esilon Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Pewnie że tak, za dwa lata będzie lifting Przy okazji liftingu raczej nie zmienią proporcji/wymiarów nadwozia eeee tam, obecny model przed i po liftingu też sie większości ludzi nie podoba przyzwyczaimy się za dwa, trzy latka bede szukał od pierwszego właściciela niepalącego fullwypas forek my08+ w wersji turbo, więc jak ktos kupi teraz, to za dwa-trzy lata czekam na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 W każdym razie, co by nie mówić o nowym Forku, to nie wywołał takiego szoku jak nowa Impreza. Może w FHI trochę ochłonęli, i np. Legacy będzie całkiem do rzeczy? Chociaż obecne Legacy sedan jest pięęęękne (pozdrawiam sąsiada w tym miejscu) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Widząc laskę w rav4 myślę sobie: "wyśiliłabyś się trochę i kupiła coś ciekawego, a nie tak jak każda inna lafriynda tzw. rawke" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 ... np. Honde HR-V :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Widząc laskę w rav4 myślę sobie: "wyśiliłabyś się trochę i kupiła coś ciekawego, a nie tak jak każda inna lafriynda tzw. rawke" Lafirynda lafiryndą , ale widzieliście kiedyś lafirynda w rav4 ?? To dopiero widok : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi.m Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Co do nowego forka to sądzę, iż nie jest jeszcze tak źle, a przynajmniej na pewno mniejszy szok niż w przypadku imprezy MY08, ale generalnie to wydaje mi sie, że ostanio w subaru popełnia się szereg błędów, podobnych to tych (jeszcze nie dawno) popełnianych w fiacie - może ktoś mnie zbeszta za porównanie z tą marką, ale chodzi mi o "politykę" działania - po prostu dostrzegam analogie :!: Mam tu na myśli moment, od wprowadzenia seicento - spodziewano sie wiele po następcy cinqecento, a w szczególności wersji z pięciodrzwiowym nadwoziem (wskazywały na to wtedy wszelkie analizy rynkowe) przyszedł czas na premierę włoskiego mieszczucha a tutaj pyk... :shock: tylko trzydrzwiówka i to w zasadzie nie różniąca sie znacznie od poprzednika, a był taki projekt przygotowany specjalnie dla fiata przez Giugiaro, którym jednak, Włosi pogardzili, a musieli się z nim potem zmierzyć :neutral:. Chodzi o tak znanego u nas daewoo matiza, tak, tak... to miał być fiat :!: jednakże włosi pogardzili... Koreańczycy kupili... ruszyła produkcja, sprzedaż i... fiat w bólach walczył z tym co mogło być jego. (wiem, wiem, że w przypadku np. imprezy nie ma mowy o zbyt małej ewolucji w stosunku do poprzednika - za to Japończycy przegięli w drugą stronę :roll: ) Drugi mega błąd zrobiono przy projekcie Stilo - włosi, najlepsi spece od desingu na świecie, dali zaprojektować karoserie i wnętrze swojego kompakta niemcom :shock: i o ile trzydrzwiówka była jeszcze ok nadwodzie 5d to już totalna porażka, co oczywiście masakrycznie odbiło się na sprzedaży. W porównaniu z porzednikiem Bravo/Brava popyt na Stiolo prawie nieistniał i co z tego że poprawiono znacznie jakość - rynek tego nie zauważył, więc nie docenił. Nie wspomnę tutaj już o takich wpadkach jak Multipla, czy Siena (szczególnie sedan) gdzie jakichś rozsądnych proporcji nadwozia człowiek sie nie doszukał z której strony by się nie popatrzył. Trochę sytuacje ratowało punto II generacji, ale też, do ostatniego liftingu, bo to znów porażka (przód). Wreszcie ktoś tam w Turynie poszedł po rozum do głowy i sytuacja zaczęła się poprawiać gdzieś tak od wprowadzenia pandy (klienci dostali to czego oczekiwali po seicento) i... sprzedaż poszła a a a a , potem to już najnowsze Punto wdarło sie na rynek jak taran, Bravo za nim (przy okazji powrót do starej nazwy, ciekawe dlaczego :razz: ), a teraz 500-tka z którą nie nadążają z produkcją. Uprzedzam z góry zarzuty do powyższego tekstu iż skupiam się w nim głównie na wyglądzie, ale czyż to właśnie nie wygląd najnowszych modeli subaru wzbudza najwięcej kontrowersji :?: No więc na tym sie skupiłem ponieważ w tej kwestii Japończycy zaczęli postępować tak samo beznadziejnie jak parę lat temu Włosi, jakby tworzyli swoje nowe auta zamknięci w odosobnieniu, bez informacji czego oczekuje klient. Ja wiem i nie poddaje wątpliwości, iż poziom zaawansowania technicznego nowych subarynek jest na najwyższym poziomie, zwłaszcza jeżeli chodzi o silnik zawieszenie, przeniesieni napędu itd. ale kurde... na tą "technologię" trzeba również, móc patrzeć gdy stoi przed domem, czy czasem pokazać się nią, na ulicy :!: a po za tym 90% ludzi auta kupuje oczami :???: Ja sam, gdyby nie to że jestem takim maniakalnym wielbicielem tej marki i zdaję sobie