Bosman Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 Mikkelsen, Lappi i Sordo będą dzielić jeden samochód? Dziwny pomysł i pokazuje skalę kryzysu WRC.A z Hankook to ciekawe jak sobie poradzi, ale przeczuwam że temat opon będzie często poruszany na metach OS jak się skończy jazda na Michałach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 No dziwny zwłaszcza że Mikkelsen ma jechać asfalty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 2 godziny temu, turdziGT napisał(a): Pajari testowal Yarisa Rally2 Ten Yaris jest genialny !!! a tak się wszyscy śmiali z 3 cylindrów . Pod koniec przyszłego sezonu, Skoda niech się mocno obawia o RC2 . Fajnie że w WRC2 pojawi się znowu fabryka Citroena, Skody, Toyoty, Hyundai . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2023 Tak jest ten Yaris jest Petarda. W tej chwili w WRC2 jest wieksze zaiteresowanie fabryk niz w WRC. To ogolnie pokazuje ze obecny format Rally1 to kompletny niewypl. WRC2 tak na prawde to swietna baza pod WRC a najwiekszy problem to ta zakichana ekologia. Powinni jechac na paliwie syntetycznym i dac sobie spokoj z tymi hybrydami abo wsadzic im jakas mala baterie dla picu i tyle. To tylko zawracenie gitary. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2023 Baterie tylko dowalają wagi, auta nie mają nic wspólnego z tym co w salonach, powinno się wrócić do Win on Sunday, Sell on Monday. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2023 13 godzin temu, chojny napisał(a): Baterie tylko dowalają wagi, auta nie mają nic wspólnego z tym co w salonach, powinno się wrócić do Win on Sunday, Sell on Monday. No dokładnie moze w tej samej formie co kiedyś już się nie da ale Rally2 to nada auto bazujące na nadwoziu z salonu. Dodać aero większą zwężkę wsadzić im tam maleńki silnik i baterie tak tylko żeby dla picu po parku serwisowym mogło to na EV jeździć ale kompletnie niezależnie od silnika spalinowego i tyle. I wszytko za 1/3 kosztu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 W dniu 7.12.2023 o 08:31, turdziGT napisał(a): wsadzic im jakas mala baterie dla picu ta z e-boxera będzie idealna W dniu 7.12.2023 o 08:31, turdziGT napisał(a): WRC2 tak na prawde to swietna baza pod WRC i zamysł WRC i RRC swego czasu był świetny. Problem był taki, że trzeba było kupić WRC i przerobić na RRC, a nie odwrotnie. Trzeba wziąć WRC2 i przygotować jakiś pakiet zeby mozna było łatwo przebudować na WRC. A z drugiej strony... jakie te mistrzostwa by były zawzięte gdyby nagle WRC2 z marszu bez przeróbek stało się najwyższą kategorią.... 20-30 aut w WRC ... i pewnie z 8-10 walczących o zwycięstwo załóg co rajd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 37 minut temu, Jumpman napisał(a): A z drugiej strony... jakie te mistrzostwa by były zawzięte gdyby nagle WRC2 z marszu bez przeróbek stało się najwyższą kategorią.... 20-30 aut w WRC ... i pewnie z 8-10 walczących o zwycięstwo załóg co rajd. Plan idealny, 30 fur tłukących się o mistrzostwo... to by ale było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 56 minut temu, chojny napisał(a): 1 godzinę temu, Jumpman napisał(a): A z drugiej strony... jakie te mistrzostwa by były zawzięte gdyby nagle WRC2 z marszu bez przeróbek stało się najwyższą kategorią.... 20-30 aut w WRC ... i pewnie z 8-10 walczących o zwycięstwo załóg co rajd. Plan idealny, 30 fur tłukących się o mistrzostwo... to by ale było. Mówicie co chcecie B grupa była najciekawsza, nawet filmy o tym powstają, ja bym wrócił do tej klasy w nowym wydaniu, to ściągnie maksimum kibiców i wzrośnie zainteresowanie, bezpieczeństwo w obecnych czasach jest do opanowania. Nie jestem fanem kroku wstecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 13 minut temu, ManoLEE napisał(a): Mówicie co chcecie B grupa była najciekawsza, nawet filmy o tym powstają, ja bym wrócił do tej klasy w nowym wydaniu, to ściągnie maksimum kibiców i wzrośnie zainteresowanie, bezpieczeństwo w obecnych czasach jest do opanowania. Nie jestem fanem kroku wstecz. A aktualne WRCe to niby co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Teraz, chojny napisał(a): A aktualne WRCe to niby co to jest? ile to ma mocy, a ile miała Lancia Delta S4 w 1986? