Grzech Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Czyli kupuj teraz, rozumując jak wyżej :cool: No ale zawsze (na razie przynajmniej) jest nadzieja, że nie będzie rewolucji, bo po przyjęciu nowej Imprezy Subaru odpuści rewolucje dizajnerskie i zrobi nieznaczny FL i poprawi największe niedoskonałości. Najbardziej boję się rewolucji w napędzie/silnikach oraz równania stylistycznego i rozmiarowego do innych z segmentu CRV/RAV/Outlander. Jak zrobią z tego 2 tonową krowę to po ptokach, choćby i stylistycznie było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 No i pytanie czekać czy się spieszyć. ja bym poczekal. Czy na podstawie nowej Imprezy można cokolwiek wywnioskować nt nowego Forestera? jak narazie zdania nt nowej Imprezy sa bardzo bardzo pozytywne (nie mowie o wygladziei niezadowoleniu coponiektorych z "ugrzecznienia" WRXa). Podobno technicznie jest fajna. nowy Forester może odziedziczyć pewne rozwiązania z nowej Imprezy? Forester od zawsze bazowal na Imprezie, w tym przypadku pewnie bedzie podobnie. Rozstaw osi to jedno, lepsze ksenony, audio, poduszki, klimatyzacja, ESP (nieodłączalne?) itp. poduszki beda, ztcw, przednie, boczne plus kurtyny. co do ksenonow i audio to nie wiem, ale podejrzewam ze bedzie lepiej. VDC (nie-ESP) na bank bedzie (takie wymogi rynku...) i dalbym sobie reke uciac ze bedzie odlaczalne, tak jak we wszystkich Subarkach od 2002 roku. Czy należy się obawiać, że nie będzie turbo? Bylbym bardzo zdziwiony, gdyby mialo nie byc! 2.5XT sprzedawaly sie super, silnik ten dostal nagrode engine of the year 2006... Ale takie informacje na pewno pojawia sie na tyle wczesnie, ze w razie gdyby od tego miala zalezec Twoja decyzja, jeszcze bedziesz mogl sie skusic na aktualny model problemy wieku dziecięcego, sugerujące, żeby nie kupować pierwszych egzemplarzy i poczekać na poprawki typowych usterek? ja nie pamietam zadnych wiekszych klopotow z tym? Moze ktos inny zna jakies konkrety? mam nadzieje, ze troche pomgolem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 mam nadzieje, ze troche pomgolem Zdecydowanie. Dzięki za uspokojenie. Spokojniej poczekam do oficjalnych wieści i specyfikacji. Myśałem, że o nowej Imprezie złe opinie. Skoro technicznie OK, to szansa, że Forestera nie zepsują za bardzo. W zasadzie najbardziej boję sie braku 2,5 XT, o którym w tym wątku i jeszcze gdzieś ktoś wspominał, bo podobno wymogi europejskie odnośnie emisji spalin czy coś. Świadomej decyzji Subaru w tym względzie raczej nie podejrzewam, gorzej z normami - ten silnik jednak trochę wydycha i miałby problem z normami. Mógłby więc być w USA i JP a EU nie i już. 2.0 jakoś mnie nie kręci (choć o mało nie kupiłem), dizel też będzie dość słabawy więc poza ekonomią to niewiele jak dla mnie za. Wizualnie to jakoś dla mnie nie problem. Szczytem "niepodobania" jest dla mnie Outlander. Forek byle nie był zbyt krzykliwy i udziwniony to przejdzie. A techniczne poprawki są zawsze nie do pogardzenia. Szczególnie przydałby się większy bak albo chociaż wskaźnik spalania chwilowego, coby nie dostawać nerwów na A4 w okolicach Opola i kurtyny - zawsze to troszkę bezpieczniej. A czy któryś z modeli Subaru ma nawiew na tył kabiny jak w np. Octavii? To byłby fajny bajer - dzieci z tyłu dogrzejesz a sam sie nie ugotujesz z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Spokojniej poczekam do oficjalnych wieści i specyfikacji. Jak coś, to najwyżej wybierzesz dotychczasowy model :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Jak coś, to najwyżej wybierzesz dotychczasowy model :wink: Właśnie A jak to jest z terminem wymiany modeli. Wchodzi chyba jakoś na jesieni.Wrzesień? Do kiedy można zamawiać MY'08 a od kiedy już tylko MY'09. Czy z Imprezą były problemy z dostępnością "starego" modelu w czasie końcówki oficjalnego figurowania w ofercie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Zwykle sierpień/wrzesień danego roku to już następny MY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 gorzej z normami wiem, co miales na mysli ale o ile w danych warunkach rezygnacja z WRXa byla w miare racjonalnym wyjsciem, bo sie i tak srednio sprzedawala, o tyle podejrzewam ze o Forysia 2.5XT beda walczyc dizel też będzie dość słabawy więc poza ekonomią to niewiele jak dla mnie za. no, do turbo nie bedzie mial podejscia, to fakt, ale z tym "slabawy" to bym odczekal, az bedzie sie mozna nim przejechac A czy któryś z modeli Subaru ma nawiew na tył kabiny jak w np. Octavii? Legacy i OBK od modelu rocznikowego 2007 maja. Ale szczerze mowiac - slabawy :| Byc moze to poprawia? A jesli chodzi o Forysia, to mysle ze jest duze prawdopodobienstwo, ze sie to tez w nim pojawi. Zwykle sierpień/wrzesień danego roku to już następny MY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 ale z tym "slabawy" to bym odczekal No fakt, charakterystyka może będzie OK. Choć są ograniczenia technologiczne. Problem nowych diesli sczególnie tych bardziej wysilonych jest taki, że są one strojone na wysoką moc do katalogu a nie na charakterystykę. Prywatnie jeżdżę 90 konnym dieslem na z pompą rodzielaczową. Kręci do 4,5 i ciągnie trochę jak benzyna. Firmowo - TDCi 130 KM: do 1800 muł, potem kop w plecy i znowu muł. Wydaje się, że jedzie ale w trasie to jakiś taki niepewny. Ale wszystkie nowe diesle mają (chyba) tak samo, ciągną 1800-3000 i puchną w najgorszym momencie (w połowie ciężarówki). Wydaje mi sie że bez powiększenia litrażu to będzie tylko większe szarpnięcie w okolicach 2 000 i mielenie biegami. Albo tylko tak sobie tłumaczę. Jak się nie umi to się nie lubi Chcę benzynę - turbo. No z nawiewem to nadzieja Oddam za to 10 koni. No, może 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Czy z Imprezą były problemy z dostępnością "starego" modelu w czasie końcówki oficjalnego figurowania w ofercie? Oj były były, jak zamawialiśmy Forka to u Kocara sie dowiedziałem, że jak wieść poszła że już końcówka starych to poszły na pniu Chociaż patrząc na nową to czemu sie dziwić? :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 ciągną 1800-3000 i puchną w najgorszym momencie wiec wlasnie w tym punkcie ma lezec najwieksza przewaga subarowskiego diesla nad reszta - podobno zakres uzytecznych obrotow jest znacznie wiekszy! To co, moze jednak? Mysle, ze jazda probna rozwieje wszelkie watpliwosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 To co, moze jednak? Mysle, ze jazda probna rozwieje wszelkie watpliwosci... Jazda próbna obowiązkowo. Choć jednak technologia ma swoje ograniczenia i wydaje mi się, że przeskoczyć je trudno. Nie twierdzę, że diesle są złe. Po prostu trochę inne przeznaczenie (bardziej do przemieszczania się, mniej do jazdy). Ja chcę 2,5 XT dla frajdy. A choćby nowy diesel był super to musiałby mieć ze 3 litry, żeby konkurować z 2,5 XT osiągami papierowymi. Choć nie przeczę, że może być lepszy niż wolnossąca 2.0. Ale to przecież nie o dane katalogowe chodzi a o wrażenia z jazdy. A tu tylko jazda próbna. Jestem otwarty choć z niedowierzaniem Może jako drugi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Grzech, a moze.... samochod A) - na codzien, na narty, na spotkanie rodzinne, na zakupy, na plac zabaw z dziecmi, w teren, na trase terenowa na Plejadach: Forys diesel samochod - na klotnie z zona, na narzekajace dzieci, na wkurzajaca tesciowa, na klopoty w pracy, na zly humor: STI Przy takim rozwiazaniu obiecuje, ze postaram sie zalatwic Ci odpowiedni discount! 