sprawę z wielu rzeczy którymi subarynki górują nad pozostałym "ulicznym planktonem" - to bym na nowe modele raczej nie spojrzał :neutral: Oby jak najprędzej panowie inżynierowie z dalekiego wschodu się ocknęli :!: :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 ale kurde... na tą "technologię" trzeba również, móc patrzeć gdy stoi przed domem, czy czasem pokazać się nią, na ulicy :!: a po za tym 90% ludzi auta kupuje oczami :???: Od razu mi sie skojarzyla ta reklama, w ktorej jakis hindus "poprawia" wyglad swojego auta za pomoca slonia... p.s. czy juz ktos zdekodowal info, ktore ostatnio dodali na subaru.jp? Tam wydaje sie jest cos o historii tworzenia nowego Forka, ale hieroglifami zapisane =( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 p.s. czy juz ktos zdekodowal info, ktore ostatnio dodali na subaru.jp? Tam wydaje sie jest cos o historii tworzenia nowego Forka, ale hieroglifami zapisane =( Ja tam widzę tylko napis "Forester Coming ..." :roll: Tutaj masz tłumacza internetowego: http://www.google.com/translate_t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Co do nowego forka to sądzę, iż nie jest jeszcze tak źle, a przynajmniej na pewno mniejszy szok niż w przypadku imprezy MY08, ale generalnie to wydaje mi sie, że ostanio w subaru popełnia się szereg błędów, podobnych to tych (jeszcze nie dawno) popełnianych w fiacie - może ktoś mnie zbeszta za porównanie z tą marką, ale chodzi mi o "politykę" działania - po prostu dostrzegam analogie :!: Mam tu na myśli moment, od wprowadzenia seicento - spodziewano sie wiele po następcy cinqecento, a w szczególności wersji z pięciodrzwiowym nadwoziem (wskazywały na to wtedy wszelkie analizy rynkowe) przyszedł czas na premierę włoskiego mieszczucha a tutaj pyk... :shock: tylko trzydrzwiówka i to w zasadzie nie różniąca sie znacznie od poprzednika, a był taki projekt przygotowany specjalnie dla fiata przez Giugiaro, którym jednak, Włosi pogardzili, a musieli się z nim potem zmierzyć :neutral:. Chodzi o tak znanego u nas daewoo matiza, tak, tak... to miał być fiat :!: jednakże włosi pogardzili... Koreańczycy kupili... ruszyła produkcja, sprzedaż i... fiat w bólach walczył z tym co mogło być jego. (wiem, wiem, że w przypadku np. imprezy nie ma mowy o zbyt małej ewolucji w stosunku do poprzednika - za to Japończycy przegięli w drugą stronę :roll: ) Drugi mega błąd zrobiono przy projekcie Stilo - włosi, najlepsi spece od desingu na świecie, dali zaprojektować karoserie i wnętrze swojego kompakta niemcom :shock: i o ile trzydrzwiówka była jeszcze ok nadwodzie 5d to już totalna porażka, co oczywiście masakrycznie odbiło się na sprzedaży. W porównaniu z porzednikiem Bravo/Brava popyt na Stiolo prawie nieistniał i co z tego że poprawiono znacznie jakość - rynek tego nie zauważył, więc nie docenił. Nie wspomnę tutaj już o takich wpadkach jak Multipla, czy Siena (szczególnie sedan) gdzie jakichś rozsądnych proporcji nadwozia człowiek sie nie doszukał z której strony by się nie popatrzył. Trochę sytuacje ratowało punto II generacji, ale też, do ostatniego liftingu, bo to znów porażka (przód). Wreszcie ktoś tam w Turynie poszedł po rozum do głowy i sytuacja zaczęła się poprawiać gdzieś tak od wprowadzenia pandy (klienci dostali to czego oczekiwali po seicento) i... sprzedaż poszła a a a a , potem to już najnowsze Punto wdarło sie na rynek jak taran, Bravo za nim (przy okazji powrót do starej nazwy, ciekawe dlaczego :razz: ), a teraz 500-tka z którą nie nadążają z produkcją. Uprzedzam z góry zarzuty do powyższego tekstu iż skupiam się w nim głównie na wyglądzie, ale czyż to właśnie nie wygląd najnowszych modeli subaru wzbudza najwięcej kontrowersji :?: No więc na tym sie skupiłem ponieważ w tej kwestii Japończycy zaczęli postępować tak samo beznadziejnie jak parę lat temu Włosi, jakby tworzyli swoje nowe auta zamknięci w odosobnieniu, bez informacji czego oczekuje klient. Ja wiem i nie poddaje wątpliwości, iż poziom zaawansowania technicznego nowych subarynek jest na najwyższym poziomie, zwłaszcza jeżeli chodzi o silnik zawieszenie, przeniesieni napędu itd. ale kurde... na tą "technologię" trzeba również, móc patrzeć gdy stoi przed domem, czy czasem pokazać się nią, na ulicy :!: a po za tym 90% ludzi auta kupuje oczami :???: Ja sam, gdyby nie to że jestem takim maniakalnym wielbicielem tej marki i zdaję sobie sprawę z wielu rzeczy którymi subarynki górują nad pozostałym "ulicznym planktonem" - to bym na nowe modele raczej nie spojrzał :neutral: Oby jak najprędzej panowie inżynierowie z dalekiego wschodu się ocknęli :!: :!: :!: w przypadku stilo zła gra