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 22 minuty temu, ManoLEE napisał(a): ile to ma mocy, a ile miała Lancia Delta S4 w 1986? Lancia Delta S4 nie ma żadnych szans z aktualnymi WRCami, jest wolniejsza pod każdym względem. I każdy inny samochód B-grupy również. Nie ma żadnych szans nawet z autami Rally2 A specjalnie dla Ciebie, miłośnika cyferek... Lancia Delta S4 Moc maksymalna: 558 KM (410 kW) przy 8000 obr./min - wersja z MŚ 1986 r. Maksymalny moment obrotowy: ok. 500 N•m przy 4500 obr./min GR YARIS Rally1 HYBRID Maximum power Over 500 PS Maximum torque Over 500 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 51 minut temu, chojny napisał(a): A specjalnie dla Ciebie, miłośnika cyferek... Lancia Delta S4 Moc maksymalna: 558 KM (410 kW) przy 8000 obr./min - wersja z MŚ 1986 r. Maksymalny moment obrotowy: ok. 500 N•m przy 4500 obr./min GR YARIS Rally1 HYBRID Maximum power Over 500 PS Maximum torque Over 500 Nm 86 roku nie przebili do dziś, to był krok wstecz tyle w temacie. Nie jestem miłośnikiem cyferek i wiem jaki jest skok technologiczny w sferze zawieszenia, ogumienia, a nawet oleju silnikowego, tak jest wolniejsza, ale mocniejsza, efekt na załączonym poniżej obrazku: 558 to oficjalnie dane, faktycznie było sporo więcej, tyle, że auto WRC mogło w kwali do F1 startować w pierwszej dziesiątce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Z kim ja rozmawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 2 minuty temu, chojny napisał(a): Z kim ja rozmawiam... Mam podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 34 minuty temu, ManoLEE napisał(a): efekt na załączonym poniżej obrazku: ale o czym świadczy ten obrazek ? Powiem ci. O tym, że zeby zobaczyzć rajd, rajdówkę trzeba było wyjść z domu. Po pierwsze dzisiaj masz WRC+, relacje w TV, ale też milion innych atrakcyjnych wydarzeń czy relacji które możesz śledzisz. Żyje się inaczej, kiedyś rajd w jakiejś miejscowości to było wydarzenie roku i wszyscy szli popatrzeć, to nie ma nic wspólnego z B grupą. Moc B grupy nie ma żadnego znaczenia z tym co widać na obrazku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Godzinę temu, ManoLEE napisał(a): tyle, że auto WRC mogło w kwali do F1 startować w pierwszej dziesiątce. I frytki do tego. A przynajmniej popcorn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Jak chodzi o widowiskowość, to wg mnie dzisiejsze WRC (jak i te od 2017) są bardziej widowiskowe niż Bgrupa przede wszystkim z tego powodu że są znacznie szybsze w każdych warunkach.Tak naprawdę to one teraz są dokladnie odpowiednikiem Bgrupy. Rurowe konstrukcje i szalona moc.Nie w tym lezy problem.Ale chyba nawet w czasach Bgrupy i później nigdy liczacych się w walce o mistrza producentów nie było więcej niż 4.Teraz próg wejscia jest chyba relatywnie niski, bo skoro stać na to nawet MSport, to dowolna marka moglaby się z nimi dogadać i dolozyc tylko inne zewnętrzne panele na rury "Pumy", a uklad hybrydowy jest standardowy. To chyba nawet taniej niż opracowac Rally2 na bazie seryjnego auta. Ale jakoś nikt się nie garnie i to jest dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 11 godzin temu, chojny napisał(a): Plan idealny, 30 fur tłukących się o mistrzostwo... to by ale było. Ja bym nie mial nic przeciwko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Tymczasem cos sie kroi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Moze jednak ten M-sport no chyba ze prywatna Toyota bo jest przeciez wolna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Pajari zerowka mimo ze Toyota dementowala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Grupa B była dla kibiców i przypadkowej gawiedzi tak interesująca tylko dlatego, że wpisywała się znaną wszystkim na przestrzeni wieków żądzy krwi, nic więcej. Żaden bezpieczny sport nie wykreuje herosów, co nawet widać w obecnej F1, pełnej lalusiów, dlaktórych jazda po mokrym to już jest niedopuszczalne ryzyko, dramat, zmierzch herosów. Za 15-20 lat tytuły będą rozdawane za wyniki na hamowni... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 10 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2023 (edytowane) A wracając do obecnych rajdów i kategorii zobaczyliśmy dziś pewniaka do fabryki, czyli Gryazina. Póki jeździł w swoim zespole mógł iść poza rozsądkiem i dzwonić. Teraz, w quasi fabryce, a właściwie w pełnej fabryce, ale w Rally 2 ma kogoś, kogo musi słuchać co, zobaczycie, przełoży się na dojeżdżalność i realną szansę na mistrza 2 Rally2 2 2024 roku i fabrykę w Rally1 w 2025. Zrobi to, czego oczekiwaliśmy od RK, szkoda że on... Edytowane 10 Grudnia 2023 przez Durbos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2023 To chyba jakiś żart…. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się