esilon Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 po obejżeniu galerii nowej bmki X6 stwierdzam,że nowy forester jest bardzo gustowny i proporcjonalny http://moto.onet.pl/75012,1,11,0,0,0,galeria_media.html :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 po obejżeniu galerii nowej bmki X6 stwierdzam,że nowy forester jest bardzo gustowny i proporcjonalny http://moto.onet.pl/75012,1,11,0,0,0,galeria_media.html :???: Esilon, widzisz, to jest pierwszy samochód w nowej klasie: Sport Activity Coupe. Innowacyjny design. Dlatego w tej chwili musi budzić duże kontrowersje. Ale czas zapewne pokaże, że BMW miało rację.Do nowego Forestera bym tego nie porównywał, bo FHI nigdy nie potrafi sie zdobyć na istotne, odważne innowacje. Jeśli chodzi o design to FHI jedynie nieudolnie naśladuje pewne popularne trendy. Nowy Forester, podobnie jak Impreza, jest tego przykładem. No i ten nowy silnik V8 w X6 - mniam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 No i ten nowy silnik V8 w X6 - mniam tak, silnik mniam mniam, ale sylwetka innowacyjnie przedziwna http://moto.onet.pl/75012,1,23,0,0,0,galeria_media.html :???: bo FHI nigdy nie potrafi sie zdobyć na istotne, odważne innowacje, no przepraszam ale ma byc pierwszy diesel boxer wiec innowacje raczej wprowadzaja choc nie w stylistyce,zgadzam sie co do wchodzenia przez nowego Forka na wydeptane ściezki przez inne koncerny , bo dotychczasowy model był innowacyjny i jako klasa samochodu i stylistyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 bo FHI nigdy nie potrafi sie zdobyć na istotne, odważne innowacje, no przepraszam ale ma byc pierwszy diesel boxer wiec innowacje raczej wprowadzaja choc nie w stylistyce, Miałem na myśli brak ikry u FHI jeśli chodzi o innowacyjność designu.Bo jeśli chodzi o technikę, to jestem jednak lepszego zdania. Przy tym, to czy boxer-diesel to jest sensowne posunięcie - dopiero się okaże. Bo, że bardzo niepraktyczne - to wiadomo już teraz. Choćby przez konieczność wyjmowania silnika, np. w celu regulacji zaworów. zgadzam sie co do wchodzenia przez nowego Forka na wydeptane ściezki przez inne koncerny , bo dotychczasowy model był innowacyjny i jako klasa samochodu i stylistykaNie wydaje mi się. Pierwsza Toyota Rav4 weszła na rynek w roku 1994: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Bo, że bardzo niepraktyczne - to wiadomo już teraz. Choćby przez konieczność wyjmowania silnika, np. w celu regulacji zaworów. No ale nie robi się tego przy okazji dolewania płynu spryskiwacza czy przy każdej zmianie oleju, no i nie robi tego zazwyczaj kupujący auto więc w sumie to bez znaczenia. Dźwignięcie silnika nie jest w Subaru jakimś wielkim wyzwaniem (przynajmniej do tej pory nie było). A jest szansa, że klekot będzie łagodniej pracował - to może jednak warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Nie wszystkie silniki Subaru wymagają regulacji zaworów. Czy ten nowy diesel nie ma hydraulicznej niwelacji luzów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Esilon, widzisz, to jest pierwszy samochód w nowej klasie: Sport Activity Coupe. Innowacyjny design. Dlatego w tej chwili musi budzić duże kontrowersje. Ale czas zapewne pokaże, że BMW miało rację. a na przyklad infiniti FX to co? Powiedzial bym raczej ze to innowacyjny pomysl marketingowy, bo nowa klasa to niekoniecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Cytat:zgadzam sie co do wchodzenia przez nowego Forka na wydeptane ściezki przez inne koncerny , bo dotychczasowy model był innowacyjny i jako klasa samochodu i stylistyka Nie wydaje mi się. Pierwsza Toyota Rav4 weszła na rynek w roku 1994: ale ravka to była kopia kształtów butelki coca-coli, a forester to podniesione kombi na podwoziu imprezy [ Dodano: Sob Gru 22, 2007 11:31 am ] No ale nie robi się tego przy okazji dolewania płynu spryskiwacza czy przy każdej zmianie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Bo, że bardzo niepraktyczne - to wiadomo już teraz. Choćby przez konieczność wyjmowania silnika, np. w celu regulacji zaworów. rozumiem, ze juz miales do czynienia z tym, tak? Kurcze, zazdroszcze, bo