była spowodowana w zdecydowanej mierze nie designem, ale zbyt wysokim wyposażeniem i co za tym idzie zbyt wysoką ceną (w mniemaniu większości: "jak za fiata") :cool: nie da się jednym modelem zmienić obiegowej opinii o słabej jakości marki, zwłaszcza windując jego cenę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi.m Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 w przypadku stilo zła gra była spowodowana w zdecydowanej mierze nie designem, ale zbyt wysokim wyposażeniem i co za tym idzie zbyt wysoką ceną no fakt że cenę swojego produktu trochę niefortunnie skalkulowali i w tym przypadku to również zaważyło o losach wspomnianego modelu, co nie zmienia faktu iż np.nadwodzie 5d to już totalna porażka ale abstrahując od fiata' date=' bo nie o tej marce to forum (to miał być tylko przykład dziwnych pomysłów które ciągną w dół) widzę po prostu, że w FHI popełniają podobne błędy :neutral: [ Dodano: Pią Gru 07, 2007 2:25 pm ] Od razu mi sie skojarzyla ta reklama, w ktorej jakis hindus "poprawia" wyglad swojego auta za pomoca slonia... Olleo, to trzeba będzie zagadać z jakimś cyrkiem żeby słonia pożyczyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Olleo, to trzeba będzie zagadać z jakimś cyrkiem żeby słonia pożyczyli ale wtedy wyjdzie peugeot i to 206 chyba :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Olleo, to trzeba będzie zagadać z jakimś cyrkiem żeby słonia pożyczyli Nawet nie trzeba - mam wrazenie, ze nowy Forek juz jak slon wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Kolejne obrazki od Czechów. Jest tam jeszcze kilka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Podobny do Grand Vitary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Z wyglądu nie ma rewelacji ale i nie ma tragedii, ciekawe jak z resztą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Taki trochę nowotribecopodobny - ale tak na plus. Tragedii nie ma ale ile to ma wspólnego z tym co będzie? W sumie może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 calkiem fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Tylko te zegary... w młodszym forku są ładniejsze :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarkin Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 No całkiem całkim się prezentuje mam nadzieję , że na żywo jeszcze lepiej wygląda:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Kurde! Jak ktos chce cos wiekszego, to kupuje Tribece. Jak ktos chce cos bardziej luksusowego, to kupuje Outbacka. A jak chce Outlandera, to kupuje Outlandera! I po cholere ta skosna linia okien? Przeciez to zadnej dynamiki nie daje, tylko wrecz bardziej ociezale sie wydaje! Zawsze mnie wkurzala moda - przez to nigdy nie moge kupic akurat tego, co mi sie w danej chwili podoba =( p.s. I do nedzy dlaczego juz nie sprzedaja Grindersow?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Kurde! Jak ktos chce cos wiekszego, to kupuje Tribece. Jak ktos chce cos bardziej luksusowego, to kupuje Outbacka. A jak chce Outlandera, to kupuje Outlandera! no właśnie... Outlander, C-Crosser, 4007... a ze zdjęć wynika że nowy Forester będzie 4 do kompletu. niby to nie jest takie złe, bo Outlander nie jest brzydki, ale idąc do salonu Subaru chcielibyśmy zobaczyć jednak coś innego niż kolejny klon Mitsu... Edit: a wnętrze (na tym zdjęciu) to Tribecka dla ubogich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Prezentuje się bardzo OK, ale teraz wszedł do kategorii SUV na maxa, nie będzie juz cichociemnym podniesionym kombi ; czy to dobrze czy źle, nie wiem, ale charakter nowego modelu jest zdecydowanie inny od dotychczasowych, kieszonka na masce bardzo fajna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 a wnętrze (na tym zdjęciu) to Tribecka dla ubogich. Czy ja wiem, tutaj są konsekwentni - zwykła Impreza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 trochę od środka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 I po cholere ta skosna linia okien? Juz wiem po co - zeby sztucznie powiekszyc bagaznik. Wzdluz i wszerz powiekszyli, jak sie dalo, wglab sie nie dalo, to wzwyz ponad miare - tak dach (rowery pionowo ustawione sie mieszcza), jak i roleta (litry w specyfikacji). Odnosnie tej broszury - pewnie kazdy zauwazyl, ze bialy (srebrny?) i czerwony troche sie roznia, m.in. zderzakami i grillem, ale czy zauwazyliscie, ze czerwony jest wyzej zawieszony? Zdjatka z dzwignia zmiany biegow sa mocno niewyrazne, ale czy mi sie wydaje, czy tez nie widze dzwigni reduktora przy manualnej? Ciekaw jestem tez co na samym dole jest o "2WD". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się