esilon Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 trzeba zobaczyc european suwwww Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Dacia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Dacia? Dacia Hucul Turbodisel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Dacia? Nie, Nissan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To brakuje jeszcze przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To brakuje jeszcze przodu. Brzydki nie jest. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To brakuje jeszcze przodu. Nie trzeba. Juz widac, ze to klon nowego Outlandera =( Rzygac mi sie chce za przeproszeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Brzydki nie jest. :smile: No... Trochę chyba dużawy, sylwetka jakby z Toyoty LC.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Szkoda, że urósł i nie wyróżnia się sylwetką spośród innych SUVów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Szkoda, że urósł i nie wyróżnia się sylwetką spośród innych SUVów... Wyróżnia to sie Outlander, ale takiego wyróżniania to chyba nikt nie chce... Forester powinien być cichociemny jak dotąd. Wygląda, że krzykliwy nie jest. Mam nadzieję, że rozmiar to złudzenie wynikające z perspektywy. Na odliczaniu nie wygląda na taki duży. Rozstaw osi wzrasta o 10 cm, a z przodu zwis nie wygląda na duży, więc może to będzie ok. 4,5m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Szkoda, że urósł że tak to ujmę, *&^@(!! wygląd - skoro urósł to jak będzie przyspieszać i jeździć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Wyróżnia to sie Outlander, ale takiego wyróżniania to chyba nikt nie chce...Forester powinien być cichociemny jak dotąd. Wygląda, że krzykliwy nie jest. Forester do tej pory sylwetką nawiązywał do normalnych osobówek, w przeciwieństwie do konkurencji z sylwetkami minivan-terenówka. Tym się wyróżniał. A, że do tego był cichociemny to inna brocha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 orester do tej pory sylwetką nawiązywał do normalnych osobówek, w przeciwieństwie do konkurencji z sylwetkami minivan-terenówka. Trafna definicja (już zrozumiałem intencję autora ). Takie sobie wyższe kombi... (było). Fakt. To nowe wygląda jak "typowy" SUV, co nie brzmi jak komplement... Choć po Tribeco-Foresterze z NASIOC-u to kolejne obrazki przyjmuję z ulgą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 że tak to ujmę, *&^@(!! wygląd - skoro urósł to jak będzie przyspieszać i jeździć nowa Impreza tez urosla, a jezdzi lepiej. Zreszta pierwsze relacje z jazd probnych nowym Forysiem tez sa pozytywne. No tylko ten wyglad, tu sie narazie zgodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Ja się powtórzę - najładniejszy Forek to MY03-05 Szkoda, że już nie robią takich cudownych... Ten nowy na razie średnio mi się podoba, chociaż po tym jak wygląda Impreza to mogło być gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Nie będzie chyba tak źle. Na forester.org podają nowe wymiary ściągnięte z jakiegoś japońskiego BBSa. Długość - 456 (obecnie 448,5) - 7.5 cm dłuższy Szerokość - 178 (obecnie 173,5) - 4,5 cm szerszy Wysokość - 167 (obecnie 158,5) - 8,5 cm wyższy Outlander ma 464 x 180 x 168 cm Skrzynia manualna 5 biegów, automat 4 Myślałem, że piątkę dadzą. Prześwit w turbo 22,5 cm, w N/A 21,5. Nie będzie już LSD z tyłu :neutral: , za to VDC w standardzie. Modele Turbo mają być wyposażone w SI-Drive. Specyfikacja japońska to tylko modele z dwulitrowym silnikiem. :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Turbo 230kM, czyli bez zmian. Ciekawe jak z masą pojazdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czesi piszą z kolei, że będzie silnik 2.5 http://www.haluza.cz/subaru/viewtopic.p ... 