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Przy takim rozwiazaniu obiecuje, ze postaram sie zalatwic Ci odpowiedni discount! Hm, wodzisz na pokuszenie.. koncepcja dobra, tylko chronologicznie się nie składa, niestety dwa auta na razie poza zasięgiem portfela (albo realnej wysokości discounta:)) . Dlatego Forek to ma być kompromis - dla zabawy i dla rodziny. W jakiejś przyszłości (min. 2 lata) będę myślał o drugim. Na razie myślałem o drugim Forku lub OBK diesel z nadzieją, że pojawiłby się mocniejszy niż 2.0/150KM. Ale to taka przyszłość, że na razie szkoda się zapędzać, coby nie narobić sobie smaku.. Impreza dla mnie trochę zbyt krzykliwa i pretensjonalna. Poza tym ta nowa jakoś (z obrazków, bo na żywo nie widziałem) mi do gustu nie przypadła. No i cena wyjeżdża poza racjonalny jak dla mnie poziom.... Hm...... Chyba się wybiorę na oględziny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Ten pierwszy, to po prostu ciut rozciagnieta w pionie kia... Reszty nawet nie rozwazam. Ostatnio moja zona (tak, ta co to narzeka, ze za forka mialbym dwa auta i benzyny na 2 auta) stwierdzila, ze te nowe Forestery (MY07) jej sie nie podobaja - maja za okragly nos. Wg niej okragle ksztalty do Forestera nie pasuja i przydalby sie w nowym Forku nos, jak w moim MY99. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 przydalby sie w nowym Forku nos, jak w moim MY99 Jeszcze fajniejszy był od MY'03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 przydalby sie w nowym Forku nos, jak w moim MY99 Jeszcze fajniejszy był od MY'03 Taa, ten był najfajniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 pozwole sobie sie nie zgodzic 8) Swoje zdanie opieram na wygladzie MY06 z czarnym siatkowanym grillem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 pozwole sobie sie nie zgodzic 8) Swoje zdanie opieram na wygladzie MY06 z czarnym siatkowanym grillem... O gustach się nie dyskutuje - nawet przy grillu (może być czarny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Grzech napisał/a:Czy należy się obawiać, że nie będzie turbo? Bylbym bardzo zdziwiony, gdyby mialo nie byc! 2.5XT sprzedawaly sie super, silnik ten dostal nagrode engine of the year 2006... To dlaczego nie ma go w OBK i Legacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 pozwole sobie sie nie zgodzic 8) Swoje zdanie opieram na wygladzie MY06 z czarnym siatkowanym grillem... Moj s-Turbo MY99 ma czarny siatkowy (ale dosc rzadki plastikowy) grill =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Michał Bajorek, rombu, hmmm prawdopodobnie z tego samego wzgledu, dla jakiego nie ma tylnej wycieraczki w Legacy limuzynie: europejscy konsumenci uwazaja, ze to "nie pasuje" (a przynajmniej z takiego zalozenia wychodza producenci) do charakteru auta*. * jesli chodzi o wycieraczke, to praktycznie zadna limuzyna jej nie ma Olleo, poka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Olleo, poka! Moim zdaniem brakuje mu tylko wyrazniejszego przetloczenia na masce i bylby ideal =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 przydalby sie w nowym Forku nos, jak w moim MY99 Jeszcze fajniejszy był od MY'03 o, to, to to :!: najładniejsze forki były '03, '04 :cool: i nie stawiać mi się tu, bo powołam Narodowy Ruch Jakiśtam i zrobie wam tu jazdę jestem w tym dobry :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Olleo, bardzo ladny 8) guma, ja sie stawiam, a oto dlaczego: 8) a tak btw, orginalne zdjecie, na podstawie ktorego ktos zrobil photoshopa pokazanego w pierwszym poscie, jest takie: http://stadium.weblogsinc.com/autoblog/ ... r_cs02.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 najładniejsze forki były '03, '04 :cool: i nie stawiać mi się tu, bo powołam Narodowy Ruch Jakiśtam i zrobie wam tu jazdę MY'05 wcale nie był brzydszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się