sam bym chehtnie juz obadal tego diesla subarowskiego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Bo, że bardzo niepraktyczne - to wiadomo już teraz. Choćby przez konieczność wyjmowania silnika, np. w celu regulacji zaworów. rozumiem, ze juz miales do czynienia z tym, tak? Kurcze, zazdroszcze, bo sam bym chehtnie juz obadal tego diesla subarowskiego! A dlaczego miałbym mieć już coś do czynienia?Wystarczy odrobina wyobraźni. Silnik o przeciwbieżnych cylindrach nie został skonstruowany po raz pierwszy przez FHI, tylko przez Karla Benza... w roku 1896 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 A dlaczego miałbym mieć już coś do czynienia? Nie wiem, może masz takie w domu w roli mebli, a w piwnicy po cichu je produkujesz :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 a na przyklad infiniti FX to co? Różnica jest taka, że w Infinity FX wprawdzie układ bocznych okien przypomina trochę coupe, jednak linia dachu przebiega prawie poziomo jak w każdym SUVie.W BMW X6 linia dachu opada w sposób, który przypomina coupe. Różnica wizualna jest zasadnicza :smile: [ Dodano: Sob Gru 22, 2007 6:10 pm ] A dlaczego miałbym mieć już coś do czynienia? Nie wiem, może masz takie w domu w roli mebli, a w piwnicy po cichu je produkujesz :razz: :shock: miałbym przynosić coś takiego do domu? Sam się przekonałeś, że w Subaru dodają do silników rakotwórczy Chrom(VI) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 który przypomina coupe prawie kupee :???: , cieszę sie,że innowacyjne ostatnio FHI nie podejżało tej bmki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjecik Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 infinity fx jest bardzo ladny z zewnatrz gorzej z wnetrzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Nie jest źle z nowym forkiem. Rzeczywiście grill jest koszmarny, ale poza tym - ok. Znowocześniał 8). A przy tym nie skundlał, jak imprez . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Nie jest źle z nowym forkiem. Patrząć na Twojego avatara to faktycznie nie jest źle :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5qra Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 nie kumam INNE FOTY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 A tak w ogóle to kiedy nowy Foreq będzie w sprzedaży w Polsce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 INNE FOTY Wszystko fajnie, tylko patrząć na te plastiki to wyglądają na bardzo kiepskiej jakości. Generalnie źle nie jest, tył nawet mi się podoba, przód już trochę mniej, ale coś mi się zdaje że na żywo będzie zbyt Vanowaty, trochę za wysoki mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 nie kumam JDM. Patrząc po zdjęciach to biedniejsze wersje mają takie zegary w Jp. Ogólnie nie jest najgorzej, szkoda, że w środku jest taka masa plastiku, dywaniki wyglądają jak wycięte z resztek w sklepie z wykładzinami, a ta tapicerka nie wchłaniająca wody to musi być niezła cerata... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 a ta tapicerka nie wchłaniająca wody to musi być niezła cerata... moje gumiaki też nie wchłaniają wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5qra Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 WRC fan, zdziwiło mnie wyskalowanie predkościomierza. Czyżby miały jakis śmieszny ogranicznik :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 WRC fan, zdziwiło mnie wyskalowanie predkościomierza. Czyżby miały jakis śmieszny ogranicznik :?: A może to tak, jak z nową imprezą wolnossącą, że dla lepszej dynamiki ograniczyli Vmax? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Ej, no jak? Przecież sporo JDM'ów ma licznik do 180. Albo przynajmniej miało. Nie wiem, czy dalej tak jest - ale kiedyś w Japonii wszystkie samochody seryjne miały ograniczoną prędkość maksymalną do 180 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Nie wiem, czy dalej tak jest - ale kiedyś w Japonii wszystkie samochody seryjne miały ograniczoną prędkość maksymalną do 180 km/h. Ponoć już nie, Przemqa spytajmy czy miały czy nie jak był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się