2&start=15 za to zauważyli, że na foresterowych beretach wyrosła antenka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czesi piszą z kolei, że będzie silnik 2.5 Engine: EJ20-JDM, EJ25-for overseas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Dramat, panowie DRAMAT! Dzis widzialem ciut starszego Mitsubishi Pajero Sport - prawie identyczny, jak nowy Outlander, moze tylko ciut dluzszy no i ciut mniej okragly, ale nos, bryla i tyl identyczny. Ok, rozumiem, ze Outlander nawiazuje do Pajero, ale do czego ma nawiazywac ta KUPA???? Przeciez to zupelnie inny samochod! Co z tego, ze bedzie jezdzil tak samo dobrze, a moze i lepiej, skoro bedzie to tylko ciut lepszy Outlander? Ze juz nie wspomne o paru wzmiankach, jak brak LSD? Poki co (oby to bylo tylko zludzenie optyczne, wina maskowania, zle pierwsze wrazenie) krotko: Forester 1997-2007 - agresja, zwinnosc, dyskrecja, szybkosc, wszedobylnosc Forester 2008 - jedna wielka rozlazla i przerosnieta KUPA Najpierw dostalismy lanosa, a teraz kupe [edited] Nie, no ja nie moge tego przezyc! Zeby to chociaz mialo jakies proporcje! Zauwazyliscie, ze w bryle Forestera i bryle Nissana Patrola GR (long) mozna sie dopatrzyc podobienstw? To mi sie wlasnie w nim podobalo do tej pory - spora maska, sluszny kadlub, niewielki kokpit, bryla zwarta i z porzadnych rozmiarow kolami. A teraz? Zapowiada sie zbyt krotka maska, ciezki, obwisly i niezgrabny tyl, przerosnieta kabina i za male kolka - jak w Outlanderze. Niech mnie ktos uszczypnie, niech to bedzie tylko sen p.p.s. jak ktos nie widzi podobienstwa do Patrola, to niech porowna mojego Forka, do np. te zdjecia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 jes jes, wreszcie foresterowcy rozumieja imprezowiczow jeszcze tylko niech legasia poprawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 I z czego sie tu cieszyc? Za pare lat subarowcy nie beda sie pozdrawiac na ulicach, ale spuszczac wzrok ze wstydu. p.s. jesli ktos sadzi, ze przesadzam z ta kupa, to niech podmieni sobie w to miejsce inne slowo na k, ktore mi sie cisnie na usta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 A teraz? Zapowiada sie zbyt krotka maska, ciezki, obwisly i niezgrabny tyl, przerosnieta kabina i za male kolka - jak w Outlanderze. Wydaje mi się, że to dużo wniosków jak na zrobione telefonem zdjęcie zamaskowanego samochodu i to z dziwnej perspektywy. Owszem, stary Forester był taki jaki być powinien, ale poczekajmy na jakieś zdjęcie przodu czy z normalnej perspektywy. "Odliczanie" nie wygląda tak źle. Owszem zmiana konwencji samochodu, ugładzenie, lans (dwie rury), ale nie jest przecudaczony. Wiem, że to słaby argument, ale ogólnie jest chyba lepiej niż z Imprezą. Problemem mogą być gabaryty i masa, ale dużo zależy od zderzaków i proporcji, może nie będzie tak źle? Mam nadzieję, że to jednak nie będzie krowa. Logicznie biorąc nie zbliżaliby rozmiarami Forestera do Tribeci. Pozatym przesunięcie segmentu to inne ceny i utrata lojalnych klientów (wiem, Impreza) ale może poszli po rozum do głowy. Nowa Impreza jest większa a ponoć szybsza i bardziej zwinna, więc może i tu nie będzie dramatu. Ostatnio rosną rozmiary a masy nie tak bardzo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Szczerze mowiac mnie juz odrzuca sam tyl - krotki zderzak, maly wizualnie przeswit (dotychczasowe forki mialy mocno zadarty tyl, przez co przeswit wydaje sie wiekszy), tylne okno bez uszczelki (taka glupia moda teraz) i te fikusne lampy - z tylca male, a z boku jakies takie... ble. Az sie niepolityczny epitet cisnie. Do tego rury wydechowe jakos tak bardziej zwisaja, niz dotychczas (gorszy kat zejscia), prog jest ponizej srodka kol (do tej pory byl na rowni, albo nawet ciut powyzej, co rowniez wizualnie powiekszalo przeswit) i brak kontynuacji przetloczenia nad tylnym nadkolem az do konca auta. Po prostu kupa. Ja pierdziele, az mnie trzesie z bezsilnej wscieklosci. Jak mozna tak spieprzyc idealne auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się