wózek i tylko dlatego że już pora na nowe sprężyny a cenowo nie wychodzi wcale drożej niż jakiś KYB czy Sachs. Ale to tak tylko forumowo między nami żeby nie robić reklamy
  4. Spoko, ja u siebie robiłem... długo. Teraz pewnie zrobiłbym 2x szybciej bo już wiem co i jak. Ambitnie chciałem wymienić od razu z obu stron, ale jak zobaczyłem ile miejsca z lewej strony i co trzeba wyciągnąć by się tam dostać... to wymieniłem tylko prawą i poczekam aż lewa zacznie się pocić o ile wcześniej się nie sprzeda wózek ale na spokojnie do ogarnięcia dla średnio wprawionego
  5. Jak odzyskam wózek bo zaliczyłem mała przygodę do tego czasu to będę wstępnie zapytam komuś nie zalega przedni zderzak do Hawka z xenonem?
  6. Panowie a jakiś stacjonarny spocik na zamknięcie sezonu?
  7. Do Tomka widzę nie jeden jeździ się poradzić
  8. Nie ten temat kolego tylko paruja czy są przy tym trochę jakby tłuste?
  9. To teraz przyznać się kto mi tak ładnie dziś koło 17 w Piekarach na dabrowce wymusił w srebrnym legacy?
  10. Robisz w ASO? Zakładam że u Ciebie nie wymienia całego siłownia tylko same gruszki nie pamiętam schematu czy tam przypadkiem nie wchodzą 4 na całe zawieszenie z przodu, 2 na silownik i 2 na reduktor, płyn 30 zł elf/total nic innego się nie spodziewam. Uszczelki wiadomo nowe muszą być, śrubki itd nie widzę sensu zakładania OE, grunt by miały odpowiednią twardość. Klient szuka oszczędności raczej zadko kiedy decyduje się na nowe jak można założyć stare. W ASO to są pewne elementy jednorazowe jak emblematy czy napisy na klapach. Nie wiem czy liczą Ci za jakas czynność określoną kwotę czy roboczo godzinę mechanika. Pytałem tam gdzie mogę zlecić wymianę to grubo poniżej 2 dało by radę zejść jeśli nie byłoby problemu z wyjeciem sanek. Zastanawia mnie tylko czy żeby wymienić zawieszenie w tym aucie jest koniecznie zdjęcie sanek.
  11. Sporo. LDS to max 30 zł za litr a pewnie nic innego jak totala nie wlewaja, zdjęcie kołyski ewentualnie jakieś łączniki jak się nie da wykręcić, 2 (?) gruszki? Subaru jednak tanie jest
  12. Po kolezensku jakieś 880 zł brutto strona by była (cały silownik). Z Oryginału sama grucha do tego w granicach 230 zł mógłbym zrobić ale to już z zamiennika TRW, OE nie mam. 2360 masz z robocizna?
  13. Może nie od razu zerowe co bardziej przewidywalne
  14. Tomku żebyś nie był sam... Ostatnio stwierdziłem że pojadę moja leciwa Astra do roboty żeby ją przegonic. Pol godziny pod domem się męczyłem żeby z pilota otworzyć drzwi, myślę sobie coś jest nie tak, nie możliwe żeby w jednej chwili zdechły mi dwa piloty do auta. Po wielu blaganiach i czarach w końcu się otwarly. Cała drogę do roboty powtarzam sobie by nie zamykać auta z pilota tylko z kluczyka co mi się alarm nie uzbroi. Podjeżdżam do roboty podchodzi do mnie koleżanka, zagadalem się i słyszę "pip" mówię ooo nie... nie tak miałem zamknąć :/ nic idę do chłopaków z warsztatu na przeciw pytam czy mogę tak poprostu odciąć kabelek z syrenki bo już mam dość a oni do mnie żebym wymienił najpierw bateryjki w pilotach. Ale znowu sobie myślę no nieee to nie bateria, nie w 2 pilotach jednocześnie... Otwieram auto alarm zaczyna wyć otwieram maskę, przecinam kabel z syrenki patrzę... A tam nie jeden jak myślałem a 5 przewodów w oplocie. Chcę odpalić auto czy wszystko działa jak należy ale auto nie odpala... No cóż, okazało się że był tam też przewód podłączony do pompy :/ kto mógł przewidzieć? No ja... sam go zakładałem lata temu ale już nie pamiętałem zmostkowalem pod robota w pełnym słońcu 5 przewodów cienkich jak włosy, auto odpalilo. W robocie rozkręciłem jednego pilota dałem dziewczynie która jezdzi nam z towarem bateryjke na wzór żeby mi kupiła po drodze ale ze nigdzie jej nie mieli i podobno taka tylko u zegarmistrza to skrecilem pilota z stara bateryjka. Podchodzę do auta a auto otwiera się i zamyka od strzała. I do teraz się otwiera i zamyka, baterie nie wymienione a to już chyba 2gi miesiąc tak działa Ople są wrażliwe trzeba kochać bo strzelają fochami Sebastian podeślij esem nr nadwozia zobaczę czy nie znajdę czegoś tańszego jak chcesz
  15. Czyli co, jeszcze tylko to zrobię? xD pamiętam jak mi w mojej leciwej Astrze strzeliła linka sprzęgła w centrum Kato, pomyślałem że albo zablokuje cały pas albo dojadę bez sprzęgła. Po kilku próbach nauczyłem się w miarę lekko zmieniać biegi bez sprzęgła - da się. Ale w Subaru w życiu bym tego nie próbował. Skrzynia do Astry to jakieś 1,5 stowki do Subaru... boję się myśleć
×
×
  • Create New...